- Azonnali notebookos kérdések órája
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
IMIIKE1998
őstag
Hali!
Egy Genesis Solution 4.0 27.5-ös kerékpárhoz melyik az a legolcsóbb "komolyabb"(értelmes) levegős teló? -
Runner_fxr
Ármester
válasz zoli03 #73785 üzenetére
Abban egyetértek, hogy sík úton nem jön annyira ki a bringa tömege, maximum csak amikor felgyorsítod, de ha már megy akkor tartja a tempót. Viszont emelkedőn felfelé sokat számít, rohadtul nem mindegy, hogy egy 13 kilós bicajjal mész fel a hegyre, vagy egy 15-16 kilóssal. Eléggé meg lehet érezni a különbséget. Mondjuk egy 1000m-es szintet lenyomva úgy gondolom bárki simán megmondja melyikkel volt könnyebb mászni. Az erőnlét abból a szempontból mellékes, hogy a maga szintjén mindenki meg fogja érezni, hogy lassabb volt, a kevésbé edzett is és az edzettebb is.
IMIIKE1998: Nem a kerékpár márka a lényeg, hanem a vázad típusa, fejcső mérete. Kb innen indul a történet: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Van aki használ innen Dechatlonos bukót? Van ennél jobb kb. ebben az árkategóriában?
Online rendeléssel kapcsolatban kérdésem is lenne, ha van aki már vett tőlük így.
-
bunddog
tag
Hidegre készülve kérdem, hogy milyen kesztyűt lenne érdemes venni ami szélálló? Nem tudom árban hol kezdődik ami tényleg jó és minőségi de majd ti megmondjátok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A KIGYORSÍTÁST direkt mellőzi mindenki számolni,vagy pályán tekertek mindnyájan?! Bármerre indulok kereszteződés,éles kanyar,apró emelkedő,egyéb útakadályba ütközöm 50-80km alatt.Ha ott sem számít a +2-5kg akkor nincs több kérdésem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #73806 üzenetére
Dehogynem számít. Én ugye egy elég alap kerékszettről cseréltem egy sokkal jobbra (kb 800-1000gr mínusz) és durván érezni lehet a különbséget. Kb mintha új bringát kaptam volna. Nem mellesleg a márkás kerékszettemnek sokkal frankóbb a csapágyazása, gyönyörűen forog.
Més que un club!
-
veterán
válasz fpeter07 #73810 üzenetére
Nem szoktam elfagyni, sokkal jobban birom a vastagabb ismerosoknel a hideget. Tavaly nyaron voltam 65 kilo, foleg izom jott fel, de a kemeny fizikai munka a tetokon segitett, ahogy vegeztem ott, el is tunt hamar, amit felszedtem. Pedig milyen jo karom volt
Everybody lies.
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #73812 üzenetére
Külön oda is kell edzeni (fekvőtámasz, illetve rúdon lábemelés mondjuk).
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Runner_fxr
Ármester
Persze, de a has kinézete az 99%-ban a kajáláson fog múlni, csinálhatsz annyi fekvőt meg lábemelést amennyit csak akarsz, ha mondjuk eszed a kenyeret, csokit, cukros üdítőket, a büdös életben nem lesz lapos, kockás meg pláne nem.
A facebook-os kerékpáros csoport is tele van olyan emberrel aki feszeng, hogy mennyit tekert, aztán az utolsó képeken ott a kajáról is a fénykép, Jó nagy adag, cseppet sem diétás étel, sütike, korsó sör. És megvannak győződve arról, hogy mennyit tettek az alakjukért, aztán elégetett a kerékpározással mondjuk 1500 kalóriát, utána meg megevett 3000-et. Sok értelme volt valóban. Kinek nem inge ne vegye magára!
[ Szerkesztve ]
-
ghost364
senior tag
[link] Országúti pályabringából átalakítva elég durvának tűnik ez geo, de gyönyörű.
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #73812 üzenetére
Nincs okod aggodalomra, én 173cm-hez vagyok 85kg.
Més que un club!
-
inifini
tag
válasz Runner_fxr #73816 üzenetére
Lehet, hogy azért IS teker, hogy utána megihassa azt a korsó sört, mert megcsinálta helyet neki...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
rétisün!
Jól láttam hogy te 3T Ergonova kormányt használsz? Írnál róla kicsit hogy mennyire vált be? Nagyon szemezek vele de nem egy olcsó darab így azért még gyűjtenék infót vásárlás előtt.Més que un club!
-
szjoci
őstag
válasz Napfénysüti #73818 üzenetére
Szerintem sincs: ekkora vagyok én is és most igazoltam vissza a kétszámjegyesek klubjába
(#73817) ghost364: Kíváncsi lennék rá hogy kanyarodik vele a gazdája, mert a pedál is majdnem hozzáér a kerékhez, nemhogy még ha a cipő is rajta van...
[ Szerkesztve ]
-
válasz Napfénysüti #73807 üzenetére
A felni és a gumi tömege gyorsításkor (és lassításkor) duplán számít, mivel ezek az alkatrészek a forgásukban is ugyanannyi energiát tárolnak, mint az egyenesvonalú mozgásukban. Szóval csak gyorsításkor és lassításkor olyan mintha szűk 2Kg-mal csökkentetted volna a bicaj tömegét...
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #73807 üzenetére
A kerék tuning kb a leginkább érzékelhető fejlesztés. Egy külsőn megérezni ha 100g-al könnyebb.
-
nagyúr
válasz Runner_fxr #73824 üzenetére
Igen pont emiatt is fektettem több pénzt ennek a cseréjébe. Ráadásul a kerékpárgyártók a kerekeken spórolnak a legtöbbet. Elég vicces hogy 1M-os gépekbe gyárilag gyengébb kereket raknak mint amibe én beruháztam egy újan 300k-s bringánál.
De tényleg durván érezhető hogy mennyivel másabb lett, minden forintot megért a csere.Més que un club!
-
Normi™
őstag
válasz Runner_fxr #73824 üzenetére
Most pont én is ilyen projektben vagyok,még akkor is ha trekking.Van egy 785-ös Xt agyam,kap egy Dt Revolution küllő szettet,meg egy Dt felnit,a könnyített Conti belső már fent van.Mikor feltettem a slick Bontrager gumikat amik lényegesen könnyebbek a gyárinál meg a könnyített belsőt egész más érzetem volt,sokkal jobb.Apropó,van a Bontrager-nek egy még könnyebb külsője,a becsípődés elleni védelem pontosan mit jelent?Mert azon elvileg az marad le a mostanimhoz képest.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
K_Gabor
tag
(#73825) Napfénysüti: milyenek voltak a régi kerekeid és milyenekre cserélted őket?
Am ha már kerék/külső a téma.
Szerintetek annak mennyi értelme van, ha az ember az ilyen őszi/téli nyálkás csúszós időszakra a meglévő keskeny gumikat valami masszívabbra cseréli?
28-as trekkinggel megyek a gyári kenda gumival jelenleg, ami típus/paraméterek alapján kb ennek felel meg.[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
geotigris9
tag
Most jöttem haza mentem kis éjszakai karikát. (Egy őz volt most csak az út szélén.)
Az utánfutó is betesztelve 25 kg zsákkal 6 km körüli távolságon.
Igazából az a gond nem tudom pontosan hány kg terhelésre van tervezve rajta a vonórúd ,nem nagyon szeretném túlterhelni, de jó volna kitalálni mekkora lehet a biztonsággal megengedett össztömeg.
A vonórúd ami megadná magát először, ha túl lenne terhelve.
Azért tekerés közben érezhető volt a raklapon a 25 kg. rakomány.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #73802 üzenetére
Ha ugyanazzal a biciklivel mész fel, csak raksz rá pluszsúlyt, akkor nem érezhetsz számottevő különbséget, legalább is én az átlag 4-5%-ot én nem nevezném annak. Hangsúlyozom, hogy ugyanazzal a biciklivel, nem egy 13 kg súlyúval meg egy másik 15 kg súlyúval, mert akkor ott számtalan más tényező is szerepet játszik már. Ezt akárhogy magyarázza valaki, így van. Nyugodtan lehet számolgatni, méréseket csinálni, olvasgatni.
#73806 Hasaggymeg: linkeltem 100 km-es tesztet 1796 m mászással. Abban szerinted nincs kigyorsítás, kanyarodás, fékezés, stb?
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #73820 üzenetére
jól láttad, az van, sőt a pár hete eladott cyclocross vázhoz is azt használtam. teljesen véletlenül botlottam bele az elsőbe a bikemag aprón, de eddig ezt érzem a legkényelmesebbnek, legalábbis ami a hajlítást illeti. kis előrenyúlás, kis esés (123/77 mm) de az is lehet, hogy amikor használni kezdtem, a nagy vázhoz, a 100-as stucnihoz kényelmesebb volt, hogy nem kellett annyira előrenyúlnom a fékváltókarhoz, meg annyira mélyre hajolni alsó fogásban.
a súly (198 gramm a gyári adat szerint) abszolút nem volt szempont, a merevségét nem nagyon tudom mihez hasonlítani, így hogy nincs más, kölcsön bringákkal meg nem nagyon megyek
mindenesetre nekem nagyon bevált. persze ha megint elkap a gépszíj, és veszek valami bringát, lehet maradna rajta a gyári (ha tényleg kényelmesebbnek érezném), de jó eséllyel inkább veszek arra is egy ilyent, vagy teszem át ezt kompletten, fékváltókarral, flight-deckkel, benne a majd 56 ezer km-el
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Napfénysüti #73825 üzenetére
A kerekeket csak azok nézik meg akik kicsit jobban értenek hozzá, azon lehet úgy spórolni, hogy sok embernek nem tűnik fel. Karbon vázak, felső kategóriás váltók, Kashima Fox teleszkópok a legtöbb embernek elég az ámulathoz.
Normi01: Bontrager külsőket nem annyira ismerem. De gondolom az egy erősített oldalfalú verzió amire gondolsz. Én a montimon most egy belső nélkülivé alakítást fogok csinálni. Lejjebb tudok menni guminyomásban is, ami sokat fog segíteni tapadásban. Súlyban is lesz egy kicsi különbség.
zoli03: Elég sokféle bringát hajtottam már, hasonló paraméterekkel, de különböző súllyal. Én továbbra is azt tudom mondani, hogy érzem a különbségeket, nem is kicsit. Sokan azt is összekeverik, hogy hol van a plusz súly, nem mindegy, hogy a bringán vagy a hátizsákban vagy a hasunkon.
-
zoli03
őstag
válasz Runner_fxr #73832 üzenetére
Miért ne lenne mindegy, hogy hol van a pluszsúly?
-
geotigris9
tag
válasz fpeter07 #73831 üzenetére
Ha ezt nézzük nem előny, mert a hasról megy le a fölös zsír utoljára. Abból is fakad, hogy a legritkább esetben van aktívan használva a hasnál az izomzat. (kb. néha napján alap esetben)
Lábról a legkönnyebb lefogyasztani a fölösleget, ha van. Szóval szerintem ha így nézzük sokkal könnyebb dolga van- e téren a gyengébbik nemnek.((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Vasinger!
nagyúr
-
geotigris9
tag
válasz bunddog #73805 üzenetére
Én egy ilyet néztem és fogok beszerezni szerintem a színe annyira nem lényeg nekem bár a feketét választanám, ha egy árban lenne. Ennyi pénzért több mint jó vétel most. (Télen meg aztán teljesen mindegy úgy is mindenki mindenféle ronggyal úgy is fel van cihelődve.) [link]
Van téli kesztyűm, de azt nem igen szeretem nagyon nehéz levenni, ha beleizzadt a kezem. Pedig nagyon jól néz ki. Inkább az átmeneti kesztyűmet használom, de az már kevés 0 fok környékén.
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
pc360
addikt
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Jester01
veterán
strava route-t ki lehet nyomtatni valami értelemes formában, nem azzal a 2x3 pixeles térképpel amit a print gombra ad? A cue sheet amúgy jópofa.
Jester
-
ígyvanferi
addikt
válasz geotigris9 #73840 üzenetére
Google translate-nek hívják az ilyet.
-
pc360
addikt
válasz geotigris9 #73840 üzenetére
Igen, a kontinentálisból gyanítható, hogy szándékos.
UK cucc, nem mai csirke.Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
trialboj
őstag
Van egy átlagos Cube cmpt bringám, elfogadhatóan harmatos 2 ujjas shimano fékekkel. Ez azt jelenti hogy az úton kavirnyászva, 1 ujjal nem tudok akkorát húzni rajta hogy ha bevágnak elém akkor egyből megálljak. Ilyenkor a hátsó elkezd csúszni az első meg forog tovább még 1 keveset. Tehát a fékerő nem valami brutális.
Pár hete volt itt egy XCO verseny, és miután véget ért mi is körbe akartunk menni a srácokkal. Rettenet nehéz pálya volt, sok helyen még feltolni is alig lehetett annyira poros/kavicsos volt.
A leejtő is nagyon izgalmas és egyben félelmetes is volt. És miután leértem kezdtem el gondolkozni rajta hogy mi értelme van a jóval nagyobb fékerőnek, mikor az én fékeim is rettenetesen hamar blokkoltak, a poros úton is. Lefele pl a hátsó alig forgott mert nagyon meredek volt, az elsővel meg szinte nem is fékeztem mert ha kavicsos volt az út akkor féltem hogy 1x beblokkol és kicsúszik alólam, én meg legurulok bringa nélkül.
Tehát azt nem értem hogy egy harapósabb fékkel, milyen előnyei vannak egy bringásnak, egy olyan terepen ahol laza a talaj? Mivel hidrás fék, így már nem nehéz húzni, és annak ellenére hogy sokszor kellett használni sem fáradtam el, mint 1 évvel előtte a mechanikus verzióval.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #73825 üzenetére
Szerintem ez tök rendben van ha olyan az árazása is. Drága kerekek közül azért elég specifikus lehet hogy kinek mi tetszik és mire van szüksége. Én pl soha nem használnék felnifék mellett peremes karbon kereket, a Canyon Aeroad CF SLX -be meg azt raknak a nekem tetsző csomagban. Plusz egy kör amíg eladod. Ugyanúgy nem érdekel a klasszikus V profil sem keskeny felnivel. Peremmagasságot is szeretném én választani.
[ Szerkesztve ]
-
korcsillio
őstag
Kerülök minden kis gödröt de mégis valahogyan lett egy pici nyolcas az első kerekemben.Mist szeretnék indulni vele,nem teszek benne kárt ha így használom?
-
veterán
-
IMIIKE1998
őstag
Csak nekem veri a bicikli az arcomba a kisebb köveket, ha gyorsan megyek terepen?
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Mobil flották
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek