- Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egyelőre nem tarolja le a piacot a Vision Pro
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
Hirdetés
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
-
Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
ma Három készülékkel indít saját név alatt a gyártó: Pulse, Pulse Plus és Pulse Pro. Májustól kaphatók.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
veterán
válasz Napfénysüti #74951 üzenetére
Én is elég alja cuccot használtam/hsználok, de nem igazán sikerült akarat nélkül váltanom, pedig azért futottam vele vagy két km-t, ennyi idő alatt már lekopik a gumiról a minta, ha lenne ilyen, akkor már előjött volna gondolom.
Az egyetlen problémám vele, hogy jelenleg ugye el van törve, pontosabban már harmadszorra lett eltörve ugyanaz, azért már szemeznék egy cserével, mert nincs kedvem ragasztani, de a végén úgyis az lesz, ha a nyeregcső 4 hetes szállítási idejét veszem alapul
Ebikerol 5k környéke lenne a bal&jobbos sunrace szett, csak éppen nem sok mindent tudok róla, runner a fém alsó résszel rendelkező másikról azt mondta, hogy pontatlan, ha jól emlékszem.Everybody lies.
-
fpeter07
veterán
Holnap 10 órás verseny, kijött a pollenallergiám és nagyon fáradt vagyok és holnap esni fog az eső. Ha kegyesek az égiek reggel nem fog esni az eső. Engem nem érdekel, de a segítő tesómat annál inkább.
-
Strezi
őstag
válasz Runner_fxr #74924 üzenetére
Lehet hogy eltolom akkor két héttel! Bár, ott már nem játék az időjárás, ha leesik az első hó, akkor vége a bringás szezonnak... legalábbis én a közelébe nem megyek egy sáros alpesi lejtőnek bringával
Lassan megvan a 800. kilométer a gépben, ideje fejleszteni! Ma mentem egy 70km-es terep + aszfalt kört, direkt odafigyelve, hogy az első váltót nem használtam, végig a 32-es karikán volt. Mászások kiállva mentek csak, de így a tapadásra kellett figyelni. Aszfalton meg 42-ig tudtam elforgatni 32-11 el... Ennél több nem kell.
Szóval 1 x 11 sebességes lesz a gép, kap egy 180mm-es XT karat 32-es tárcsával, meg egy 11 - 46 hátsó sort és rövid karos váltót. Aztán jöhet a 130mm-es Pike előre, meg egy új belső nélküli kerékszett....
És, mire mindez meglesz, sár lesz és vége a szezonnak
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #74951 üzenetére
"Csak egy Pinion rendszer mennyibe is kerül?"
Ennek abból a szempontból nincs jelentősége, hogy a markolatváltók szarok-e, mert egyértelműen nem.
(Az, hogy a legalja markolatváltók szarok, de nem nagyon gyártanak jót, csak a legfelső árszegmensben, más kérdés.)"Engem ami zavart az a véletlen váltás lehetősége"
Mivel sosem próbáltam legalja markolatváltót, nem tudom, hogy azokkal mennyire lehet véletlenül váltani, de a Pinionnal biztosan nem. Feltételezem, hogy a Rohloffal sem.Egy rövid betanulási fázis van, de ez is inkább arról szól, hogy tényleg elhidd, hogy ez kibaszottul odavált és tényleg, és nem talán meg esetleg hanem tuti ....
Főleg az nagyon jó benne, hogy ha egy lejtőn lendületet akarsz szerezni a következő meredek emelkedőhöz, akkor nem kell két váltóval kattogtatni még arra is figyelve, hogy mikor milyen a terhelés, mert szépen egy csuklómozdulattal, hajszálpontosan oda teszed ahová akarod akkor amikor kell.
Az árra visszatérve: tudomásom szerint nem árulják külön, csak vázgyártókon át, amik gyakran egyedi bringákat készítenek a konkrét vevő igényei szerint. Ez pedig az a kategória, ami más rendszerekkel sem olcsó. (És egyébként se legyünk szemérmesek, mikor délután még hatvan meg százezres szemüvegekről volt szó.)
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
nagyúr
válasz hegyimorc #74955 üzenetére
Az oké hogy a Pinon jó, annyi pénzért el is várom de valljuk be itthon hányan eengedhetnek meg maguknak Pinionos kerékpárt?
Szép lenne ha mindenki olyannal járhatna de sajnos itthon nem realitás. Amúgy egyszer én is mennék vele már mert eléggé dícsérik.Més que un club!
-
hegyimorc
senior tag
válasz Napfénysüti #74956 üzenetére
"itthon hányan eengedhetnek meg maguknak Pinionos kerékpárt?"
Nézd meg hányan hirdetnek drága bringát, hány embernek van hasonló értékű motor, kocsi a garázsban, hány hobbyfotósnak lóg a nyakában kb ennyit érő fotóscucc ... szóval valószínűleg sokkal többen mint elsőre gondolnánk, csak ha valaki ennyi pénzért motort vesz akkor senkisek szeme se rebben, ha viszont bringát akkor hülyének nézik.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
szjoci
őstag
válasz hegyimorc #74955 üzenetére
"Ennek abból a szempontból nincs jelentősége, hogy a markolatváltók szarok-e, mert egyértelműen nem."
Biztos hogy van létjogosultsága, gondolom a Sram se azért talált ki a felső/csúcskategóriába is opcióként markolatváltót, mert sz@r lenne. Mivel csak a legalja sramhoz volt szerencsém és az nem igazán győzött meg, így nem is erőltettem az épített bicajomnál a markolatváltót. Bár lehet ki fogom már csak azért is próbálni, használtan "fillérekért" ki lehet fogni.
Crytec210, nézd mit leltem: helyben van, csak az árából kellene farigcsálni picit...
[ Szerkesztve ]
-
-
-=RelakS=-
veterán
Nem rossz a markolatváltó, már ha nem mész olyan terepen, ahol bizony kapaszkodni kell.
Anyámé abból a kategóriából van, ahol még egy kicseszett számozást sem tudnak rendesen megcsinálni Az első váltón az 1. fokozat a nagytányér, a 3. a kistányér. Magyarázd meg, hogy hogy megy a váltás, ha az egyiken a számok növekedése könnyít, a másikon nehezít a hajtáson
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Runner_fxr
Ármester
válasz hegyimorc #74957 üzenetére
Ez tényleg így van. Ettől függetlenül nekem azért van fenntartásom a pinionnal kapcsolatban. Nehezebb mint a láncváltó és ha műszaki probléma van vele, azt igen körülményes javítani. Emellett nyilván számos előnye van, nem vitatom, de valahogy nem érzem azt, hogy kéne.
Strezi: Hát ott valóban észnél kell lenni az időjárással, még szezonban is. Nekem is most érkezik meg csak a bringám, aztán vége a szezonnak. De ameddig nem megy 10 fok alá a hőmérséklet, és nem lesz csapadék, megyek vele hegyre.
szjoci: Nyilván meg van a maga létjogosultsága a markolatváltónak, nem véletlenül van a palettán, de azért a legtöbb embert nem győzi meg. Nem véletlenül, lehet XC-ben működik, de egy AM/Enduro kategóriában, pláne DH-ban elképzelhetetlen. Pedig anno a 90-es évek közepe táján pont a DH-ban debütált a Grip Shift.
[ Szerkesztve ]
-
-conrad-
addikt
válasz Runner_fxr #74933 üzenetére
Szia, hadd kérjek még egy kis segítséget tőled!
183 centi vagyok 88 centi a belső combhosszom, amit néztem bringa az 54-es.
Ezek a méretei:Na most két ellentétes infót kaptam, X boltban azt mondták, hogy a váz és köztem legyen 1-2 centi távolság, ha a lábam között van (ez ugye csökken ahogy öregszem ), a másik boltban meg azt, hogy ez szerinte butaság, mert úgysem használjuk a bringát ilyen pozícióban, se lámpánál se várakozáskor, stb.
A bringa tekerve kényelmes, sok bringán volt ilyen kakasülős érzésem, mikor az egekbe kellett tolni a nyerget, hogy kényelmes legyen a lábamnak, itt ez az érzés nincs meg.
Mit gondolsz, jó méret lehet nekem ez a bringa?
(még akkor is ha a zacsi-váz távolság nulla. ) -
L.L.
senior tag
válasz -conrad- #74962 üzenetére
Szia, igaz nem tőlem kérdezted, de ha minden igaz ugyanezt a kerékpárt néztem én is már (cube?). Én is 183cm magas vagyok 85-86cm belső lábhosszal. Az 54-es méretű felső vázcsöve, nekem is érinti, viszont kényelmesnek találtam. Az 50-es méret szerintem kicsi volt, illetve az üzletben is azt mondták. Végül is egy Focust vettem 55-ös méretben, hasonló geometriával, a kisebb 50-es méret itt is kicsi volt. Ennél is érintem a felsőcsővet, de a hétvégén egy 70km-es túra után is, csak a nyerget találtam kényelmetlennek.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz -conrad- #74965 üzenetére
Kell lennie, mert ha hirtelen kell megállni és például egy gödörnél állsz meg akkor beverheted... 4-5 centi már elég. De 88cm-el egy 54-es vázat simán át kellene tudni lépni, két lehetőség van: kevesebb a belső lábhosszad amit nem hiszek ezzel a magassággal. A valószínűbb, hogy hülyeség a geo táblázat. Egy 54-es outi neked kicsi lenne pedig azt CC-ben mérik, és 88cm átlépővel a neked kb. jó 56-ostól még lenne 4-5 cm-ed.
-
6030D
Ármester
Valaki Ausztria környékén lakó/járó ember: milyen hely az a Gigasport (vagy csak webshop?) és milyen a Miles márkájuk?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz hegyimorc #74950 üzenetére
2 dolgot említenék ezzel kapcsolatban,egyik,hogy bár egyiket sem ajánlatos állítólag a Piniont nem is lehet egyáltalán váltani terhelés alatt,a másik meg amíg a jobb pöcögtetőssel le és fel váltásánál is ujjaid maradhatnak a féken,a marokváltónál nem tudom hogyan lehetséges,magyarán a fékezés a váltás pillanatában nem nagyon lehetséges.Ennek inkább versenykörülmények között lehet jelentősége,de akkor is.
(#74968) 6030D...látszólag valami saját márkás alsó kategória.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
Amúgy ez a szokásos XT hátsó váltó az minek? Raktak volna rá egy integrált hajtást inkább.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
"állítólag a Piniont nem is lehet egyáltalán váltani terhelés alatt"
Kb 800km-t mentem Pinionnal. Nem állítólag, hanem akkor és úgy váltottam amikor és ahogy akartam. Terhelés alatt, vagy akár álló helyben is. Terhelés közben annyi a különbség, hogy lefelé váltásnál nem annyira zökkenőmentes (de még így sem rosszabb, mint a láncváltós váltás). Felfelé teljesen mindegy, hogy terheled-e, pedig ott számít igazán minden apróság ami megakaszthatja a lendületet.
"pöcögtetőssel le és fel váltásánál is ujjaid maradhatnak a féken"
Az első fék bal oldalon van, ott nincs váltókar. Nem hiszem, hogy valós igény tövig húzni két fékkart és közben váltani is.
"Ennek inkább versenykörülmények között lehet jelentősége,de akkor is."
A Piniont nem vesenyzéshez szánják.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74969 üzenetére
Igen, szerintem is az lesz, csak hátha van valakinek tapasztalata.
ivana: gondolom többen megveszik XT+octa-val, mint Alivio/Deore+integrált hajtással. Amúgy igazad van.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz -conrad- #74962 üzenetére
Kell maradnia a zacsi és a váz között szabad helynek. Az hülyeség, hogy nem baj ha eléri, mert úgy sem így használjuk. Kissé fura nekem ez, mert 52-es a Fitness bicóm, de van hely a felső cső és a műszer között. Pedig én 178 centi magas vagyok és a belső lábhosszom sem több mint 83 centi. Egyébként ez konkrétan melyik Cube bringa?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A mugli azt szúrja ki elsőnek,majd az szerint dönt.
(#74971) hegyimorc...ők nem osztják véleményed,amúgy meg nem véletlenül találták ki a 2 irányban visszaváltást,pont a fékkar alá való benyúlás elkerülése az értelme.Az viszont igaz,hogy a reklámok sugallta látszat ellenére sem versenyre szánják.
(OFF)(#74973) Runner_fxr(/OFF) ...esetleg kicsi a műszer? ( )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-conrad-
addikt
válasz Runner_fxr #74973 üzenetére
Köszi a választ. A lentebb linkelt curve pro 2016os modell.
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #74974 üzenetére
Hát nem mindenki büszkélkedhet ekkorával: [link]
-conrad-: A geo táblázat alapján 2 méret között lehetsz, vagy az Cube szerinti 54-es ami ténylegesen 52, vagy a Cube szerinti 58-as, ami ténylegesen 56. Én látatlanban egy 56-ost mondanék.
-
-conrad-
addikt
válasz -conrad- #74975 üzenetére
74977: akkor meg akár az alsó régióban lenne nekem az 54es? Akkor tuti nem lehet nagy ezek szerint. Mondjuk - ne röhögjetek - egy lecsúszkálós rövidgatya volt rajtam hasonló alsóval meg 35 vqgyok szóval nekem már a gravitáció is jobban húzza. Megálltam hazafelé menet és beugrottam, akkor tekertem vele egyet, nem éppen sportcuccban.
[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
válasz SOAD19 #74656 üzenetére
Úgy tűnik, hogy mégsem a patentszemmel van a gond, mert azóta bejáratódott. Tegnap levittem az egyik közeli szervizbe a bicajt, hogy beállíttassam a hátsó váltót. Olykor nem vált fel, vagy le, és van mikor kettőt ugrik... A szervizes is érdekesnek találta, mert néha úgy tűnt neki, hogy feszes, néha meg lazának a bovden. Utána azzal jött, hogy a váltókarom nyolcas, amin igencsak meglepődtem. Mondom megnézem otthon, hogy a régi fogaskoszorúm 9-es volt-e, mint az új amit vettem. Meg voltam győződve, hogy 9-es rendszerem van/volt, de elbizonytalanított a srác. Itthon kiderült, hogy 9-es az a 8-as váltókar. Lehet a srác nem tudott mit kezdeni a váltóval, és inkább így szerelt le.
Tegnap délután próbáltam én is finomhangolni a váltót, de nem tudtam tökéletesen. Ha jó a tippem, kicsit el van ferdülve a váltófülem, vagy maga a váz, mezen a részen. Mutatnék pár képet, hátha az alapján tudnátok tanácsot adni, hogy a váltófül van-e elhajolva, vagy a váz.
Amiből azt feltételezem, hogy el van hajolva a váltófül: Mikor a legkisebb tányéron van a lánc, akkor a felső részen szinte hozzáér a vázhoz, míg az alsó részen, van egy kisebb hézag. Azaz olyan, mintha a fogaskoszorú felső része be lenne dőlve a váz irányába.
De itt vannak a képek: [link][ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz SOAD19 #74979 üzenetére
Ha a kerék rendesen a helyén van,akkor a váltófül lesz.Én rögzíteném rendesen a helyén a fület,majd egy állíthatós kulccsal (~1,10percnél) óvatosan helyre húznám.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz SOAD19 #74979 üzenetére
Váltóbovdened nem szorul sehol? Szépen fut a házban? Esetleg egy kicsit lazíthatsz is a rugó előfeszítő csavaron. Ettől függetlenül lehet, hogy a fül picit elhajlott, váz nem hiszem, bár különösebben nem tűnt ferdének a váltód a fogaskerekekhez viszonyítva. Néha sajnos előfordul olyan is, hogy bizonyos fogaskeréksorral bizonyos váltók nem tudnak pontosak lenni. Én is találkoztam már ilyennel. Elvileg kompatibilisnek kellett volna lennie, de a gyakorlatban mégsem volt az. Kicseréltem egy másik sorra és megjavult a váltó. Láncod jó?
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz SOAD19 #74979 üzenetére
Nekem ugyanez volt,el volt görbülve a váltófül.És végül cserés lett mert kétszer hajlítottak rajta majd egyszer menet közben eltört és kerék kivételnél a kezemben maradt.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
SOAD19
addikt
válasz Hasaggymeg #74981 üzenetére
Köszi! Igen a helyén van a kerék, megnéztem 3-4* is. Akkor lehet a váltófülön alakítani. Nem tudtam, hogy merjem-e feszegetni, vagy ilyen esetben célszerűbb-e cserélni a váltófület.
(#74982) Runner_fxr
Köszi a választ Neked is! A bovden szépen, simán fut. Megpróbálok kicsit állítani a fülön, és újra finomhangolni a váltót, hátha sikerrel járok.(#74983) Normi01 :
Egyelőre megpróbálkozok alakítani rajta, mert ahogy láttam múltkor nem olcsó egy váltófül, ha jól rémlik. Több, mint 20k-t adtam most ki az alkatrész cserékre...
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
SOAD19 :3500ft-ért vettem,tényleg nem olcsó,állítólag egy hajlítást bír ki és azután törik általában,de ezt nálam jobban hozzáértők megerősítik vagy cáfolják.
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #74989 üzenetére
Az XTR még drágább... Dura acet úgyis csak profi versenyzők vesznek, ultegrához képest normál felhasználáshoz több a hátránya mint az előnye.
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
geotigris9
tag
Egész esztétikus főleg a 2. verzió: [link]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Vanir
veterán
válasz geotigris9 #74992 üzenetére
Én az elsőt csináltam meg anno, tette a dolgát.
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74911 üzenetére
Valószínűleg nem volt még KONÁD meraknák egy idézettet ami nem alaptalan "propaganda" írás:
"A Kona fejlesztette ki az 1990-es években az első „Big-Bike”-kot, tehát az öszteleszkópos kerékpárokat, North-Shore Trails használatra, amelyet az első Bike parkokhoz terveztek. Ami ezen a kerékpárokon igazán különleges volt, a 4-Bar váz, amely lehetővé tette a több rugóutat, anélkül hogy a hátsó vázrész túl „lággyá” vált volna.
Ma már a Kona egy széles palettával rendkezik kerékpárokból, ahogy exotikus konstrukciókból, mint pl. teherkerékpárokból, de Cross és Országúti kerékpárokat is tart. Továbbá a Konát egy erős szociális elkötelezettség is jellemzi.Kona tényezők
Egy Kona kerékpár élethosszig elkísér – GARANTÁLT, mert a Kona vázakhoz élethosszig tartó garancia tartozik.
A Kona kerékpárok alapja az állandóság.
Ami számít, az a biztonság, a stabilitás, és a megbízhatóság.
A legjobb kerékpárok nagyszerű élményérzettel az Univerzumban!
A Kona alapelvei a kivitelezésnél egyértelmű:
jó és kiegyensúlyozott kezelés a leggyorsabb kerékpároknál
Kona 4-Bar hátsó vázrész, egyike a legstabilabb és legkidolgozottab csillapító rendszernek világszerte
legjobb alapanyagok és alkatrészek használata, ahogy egy erős megjelenés is. "De hozzá társul egy nagy adag pozitív életérzés is ..
(Azért amit linkeltél az egy alsóbb kategóriás bringa a KONA kínálatában.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz Runner_fxr #74914 üzenetére
"geotigris9: Régen én is imádtam a Konákat, volt bennük valami különleges. Jó pár Kona bringám volt. De mára ez valahogy eltűnt, sőt mintha inkább csak kapaszkodnának a többi után. Nem érzem már azt a különlegességet ami anno körüllengte a Konát."
Az tény, hogy erre felé nem most éli virágkorát a KONA itt Magyarországon meg itt a régióban sem. A másik meg, hogy rengeteg új márka jelent meg és nagyon megduzzadt és meglódult a bringa piac az utóbbi időben.
A hibrid elektromos gépeknek van most a virágkora erre felé Európában.
De az én kis KONÁMBAN benne van minden esetre az a bizonyos "különlegesség" a bátran kijelenthetem minden elfogultságot nélkülözve Runner.(#74909) 6030D Én folttisztító/mosó szappant használok a sisak táska hevederes párnás részeinek adott esetben meg az egész tisztítására. (dm -n lehet kapni saját márkás szappant ami ilyen, nagyon jó a sisak szerkezetében sem tesz kárt, de nagyon jól szedi ki a dzsuvát/koszt az e féle dolgokból is.)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz geotigris9 #74992 üzenetére
Megnéztem a videót és csak vártam...és vártam...és vártam,de nem jött egy esztétikus megoldás sem. Ami Konát illeti,tudom,hogy nagy név volt,de ma már rég nem látom különlegesebbnek a többinél...pedig van nekem is egy Schwinn Csepelem. A belinkelt szöveg meg sima marketing bla-bla,melyből mindegyiknek van egy rakat."A legjobb kerékpárok nagyszerű élményérzettel az Univerzumban!" Pfff... (No offence! )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
Nektek volt már olyan, hogy tekerés után hazamentetek és otthon rosszul lettetek? Ma lehet túlhajtottam magam. :/
[ Szerkesztve ]
-
geotigris9
tag
válasz hegyimorc #74926 üzenetére
(Fogyasztói társadalom. ) Ez a sötétedés probléma nálam is jelentkezik, hogy van nagyon jó minőségű nappali védő-napszemüvegem, de sötétben használhatatlan tehát ha rámsötétedik benne, akkor vehetem le és mehetek szemüveg nélkül vagy, ha raktam be eseti szemüveget akkor csere. (Most erre a célra egy víztiszta lencsés munkavédelmis szemüveget használok.) De ha már esete felé megyek el és tudom rám fog már sötétedni természetesen a víztisztát viszem csak.
/Egyébként nem látok nagy különbséget egy kerékpáros minőségi védőszemüveg és egy "munkavédelmis" minőségi védőszemüveg között az áron kívül. Ami jó még a munkavédelmis szemüvegekben, hogy azoknál minden féle szigorú szabványnak előírásnak meg kell felelniük még olcsóbb verziónál is./Éjszakaira az abszolút ideális az enyhén sárgított lencse ami "sárgítja" az esti fényeket (főleg itt autó lámpákra gondolok) és azok kevésbé zavaróak a szemnek, de erdőben is sötétben jól lehet vele látni. Nyilván ilyet nem a legideálisabb használni a nappali vakító napsütésben, mivel szinte semmit nem sötétít a lencse.
(#74996) Hasaggymeg Az baj, hogy nálam negálja helyét az én KONÁMAL teljesen lehet erre azonosulni. TAPASZTALAT!
Az tény régen még U.S.A. -ban gyártott volt az összes KONA mára már szerintem a nagy-részét ott is a távol-keleten csinálják és sajnos az tény a keleti meg a nagy mérvű gyártás nem feltétlenül a minőségnek kedvez legelső sorban. (És ez most minden márkára ki lehet jelenteni.) OFF
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
Egy kis gonoszkodás, már ha csapatban tekersz.
Ne próbáld ki otthon!
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
ígyvanferi
addikt
válasz IMIIKE1998 #74997 üzenetére
Kajálással is lehet összefüggésben. Mit és mennyit ettél, és mennyi idővel tekerés előtt? Bár lehet tekerés közben jelentkezett volna probléma emiatt.
Lehet tényleg csak túlhajtottad magad, kiürültek teljesen a glikogénraktárak, és leesett a cukrod.