- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Most olvastam el,jó hosszú de tetszett.Egyformán járok ide,meg duplájára kommentelni a fanatikusoknak.
jjeahh...lefele jó lesz!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
Júliusban mennék a scottal Eplénybe. Milyen árban van a pályahasználat, felvonó bérlet jelenleg. Ha már megyek több napra mennék. +1 garnitúra fékbetét elég lesz szerintetek. Gondolom eléggé zabálja a pálya.
Maxi
-
Corsair90
tag
Sziasztok!
A stucnim pontos hosszúságát hogyan kell lemérni?
Illetve mással kapcsolatban, a lánctisztításhoz milyen anyagokat lehet használni, ami leold róla mindent és utána könnyen törölhető lesz ronggyal?
Köszönöm szépen előre is a tanácsot!
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #139152 üzenetére
Elvileg járható, a tempó nem számít ha lassú.
Hasaggymeg: ha nem öklömnyi guruló köves és bokáig érő sáros az út, akkor igen, újabban az spd meg a sok esés miatt még mindíg f*sok egy kicsit az ilyen lefeléken. Már megszoktam a patentpedált, csak a pánikolás nem múlt el teljesen. A tegnapi esés miatt is ma kvára fájnak a karjaim, mondjuk most olyan helyen estem el, ahol semmi nem indokolta . A legjobban mindíg az első kerék oldalra sodródásától félek, most is emiatt repültem pár métert, ha a hátsó megcsúszik, az nem gond, de az elsővel az irányításnak is lőttek.
Corsair90: benzin.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
nmate91
tag
válasz jjeahh #139156 üzenetére
SPD miatt ha volt esésem, az tutira 0.1 km/h alatti volt Ilyen fáziskimaradások, hogy bal oldalit csatoltam, jobbra dőltem.
Amúgy mindig kioldott vészhelyzetben. Megszoktam, bízok benne.Most az outira raktam SPD-SL-t. Azt elég nehéz becsatolni kétoldalú spdhez képest, de jól old. Még csak leglazábbon tolom, de a sípcsontom így is úgy néz ki, mint egy idei csapadéktérkép amiatt, hogy nem sikerült elsőre betalálni.
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz nmate91 #139157 üzenetére
Az 51-es stopliban én még mindíg nem bízok, de ezt leszámítva már nekem sincs gondom vele, nem váltanék vissza platformra.
Corsair90: bicaj féktisztítóval próbáltam, az sem volt rossz, de a benzinben áztatás vált be nekem a legjobban. Szerencsére minden láncot már csak csak egyszer kell kimosnom újan, a Squirt wax miatt.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
-
Yahhher
aktív tag
válasz maximilian4 #139154 üzenetére
Szia.
Megnyitották már az arénát? Én nem hallottam róla..
Lehet csak nem figyeltem eléggé, de sztem kérdezz rá náluk.Üdv B.
-
jjeahh
nagyúr
válasz ivana #139161 üzenetére
Nem vagyunk egyformák, én a multi release stoplival sem tépem ki véletlenül, mert tekerés közben csak taposom és húzom a pedált és abban az irányban, azzal a mozdulattal nem old ki, tök jól ki van találva. Amúgy nekem is csutkára van húzva, hamar rájöttem, hogy lazán elég veszélyes terepen
Corsair90: akkor mi sem egyszerűbb, meg is válaszoltad a kérdést, lánctisztító spray-t kell venned
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
beleriand72
tag
válasz Corsair90 #139155 üzenetére
Sokmindent még nem próbáltam, de nekem a Muc-off család bevált. Itthon nem sok helyen kapni, Rose-ról olcsóbb, mindig van. Biztos van jobb, olcsóbb, nekem ez jó.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Bati0501
őstag
Nézegetem a különböző webshopokban, hogy hol milyen gumi van és mennyiért.
Nem tudom, hogy néztétek-e, de van a Wiggle-n gumi akció, 27-éig.
Korábban a Rose-on is volt akció, ahol a Conti GP 4000 S II a Wiggle-s ár közelében volt azt hiszem, de náluk annyira elfogyott, hogy az oldaluk szerint nincs is ilyen termék.Most láttam egy FB csoportba feltöltött nagyon szép eladó bringát, aminek olyan gumija van, mint amilyet szeretnék, leírásában szerepel is a neve:
vittoria corsa graphene
Ezt a gumit ismeritek esetleg? Megéri a felárat a Contihoz képest?
Különböző webshopok véleményeit olvasva nagyon jónak tartják...
És a Wiggle-n is van, csak pont nincs méretben.... van ezzel esetleg tapasztalatotok, hogy náluk ha vmi épp elfogy, akkor mennyi idő még újra lesz? Esetleg jövő csütörtökig van vajon realitása hogy lesz?Most a gumim 700x23-as, de szeretnék eggyel vastagabbat, ugye a Fulcrum Racing 7 felnimre felmegy a 700-25-ös gumi? A Wiggle-n most épp csak 700x28-as elérhető. Akár ez is jó lehet még?
-
parkr
őstag
válasz Bati0501 #139165 üzenetére
a graphene-es gumi elég új dolog, elvileg jobb a defekt ellenállása. emiatt gondolom nehezebb is mint a sima corsa. 28-asban főleg nehéz lesz.
25-ös felmegy szinte bármire, a felni belső méretétől függ mekkora lesz valójában (meg a gumi anyagától persze).én is szemeztem régebben az ilyen sárga/gumwall gumikkal, a Veloflex master 25 nagyon bejött, csak a defekt állóságáról nem sok jót hallottam. azóta maradtam a jól bevált Conti GP-nél
-
Bati0501
őstag
válasz parkr #139169 üzenetére
Köszi szépen!
Időközben a maradék 1 darab Corsat.... : /
Mindegy, ha tényleg csak 1 volt belőle, akkor sokra úgysem mentem volna vele.
Ránézek majd holnap, de ha holnapután sincs, akkor marad a Conti - közbe persze majd figyelem a Contit is, hogy maradjon belőle.A súlyuk így változik a 23-as, 25-ös, 28-as mérettől függően a Wiggle szerint:
Conti: 215g, 225g, 235g
Vittoria: 235g, 240g, 265gSzóval tényleg nehezebb vmivel.
-
StLui
veterán
válasz maximilian4 #139171 üzenetére
Tavaly is csak aDH versenyre nyitottak ki
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
ZolkoW
őstag
válasz Corsair90 #139155 üzenetére
A Brigéciol is jó lehet, bár én sokkal egyszerűbbnek tartom levenni a láncot, és egy kólás üvegben rázogatni fél deci folyadékban mondjuk kétszer, mint kefével pucolgatni, patentszem rulez.
stucnihosszt csőközéptől csőközépig mérik, de gyakran rá is van írva valahová, ha kívülre nincs, akkor a kormányt fogó rész belsejére. De ha oda sem, akkor 5mm-es pontossággal azért egy sima vonalzóval is menni fog az.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #139122 üzenetére
Ha van már kettő, ami nem passzol, én biztos olyat vennék harmadiknak, amit tudok próbálni előtte ;-)
De ha a nyereg nem teljesen sz*r, akkor úgy gondolnám, hogy 50km egy bármilyen betétesben kéne, hogy szenvedés nélkül menjen. Persze ha hozzá vagy szokva.
Én sem hiszem, hogy tökéletes nyergem van, de egyre kevésbé számít, mert egyre jobban megszokom, és a formájukat is egyre jobban eltaláltam.
(most az piszkálja a fantáziám, hogy vegyek valami kínai könnyű karbont, kíváncsiságból..)Más: féknyereg-tárcsa-betét társítás téma. röviden: Avid fékbe avid betétet!
Hosszan: volt egy BB7-esem, régi, újan vettem itthonról. Aztán vettem egy másikat használtan. A használtnak sosem voltam elégedett a fékerejével, próbáltam kipucolni (már amennyire szét tudtam szedni), kenni a mozgó részeket, cseréltem betétet is A2Z-re. Aztán hátra tettem, ott elment az a fékerő is.. Lassú lehet a felfogásom, mert csak nemrég jutott eszembe, hogy mi van, ha csak a betét okozta az elején is és most is? Ezt elég könnyen ki tudtam deríteni, felcseréltem a két fékben a betéteket... láss csodát: hátul egy csapásra megjött a fékerő, elöl pedig elment
Tárcsából amúgy is majdnem mindig Avidom volt, mert azok tetszettekBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fetz
csendes tag
Az mennyire normális, hogy egy alig használt xt rendszer (hajtás, lánctányér) és slx soron egy még egyáltalán nem megnyúlt xt lánc, egyszercsak fogja magát és elszakad? Monti, sima aszfalt út, nem bika comb. Lehetett attól, hogy érzésre nem teljesen hajszálpontosra volt állítva a váltás? És persze akkor újra a lánc kérdés. A fenti rendszerre, melyik láncot érdemes venni?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Váltás beállítása nem szakít láncot.Ha nem csípődött be és volt úgy erőltetve akkor én a lánc összerakására gyanakodnék,vagyis ha nem bont6ó szemes,akkor lánchossz beállítás után sz@rul lett benyomva a szegecs.Ha ez sem,akkor gyári hiba lehet...ha meg az sem,nemtom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #139176 üzenetére
Most, hogy mondod, volt kétszer, vagy háromszor, hogy váltás közben beakadt a lánc. Mondjuk már ezt sem értem, hogy ez mitől lehetett, de akkor akár ez is közre játszhatott a szakadásban. Egyébként patentszemes és pont a patentszem melletti szem hajlott ki és engedte el egyik oldalon a szegecset.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Nálam a beakadás az un. chain suck,vagy láncragadás volt,mikor is az első kisebb tányérok valamelyike váltáskor nem engedte el a láncot aljáról,és felhozta a tányérok és láncvilla közötti szűk helyen.Na akkor jól be tud akadni,és ha lálépsz mint barom bizony sérülhet láncvilla,tányér,vagy a megtűrődött lánc...de ahhoz nagyon rá kell lépni.Én gyári hibára gondolok,visszavinném a láncot.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
Sziasztok!
Köszönöm a hasznos tanácsokat, most ismét itt vagyok, ezúttal egy kissé hosszabb lélegzetvételű írással.
Volt lehetőségem kipróbálni néhány bringát ismerősöknél, ill. szaküzletben is, a következőkkel próbálkoztam:
- 26"/19" MTB: ezen a súlypontom egy kicsit alacsonynak éreztem (ez volt a referenciám a régi bringámhoz), de a váz pont jó volt a 77cm átlépőmagasságomhoz (177 cm magas vagyok)
- 28"/20" trekking: itt kicsit magas súlypont (nem tudtam sajnos az ülést átvariálni, ez is közrejátszott), a felsőcső éppen hogy nem "karcol" .
- 29"/19" MTB (ilyen, csak ráülni tudtam, boltban nem nagyon tudtam élesben kipróbálni), itt az átlépőmagasság kicsit jobb volt, mint a trekkingnél (a trekking és a 26"-os MTB estében a felsőcső vízszintes, nem mint a linkelt Gepidánál). Gondolom ebben a váz kialakításának is nagy szerepe van (és ez rendesen bele is zavart, hogy akkor most mekkora váz kell nekem, mert a prbálgatások és a netes/topikösszafoglaló táplázatok alapján 17" és 19" col között minden kijött, és így nehezebben tudtam céltudatosan keresni, ezért is lesz a linkelt bringák között több vázméret). Az ilyen jellegű vázakról (ahol a felsőcső ferde) van valami extra tudnivaló? Mert bejött a konstrukció.Ezek alapján a következő bicikliket néztem ki magamnak, kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy szerintek megérheti-e a tudásuk az árukat/ha van javaslatotok, hogy nekem melyik lehet jobb, azért nagyon hálás lennék .
Ghost EBS Pro 29 - ez nemrég szervizelt
Radon ZR Team - ez boltból van, ami azért mindenképpen pozitív dolgo számomra, de nem kritérium
Conway MS 929 - itt pl. elgondolkodtam, hogy 19"+29" nem lesz-e nekem túl nagy (hiába nézem a conway oldalát a geometria miatt, nem találtam, amit kerestem)Másik kérdéskör, a zár: elolvastam az összefoglalót, meg utánanéztem. Viszont a városban közelekdők szubjektív véleménye érdekelne, hogy mennyire nehéz U-lakatnak megfelelő lezárási helyet találni (én többségében vidéken/természetben kerekeztem, ill. lényegesen olcsóbb bringával, így nem nagyon tudom, hogy milyen a lehetőségek eloszlása, elsősorban Bp. játszik most). Mert ilyen összegű bringánál már inkább túl szeretném magam biztosítani, csak nem tudom, hogy találok-e a könnyebb U-lakathoz lezárási pontot, vagy inkább érdemes bevállani a láncosat (Kryptonite zárakat néztem, a lopás elleni "biztosítás" konstrukciójuk egész jónak tűnik - ha van benne valami turpisság, amiről tudtok, akkor arról jöhet minden info, pl. nem találtam, hogy használtra érvényes-e).
Minden észrevételt köszönök előre is!
jjeahh: már megérte átjönni a topikba, már régen láttam tőled képeket a fotós topikban .
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #139179 üzenetére
Talán nekem is hasonló helyen/módon akadhatott a lánc. Az ellen mit lehet tenni, hogy ne forduljon elő? Visszavinni nem tudom, mert használt bicikliként vettem és ez a lánc volt rajta... Ezért sem akarok ilyen láncot venni, inkább a pc, sram vonalról valami, amiket itt is szoktatok ajánlani!
[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #139180 üzenetére
Kösz!
Én a Conway-t kihagynám, a másik kettő között meg próba alapján döntenék. Ha nem csak aszfalton használnád, akkor mondjuk mindkettőn azonnal gumit cserélnék... A Ghost előnye így első blikkre a 29er kerék, már ha ez neked előnynek számít, a Radonon meg úgy látom a kerékszett egész jó, szerintem a váz és a teló mellett a kerekek a legfontosabb, hogy jók legyenek, mert ezeket drága mulatság lecserélni és annyira nem kopó alkatrészek, mint mondjuk a hajtás, szal jó esetben nem cserélgeti az ember 1-2 évente.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz INTELligent #139180 üzenetére
Városban,őrizetlen helyen nem fog megvédeni egyetlen zár sem.Amúgy meg U,vagy 8+mm minőségi láncos valami,esetleg hajtogat6ó. Az a Convay fék meg biztos nem 315-ös,hanem 605,vagy 615 Deore...legalábbis a kar,mert a tárcsa már csak Tourney.
(#139181) Fetz ...KMC,nekem bevált. Az említett jelenség a piszkos hajtás,kopott lánc/új hajtómű,vagy új hajtómű/kopott lánc párosítástól,meg a terhelés alatti első váltástól szokott előfordulni,csakis többtányéros hajtásnál.Ugyanakkor ha azt mondod "talán",akkor neked biztos nem így akadt be,mert ez a jelenség nem amolyan "talán" dolog,azt biztos észreveszed és el sem felejted többet,hisz legtöbb esetben a felhozott láncot nemcsak hogy úgy kell visszakönyörögni helyére,hanem nyomot is hagy a láncvillán.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #139183 üzenetére
Az a helyzet, hogy úgy akadt be, hogy nem tudtam tekerni a pedált, de egy kis mozgatásra (előre, hátra) visszament a helyére és utána tudtam ismét tekerni. Láncot köszi, ahogy nézem itt elég jó áron is van.
-
wolfman
veterán
Sziasztok!
Az a nagy helyzet, hogy kerékpárszerelőt keresek Békés megyében, akire nyugodt szívvel rá lehet bízni egy Manitou Black Elite 130 villa rendberakását belsőleg. Gyulán lakom, itt van 4 vagy 5 bringabolt, de ezt a szintű technológiát már nem bíznám rájuk.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
samujózsi
tag
válasz wolfman #139185 üzenetére
Nekem tavaly tettek rendbe egy ilyet, csak az 120mm-es volt. Állítólag hosszas könyörgés hatására tette csak rendbe a hivatalosnak mondott szerviz.
A boltban azt mondták, hogy használjam amíg működik, aztán felejtsem el, mert már nincs hozzá alkatrész.
Egyébként bárhová viszed, ha normálisak, akkor csak kiveszik és elküldik a budapesti(?) szervizbe és nem esnek neki, mint tót az anyjának.Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
wolfman
veterán
válasz samujózsi #139187 üzenetére
Itt Gyulán nincs ilyen szolgáltatás. Mindenre rábólintanak, belekezdenek, aztán rájönnek, hogy nem úgy van az ahogy elképzelték. 2 helyre vittem el az XT olajos fékváltókaros rendszeremet, egyik helyen se lett tökéletes. Sőt az egyik helyen fizetnem se kellett, mert sztem utána még gyengébb lett mint volt (és éreztem az átadáskor, hogy szerették volna közölni, hogy többet ne nagyon menjek oda azzal a biciklivel).
Szóval itt Gyulán a középkategóriás cuccok megszereléséhez van ember, de aföltött az esélytelenek nyugalmával lehet keresgélni inkább máshol.[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #139183 üzenetére
Létezik a KMC x10 láncból olyan, ami nem patentszemes? Csak mert találtam egy akciót, ahol az ebike-os ár feléért hirdetik (bolt), de azt írják, hogy nem patentszemes...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Akkor lehet,hogy mégis az volt,ritkán van olyan is,hogy visszamegy és nem szorul be mint állat.[link] Ez tízes lánc és a legjobb amit eddig használtam.
Biztos van mert pl. szervizek,gyárak gyakran vásárolnak amolyan több száz méteres gurigában láncot,de miért is kellene olyan? A patentszemes tökéletesen működik.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
G@ben
addikt
válasz Hasaggymeg #139190 üzenetére
Nekem ilyen akkor volt a régi bicajomon, amikor a kis fogaskerék fogai az állandó nagy terhelés hatására kicsit oldalirányban szélesedtek, de egy reszelő megoldotta a problémát.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #139190 üzenetére
Hát akkor ennek alaposabban utána kell járnom, mert nem szeretnék az új lánccal is így járni...
Nekem nagyon jó lenne a patentszemes, csak a váltópénz abuzáló énem szeme felcsillant, amikor 4k-ért megláttam ezt a láncot, de akkor lehet, hogy nem variálok, hanem marad az ebike.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz G@ben #139191 üzenetére
Igen,ez is egy ok lehet,hisz a lánc nem csak koptatja,hanem amolyan sorját is "nyom" egyes fogak lánchúzó oldalára,hegyére. Aztán ha ehhez társul egy felső kategóriásnak sorolt,ugyanakkor meglehetősen gyenge rugóval szerelt XT,akkor bizony a kanál már nem tudja "letépni" a megakadt láncot a körbeforgó tányér aljáról,mely így továbbviszi és begabalyítja a középcsapágynál.
(#139192) Fetz ...ne spórolj a láncon,az egy fontos alkatrész,4000 pénzért amúgy sem lehet normális tízes láncot vásárolni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fetz
csendes tag
válasz Hasaggymeg #139193 üzenetére
-
ZolkoW
őstag
amiket leírtál,az alapján el tudok képzelni (élénk a fantáziám) olyat, hogy valamelyik csap nem jól volt benyomva, és netán túllógott egyik oldalon pártizedet, emiatt a másik oldalon nem fogta az oldallemezt, a túllógás meg segített a váltásnehezítésben (...), stb. de ez mind csak kitaláció. Az rémlik,hogy a Shimano egyszerhasználatos, speciális csappal ajánlja csak az összenyomást, és sokáig nem is gyártott patentszemet.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Fall-N
veterán
válasz wolfman #139188 üzenetére
Ez szerintem majdnem minden (kisebb) vidéki városban így van. Itt Baján is, amik mennek általában női és férfi Cruiser, Csepel Landrider, Budapest, olcsó CTM, Kelly's alap MTB-k, Gepidák, Kross és kifújt. Meg persze a leharcolt kitudjami bringák. Magyarul kb. a 150 ezer Ft és alatti bringák mennek, így szerencsétlen szervizes nem is nagyon tud tapasztalatot szerezni a drágább alkatrészek szerelésében. A másik része, hogy nem is fog megvenni drága speciális szerszámokat sem, ha nincs mit szerelni vele, mert sosem térül meg az ára.
Persze itt is látni ritkán drágább gépeket, de ritka.
[ Szerkesztve ]
-
Dilikutya
félisten
Mali Cross 300-ról van valakinek ismerete? Egyáltalán a Maliról? 134-ért jobban felszerelt, mint a Bwin és társai, és ahol árulják, rendes szervizháttér is van.
Váz: Mali Cross
Villa: Mali Alumínium, 80mm, Mechanikus lockout
Felnik: Trinx duplafalú felni, 32 lyukas
Agyak: Jojtech 32 lyukas, kazettás
Gumik: Kenda 700 x 35C
Hajtókar: Shimano M301, 42/34/24T, 170 mm
Középcsapágy: Kenli, golyós csapágy
Lánc: KMC C8
Fogaskeréksor: Shimano HG200, 12-32T, 8 sebességes
Első Váltó: Shimano M310
Hátsó Váltó: Shimano M313 Altus, 3 x 8 sebesség
Váltókarok: Shimano EF500
Kormány: Mali alumínium, 31,8 x 680 mm, 6 fokos emelkedésselStucni: Mali. 31,8 befogóval, állítható dőlésszöggel
Markolat: Mali ergonómikus, 130 mm
Kormánycsapágy: Kenli, 1,1/8"
Fékek: Shimano MT200
Fékkarok: Shimano MT200
Nyereg: Mali Cross
Nyeregcső: Mali, 27,2 x 300 mm
Pedál: PlatformNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
woodworm
veterán
válasz Dilikutya #139198 üzenetére
Nekem egy Mali Crossway 350-es van, keresésre a Crossover ugrik fel, de ugyanaz. Ahhoz képest néhány alkatrész mintha visszalépés lenne. Jobbára aszfalton használtam, de jócskán van benne mezőgazdasági út és folyótöltés, mindez túrázó sebességgel. A súlyom kb. 130 kg, nem volt ebből adódó hibásodás. Az első villa kezd puhulni, valamit kezdeni kell vele a holtszezonban.
Pedál, ülés, kormány, gumi lett cserélve, inkább csak a saját igényeimhez igazítás miatt. -
Hasaggymeg
Topikgazda
Bár min2 jó lánc,alacsonyabb kategória mint az általam linkelt,mely nemcsak hogy könnyített,de XX tartósságú is.
(#139198) Dilikutya...annyiért valami használtat kellene megcsípni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg