Hirdetés
-
MG4 menetpróba
ma Mindenképpen van fantázia az MG4-ben, az alapfeladatokat olcsón kipipálja, de többet akar nyújtani, mint amire képes.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Frissítve! A TikTokon marakodik Trump és Biden, betilthatja az USA
it Trump szerint ha betiltják a TikTokot, annak a felelőse Biden lesz. A betiltás Trump szerint csak a Metát tenné még gazdagabbá.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
válasz Hasaggymeg #93693 üzenetére
Ahogy írtam, elvégeztem párat, sőt csináltam sajátot is, de konkrétan a hajamra kenhetem. Mikor kidobja, hogy a magasságom alapján egy 54-es a lábhosszam alapján pedig egy 58-asat vegyek. Járjak két bringával egyszerre? Az 58-asat tekerem az 54-esbe pedig kapaszkodom? Az sem sokat segít, mikor úgy oldják fel az ellentétet, hogy kihagynak komponenseket, pl. csak a kormány attól függően, hogy compact vagy éppen nem 5 cm különbséget szülhet. Az 2,5 vázméret.
Kicsit azt érzem, hogy Átlag Jánosnak gyártanak, aki kb. mindegy mit vesz le a polcról, egy kis beállítás után jó lesz neki. Akinek meg nem jó az egyik méret, annak nem lesz jó a másik sem. -
Loboda
senior tag
válasz Fred23 #93696 üzenetére
Szerdán lenyomtam a Balaton kört, alig haladtan 40 km-t, egy kocsi leszorított padkára, dobtam egy hátast, a jobb alkarom bedagadva, a bal könyököm bedagadva, felkarom lehorzsolva, bal combon zúzódás és horzsolás ! A biciklinek nem lett semmi baja, nyomtam tovább a kört!
Óvatosan közlekedjetek, sok a figyelmetlen ember az utakon, főleg ebbe a nagy melegbe!
-
Fred23
nagyúr
válasz Foglalt név #93703 üzenetére
Szerintem túl elméleti a megközelítésed, jobban járnál, ha egyszerűen kipróbálnád azt az x darab elérhető kerékpárt, ami tetszik! Egyébként meg lehetsz legalább 175 centi, másként hosszú lábbal is szűk keresztmetszetet jelentene az outik átlépő magassága; én is 52 és 58 között szoktam nézelődni, de mivel csak 171 centi vagyok, az átlépő magasságom aránylag hosszú lábbal is kicsi, és nem mondanék le a kényelemről, nem vennék az átlépőmnél magasabb felsőcsővel bíró outit. Legalább 175 centi kellhet aránylag hosszú lábbal is ahhoz, hogy kitáguljanak a lehetőségek.
Szóval szerintem ha tetszik valami, beszélj az eladóval, és -akár stucni állítás után- vidd el egy körre!
Loboda: Részvétem, és jobbulást! Időnként tényleg nehéz megúszni egy-egy szitut. Mondjuk engem legjobban a kátyúk zavarnak olyan úton, ahol még nem jártam; nem tudom nézni a táj szépségeit, kénytelen vagyok a betont vizslatni a kerék előtt, úgy meg nem túl nagy élmény. Tavaly szerintem Lepsénynél simán elpatkoltam volna, ha nem így teszek, 8-10 centi mély emberfejnyi lyukak vannak az aszfaltban, már a kocsikra is veszélyes.
[ Szerkesztve ]
-
inifini
tag
válasz rétisün #93702 üzenetére
Hazafelé éreztem, hogy fura a hátulja, minden úthibán felütött. Néztem, hogy mennyire lapos, de nem volt vészes, gondoltam majd otthon fújok bele. Otthon vettem észre, hogy ennyire elveszett a külső réteg. De meg van az utód, úgyhogy cserélem is: Michelin pro4 endurance.
-
planbmokus
senior tag
-
hegyimorc
senior tag
válasz ro_bert17 #93709 üzenetére
35-ös Schwalbe Kojak volt eredetileg azon a bringán amire feltettem, annál jobban gurult - mert a Kojak elég puha és tapad -, de rájöttem, hogy nekem fitnessbringán is inkább a szélesebb, kicsit terepet is jobban bíró gumik jönnek be. 28mm egy montisnak már nagyon ráz
Ha érdekel, és el tudsz jönni érte - Budagyöngye, Városmajor, Vérmező környéke - akkor elviheted. Árban biztosan jobban jársz, mintha boltban vennéd. (Postázni viszont nem fogom)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
pc360
addikt
válasz Fred23 #93698 üzenetére
Nem a bizalomtól fog felszívódni, és további belső sérüléseket nem generálni egy letört porc, hanem attól, ha kiveszik időben. Az, hogy eddig nem volt ezzel problémád, egyáltalán nem releváns... Nem fér bele a drága idődbe egy UH/röntgen?
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Segal
veterán
Tudom hogy a közelébe nincs a kép azokhoz képest amiket ti szoktatok feltőlteni de én ma itt jártam kerékpárral.
Dióhéjba egy Békásmegyer, Nagy Kevély, (Pilisborosjenő, Pilisvörösvár, Csobánka felett a hegyekbe) aztán visszafelé Pomáz és úgy vissza Békásmegyer.
Nagyon jó kör volt"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Jester01
veterán
válasz planbmokus #93708 üzenetére
inifini: Na kiváncsi vagyok neked hogy válik be, nekem berepedezett elég hamar.
Állítólag túl alacsony nyomáson használtam, de pedig betartottam a ráírt határokat. Mondjuk a helyette vásárolt power endurance is dettó ugyanezt csinálja pedig az egyfajta gumiból van és 8 barra fújom (ami a maximum).planbmokus: Bocs rossz helyre ment a válasz.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
rétisün
veterán
milyen rendes unokatesó (vagy mi ) képes lenne nigériába küldeni a bringámat a rokonának
"Thanks for the mail , Am from UK and i will like to buy this item for my cousin,
studying in Nigeria as a gift present and i will like to know the total cost including
the (ems post ) shipping fees to my cousin, you can also send more CLOSER pictures of the item and payment will be made via bank transfer"war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
válasz planbmokus #93708 üzenetére
Ha jól látom, akkor Sopronban is csinálnak mérést. Össze kellene kötnöm egy Fertő körrel.
-
outdoor
aktív tag
Üdvözletem!
Esetleg van tapasztalatotok biztonságos és jó okostelefontartóról kerékpárra?
6"-hoz kellene.
Jelenleg a váz felsőcsövén van átlátszó tetejű kerékpáros táskában. Jól látható napon is, és esőtől védi a készüléket. De még jobb lenne a kormányon. Ez a táska nem helyezhető kormányra.
A kormányon lengésnek, erős ütődésnek lenne kitéve.
A másik, kevésbé fontos kérdésem a passzív hangosításra vonatkozna. Városi zajban, vagy erdőben nagy szélben, esőben nem hallani a navigációs utasításokat, a leghangosabb kimeneten sem. Régen léteztek olyan hangszórók, amelyek 3,5 dugóval külön táp nélkül is ki tudták hangosítani a tartalmat. Egy ilyen elférne a bicajomon. Áramfogyasztó hangszóró, pl Bluetooth nem lenne kívánatos megoldás. (1 le tud merülni 2 le tud mást meríteni). Fülhallgató használata szintén nem jó ötlet. Kapható ilyen tápot nem igénylő hangszóró valahol?
A proper digital assistant could be my best friend
-
szjoci
őstag
Bükk maratonosok megúszták a nagy zuhét, most úgy szakad a Bükkben ahogy illik...
-
-
Jester01
veterán
válasz ShiTmano #93719 üzenetére
Nem, fedett helyen van amikor nem gurulok vele.
inifini: 3000km körül kezdte ezt, 5000-et elmentem vele. Azért cseréltem mert már kezdtek összérni a repedések, gyakorlatilag elvált a kétfajta gumikeverék. Belül mondjuk nem látszik, hogy problémás lenne és a amúgy a külső felület is rendben van. A power endurance mindjárt 4000-nél jár.
Legközelebb tuti nem michelint veszek. Régebben gagyi kenda criterium endurance volt rajta, az nem csinált ilyet. Mindenki a conti gp 4000-et ajánlja, szerintem majd annak adok egy esélyt.
Hasaggymeg: valami sorozatszám van rajta, 03020915202 ... nem tudom valamelyik része lehet-e évszám.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
Vasy09
őstag
Tudtok nekem abban segíteni, hogy nekem ugye most 3x9-es rendszerem van! Sikerült szerttennem egy 970es xtr szettre, azonban az első váltó hiányzik! Első váltónak jó lehet pl az fd-m9000l is? Illetve kompatibilis lehet az is, ami tud 3 tányért kezelni? Függetlenül attól, hogy mondjuk 10-es vagy 11-es rendszerhez írják?
Gamertag: Vasy09
-
6030D
Ármester
válasz szjoci #93721 üzenetére
Kiraktuk Vácon a bringát, leszakadt az ég. Nem voltunk rétesezni sem, mert kaptuk a hírt, hogy jön az eső.
Nagyon jó környék, nem voltam még. Egy technikai hibát leszámítva nem is lett rossz. Bár ezen negatív véleményemen mindenki ki van akadva, aki tudja, hogy 2 hónapja még ülni se tudtam.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zoli133
őstag
Tartósságilag nem tudok nyilatkozni, de teljesítményre az olcsó Michelin Dynamic Sport-al nagyon jól elvagyok, ma ismét meglepett, hogy esőben is milyen jól tapad és mennyire stabil vele a bringa. (1000km van bennük eddig)
Conti-k esőteljesítménye úgy halottam gyengébb de ezt nyugodtan cáfolhatjátok.Másik: Befújtam wd40-el az m520as pedálokat (tudom, igyekszem azt a szert távol tartani a kerékpáromtól de most csak ez volt kéznél), és most megint remekül működnek. Újra könnyű a ki/be csatolás.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Zoli133 #93730 üzenetére
A WD40 egyik legellentmondásosabb kenőanyag,Ártani nem árt,csak kenőképessége korlátolt,így oda kell figyelni a kenésre,mert inkább tisztít mint ken.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
outdoor
aktív tag
Vannak hozzáértők? [itt a kérdés]
A proper digital assistant could be my best friend
-
csodavas
tag
Sziasztok!
Eljött az idő, hogy egy kicsit lehúzzam a Btwin márkát. Nem akartam, de sajnos le kell írjam. Kezdődött az egész azzal, hogy múlt héten megint elkezdett kattogni (rágni) a monoblokk. Eredően onnan jön a hang. Tegnap egy kicsit komolyabban is megvizsgálgattuk. Nem akartam elhinni amit láttam. Erősebb terhelésre, tehát ha izmosabban rálép az ember a pedálra akkor a hajtókarokon átadva a terhelést a nagy lánctányér felé az bizony hozzá ér a vázhoz. Emberek, kimart belőle egy darabot, értitek??? Kimart a vázból egy darabot!!! Na, most vagy én vagyok durván erős?? (98kg) Vaaagy a váz ennyire űber rugalmas hogy tud tekeredni ennyit...egy kicsit elkeseredtem, van egyáltalán értelme annak, hogy én ebbe a bringába vegyek normális hajtóművet? És ha azzal is ugyanígy járok? Valószínű most sem a hajtómű a gáz, hanem maga a váz....
Gondoltam megosztom veletek..Üdv.
-
outdoor
aktív tag
Melyik modell? A mai kínálatot ismerem. Gyári beállítással kaptad vagy az áruházban állították be?
Ha garis még, mind érintett részt javítanak/cserélnek. Helyedbe megkísérelném a pénz vissza opciót.
Összeségében durva történet. Ha nem garis, akkor is reklamálj. Anyaghiba, beállítási, de nem kellene, hogy így legyen.
[ Szerkesztve ]
A proper digital assistant could be my best friend
-
-
ZolkoW
őstag
válasz csodavas #93733 üzenetére
gondolom a váz és a hajtómű rugalmassága együtt adja, arra emlékszem, hogy amikor integrált hajtókarra váltottam, megszűnt, hogy kiállásnál beletekerem a lánckereket az első váltó terelőlemezébe. Nálad lehet, hogy olyan is bejátszik, hogy túl rövid monoblokk került bele, gondolom a láncvillához ér hozzá.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
outdoor
aktív tag
válasz csodavas #93735 üzenetére
520-asnál gyakori a középrész hibája. Szó nélkül cserélni szokták. Ez általában hamar kiderül. Az ülés szokott még egyeseknek kényelmetlen lenni, de az szubjektív. Középrész csere után elégedettek az emberek a géppel. A teleszkóp jó szokott lenni, és a fék is, váz is. Lehet, hogy a középrész teljesen kifaragta magát a helyéből. Szerintem ildomos, hogy új vázat is kapj, jól beállítva. Ha van előnye a Decathlonnak, az a széria. Tudnak cserélni, és nem teketóriáznak. Cimborámmal a biciklis műhelyben mindent beállíttatok vétel után. Ilyen szempontból nem bízom a központ munkájában. Szerintem nagyobb felelősségtudattal állít be valakinek mindent, ha tudja, milyen kaliberű felhasználó áll előtte, és milyen felhasználás, hibák milyen köre várható.
Szerintem az 520-as jó gép, de főleg akkor, ha ráépíteni szeretnél. Az alap jó, és ár/értékben figyelemreméltó. Ha viszont nem építed át, akkor az 540, 560 nagyon meghálálja magát. Ott gyakoriakat kifogástalan gépet kapsz. Az 560 áttétele, minden megoldása nagyon jó. Ha elmondod, hogy az 520 rövid pályafutása alatt komoly hibákat produkált nálad, elállsz a vételtől, de megfontolnád az ár beszámítását komolyabb modellbe, még kellemes meglepetés érhet.
[ Szerkesztve ]
A proper digital assistant could be my best friend
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #93733 üzenetére
Erről egy pár jó fotó tanulságos lehetne.Ugyanakkor nincs új a nap alatt,tehát bár ebben a szegmensben akár egy pofásnak is mondható kerékpár,azért látszik tulajdonképp mit lehet ennyiért készíteni ma.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
csodavas
tag
válasz Hasaggymeg #93738 üzenetére
A lánc tisztaságát, most ne firtassuk. Az első kép szemlélteti a vázból kimart darabot. A második, harmadik pedig a lánctányérban lévő nyolcasból eredő hézagot a lánc és a váltó között. Kérdésem a következő, menjek vissza gariztatni, avagy cseréljem ki a középrészt és megoldódik minden bajom és ezután boldogan élhetek míg meg nem halok?!
-
veterán
válasz csodavas #93739 üzenetére
Az nem kimaras, csak lekarcolta a festeket valami, biztos vagy benne, hogy a tányér volt?
Termeszetesen vidd vissza es gariztasd le, szolj nekik, hogy csereljek a vazat is.
Szomoru, hogy mar a sram hajtast is lesporoljak rola, ahogy latom, habar az altalaban mindenkinél szétesik előbb-utóbb. Inkább utóbb.Everybody lies.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz csodavas #93743 üzenetére
Jól mondja a fórumtárs,vidd vissza.Nagy előnye a Decathlonszerű áruházaknak,hogy szó nélkül szoktak gariztatni.Van raktáron egy tucat minden modellből,így akár újat is adhatnának.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #93745 üzenetére
Mondjuk azt amit az én tányérom által a láncvilla fölé hozott láncom művelt,tényleg lehet marásnak nevezni.Visszaejtettem a középsőről a kis tányérra és éppen ráhajtottam mikor felhozta,lenyomva nem csak a festéket,de belemarva az alumíniumba is. Alig tudtam visszavarázsolni a láncot a villa alá a hajtómű leszedése nélkül. 70%-os lánc,tisztán,kenve,50%-os lánctányér,az is tisztán,mégsem engedte el a láncot mikor az átdobó lelökte és míg a tetejéről lement,az alja a középső tányérnak magán tartotta és felhozta.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #93746 üzenetére
igen, egyszern nekem is sikerült egy csúnya láncbeszorítást összehoznom, már nem tudom, melyik bringán volt, de talán még az aluvázason (most acél van). akkor úgy éreztem, hogy a karbon lehet, hogy nem nekem való
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Zoli133
őstag
Nyeregtáskát ki mit ajánlana?
Van most egy ilyen decathlonos táskám. Viszont szerintem hibás mert elég nehezen nyitható, tervezem emiatt visszavinni.
De ha már visszaviszem lehet nem eg ymásik ilyennel kéne eljönnöm, hanem mást venni helyette, méretre meg formára am tök jó, de gondolkozok hogy valami vízálló jobb lenne, mert csak egy ass-savert használok esőben és olyankor kellően megázik benne minden. (mondjuk elvben az nem gond, a belső, multitool, co2 patron nem hiszem hogy bánja)"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZolkoW #93747 üzenetére
Mondjuk a második gondolatom érdekes módon nekem is az volt,hogy "mit tett volna ez most a karbon villával."
(#93748) Zoli133...nekem ilyen van,ajánlom....és így is néz ki.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csodavas #93739 üzenetére
Épp csak a festék jött le a vázról, ez kb semmi, nem hiszem, hogy ezért vázat fognak cserélni. Valószínűleg akkorát kottyan a monoblokk, hogy amiatt érhet hozzá a lánctányér a vázhoz, bár nekem ez olyannak tűnik, mintha a lánc karcolta volna össze a vázadat. A monoblokk egyébként fellazulhat bármilyen bringán. Érdemes ezt időnként ellenőrizni, megfogod a hajtóművet és oldalirányba megmozgatod, nem szabad kottyannia. A te esetedben már az is lehet, hogy a vázban is adott a menetnek a monoblokk persely mozgása. Akkor viszont már szóba jöhet a vázcsere is, bár hozzáteszem, ezek azért kicsit felhasználói hibák is, mert bőven lehet érezni, hogy valami nem oké, ha egy kicsit odafigyelünk rá. Bár ha nem mondták el, hogy néha ellenőrizd akkor érthető a felháborodás. Vagy az is lehet, hogy maga a csapágy hullott szét, de inkább a fellazulás szokott előfordulni a viszonylag fiatal bringákon. Egyébként a pedálra is érdemes időnként ránézni, mert az is le tud lazulni, és akkor meg a hajtókarból szedi ki a menetet, illetve maga a hajtómű is lelazulhat, az is tönkreteheti a hajtóművet. Épp ezért szokott lenni a 100km-es vagy 1 hónapos ellenőrzés új bringáknál, csak úgy adok el új bringát, hogy erre felhívom a vásárló figyelmét. Így él a gari is, mert ha ezt elmulasztják az meghibásodást okozhat, ami tulajdonképpen a felhasználó sara ez esetben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Politika
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DirectX 11-es tempót kínál az új Arc meghajtó
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kedvenc zene a mai napra
- Mobil flották
- További aktív témák...