- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
-
Redneck
veterán
Holnap elmegyek és megnézek egy ugyanolyan csak 27.5-ös kerekű Cubeot mint az enyém, csak sokkal jobb állapotban. Szurkoljatok!
Nem akarom alább adni, kell az a kocka.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #225950 üzenetére
Érdekes a Stan's tejen nem láttam lejárati időt, sőt még tárolási feltételeket sem, pedig kerestem.
#225953
Redneck...csak lesz végül valami, ne add fel és főleg ne siesd el."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Redneck
veterán
válasz Hasaggymeg #225954 üzenetére
Nem is akarom, de hiányzik, mert nagyon szerettem. 250-300 lenne egy hasonló szintű 29-es új Cube, amit soknak érzek és nem akarok várni amíg feljebb megy, sem gagyi bringákkal szenvedni. A szezonban, a megmaradt 3 hónapban 50-60 rongyot égetnék el, ha autóval járnék.
Később még jó lehet barátnőmnek, én meg veszek egy másik komolyabb hardtailt, vagy egy gravelt...
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Fall-N
veterán
válasz Redneck #225946 üzenetére
Akkor mégsem volt alig használt. Ez az alig használt duma, olyan mint kocsiknál az "első, női tulajdonostól, jéghideg klímával".
Ezért írtam, hogy vagy vegyél új RockRidert vagy le kellett volna alkudni legalább egy fogaskoszorú és lánc árát, majd csere. Sajnos használt bringánál ritka ha a hajtás nem csereérett.
De megértelek, egy Cube csak jobb lenne, csak az ára nem.
[ Szerkesztve ]
-
Redneck
veterán
válasz Fall-N #225956 üzenetére
Az ST 520 egyáltalán nem volt kopott, csak a lánc volt brutál laza, túlméretes. Nem látszott a fogakon szinte semmi kopás, vagy kosz. A 4 éves Acera/Tourney szettemen sokkal rosszabb volt látványra minden, de szépen futott és váltott is rendesen, kiállva sem csinált hajmeresztő dolgokat.
A holnapra tervezett Cube ugyanaz mint amit elloptak, csak 29 col helyett 27,5-ös a kereke. A sajátom hajtása és a gumija az első szezonban volt olyan, mint azon amit megnézek.
Szerk:
Persze ismerem a mantrát autós irányból. Jéghideg klíma, nem dohányzó, orvos tulajtól, nem zabál olajat, jön-megy, teszi a dolgát.[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Fall-N
veterán
válasz Redneck #225958 üzenetére
Az az igazság, ahogy írtam korábban, hogy a Tourney és Acera egyáltalán nem rossz váltók. Nekem a Tourney TY300 van meg legalább 4 éve. Először RevoShift marokváltókkal használtam, azzal sem volt gond, de mióta az Acera fékváltóval azóta még gyorsabban vált. Baromi egyszerű beállítani, igényes a felépítése. Az Acera annyival tud többet, hogy az 7/8 pl. M360 vagy 8 sebességes. Felépítésre hasonló a kettő. A drágább váltók persze jobbak, meg "Shadow" tervezésűek így nem lógnak ki a váz síkjából, de kit izgat. Rengeteg fut belőlük és ahogy hallom a szervízes emberektől nem sok gond van velük. Terepre nyilván érdemesebb Deore szintre felmenni legalább.
sherlock82: Engem idegesít. Semmi kreativitás, unalmas ezerszer olvasni.
[ Szerkesztve ]
-
-
flash-
veterán
válasz balintbaba #225936 üzenetére
én is hoodon fogom, mászásnál is úgy a legkényelmesebb nekem én próbáltam már droppon menni néztem kmórával van e különbség a pillanatnyi sebességnél de én nem látok különbséget viszont ha lent fogom a pulzusom picit mindig elkezd nőni.
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz flash- #225963 üzenetére
Persze, hogy a hood a legkényelmesebb. Én azt a középső fogást sem értem, amikor a vízszintes, vázra merőleges részt fogja valaki. Számomra az nemcsak értelmezhetetlen, de használhatatlan is. Drop meg akkor kell, ha számít az aero, mert tényleg gyors akarsz lenni, vagy szembeszél van, esetleg ereszkedésnél.
Amikor jön valami mugli, és 60-as pedálfordulattal bohóckodik alsó fogással, hátszélben, 24 kmph-s tempónál, azon én is mindig vigyorgok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Akellla
tag
Sziasztok. Tanácsot szeretnék kérni tőletek, MTB kerékpárt szeretnék vásárolni magamnak.
Már leszűkítettem a lehetséges kerékpárok körét, de egyvalamire nem találok infókat, mégpedig hogy nagy súlyú kerékpáros rugós vagy levegős teleszkóppal vásároljon bringát. Ha tudtok segítsetek, kérem ezt azért is mert a boltok mindig az aktuális készletük szerint terelnek valamilyen irányba. Egyazon boltban egy hónapon belül egyszer az egyik utána a másikfajta villa volt a nyerő választás. Köszönöm a segítséget előre is ,már fontos lenne a bringa ezt kell már csak eldönteni.... -
varsam
őstag
válasz Akellla #225966 üzenetére
Konkrét típusok és testtömeg tudatában könnyebb lenne választ adni, így csak általosságban írom.
Az alap rugós telók mint pl a Suntour XCT, XCM és társaikkal az a baj, hogy egy átlagos emberre vannak hangolva. Szóval 50kg-hoz kicsit kemények, 130-hoz pedig gyengék lesznek. A levegőst pontosan súlyhoz lehet hangolni.
Ezen kívül a rugósak általában mind belépő szintű cuccok, amelyek nagyobb terhelés alatt sokkal hamarabb kezdenek el kotyogósodni, elkopni, mint egy márkásabb változat. A levegős telók már magasabb minőséget képviselnek, jobban bírják, cserébe drágábbak. -
Akellla
tag
válasz varsam #225967 üzenetére
Köszönöm a gyors reakciót, fejben valami hasonló gondolataim voltak, de csak logikai úton végig gondolva, a kiszemelt kerékpár Cube Aim Sl a Villa RockShox Judy Silver Tk Coil 100 mm Lockout. A súlyt majdnem eltaláltad,szóval ez jó választás lehet ? Egy kb 15 éves 26 os Hevytools bicit váltana le ... Üdv
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #225960 üzenetére
Nem fényezés, napi szinten használom több éve. Te mennyit használtál, szereltél? Városi környezetbe ugyan mit kellene használni? Egyébként az agyonfényezett régi váltókat már rég meghaladta a technika. Egy mai Deore leiskolázza az összes csúcs, régi XT-t. Tudom divat szidni az alsó kategóriás cucccokat de talán ki is kellene próbálni. A Microsoft meg hogy jön ide? Tök hasonló felépítésű, mint egy Tourney, Acera. Kínainak meg nem kínai, az a Sensah meg társai.
Az Acera/Altus/Alivio hármassal meg senkinek nincs baja. Rajtad kívül.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Fall-N #225969 üzenetére
Használtam és szereltem is ilyet jó sokat. Soha többet A mostani 9 sebi acera már elműködget, de az is már újonnan kotyog. Alapból nem vagyok nagy híve a shimano cuccoknak.
Városi környezetbe ugyan mit kellene használni? Outit Vagy tanyabike-ot.
Egyébként az agyonfényezett régi váltókat már rég meghaladta a technika. Az egyetlen értelmes fejlesztés a kuplungos váltó, de az is montira való, outin máig nincs.
Tök hasonló felépítésű, mint egy Tourney, Acera. Ja meg a dura ace, meg a super record is azonos felépítésű.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Fall-N #225969 üzenetére
MTB vonalon nem ismerem a kínálat alját (és ez remélem, így is marad), de azért egy alap tourneyt ne dícsérjünk már. Konkrétan finomabban működő szakócákat is láttam már ezeknél. Országúti váltó a soránál kezdődik, és még az is minden, csak nem finom szerkezet.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #225972 üzenetére
A soraból egy első váltóm van (kellett kozolos 8 sebi első váltó, ott nem lehet keverni sajnos...) az kb. ilyen milyen irányba nem kotyog kategória tele műanyaggal. Megvan a szetthez tartozó 8 sebi campa váltó az ehhez képest valami ipari műremek, pedig a legpuruttyább verzió (mirage), csak az bilincses.
-
Csokicsibesz
tag
válasz parandroid #225972 üzenetére
Akárhányszor hajlandó vagyok megvédeni a Sorát (R3000).
Egy teljesen jól működő váltó, nincsen vele az égvilágon semmi gond.
Lassan 4k-t beleraktam, hála a 9 sebességes mivoltának alig kopik a lánc, 1x lett beállítva azóta semmit nem kellett hozzányúlni. Montin az SLX váltót azért 3-4 havonta állítgatni kell.[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #225965 üzenetére
Ha jól rémlik te a hanyatló nyugaton élsz. Na itt Mo-n jól jön a középső fogás a fos szar utak miatt. Úthibás szakaszokon mindig így megyek, de nekem így is tanították anno.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #225974 üzenetére
A helyzet az, hogy egy váltás 3 részből áll, maga a váltó, a mozgató mechanizmus, vagyis kar és a kettő között ami közvetít...ha ezek bármelyike xar akkor lehet az XTR is, mert nem lesz jó...na meg a felépítése is számít, egyes vázakon olyan lehetetlen helyeken viszik, hajlítják, törik a házat és a szálat, hogy csoda egyáltalán működik még. Az említett alap típusokról meg annyit, hogy TX váltó is elég és jó ha rendesen van szerelve, karban tartva és nem váltanak vele többet mint mondjuk pár 100 alkalommal évente, nyugisan, terhelésmentesen, vagyis ez is mint annyi minden más, felhasználás függő Nem hiszem kuplungos XTR kell annak aki nyáron, 7végente ha szép idő van és éppen rá is ér elgurul bringájával a strandra a kerékpárúton.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz ivana #225971 üzenetére
Kuplung egy kényszer szülte dolog, egyáltalán nem jó fejlesztés. A pontosság ellen dolgozik a SRAM megoldotta máshogy. Mondjuk láncfeszítés terén jobbak voltak mindig is. A jó fejlesztés az indexes váltás és a kazettás hátsó fogsor után az 1x rendszer, a kényes első váltó elhagyása miatt.
Outira minek kuplung? Ha másképp meg lehet oldani, hogy ne essen le a lánc akkor inkább az.
Campa nem gyárt MTB alkatrészt, így tárgytalan.
A Tourney TY-300 meg nálam nem kotyog, eléggé feszíti a láncot most is, nem csökkent a rugó erőssége. Eredetileg ideiglenes megoldás lett volna, de bevált. Tervezek venni helyette Acera M360 vagy Altus M310-et, mert 3x8 fölé nem akarok menni, mert azt még elviszi. Olcsóbban is fent lehet tartani a kopó alkatrészeket, mint a fejletebb alkatrészcsaládnál. Ha nem lenne sokkal drágább, akkor SLX 2x vagy 1x10/11 Deoréra váltanák. Csak nem lenne érdemi előnye. Városba még a 3x7 is bőven sok, de nem akarok agyváltót. Most is szépen teszi a dolgát és tényleg az Acera váltókarral halkan és gyorsan vált. Egyedüli gyenge pontja, hogy nagy letörésnél kicsit koppan a lánc, de van tépőzáras védőtextil a láncvillán. Ennél nagyobb baj ne legyen. Beállítani meg nem sokat kellett eddig sem, amúgy is több múlik a váltókaron.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #225976 üzenetére
Így van. A váltókar eggyel magasabb kategóriás, illetve a bowdenház teflonos Acor, a bowden meg köszörült, rozsdamentes huzal. A bowdenház hossza meg ideálisan lett beállítva. Az is segíti a dolgot, hogy ez még nem rejtett elvezetésű, így nincsenek benne indokolatlan törések, az összes bowdenház hossz egy ívvel leírható utat tesz meg.
De ez alap lenne, ezen sokkal több múlik negatív irányba, ha nem adott.
[ Szerkesztve ]
-
Lacerta
aktív tag
válasz Hasaggymeg #225945 üzenetére
Great. Onnan tudom, hogy ez nem jobb, hogy elforgott.
A körömlakk nem rossz ötlet, de nincs itthon. Meg azt akartam elkerülni, hogy le kelljen venni a gondosan beállított szarvakat.
Így, hogy levettem őket, kentem alá B7000-et.
Érdekes, hogy a bilincses tartó hüvely része is gumis tapintású a külső felületén. Persze ha kinyúlik a hab markolat rajta, sz*rt se ér. -
válasz lsebestyen #225975 üzenetére
Itt sem kolbászból vannak az utak (sőt...), no meg én is megyek aztán mindenfelé, de az a belső fogás a létező legrosszabb megoldás, kormányozni sem lehet úgy, ráadásul a legkevésbé stabil is, főleg, ha tényleg fogni kéne a kormányt.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
lsebestyen
addikt
válasz parandroid #225980 üzenetére
Ahogy jól esik, de gondolom nem véletlen, hogy egy kockaköves szakaszon is felül fognak, sőt néha szereltetnek fel oda külön fékkart. Ha kényelmetlen úgy fognod, akkor biztos jól van beállítva az a bringa méretügyileg?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Fall-N #225977 üzenetére
Az un. kuplung, ami tulajdonképpen egy egyirányú dörzsfék, egyforma lehet a Sram és a Shiminél is, vagyis egyik irányba szabadon engedi mozogni a kanalat (hátra/fel), másikba meg (előre/le) fékezi ne csapkodjon a lánc rossz terepen... tehát a Sram egyesek szerint akiknek van (mert én ára miatt kerülöm mint ördög a szentelt vizet, így nem tapasztaltam) azt oldotta meg, hogy ha kikopik, vagy esetleg optimalizálnád kerékpározási szokásaidhoz, nem állítható, erre panaszkodnak is itt-ott akik idővel kevésnek érzik a láncfeszítést. Tény, hogy minél feszesebbre húzod ezt a féket annál hangosabb a váltás és nagyobb ellenállást kell leküzdenie a nagyobb kerekek felé mászó, így hirtelen rövidülő láncnak, de a mostani XT RD-M8100-as váltóm még így is a legpontosabb váltó amit eddig használtam. (XT 10s, SLX 9s, Alivio 9s, Acera 8s , 105 R5800 11s, 105 R7000 11s)... sőt a hangja sem annyira a "kuplung" miatt van mint a meglehetősen nagy ugrások miatt mely minden 12 sebis rendszer jellemzője.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Alg
veterán
válasz lsebestyen #225981 üzenetére
Szerintem több oka van hogy azt a fogást is használja valaki:
- Emelkedőn, ahol lassan mész és nem számít a légellenállás, az egyenesebb hát miatt kicsit jobban kinyílhat a tüdő + jobban ér a levegő is nagy melegben
- Kockakövön meg kisebb a terhelés a csuklón
- Illetve egyszerűen csak ha kezd elgébmeredni az ember, jól esik kicsit kevésbé ráfeküdni a bringára.Fékkarról még nem hallottam ott, Di2 váltógombról már igen
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #225976 üzenetére
Meg arra is jó, hogy gyereküléssel guruljon egy órát a bringaúton. Szerintem két éve nem nyúltam hozzá, mégis átteszi a láncot a sebességek között. Igen, gödörnél csattan, terhelésen nem vált, az X01-et tényleg jobban szeretem. De az drágább, mint az egész bringa gyerekülésestől.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz lsebestyen #225981 üzenetére
Szerintem halál mindegy, hogy van beállítva a bringa, vagy mekkora a kormány, ha az a perverziód, hogy 5 centire a stucnitól fogd kétoldalon. Azt mindegyiken lehet.
Az az extra fékkar korkormányon, meg mindennek az alja, de tényleg. Volt egy CX-em, kb ez zavart rajta a legjobban. Már ahogy kinézett, az is gusztustalan.
Amúgy macskaköves az utcánk.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz 6030D #225984 üzenetére
Köszi, hogy ezt így összefoglaltad, kb pont ez a probléma vele. Ne azt mondtam, hogy nem működik, hanem, hogy fáj nézni/hallgatni, ahogy dolgozik. De amúgy tök el tudom fogadni, ha valakit ez nem zavar. Azt kevésbé, hogy ennek van egy jelentős közös metszete azokkal, akik a kerékpár megvásárlása után azt 8 évig nem takarítják, kenik, mert nyilván az sem zavarja.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
Fékkarról még nem hallottam ott, Di2 váltógombról már igen
nagyon régen:
Extension levers70-es évektől, főleg cx-hez:
Interrupter Brake Levers -
Fall-N
veterán
válasz parandroid #225986 üzenetére
Hidd el ha jól állítod be és minőségi a bowdenezés, akkor nem hangos. A váltókaron múlik a dolog. RevoShift marokváltóval vettem a régi MTB -re, azzal ahogy írod hangosan és hirtelen "dobálta" a fokozatokat, mint kábé a régi SIS 3x6-os váltó. Utána lett ideiglenesen egy TZ500 forgatós gagyi váltó (félreértett a boltos és ezt hozott a RapidFire helyett). Ezzel is hangos volt, de az Acera fékváltóval sokszor nem is hallom a gangolást. (Az elején meg is kellett bizonyosodnom, hogy egyáltalán vált-e).
A bicikli építésénél meg nem spóroltam a vezetékelésen. Sok biciklin gagyi bowdenház és nem köszörült bowden van (rozsdamentességet nem is említem). Ezek rengeteget rontanak a váltáson. Pedig nem sokkal kerül többe a minőségi huzalozás. Amiben gyenge az alap váltó az a rugó feszessége bukkanókon és letörésen meg ugyebár a 3x7/8 már manapság elavult. Gyártani olcsóbb sokkal ezért olcsók. A nagyobb sebességeknél kisebb tűrések vannak, ami drágító tényező.
Hasaggymeg: SRAM nálam is az ár miatt bukik. Pofátlan drága náluk például a váltón kívül a váltókar is.
-
bercsi
aktív tag
Sziasztok!
Szeretném lecserélni a régi vasam valami frissebbre.
[kép]
Trekking vonalon gondolkodom, egyenlőre a használt piacot túrom. Azt látom hogy szinte csak teleszkópos bringák vannak.
Kérdezném, hogy a teleszkópnak hosszú távon van-e előnye a merev villával szemben. 95%-ban csak szilárd burkolaton tekerünk, viszont a minősége ugye változó.
Van-e itt olyan fórumtárs akinek van mindkét hardverrel tapasztalata?Merev villásból ezt találtam ami szimpi, ismeri valaki a márkát?
-
válasz bercsi #225989 üzenetére
“Van-e itt olyan fórumtárs akinek van mindkét hardverrel tapasztalata?“
Igen, és ez egy nagyon nehéz kérdés. Nekem sincs rá válaszom.
Egyelőre nekem marad ez. Elég durván aszfaltosítva van, 32-es, kvázi slick gumikkal (Continental Contact Speed). Ahhoz bőven jó, hogy erdei földes ösvényeken tépjek vele, ugyanakkor aszfalton sem fogja vissza. A hajtás elöl lehetne acélosabb, a 32-es 1x-es rendszer sajnos nagyon kevés, nagyobb meg nemigen fér bele, max egy 34-es. Rossz minőségű aszfalton, városban, padkázgatva, vagy amikor a gyökerek szétverik az utat, esetleg kavicsos, vízmosta, akkor megfizethetetlen, amit a teleszkóp ad, ha meg sima az aszfalt, vagy mászol, akkor ki kell lockolni, az rengeteget segít. Nyilván nehezebb, mint egy karbon villa, de ez egy kompromisszum. Ha gyorsan akarsz mindig menni, akkor fitness, vagy országúti, cserébe lehet óvatoskodni az úthibáknál.
Az még persze nem mindegy, hogy a teló milyen, nyilván a belépő bringákon csak nehezéknek van valami gagyi, annál még a merev villa is jobb lehet.
Diamant amolyan standard trekking/city márka a németeknél, mint a gudereit, a pegasus, vagy az összes többi 12-egy-tucat tömeggyártó. Vagy akár a hercules. Budget kategóriában gondolom, nem rosszak, de tapasztalatom nincs velük. A konkrét biciklinek én a súlyával nem lennék szerintem kibékülve, de az a gyanúm, hogy nem teljesen egyeznek az igényeink.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ringman
nagyúr
-
Redneck
veterán
Nem akartam vitát szítani, de nekem jól muzsikált a Cubeon az Acera és a Tourney kombó Rapidfire Plus váltókarokkal. 4 év alatt belevágtam majdnem 8000 kilométert, és csak most éreztem hogy szezon végén cserélni szeretném. Szépen és gyorsan váltott, pedig rengeteget váltok, és évente csak egyszer látott szerelőt. Nyilván nem egy komolyabb MTB szett, de napi tempós bejárásra, enyhe terepezésre, és a padkázós, lépcsőkről ugratós stílusomhoz nekem megfelelt.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bercsi #225989 üzenetére
Ez a bringa így ahogy van, első látásra, biztos megéri az árát, egy komolyabb kerék kerül ennyibe.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
senior tag
válasz parandroid #225992 üzenetére
Azért szerintem ahol a 32-s elfér ott a 34-s tányér is el fog...
ÉS a 34/11 azért lehet haladni................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #225998 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen