- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- iPad topik
- Steam Deck
- Magyarországra is megérkezik az LG új okosmonitora
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #201702 üzenetére
Már van olcsó hajtókarba dugható multitool láncbontóval, de nincs tubeless szerszám rajta és normál multitool is van több is, amin minden rajta van megfizethető áron, csak nem dugható sehova . Szal innentől már csak egy lépés a gyártóknak a tökéletes all in one multitoolt megalkotni és szerintem meg is csinálják, eddig csak azért nem létezett ilyen, mert csak mostanában kezdett elterjedni a tubeless szerszám multitoolon. Amíg kitömik ezt a piaci rést, addig elvagyok a régi multitoolal és a kormányvégbe rejtett tubeless toollal
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
Meglátszik szüz kéz, húztam meg az integrált hajtómű monoblokkokot és a nyomatékkulcs nem oldott ki 40 Nm nel és túl húztam eltört az egyik hézagoló gyűrű. Azt szeretném kérdezni, mennyire baj az hogy a betekert állapotból ismét ki kellett tekerni és most miután pótoltam a gyűrűt majd megint betekerem, nem fog ki lazulni? ( Csak mert volt rajta ilyen ki csavarodásgátló sárga anyag)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #201697 üzenetére
Minden (általam eddig látott, pedig pl. az XT 785 agy elég combos csőtengellyel jön) ) gyorszáras ilyen, tehát mozdul annyit a megszorított kónusz is a tengely menetén, hogy pár századdal csökkenti a hézagolást. Kissé nagyobb hézagolását kell beállítani, hogy majd a szár meghúzásánál legyen tulajdonképp tökéletes.
jjeahh...nekem a 17 volt (és most lesz is újra), azt a 20-ast már nagynak tartom mezzsebben hordani és bár kukacbenyomó nincs rajta, a láncbontó vége jó a szelepmag kitekerésére is.
fulton...nem kell azt éppen annyira meghúzni, amúgy is inkább befele tekeredik a hajtásnál mintsem ki.(balmenetes a bal oldali).
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #201708 üzenetére
Köszönöm.
A hézagolást azt miként tudom picit finomítani? Gondolom valami anyát kell csavarni de melyiket es merre?
------
merges voltam. Pont akkor ébredtem mikor neki álltam még kicsit tompán, es furcsáltam is hogy nem kattan nem kattan...de annyira a kattanásra fókuszáltam h tul huztam.akkor már tudtam h ez a k* kulcs nem oldott....de ez hogy az istenbe..utána lepróbáltam bezzeg oldott...[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #201700 üzenetére
A Granite Stach nevű cucc pont ilyen. Nem mondom, hogy olcsó, de nem is olyan vészes az ára. A multitool megy a villacsőbe, a tubeless szerelő illetve a láncbontó pedig a kormány két végébe.
A kormányba tehető részét már próbáltam, az normális minőségű, a láncbontót nem tudom milyen lehet, de ránézésre nem rossz.
Multitool
Tubeless szerelő
Láncbontó
Az oldalon van róluk kis bemutató videó is.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz varsam #201710 üzenetére
Nem rossz, bár ennyi erővel, ha már több lyukba is dugjuk a szerszámot , meg lehet oldani olcsóbban-egyszerűbben is, láncbontó, multitool, patentszemek egyben és tubeless tool a kormányvégben. De ezekről a gumileszedő még mindíg hiányzik, mondjuk azt hozzá lehet gumizni a pótbelsőhöz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #201712 üzenetére
Én mikor már nagyon közel vagyok a jóhoz, vagyis picit szorul ha ráhúzom a gyorszárat, akkor a szélső, ráhúzott kontraanyákat már nem is bántom hanem ráfogok mind2 kónuszra és nekifeszítem őket picit jobban a kontraanyáknak, vagyis növelem a hézagolást.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #201713 üzenetére
..pont most vettem 1 db konuszkulcsot 13 ast. Akkor ez meg keves lesz a művelethez?
-
balintbaba
tag
Most nézem, hogy kijött a legújabb felső kategóriás Rockrider: [link] . Rockshox SID telók, Sram GX AXS váltás, Reynolds karbon kerekek, 11.5 kiló. Ha csak montiznék, maratonokra járnék, akkor eléggé elkezdene viszketni a tenyerem. Egyedül az a Stylo hajtókar nem tetszik rajta, a hátsó 52-est (körfűrészlapot ) meg nem is tudom hol használja az ember.
-
Toobee
veterán
válasz balintbaba #201716 üzenetére
Geo top secret? Valószínűleg a legjobb ár-érték arányú bringa lesz ebben a szegmensben (is).
https://barbieripnk.hu/
-
deny330
aktív tag
Integrált tengelyes Deore LX hajtókarért (3x) reális ár a 20k szerintetek?
-
6030D
Ármester
válasz balintbaba #201716 üzenetére
Ha úgyis hajtókart cserélsz, akkor előre 38-cal kéred, és meg is vagy.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz balintbaba #201716 üzenetére
A SID nem mindegy milyen SID, a Select, az belépő SID . Amúgy menő, de a fejcső brutálisan magasnak tűnik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #201724 üzenetére
Azon a nyergen jól fog a Pampers. 🤭
jjeahh... megelégednék egy 600+€ - s belépő SIDel is.🙄
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsocy
őstag
válasz balintbaba #201716 üzenetére
Nem tudom, biztos a sznob beszél belőlem, de nekem nem veszi be a gyomrom az 1.2 milliós decathlonos bringát... biztos jó, de ennyiért ne rockrider legyen ráírva. a deca mindig az elérhető árú, de alapvetően nem rossz bringákban volt erős szerintem. Én ezt valahogy úgy látom mint a Volkswagen Phaetont, megvolt minden luxus, de annyiért már Mercit adtak, az emberek meg inkább azt is vettek...
-
Toobee
veterán
válasz zsocy #201726 üzenetére
Ennyiért nincs luxus más márkánál. 3500 EUR NX + belépő vagy picit jobb teló+tag. Ez itt elég jó kis setup. Egy karbon kormányt, esetleg stucnival együtt integrált kell rá, meg egy könnyű nyereg és kész is van. Vezeték nélküli váltást 2 millió alatt nem láttam még. Geo más kérdés, de nem találtam meg sehol
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
xy.zsolt
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz FőDudu #201729 üzenetére
Ez más kategória mint a Decas, azzal nem lehet összehasonlítani.
zsocy... szokni kell azt a matricát, az biztos, persze attól még lehet ugyanolyan jó akár mint egy hasonló Speci mely 1,5-2x ennyi. 🤔 Szerk. ha utána nézel szinte megéri megvenni a felszerelésért, hisz csak a kerékszett fél misi... és akkor ott a két SID, az AXS, a féket viszont nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #201731 üzenetére
Geóban azért nem szokott egy nagy tűz lenni egyik Decathlonos MTB sem, elavult az összes mai szemmel. Talán, a karbon merev XC, ami aránylag korrekt, de azért lehet már könnyen találni ennél agresszívebbet.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201733 üzenetére
Újra csak kifejezem értetlenségemet a geokkal kapcsolatban, nem értem miért nehéz lekoppintani egy nagyobb név rajzait.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Major Lion
senior tag
válasz Hasaggymeg #201734 üzenetére
Hiszen amúgy jól megy nekik a koppintás elég sok mindenben
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #201734 üzenetére
Mert ezt, a hozzájuk mérten drága vonalat is az átlagpolgár veszi szerintem. Nekik, kezdésnek ez lehet élvezhetőbb, mint egy lower, longer, slacker vonalas bringa.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201736 üzenetére
Nem tudom, de nem csodálkoznék ha a kategóriában még a vázgeometria is megállná a helyét a piacon. ...utána meg már csak az a fránya matrica marad.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #201717 üzenetére
Nyilván ízlések és pofonk, nekem már ránézésre elmenne a kedvem ettől a bringától. Szerintem borzalmasan néz ki ez a váz. Én mindig azt vallottam, hogy a váz legyen tuti, és a körítésben lehet kompromisszumot kötni, de ha az alap szar, aggathatsz rá bármit.
Egyrészt ugye a geo, a decathlon híres arról, hogy eléggé konzervatív a vázgeometriákkal. A másik meg a hajtáshatékonyság/vázmerevség. Ebben sem túlzottan jeleskednek. És a felől is kétségeim vannak, hogy milyen minőségű csapágyazása van ennek a váznak. Illetve maga a csapágyfészek minősége, nem túl színvonalas fully vázakba ki tudnak tágulni azok a fészkek, aztán ragaszthatod be a csapágyat. Én fázok ezektől. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Runner_fxr #201739 üzenetére
Benne van a pakliban, hisz azt azért nehéz elhinni, hogy pont ugyanazt ajánlják mint a többi, csak éppen 2/3 áron.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Runner_fxr #201739 üzenetére
Olyan, mint amikor a stéget elkezdik feldarabolni és összehegeszteni, csak már nem 1.0, hanem 2.0. De továbbra is totál teszkós utánérzés. Meg ki az a balfasz, aki ennyit költ egy bringára, de bemegy a Decába spórolni? Teljesen irreális. Lehetne normális vázzal is mindez.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #201740 üzenetére
Persze, az emberek szeretnek hinni a csodákban, de csodák nincsenek. Az, hogy valami jelentősen olcsóbb, nem ok nélküli. A decathlon sem egy szeretet szolgálat hanem üzlet, biznisz. Márpedig ha ezen még keresnek is, akkor ott valahol spórolni kell.
SpaceJam: Valóban kissé tesco-s feeling, persze azért ez nyilván nem az a kategória, de van benne valami ami gagyit sugároz. Az egész forgáspont rendszer, meg ez a baltával faragott dizájn. A közeli kép az alsó forgáspontról szintén olyan alsó polcos. Biztos van aki vitatkozna velem, de én ezerszer inkább sétálnék be egy boltba 1,6M-el és hoznám ki ezt , mint a decatlonost 1,2-ért.
-
nmate91
tag
válasz Toobee #201736 üzenetére
Én inkább ott kötnék bele, hogy míg más gyártóknak hosszú évek során összegyújtött tapasztalata van a versenygépek gyártásáról, addig a decathlonnak nulla. Összedobtak pár versenygépet, hátha bejön, nem tudom a Van Ryseleket mennyire veszik ezen a szinten, azok 1-2 éve kint vannak.
Btw. most vettem egy Rockrider 540 v2-t, nagyon megtetszett a színe Gyorsan nyereg és markolat csere, első kör megvolt, szokásos állítgatások, tárcsafék, nyereg stb., de teljesen rendben van amire nekem kell.
A jövője, hogy a teló megy majd a levesbe, kéne lőnöm egy 1 1/8" geo adjusted merev villát hozzá. Kormány tekintetében valami kényelmesebbre ruházok majd be, így lesz egy jó széles gumis túrabringám, amin szinte nincs komprumisszum. -
jjeahh
nagyúr
Szerintetek miért szivacsos, nyúlós a fékem? 100x légtelenítettem már, de lehet valamit rosszul csinálok . Lehet, hogy elöregedett valamelyik komponens? Br-m446. Ma valszeg megpróbálom a fékkaron a tartályt is szétszedni és belenézek, kitakarítom . Más ötletem már nincs.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #201745 üzenetére
Nincs, de valszeg ha lenne sem számítana, mert nem az a gond, hogy nem fog a fék, hanem az, hogy a fékkart behúzva nem harap azonnal, hanem nyúlós, mintha full levegős lenne. Mostanában sosem sikerült tökéletesen "Shimanósan" keményre légteleníteni, már kezdek arra gondolni, hogy cserés.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #201718 üzenetére
Sziasztok
1. Na kezd alakot ölteni a bringa. Van egy pár gondolat bennem ami így a szerelés alatt merült fel amnben szeretnék egy kis segítséget kérni. A kerék még meg mondom őszintén nem tudom mihez viszonyítani. Tudom erről beszéltünk, de ha jól értem mikor gyorszárral oda zárjuk a kereket nem szabad bármiféle görülési változást észlelnünk ha megforgatom, igaz?
Ezt a hézagolás növelést így tudom elvégezni? a kónuszt balra tekerve az ábra szerint? (gondolom olyan mint egy hagyományos csavar anya - balra enged.------
2. Csináltam egy vidit, lehet csak én szoktam el a hangjától, de mintha fura lenne ez a hajtási hang. Nem is tudom..Ti hogy halljátok, rendben van ez? (conex lánc.) 116 szemes, de éppen hogy elég a bringára ami meglepett.
Íme a link hozzá:
https://youtu.be/787xmgf8gU4
https://youtu.be/6UTdfJw80P0Utasítás szerint 68cm csapágyház mellett a hajtás felőli oldalon 2.5mm távtartóból kettő kell. Hát én megmondom őszintén 1 raktam mind két oldalra. 2 vel, szemmel láncra lepróbálva nem tetszett a láncvonal.
---------
3. Miután felraktam a láncot, van olaj nélküli lánc kenő adalékom kifejezetten láncra, tegyek a láncra most belőle? ha nem, akkor mikor legközelebb, és milyen időközönként javallott elvégezni a kenést?
------------
4. XLC BR-V03 v-fékeket vettem, van hozzá olyan hogy power modulation. De fogalmam nincs az mire jó, és miként működik. Próbáltam használatit vagy valami bogarászni de semmi. A Shinamo-nál láttam ilyet neten, de hogy miként működik, netán csak disz...tud erről valaki valamit, érdemes felrakni?
Lemértem. Indulásnál a bringa 18 kg. volt kereken. A csomagtartót egyelőre leszedtem az volt -1kg kereken. 17.02kg (egész pontos legyek) indultam, most hogy fent vannak a dolgok, váltókar, fék, hajtás rendszer váltók..14.7 kg az uj suly aminek örülök. Hozzá teszem uj abroncsok, Marathon Supreme kerültek fel.Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #201742 üzenetére
Lehet nem értjük ennek a bringának a koncepcióját. Veszel egy ilyen csoda dekás gépet, meg frame only-ban egy olyan Meridát, mint amit linkeltél és a végén 1,6-ból megvan az AXS-el SID-el, karbon kerékkel szerelt fasza Merida gép. A deka vázat meg fel lehet darabolni hokiütőnek.
A váz témában egyébként kimondottan egyetértek. Maga a karbon minőségében is óriási különbségek vannak gyártó és gyártó között, de van, hogy elismerten a gyártó is több minőségi (erősségi) osztályba sorolt karbontól is épít vázat és a drágább modellben még extrább a váz minősége. Arra is kíváncsi lennék, hogy a fejlesztésnél a deca vajon foglalkozott a hátsó felfüggesztés hangolásával (antisquat, antirise, pedal kickback stb…), vagy csak a keleti váz katalógusból böktek egyet?