Hirdetés
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #134842 üzenetére
Csak a felső kategória esetében igaz az, hogy nem sokkal drágább mint az analóg. Egy átlagos, de prémium elektromos rendszerrel szerelt trekking esetében azért jelentős a felár.
Amiről beszélsz már most is létezik. 250 ezerért egy elég jó agymotoros átalakító szettet lehet venni, ezzel bármelyik átlag kerékpárból pillanat alatt e-bike-ot csinálsz, arra pont jó lesz amiről beszélsz. Nem szoktam a tesco és társai, árukészletét figyelni, de valószínűleg náluk is van olcsó pedelec. Vagy ott a decathlon: [link]Attól továbbra sem kell tartanod, hogy tömegek lepik el a hegyeket, olcsó elektromos kerékpárral. Ez a 300k körüli összeg is olyan, hogy Magyarországon csak annak jut eszébe a megvétele, aki azért az átlagnál jobban kedveli a kerékpározást és hajlandó ekkora összeget fizetni. Amúgy sok ember még a 150-200 ezres ártól is sikítófrászt kap! Bár én személy szerint ezt nem tudom megérteni, de ettől még így van.
és ha esetleg meg is nőne azon emberek száma, aki mondjuk 300K körül hajlandű venni egy alap e-bike-ot, nem hinném, hogy a HHH és társai lennének az úticél.A legáltalánosabb turista útvonalakon hiába is szeretnél úgy kerékpározni, hogy ne legyen ember, erre nem lesz módod, akkor se ha holnap betiltják az összes e-bringát. Ha nem akarsz embert látni akkor menj este, meg hétköznap. Illetve olyan terepeken amik durvábbak és messzebb vannak a turista útvonalaktól.
bulikavagyok: Ha jól emlékszem neked XL-es kellett, nyilván leginkább S, M és L méretből rendel mindenki. XL-ből keveset, ezért az hamar el is fogy. Ez Európai szintű jelenség, hogy nem tudnak eleget gyártani e-bike-ból. Olyan szinten emelkedik az igény, hogy ezt a gyártás nem tudja követni. Csak előrendelés működik, ha elfogy az XL, mert keveset rendeltél, akkor így jártál. És ez igaz bármire kb. A Merida konkrétan pont az a márka amit elég jól csinálnak itthon, elég komoly mennyiséget rendel a forgalmazó.
Sajnos a kerékpáros biznisz az nem az a fajta üzlet, hogy gyorsan veszed ki a pénzt, kevés munkával, ha ilyenre vágysz, másfelé orientálódj. Ez nem egy könnyű kenyér, bármelyik ágát is nézzük.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Érdemben megoldódik a zajos Noctua NH-D15 G2 léghűtők problémája
- Autós topik
- Elektromos autók - motorok
- Gránit az asztalon: teszten az AMD új platformja
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Formula-1
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Ukrajnai háború
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen