Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marilllyo

    veterán

    válasz Dhampir #8610 üzenetére

    A jótállási jegyen feltüntetett dolgok azok oda vissza kötik mindkét felet. Meg KELL, hogy javítsák.

    Az más kérdés, hogy nem egyszer találkoztam olyannal, hogy hozzá sem nyúltak és visszaküldték, hogy javítva... Mindez egy olyan MSI laptopnál ami be se kapcsolt :D.

    Vagy visszaküldik, hogy a hiba az azért van mert nem eredeti az op rendszer. Ilyenek előfordulnak.

    Az biztos, hogy olyan hibával elküldeni...ami nem állandósult és csak alkalomadtán jelentkezik....felesleges. Ezeknek legalábbis ....

    Én a VAIO-mat úgy küldtem el. 1-2 naponta megállt a wlan benne és rebootolni kellett. Elküldtem úgy, hogy az asztalon hagytam egy readme.txt-t és egy watchme.avi -t amiben felvettem a hibajelenséget.
    Leírtam+ felvettem videóra, hogy bontja a netet, ilyenkor felpörög a venti, elkezd a vinyó izomból dolgozni, szaggat a kép. Na hát a munkanaplón ebben a sorrenben leírták a cserélt alkatrészeket. Wlan,FAN,mainboard,HDD.
    Meg sem próbálták kitalálni a hiba okát. Cseréltek mindent a francba :D

    Persze utólag kiderült, hogy ez egy VAIO betegség ......

    [ Szerkesztve ]

    PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

Új hozzászólás Aktív témák