- Videós, mozgóképes topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz Pist@bácsi #201643 üzenetére
Köszönöm. Olyan.nincs ami automatimusan megáll ha megállok? Telóban van girlskop ugye..az alapon erzekelhetné
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #201642 üzenetére
Csatlakozom Toobee-hez. Ez egy úgynevezett park bike, freeride kategóriába tartozó gép. Nagyon jó móka (ezért van még 27,5-ös kereke), terhelhetőségben ugyanabba a kategóriába tartozik mint a DH gépek (canyon-nál kat 5.) és természetesen bikepark approoved. Ha épp a környéken bringázik az ember persze simán fel lehet vele tekerni, ha nem stopperolja az ember az időt.
A játékosság jegyében született ezért van még 27,5-ös kereke. Egy éve, amikor nézegettem új bringát egy ideig a torque is benne volt a kalapban, aztán úgy voltam canyonom már volt és két másik romboló gép közül választottam.
Ezt a vázdesignt és geót nagyjából együtt hozták a spectral-al 2018-ban. Viszont idénre a spectral-ból az akkori váz mellé kijött a 29"-os spectral aktualizált geometriával, illetve szintén kijött a "torque:on" e-bike szintén aktualizált geometriával. Alapból én arra számítanék, hogy az analóg torque-ból is időszerű lenne egy frissített váz. Ettől pesze a most forgalmazott típus nem lesz rosszabb semmivel. Egyúttal nagyon kíváncsi vagyok, ha jön új torque az milyen kerékmérettel fog jönni (mullet?).
A canyon egyébként azon konzervatívabb gyártók közé tartozik, akik nem dobták még teljesen a 27,5 kereket és nem csak a kis (gyerek, női) vázaknál használják ezt a kereket. Mondjuk az is igaz, hogy a 27,5-ös vázakat ugyan árulják, de nem nagyon frissítik már (lást spectral, árulják tovább a 27,5 verzióban, de az nem lett frissítve csak jött pluszba a 29").A fő kérdés tényeg a cél, mit akar csinálni?
Illetve a 120kg az egy magas csupa izom mókus (ismerek ilyet) vagy túlsúly? Ezzel a súllyal már nem tudják a gyártók garantálni, hogy 5-ös szintű büntetést elvisel a váz - ergo akár 15+m-es ugrások, kemény landolások.
A súly nagy ellensége a kerekeknek is ha terep és akár kisebb ugrások is vannak, ilyen súlyoz érdekesek lehetne a DT-től a H jelölésű felni/kerékszettek, amik e-bike specifikusak és 150kg-rendszer terhelésig bírják. -
6030D
Ármester
Nekem ilyen tyúkláb állványom van, a 21" vázú 29"-os montit csak úgy tudom rátenni, hogy a hátsó tárcsától 1 mm-re van a beakasztó. Tehát általában beleér... Nem olyan stabil, arra vettem, hogy kocsi mellett rá tudom tenni a bringát, amíg felszerszámozom, de ha nem egyenes a talaj, vagy fúj a szél, akkor már eldől.
A lidl/aldi állvány meg ennyiért bestbuy, még befektetésnek is jó, 1 hónap múlva 15e Ft-ért fogják árulni az aprón.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201654 üzenetére
Kösz! Ha 160-ast találok, remélem jó lesz. Így néz ki most a fékem kb.:
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
ez a kerékszett a dt swiss cr 1600-as (430€) alternatívája lehetne? (aszfalt+földútra nuroadba)
a nem reprezentatív vélemények nem jók mondjuk.
amúgy a kerékszettnek része szokott lenni a centerlock zárógyűrűje, vagy azt külön kell megvenni? (gyári kerékszett 6boltos)
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #201442 üzenetére
Szóval körbefotóztam a bringát, fel is dobták bikemarktra. Úgy beszéltük meg, hogy közvetlen hozzám jön a pénz. Persze nagyon óvatos vagyok, ügyelek rá, hogy ne vágjanak át megint. Ez a bicaj akkor megy el tőlem legközelebb, ha az utolsó forint is a számlámra került.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Köszi srácok az értékelést.
Szerk. sajnos nem az izmos, magas, hanem a magas (187cm) de túlsúlyos alkat most unokaöcsém. Próbáltam meggyőzni nem ez a legideálisabb eszköz az egészséges életmódváltásra hanem később kellene majd esetleg ugrabugrálni, de nem tudom hallgat-e a józan észre.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
vendingo
veterán
válasz Hasaggymeg #201661 üzenetére
Ilyenekből szültenek, a "csak 1 szezont futott, párszor használtam, újszerű állapotban eladó" hirdetések. :)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
zsocy
őstag
válasz vendingo #201657 üzenetére
A Decás tartó nem bántja a fényezést, rendesen gumírozott mindkét kampója ahol a vázzal érintkezik. Nekem év eleje óta ebben lakik a piros Wili, semmilyen nyomot nem hagyott rajta.
Persze normális használat mellett értve, mert mindent el lehet rontani, ha pl. csúsztatgatnám az esetleg koszos vázat benne akkor lehet karcolna, de olyat én még sosem csináltam. -
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #201661 üzenetére
Élvezni sem fogja szerintem, szenvedés lesz vele neki felfelé tekerni. Egyébként, túlsúlyosoknak tök jó motiváció lehet az ebike. Ha tényleg fogyni akar, tud bele annyi (vagy akar több) wattot belerakni, mint az analóg bringába.
https://barbieripnk.hu/
-
fulton
addikt
Sziasztok
Schwalbe Belsőknél mit jelentenek a színek, illetve hogy sv av stb? A szám gondolom a szelep hossza.
-
zsocy
őstag
válasz fulton #201669 üzenetére
Röviden az SV az a preszta szelep, az AV az autó szelep neve, a szám a szelep hossza.
A szín is a fajtától függ, itt minden info fent van :
AV (green) Auto, Moto. Length 40 mm.
DV (orange) Bicycle, Woods, Hollands. Length 32 mm or 40 mm.
SV (red) Sclaverand, Presta, French. Length 40 mm.
SV Extra long (yellow) Sclaverand, Presta, French. Length 50 mm / 60 mm / 80 mm.Saját kellemetlen tapasztalat, hogy extra light belsőt ne vegyél, csak ha te is hasonló extra light súlyú vagy, én sok voltam már neki
-
zsocy
őstag
válasz fulton #201673 üzenetére
Igen, egy trekkingen egyszerűen nem érzed az előnyét az extra lighthoz képest, csak a hátrányai jelentkeznek, hogy sérülékenyebb. Országútin sem érezni az én szintemen (meg merem kockáztatni hogy sok mindenki szintjén Valter Ati alatt ) azt a - 60 grammot amennyivel könyebb.
A titkos tipp pedig a Decathlonos belső 990 Ft-ért, kettőt kapsz 1 Schwalbe áráért, és nem rosszabb annál, sőt... -
Ringman
nagyúr
válasz zsocy #201675 üzenetére
annyival jobb a presta, hogy egyszerűbb útközben leengedni belőle (pl aszfalt -> terep útvonalon ha szétrázna a nagyobb nyomás), viszont kell átalakító, ha benzinkúton akarsz fújni bele.
+1 a decás belsőnek, viszont abból az autoszelepes nem csavaros, hanem gumi van a szelepre zsugorítva, van olyan felni, amin csak a csavaros verzió fér át (apám agyváltós biciklijében ezért van presta szelepes belső - szintén decás)
-
zsocy
őstag
válasz Ringman #201677 üzenetére
Egy autós szelepet is egyszerű leengedni, elég egy akármilyen fapöcök amivel megnyomod a közepét.
Nekem az outikon presta van, a montikon autós, így alakult, már megszoktam. Egyébként outi méretű belsőkből nem is nagyon találsz mást (főleg hosszú szeleppel), csak prestát.
A Decás belsővel akkor szerencsém volt, nekem befért még minden felnimbe, de tény hogy nem csavaros hanem gumis a szára. -
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #201661 üzenetére
Ugraburgálni is akar vele, vagy csak tekerni? Én alapból túlsúlyos embernek inkább választanék ilyet, mint valami xc gépet, normál használat mellett jó eséllyel ez kibírja.
'92 Honda VFR 750
-
Beri
addikt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201689 üzenetére
hmm, én is ilyet hordok magammal, de még csak az inbuszkulcsokat használtam, illetve a sörbontó részét, az utóbbi elég gagyi
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #201689 üzenetére
Nem lehet hogy nem jó helyen tolta a csapszeget és befeszült?
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201689 üzenetére
Ez olyan, mint az 1 dolláros kínaiak, azok is elhajolnak. Nálam ez az olcsó fapados izé teszi a dolgát, valszeg normális anyagból kell legyen.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #201690 üzenetére
Éppen most válaszoltak értékelésemre, hogy 85% meg van elégedve vele ... de megírtam nekik, hogy lehet eljutottak az ötös imbuszig és írtak egy jó értékelést róla, de biztos nem használták még sem a nevetségesen pontatlan küllőkulcsot, sem a gyurmaállagú láncbontót...nem ma kezdtem bütykölést és ilyent használtam előtte...csak elhagytam valahol.
Toobee...többször nekifutottam, óvatosan, próbálva az újonnan feltett XT láncomból lecsippentett darabon, ne kelljen majd esetleg terepen szívni vele...hát ez lett a vége, olyan pontatlan, hogy lassan, de mindig szépen kúszott oldalra kifele a központból, aztán végül kiderült, hogy pontatlanságát már csak anyagminősége übereli.😬 Már az is baj, hogy (amúgy nem túl nagy) kézerővel (hisz alig van erőkar) el tudod hajlítani, vagy le tudod törni. A brothers termékével ~20 láncszemet toltam ki (vagy éppen vissza) volt mikor másnak segítve az úton, és soha nem ment félre...de eltörni sem tudtam volna kézzel. A küllőkulcsaival meg kábé centríroztam.
jjeahh...azzal az a baj, hogy nem lehet rendesen megfogni, nem tudom egy pedált hogyan húznál meg, vagy láncszemet kinyomni sem lehet egy leányálom azzal a drót kerettel.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FőDudu
addikt
Beszeltem londoni sogorral - szerinte felejtsem el az angol vonalat. Onnan soha nem erne ide a hajtokar.
Dobtam egy kerdest a helyi Giant boltosnak - hatha raugrik.
Ugyis retro gepekkel van tele a boltjaban a fal - remelem tetszik neki egy ilyen allapotban megmaradt XTC '05. Hatha kallodik neki valami hasonlo a raktarban.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
fulton
addikt
Sziasztok
Beletettem a gyorszáras első kereket a kerékpáromba, megfigyeltem valamit. Ha nagyon ráhuzom kézzel aztán a gyorszárat rázárom a kerék szorul..mármint érezhetően nem forog olyan szabadon mint mikor kicsit ""lazábban"" fogatnám oda. ("Lazábban " alatt azt értem: fogom a gyorszár szárat - tengely irányban tartva (kerékre merőleges), a másik oldalt a csavart kézzel addig csavarom mig már megakad es itt még egy picit huzok rajta, es ekkor egész "finoman" rá tudom hajtani a gyorszár szárt. Szerintetek rendben van így? Vagy ez kevés neki? (Első kerék!). Csak mert így nem érzem hogy szorulna forgáskor...ha meg nagyon meghúzom szorul..ez normális am?
Azt gondolna az ember hogy nincs ráhatással de mégis.. -
jjeahh
nagyúr
válasz FőDudu #201696 üzenetére
Az a teleszkóp... 🤩
Hasaggymeg: nincs baj vele, én mindkettőt csináltam már ezzel. A láncbontó könnyen kinyílik magától, ezért húztam rá egy gumit és lehetne rajta tubeless javító szerszám, mint a legújabbakon, de ezeket leszámítva hibátlan. Ha egy láncbontó jó minőségű, szvsz nem kell nagy erőt kifejteni vele, van, hogy kb. két ujjal fogva is meg tudom csinálni. Mondjuk itthon én is rendes nagy láncbontóval szoktam a láncot rövidíteni, de működni működik a multitool is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nagyúr
válasz fulton #201697 üzenetére
nem a féked fog be?
a gyorszárral óvatosan, ha jó erőben vagy, és feszegeted a szárnyat, elhajlik, vagy ha valami szar ötvözetből van, el is törik. nagyobbik fiam lidlis rolleréről törtem le kb. a második alkalommal.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #201695 üzenetére
Pont a CB multitooljait nézegettem amúgy tegnap, az M13-ason és az M20-ason van tubeless tool is . De ezeket sem veszem meg, eldöntöttem, hogy a következő multitoolom olyan lesz, amin van láncbontó, gumileszedő és tubeless tool is, így tényleg minden egyben lenne és nem kell 100 bizb*szt külön hurcolni . Az igazi áldás még az lenne, ha be lehetne csúsztatni a kormányvégbe vagy a hajtókarba és mindezt lehetőleg olcsón adnák .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Videós, mozgóképes topik
- iPhone topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...