- 3D nyomtatás
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
- Milyen széket vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Nyomtató topik
- Apple asztali gépek
- A Palit fekete VGA-szörnye nem kér a színes pislákolásból
Hirdetés
-
Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
gp A friss trailer mellett megkaptuk végre az új kiadás megjelenési dátumát is.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nemeth989
senior tag
válasz fulton #225355 üzenetére
A te bringád egy Trabant, hiába akarsz belőle Ferrarit csinálni, mindig is egy Trabant marad. Vehetsz ilyen agyat olyan agyat egy Trabant marad, túl sokat vársz el a Trabanttól.
Amíg nem használsz, vagy próbálsz egy "(jobb fajta) országútit" nem fogod megérteni, mennyit számít a súly, mennyit számít a hajtási hatékonysága, a merevségből, az ideális teljesítmény centrikus testtartásból (Landrider mammer pozíciót felejtsük már el), nem beszélve a pedál kapcsolatról, csak is csatos pedál. Mennyivel másabb egy endurance és egy aero országúti szélben.
Én is acél cseh szörnnyel kezdtem, addig teljesen jó volt, amíg nem használtam a többit, ha rám hallgatsz lépj tovább. Volt utána közép kat. xc mtb-om,(alföldöm lakom, nem sok értelme volt) belépő karbon endurance és közép. kat aero országútim van, meg egy crostrekingem. Ezek után szép emlékek fűznek az acélhoz, de csak mert első bringa volt, ennyi. Enged el.
RideMyStyle "LoveMyWilier"