- Házimozi haladó szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #228543 üzenetére
+[vilike]:
A PHEV-ekkel semmi bajom, sőt...
A bajom azokkal van, akik nem rendeltetésszerűen használják. Azt tartom észszerűnek, ha valaki "zöld" autót vesz, akkor az "zöld" autóként használja, tehát megpróbál spórolni az üzemanyagon, és így "segít" a környezeten. Ha arra használja, hogy dombon felfelé padlózzon, akkor az az én szememben egy tajparaszt. Ha ezzel a kijelentéssel megbántok valakit, akkor örülök.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-v-
addikt
válasz vzsryl #228553 üzenetére
Honnan tudod miért vette, lehet azt kapta a cégtől. Amúgy mi közöd van hozzá. Majd te megmondod mi a rendeltetésszerű használat? És egy dízellel hány g-vel szabad max. kigyorsítani hogy még ne legyen tajparaszt az ember? Vagy egy szívóbenzinessel hogyan kell? Tudjuk már, nehogy itt sértődés legyen aztán.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Erőmérő S4-est láttátok?
Happy finish. ⭐ Stella
-
nagyúr
válasz cOxeR #228532 üzenetére
Ez így igaz. Tényleg napelemről töltve az igazi egy ilyen autó.
#228555 [vilike]: Van baj. Ha a dombon felfelé padlózó PHEV-es tajparaszt, akkor vajon mi lehetek én?! Én még a bükki szerpentineket is meglátogattam párszor a tölthető hibridemmel. Még jó, h nem vonták be a jogsimat! A BMW-t sem értem, h minek rak egy ilyen autóba 292 lóerőt?!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #228560 üzenetére
Senkiháziak kezében van a popszakma.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228560 üzenetére
Hat ha sotetzold akkor nyilvan nem egy 200+ lovas phev-et vesz az tiszta sor.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
Neked ez a véleményed, nekem meg nem.
#228560 bulikavagyok: Én voltam ott az adott szituációban, és teljesen egyértelmű volt a helyzet. Én is szoktam sportosan vezetni, de ésszel. Fiatalabban, viszonylag friss jogsival csináltam 1-2 eszetlen dolgot, de azóta fejlődtem. Ha valaki szerint visszafele, az engem nem zavar.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #228565 üzenetére
Az a Skodaval is problema vt, pedig abban azert nem vt tul nagy tarcsi. Dsg meg nem engedett 2-esbol indulni.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz MasterMark #228565 üzenetére
Eddig azt hittem, hogy az csak a pocsék gumi miatt van.
-
nagyúr
Az ő esetében is egy 225 lóerős PHEV-ről volt szó. Nem értem, h miért akkora bűn egy ilyen autót néhanapján megpadlózni?! Nem véletlenül olyan erős, ha úgy tetszik: erre (is) gyártják (BMW XtraBoost például). Még így is sokkal zöldebb mint a legtöbb idősödő dízel vagy benzines társa. Én szerintem egy tök átlagos felhasználója voltam annak az autónak, kilenc hónap alatt maximum 20 kilométert mentem vele benzinnel lakott területen belül, szóval eléggé kíméltem a környezetet. Pedig nem vagyok "sötétzöld". De ne is nézzenek annak, és ne kelljen már visszafognom magam ha néhanapján olyan kedvem van.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228573 üzenetére
Pont ezert irtam, hogy aki tenyleg nem hedonista az nem 225 lovas villanyost vesz hanem egy P3 phev-et.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #228573 üzenetére
Hogy volt merszed?
-
nagyúr
válasz MunezXBK #228576 üzenetére
Szégyellem is magam miatta.
Más: Pár hete az Égésteret hallgattam utazás közben, és nagyon meglepődtem az egyik ott elhangzó adaton. Tudjátok, h hány kg szén-dioxid keletkezik egy liter benzin elégetésekor? Több mint három! (3,3 kg ha jól emlékszem). Egy átlagos, 8 litert fogyasztó autó minden kilométeren (!) termel 260 grammot. Elég ciki, de nekem csak most esett le, h a CO2 kibocsájtásra vonatkozó egy-két száz grammos adatok nem 100, hanem csak 1 kilométerre vonatkoznak.
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz syIex #228578 üzenetére
Ezek nem igazi SD kártya formátumok, ahogy kolléga mondta próbálkozz FAT32-vel először, mint az univerzális jolly joker.
Megfelelő topikban segítenek benne, de ez már nem autós téma.
"Kártya formázáshoz használd az SD Formatter alkalmazást"[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
veterán
válasz radi8tor #228582 üzenetére
És valóban az volt a megfelelő, de nem is értem akkor miért nem hozta fel a Windows.
Lényeg, hogy Fat32 felismeri és a zenéket is m4a 256 kbps-el!
Most megpróbálom az MP3 és 320 kbps-t.Köszi!
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #228584 üzenetére
Ja, spritmonitor.de kiírja neked az eddigi össz CO termelést, durva mennyiség van ott.
⭐ Stella
-
-
nagyúr
válasz vzsryl #228553 üzenetére
Eszembejutott erről egy régi jó vicc:
"Rendőr megállít egy autót, kérdi a sofőrt:
- Jónapot, ez egy Audi Quattro, ugye?!
- Jó napot, igen, az!
- És jól látom, hogy maguk 5-en ülnek az autóban?
- Igen, így van!
- Rendben, akkor én most megbírságolom magukat!
- De hát miért?
- Mert a Quattro ugyebár 4-et jelent...
- Igen, és?
- És maguk mégis 5-en ülnek az autóban!
- Ez hallatlan, magának teljesen elment az esze, hívja ide a felettesét!
- Most nem ér rá, épp egy fiatal házaspárt állít meg egy Fiat Uno-val..."Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
opr
veterán
válasz vzsryl #228553 üzenetére
A PHEV lényege nem az, hogy úgy kelljen vezetni, hogy nagyon figyelünk rá, hogy ha mellettünk erős kisebbségi komplexusos dízeles sofőr van, akkor feltétlenül csak annak a pillanatnyi sebessége alá gyorsítunk, és azt is lassan, hanem az, hogy városi közlekedés mellett a lokális kibocsájtása rendeltetésszerű használat mellett gyakorlatilag zéró, viszont lehetőséget ad arra is, hogy nagyobb távokat tegyünk meg vele, amikor épp arra van szükség.
Egy ésszerű kompromisszum azoknak, akik alapvetően városban használják az autót sokat, de relative gyakran mennek hosszabb útra, mondjuk kirándulgatni, vagy akármi, de nem akarnak szívni az elektromos töltőhálózattal napi szinten.
Az ég világon semmi köze ahhoz, hogy hoszabb úton kevesebbet fogyasszon, sőt, konkrétan többet, de legjobb esetben is ugyan annyit fog fogyasztani országúton, illetve autópályán, mint az azonos modell azonos tulajdonságú benzinmotoros verziója, mert a nagy akkut is cipelnie kell magával.Az, hogy szerinted akinek PHEV van, ennek ellenére mer nagy gázt adni hülye, az azért van, mert abszolút nem érted, mi a PHEV értelme...
Disclaimer: nekem egy régi, szívóbenzines, V6-os autóm van, nem PHEV, de még csak nem is hybrid. Csak helyén tudom kezelni a technológiát. Lehet azért, mert soha nem éreztem kevesebbnek magam attól, hogy valaki lenyomott az úton, se akkor, ha drágább/jobb, se akkor, ha szarabb autóval nyomtak le.
Szerk: gépelési hibák tömkelege, telóról írok, átolvastam, szerintem a nagyját megtaláltam és javítottam, de ha nem, és maradt benne valami zavaró, elnézést.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
válasz MunezXBK #228591 üzenetére
Az az 5 év pont elég, mert nekem meg 2010/12!
Más; Elvitték az RS-t ma délután és a HAHU-t nézegetve bőven jó áron tudom átvenni az A6-ot és így, hogy megoldódott a fő "aggodalmam" no brainer.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
opr
veterán
Amúgy ha már PHEV a téma: én is nézegettem, hogy esetleg a következő kocsi majd legyen az, de...
Az van, hogy én tényleg úgy használnám, hogy mondjuk áprilistól szeptemberig van járkálás, kirándulgatás meg minden, vannak bőven hoszabb távok, de aztán gyakorlatilag szeptembertől áprilisig szinte zéró.
Ez azt jelenti, hogy ami benya szeptemberben benne van, az áprilisig valószínűleg benne marad. Ezt tudja valaki, hogy mekkora baj? Azért 6-7 hónap nem kevés, nem rohad bele? Egyáltalán lehet ezekkel a PHEV-ekkel úgy járni, hogy teljesen üres a tank, amíg úgyse kell? Vagy az a jobb forgatókönyv, ha konkrétan tele van tartva? Vagy az egész baromság, 6-7 hónap lószar, semmi baja nem lesz benne a benzinnek ennyi idő alatt?[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Puma K
veterán
válasz MasterMark #228565 üzenetére
Olyankor ki kell engedni a kéziféket
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Doki16
addikt
Biztosan csak belőlem indult ki mint phev user. Én vagyok a fillérbaszas csimborasszoja Emelkedőn lassítani szoktam, hogy ott is inkább csak 4 liter legyen a fogyi.
Amúgy pont ma néztem meg a nagyatlagom amióta nálam van a Passat alig 2L/100 km. Nálam a GTE gomb az biztos nem fog elkopni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- PHP programozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Házimozi haladó szinten
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000