Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Croaker

    csendes tag

    Sziasztok!

    Épp az imént chateltem az LG honlapján az operátorral.
    Leírtam neki a problémám, elég érdekesen válaszolgatott, kérdezett ( pl azzal kezdtem, hogy decemberben vettem a TV.-t, és miután megírtam neki, hogy mi a probléma az volt az első kérdése, hogy 3 napon belül vettem-e?)

    A probléma az, hogy van rajta egy kb 20-25 centis repedés, hajszálvékony, de nem a felületen, tehát nem karc, 99% hogy már gyárilag ilyen volt, de most vettem észre amikor oldalról esett be a napfény.

    Azt mondja, hogy szerinte nem garanciális, de majd eldönti a szervizes. Mondom oké, de akkor van valami költség?
    "LG Electronics Magyarország: amennyiben kolléga megállapítja hogy nem garanciális hiba úgy lesz egy kiszállási költség és bevizsgálási költség"

    Kérdezem, hogy és az mennyi?

    "LG Electronics Magyarország: arról szervizes kolléga tájéékoztatja"

    Aztán jeleztem neki, hogy ilyen nincs, hogy utólag mondják meg az árat, nekem azt előre tudnom kell, hogy mennyi a kiszállás és a felmérés költsége...

    Szerintetek ez így normális? Volt már olyan hiba nálatok, ami nem garis, és elkértek érte pénzt? Ha igen, akkor mennyit?

    (Amúgy a TV LG 50LF652V)

    Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák