- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz Vadászmenyét #92694 üzenetére
Ez most irónia, vagy tényleg marsi lények vagytok, és még nem láttatok teleszkóp pumpát sem? Ezt pl. a FOX-okhoz adják, nekem is ilyen van (20 bart ki tud tolni magából, nem gyenge jószág):
Kupak lecsavar, pumpa rá, manual határértékek megnéz, felfúj, kipróbál, kész.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
csƵ
őstag
Kész vagyok. Egy porvédő volt gyárilag fordítva belerakva. Zsír se nagyon volt a kormánycsapágyba, azt is pótolnom kellett. A középrész csontszáraz volt. A hátsó keréken pedig a szabadonfutó racsni úgy jár, mintha rosszul lenne a menetre rákapatva. Ritmusosan meg is akad picit. Majd töltök fel videót, kíváncsi vagyok, mit mondtok rá, mert nekem más ötletem nincs. Azért egy listaáron 160k-s bicajtól nem ezt várja az ember.
Egyelőre ennyi. Lesz még rajta cserélve kormány hajlítottra, mert nagyon nem jön be az egyenes, a villából vágok, mert így magas, kap egy Deore féktestet és egy fékkart. -
pc360
addikt
Egy listaáron 160k-s bicaj az most a legalja, annál lejjebb már konkrétan hulladékot veszel (mondjuk 160-ért is, de mindegy). Szóval, mégis mit lehet várni a belépőszinttől, ha nem ezt?
Mikulásbá: Használtan bármi jobb és értéktartóbb lenne ennyiért.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
rétisün
veterán
ez milyen bringa amúgy? biztos volt róla szó, de most hadd ne keresgessem
mod: 160-ért odaadtam volna a Cube SL Road-omat a friss Deda karbon villájával együtt
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz Tothgera30 #92706 üzenetére
Én is efelé hajlok. Esetleg konkrét típust tudnál ajánlani? A jelenlegi 230 gramm körül lehet, ennél nehezebbet nem raknék rá.
Esetleg megérné karbonba gondolkodni?
-
jjeahh
nagyúr
válasz truefx #92689 üzenetére
Gondolom nagyjából ugyanazok a szabályok, mint Mo-n, csak hát ez Románia... Amúgy kb. soha nem foglalkoznak a rendőrök, csak most be voltak indulva nagyon, nyüzsögtek egész Csík környékén, gondolom azért, mert itt járt a román elnök.
Arra, hogy outival érdemes-e próbálkozni nem tudom mit mondjak, mert sosem volt outim, de ha tippelnem kellene azt mondanám, hogy Erdély inkább a montisoknak kedvez . Szováta nem tudom milyen, de valószínűleg hasonló lehet mint felénk, szal minden dimbes-dombos, ha ez nem zavar... . Azért látok szinte napi szinten outisokat itt is, szal nem tom, lehet, hogy outis szemmel sem olyan vészes a helyzet.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát a Decathlonos hatvanezres is jobban össze van rakva! Az,hogy alsó kategória,ahhoz szabott alkatrészekkel még rendben,de a slendrián összeszerelés nem kellene kategóriafüggő legyen! ...én visszavinném,és nem is szeretem az ilyen "mit vársz ennyiért" hozzáállást,mely a pancserek malmára hajtja a vizet. Nekem már ezer eurósra is mondták "ebbe,ennyiért ilyen szar kerekeket tesz a gyártó"Na hát a kis f*szom seggetekbe,a hülyék a másik utcában laknak!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Because
őstag
megérkezett s installálásra is került az ebayes stucnim, 60mm-es és országuti bringára került. egy kör után semmit se vettem észre ami az irányíthatóság romlására utalna, viszont kezdem elérni a kényelmesnek mondható pozíciót
a tömött kormány:
végre beszereztem egy dobozt is a kellékeknek, ha valakinek segíthetek és Tatab, környékén jár csak írjon
-
csƵ
őstag
válasz Hasaggymeg #92710 üzenetére
Üzembe helyezés nélkül kértem, de akkor is...
-
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #92711 üzenetére
Én ott nem látok stucnit.
Csézé...így már érthető miért nincs zsír sehol,és fordítva szerelték össze. ...az édes anyukájuk,az!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #92713 üzenetére
Tanyabikeon van 40mm-es oda tökéletes (olyan a geo), de outin 100 alá tuti nem mennék.
-
nagyúr
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #92713 üzenetére
-
nagyúr
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #92719 üzenetére
-
rétisün
veterán
az 54-es Feltemen is 90-es stucni volt*, ráadásul 8-16 fokos összevissza forgatható. de pl. az xs-es Canyonokat is 80-assal, az s-est 90-essel adják 'gyárilag'
*de azt hiszem ezt már írtam párszor....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
nagyúr
válasz Because #92720 üzenetére
Így kép alapján mondjuk nem tűnik nagynak a váz. Akkor lehet csak szimplán neked kisebb a fájdalomtűrő képességed.
Én úgy vagyok vele hogy az outizás az nem a kényelemről szól és képes vagyok rettentően szenevdni. Már-már Aru féle fejeket vágok néha. Mondjuk 10 évig voltam kézilabda kapus és az megtanított rá hogy ha fáj akkor is tovább kell nyomni.
Szóval nekem néha kell a fájdalom.Més que un club!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92671 üzenetére
Mindenképp vegyél fel sisakot, ez akkor is fontos ha lassan mész, próbáld megszokni.
Én most hétvégén lent leszek Eplénybe, majd utána 1 hét Balaton, utána egy teljes hetet megint Eplénybe, ha időd engedi, írj rám, aztán összehozunk valami túrát.
đension: Lefelé gurulva általában ki szoktam kapcsolni, hogy takarékoskodjak az akkuval. De Éplénybe elég sok helyen Turbo-ban volt lefelé is, mert jól jött a plusz kraft a kigyorsításoknál.
Ha nem tekered nem kapcsolt be a rásegítő motor, így működik a pedelec. A markolat mellett a joystick-el át tudod tenni OFF-ba, akkor teljesen olyan mint egy hagyományos bringa, akkor sem kapcsol be a rásegítés ha tekered, csak az izomerő van.Még mindig sokan ellene vannak, de ezek között sok olyan ember van, sőt a legtöbb ilyen, akiknek úgy általában véve nem sok közük van a MTB-hoz, pláne nem az Enduro/DH stílusú MTB kerékpározáshoz. Így meg nem igazán tudják átérezni a szituációt, hogy bizonyos esetekben mekkora királyság az a rásegítős rendszer. Csak a saját példájukat látják, hogy nekik mondjuk az alföldre a trekkingbe vagy outiba nem kell. Hát ja, de az egy teljesen más felhasználás.
Egy rendes lefelé valóban sokat kivesz az emberből, nem igazán pihentetőbb mint egy kemény mászás, kb egálban van. Ezért is kedvelem a túrákon is, mert sokkal jobban élvezem a lefelét, mivel nem fogyott el minden erőm fölfelé.
Eplénybe 1 akkuval olyan 8-10 kört lehet menni, max rásegítésen, ez eléggé le is tud fárasztani. De vittem egy tartalék akkut, ami lent volt az autóban, a parkolóban, de nem volt rá szükség.trialboj: Persze, én sem úgy gondoltam, hogy degeszre eszed magad, aztán egyből indulás a hegynek. Miután megeszem a gazdag reggelit, még kényelmesen elcsorgok a találkozási pontra, mire nekiindulunk a hegynek, pont eltelik az az 1-1.5 óra. Sokat jártam régebben edzőterembe is, ott sem igazán működött ez a nagy kajálás után egyből edzés, szóval ezt már rég megtanultam.
csƵ: Sajnos a gyárakban nem mindig a legképzettebb "szakmunkások" melóznak, sok a pontatlanság. Ezért fontos, hogy megbízható kerékpárboltból vásárolj, mert ezeket a pontatlanságokat elvileg egy normális kerékpárbolt szervize kiküszöböli. Javaslom, hogy a kerékagyak kónuszát nézd meg, mert az szinte mindig túl van húzva. A gyorszáras agyba a tengelynek egy kicsit kottyannia kell, mert a gyorszárral állítod be feszesre. Ha nincs kottyanás, akkor a gyorszárral már túlhúzod a csapágyat, arról nem is beszélve ha már a kereket kivéve is darál a tengely. Sok esetben ez van. És ha így marad, elég hamar tönkremennek a kónuszok, majd az agy belseje is. Hidraulikus fékekben például, szinte sosem megfelelő az olaj szintje. Ezt is nagyon kevesen csinálják meg rendesen, amikor megveszel egy új bringát, amin ilyen fék van.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #92710 üzenetére
Én egyre inkább úgy vagyok vele, hogy mindenből, csak a legót kapod. Semmi nincs összerakva, ha hosszú távra tervezel. Nagy nevű gyártók 6 számjegyű telóit (magyar ár) szét kell szedni, mert nincs kenőanyag. Hasonló árú kerékszetteket szét kell szedni, mert nincs kenőanyag, szoros a kónusz vagy más. Decástól a tök mindegy hol veszed bringáig... rosszul rakják össze, vidd el szervizbe, hogy átnézzék pénzért (ha átnézik...)? Vicc.
csƵ: mennyivel lett volna több összeszerelve? Vagy szállítás miatt nem lehetett megoldani? Akkor gariban vissza lehetne küldeni.
Minimális szinten ezért jó a bolti vásárlás, mert van hol reklamálni, ha valami nem jó. Persze a másik félnek is úgy kell hozzá állni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
t1
addikt
Sziasztok.
Outisokat kérdezem inkább, ki milyen kézpumpát használ ami kitudja sajtolni a normális nyomást? Volt valami decathlonos nekem de 3barnál megadta magát
-
deny330
aktív tag
válasz Runner_fxr #92725 üzenetére
Mindenképp felkereslek, ha úgy adódik!
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Because #92720 üzenetére
Perfekt kép
Amúgy én sem vagyok kompatibilis országúti méretezéssel, 59-es vázon, a nyeregvázcső pont jó, a hood-ot fogni viszont nagyon kényelmetlen, rossz szögben is áll a karom. 56-os vázon pont jó a felsőcső - stucni hossz, de lehetne hosszabb a nyeregvázcső
Persze nyilván lehetne kapni vázszetett nekem megfelelő paramétrekkel, csak a használtpiacon ritkák nagyon. Úgyhogy végülis a kisebb váz, jobban kihúzott nyeregcső mellett döntöttem.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tufa_
aktív tag
válasz Runner_fxr #92725 üzenetére
Mekkora sebbesegig segit a bringad amugy?
-
Frenky89
őstag
válasz Runner_fxr #92725 üzenetére
Bicajra van már olyan technika, ami - mondjuk lefeléken - tudja tölteni is az akkut?
Ez az alföldön nekem nem kell a rásegítés ez csak arcoskodás. Itt is meg lehet találni a helyét a pedelecnek. Pl. munkába járás esetén nem leizzadás, vagy részemről örülnék, ha hosszabb távokat tudnék menni, vagyis változatosabb útvonalakat tudnék bejárni, mert nem fogyna el az összes energiám a homokon.
-
Jester01
veterán
Melyik a kézipumpa? A műhely vagy a mini vagy valami más?
Azonic X1 HP S Pump 10 euro, nyomásmérője sajnos nincs.Ha már itt tartunk, nyomásmérőt milyet érdemes? Topeak SmartGauge D2 elég profinak tűnik, de ennek megfelelően drága is.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
ZolkoW
őstag
van ötletetek, hogyan tudnék kipróbálni legolcsóbban egy 27,5+-os (mondjuk 2,8" körüli szélességű) első kereket? Hátra nemigen férne be, oda a 2,25-ös is inkább csak száraz időben megy ;-)
Nézem alkatrészként, de a külső is rohadt drága, én 5e körül szoktam külsőt venni, nem 15-ért..
De lehet, hogy csak nem ismerem a jó forrásokat. aprón is kerestem kerékszettet, de nincs is sok, meg szerintem egy alap 27,5-ös felni keskeny oda.
Most így belegondolva annak se sok esélyét látom, hogy valakinek lesz, aki kölcsönadja, mert nekem 100x9mm-es az első tengelyem, akkor ezek szerint kb. a fűzetés az egyetlen út, és minimum 30-at elköltök, hogy kipróbálhassam? :-/Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #92728 üzenetére
Ok!
Tufa_: Gyárilag 25km/h-nál korlátozva van a rásegítés, de ezt könnyen ki lehet iktatni utólagos tuning megoldásokkal. Nekem egy eplus nevű cucc van beépítve a motorba, aminek a segítségével a kijelzőről tudom kapcsolni, hogy 25-ig segítsen vagy akár 50-ig.
Frenky89: Egyébként írtam a témáról egy cikket logout-ra. Olvasd el ha érdekel. [link]
Hogy a kérdésedre is válaszoljak, igen létezik ilyen rendszer. Semmi különös nincs benne, az agymotor átkapcsolható generátor üzemmódba, de ez csak agymotoros rendszernél lehetséges és ott sem mindegyik van ezzel ellátva. Ilyenkor természetesen kicsit vissza is fogja a generátor mód a kerékpárt, ez jól jöhet egy trekkingen, amikor egy nagyobb hegyről kell leereszkedni, a féket sem kell annyit használni és közben tölti vissza az akkut.
MTB-ban nincs értelme ennek a megoldásnak és a középmotorok erre nem képesek.Igen, a felhasználása valóban sokrétű. A kedvencem az, amikor nekem szegezik azt, hogy a pedelec csak szívbetegeknek, meg öreg uraknak való. Azért megnéznék egy szívbeteg öregurat, vagy egy gyenge, rossz ízületekkel rendelkező embert, hogy mikor jönne velem 8-10 kört pedelec-el, mondjuk Eplényben föl a sípályán, majd le csapatva. Persze pedelec trekkingen, ellötyögve a városba, kisebb túrákon nagy segítség nekik, de ezt kevesen értik meg, hogy a pedelec monti ugyan úgy sportszer mint a sima, csak gyorsabban mész vele.
Hosszabb távokat nem biztos, hogy tudsz vele menni, ez attól függ, hogy most mennyit szoktál menni, és mennyit szeretnél, az akku kapacitás sajnos véges. Bár vannak a Riese & Müller-nek, dupla akkus, 1000Wh-s trekking gépei. Ezekkel azért szép kis hatótávokat és szinteket össze lehet hozni.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz Because #92718 üzenetére
Hogy tudsz ezzel együtt élni? Ez durvább mint faterom beállítása a Kalkhoff-on, pedig rá se tudok hatni.
Tényleg, nem is láttátok még a csodagépet, természetes porral és takarítás előtt:
#92737 Hasaggymeg: Valahogy ráéreztél a dologra. A poén hogy nemcsak hogy balesetveszélyes, de nehéz és még csúnya is.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Because #92718 üzenetére
Én szóltam!
(#92740) Tothgera30...micsoda progresszív fékváltó kérem szépen! ...még a csengője is olyan mint az enyém. Ami ellenérveidet illeti,a "csúnyán" kívűl lebontanám őket,ugyanis pár alumínium gyűrű súlya talán 30gr lehet,vagyis egy betét a gatyában is van annyi,a balesetveszély meg nem tudom kisebb-e ha mondjuk felül áll ki középen vagy 3-5cm a villanyakból és pl. ráesel.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #92741 üzenetére
Kérlek, az a fékváltó klatty-klatty és fel-le vált, nem cicózik, így meg sem fordult a fejemben hogy lecseréljem. A csengője is békebeli nehéz darab, itt minden az örökkévalóságnak van alárendelve. Bár hozzáteszem, apró beállítást követően bármikor el mernék vele indulni egy több száz km-es túrára.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #92742 üzenetére
Megbízhatóság rulez! ...amúgy úgy tűnik eltűntek ezek a típusú fékváltó karok,nem váltak be?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #92743 üzenetére
Konkrétan lehet még ilyen LX ST-M580-as Dual-Control fékváltókarokat venni (bár 2009-10 körül kikoptak), pusztán egyrészt nagyon drága, másrészt a legminimálisabb úthibákon is random vált vele az user, ha féken tartja az úját.
Megbízhatóságra visszaérve, mi lehetne megbízhatóbb az LX karoknál, XT hátsóváltónál és XT 9-es sornál? Ráadásul ebben még normális XT agy van, kb. soha nem megy tönkre. Talán ha lenne is használva, akkor egy szélesebb kormányt megérdemelne, meg egy merev villát az elejébe.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Vadászmenyét
aktív tag
VDO M7 GPSről van valakinek velemenye?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Tothgera30 #92744 üzenetére
Mikor először láttam,úgy 10-15 éve,lenyűgöző volt számomra,de amúgy nem igazán tetszik sem a váltás módja,sem kinézete.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
varsam
őstag
SHIMANO XT BB-MT800 vagy SHIMANO Deore SM-BB52? Jobb ennyivel az XT?
-
-
varsam
őstag
válasz galuska95 #92748 üzenetére
Ezt a szép rajosat?
Jobb mint az XT?
Új hozzászólás Aktív témák
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek