Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SpaceJam

    aktív tag

    válasz mobal #200667 üzenetére

    Normális esetben inkább az első kopik jobban, ha ugyanakkorák a fékfelületek. Komolyabb fékezésnél meg főleg, hisz akkor nem blokkol a hátsó kerék a súlypont előrebillenésével, ha az első jobban dolgozik.

    Esetleg akkor egyenlő a kopás, ha tárcsafékről van szó és direkt nagyobb az első tárcsa, mert akkor van balanszban a dolog, ezért szoktak különböző méreteket alkalmazni. De semmiképpen sem a hátsó kopik jobban, hacsak nem farolgatsz egész nap.

    Nem lehet, hogy véletlenül különböző fékpofákat használsz? Ha nem, akkor érdemes lehet kicsit a beállítást ellenőrizni / átszokni arra, hogy rendesebben terheld az elsőt – vagy legalábbis minimum ugyanannyira, mint a hátsót. Kicsit előrébb dőlsz, jobban ellentámasztasz a kormánynak, ilyesmi.

    [ Szerkesztve ]

    neszetools.hu ● pc360.hu

Új hozzászólás Aktív témák