- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- 3DMark Vantage eredmények
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Asztrofotózás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Milyen egeret válasszak?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
it A Meta felügyelőbizottsága megvizsgálja, hogyan kezeli a Meta az AI-generálású, celebeket érintő pornográf tartalmakat.
-
Alulról bővítette professzionális VGA-it az NVIDIA
ph Az RTX A1000 és A400 ugyanarra a GA107-es GPU-ra épít.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy ma lemértem mennyit nyom a mérlegen 100dl tubeless sealant, amennyit első alkalommal bele kell önteni egy 29x2.25 gumiba. 108g, szal aki súlycsökkentés céljából váltana tubelessre, annak nem biztos, hogy megéri, vannak ennél könnyebb belsők is .
Most azon agyalok, hogy a 20 eurós Nobby Nic 790g, a 38 eurós meg 710g, vajon megér nekem 2x80g 36 eurót? Persze más az anyagösszetétel is és utóbbi Snakeskin, de ezt a részét letojom magasról... csak hát a 790g olyan ijesztőnek tűnik, a két olcsóbbik Nobby Nic + tubeless tej 256g-al nehezebb a két keréken együtt, mint a Maxxis Rekon-om 140 grammos belsőkkel. Ehh, valszeg teszek rá és megveszem a nehezebbet, az új nyergen úgyis spórolok hamarosan 92g-otZolkoW: Ez nagyon durva . A fat bike-ok a rendszeres téli csapatást akkor hogy bírják? Minden tekerés után szét kell szedni?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Ja, még valami: Schwalbe tubeless ready gumikkal valakinek tubeless-es tapasztalata? Beleöntöm a tejet, felfújom és gurulhatok, oszt csók? Maxxis-al kb ennyi a történet, remélem Schwalbe-al is.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135601 üzenetére
A 20 eurós Nobby-t felejtsd el. Én elhasználtam egyet, annyit is ért. Inkább áldozz rá többet szerintem, de érjen is valamit az a gumi. Csúszik, nem tapad meg, tényleg rossz.
(#135602) jjeahh: egy pozitívuma azért volt. Felkerült tubelessként, utána se rátölteni, se pumpálni tervezetlenül nem kellett, frankón tartotta a nyomást, nem engedte a tejet, defektem sem volt vele soha (vagy nem tudok róla). Megjött a Maxis Forekaster, kíváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #135603 üzenetére
Oké, de te endurón használtad, más célra nem? Nekem ennél is olcsóbb Nobby-m volt a Maxxis előtt, a legalapabb dótos Performance kivitel és azt nagyon megszerettem, sokkal jobban tetszett, mint a Rekon. Ennyivel sz*rabb lenne ahhoz képest a hajtogatós Nobby? Vagy csak a drágább Evo-hoz viszonyítva gyengébb?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #135600 üzenetére
Azért tedd be 3-4 helyre,tapasztalatom szerint nem teljesen egyformán kopik a lánc.Amúgy be kell feszíteni azt a mérőt,vagyis a tekerőt neki kell feszíteni mikor tekered? Mennyire? Ott is marad? Kissé érthetetlen nekem ennek a mérőnek működése.
(#135601) jjeahh...ha szép,tiszta hóban tekersz,megkockáztatom,hogy olyan 20-30 km-es köröket menve naponta,utána meg kenve kevésbé terhelő a láncnak mint nyáron a porban,homokban.Én télen elviszem a hóig (tehát nem tekerek a sós latyakban) és ott bohóckodok egy-két órát,hazaérve meg csak szárazra törlöm és kenhetem is annyira tiszta.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #135605 üzenetére
Beraktam pár helyre, ezt mutatja mindenhol. Oválpályán jár a tüske, ahogy tekerem. A nulla pont fix, ott kattan, de aztán bárhol meg lehet állítani, van elég tartása. 0,25-nél éreztem, hogy még nem feszül, ezért óvatosan tekertem rajta. Nagy erővel nem mertem, ennek papíron elég pontos műszernek kellene lennie. Jó vastag a tüske, szerintem nem fog könnyen deformálódni.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #135605 üzenetére
A lánc egy dolog, én a csapágyakra gondoltam, azt macerább cserélni.
Toobee: Ahány ember annyi igény, a haveromnak tetszik a Forekaster, csak belsővel nagyon gyűjti a defekteket. Majd írhatsz róla, hogy tubeless-el milyen, a haveromnak elújságolnám.
Schwalbe témához: esetleg Rocket Ron Performance? A Schwalbe oldala szerint ugyanúgy tapad terepen, mint a Nobby Performance, ami nekem furának tűnik, mert sűrűbb és kisebb bütykei vannak. Ettől is félek amúgy, hogy a kisebb bütykök hamarabb elkopnak, a Maxxis Rekonom 2 hónap alatt sajnos nagyon megkopott, 1 szezont messze nem bírna ki nálam. Valakinek van tapasztalata milyen a Rocket Ron a Nobby-hoz viszonyítva?
Az Evo gumikat ha lehet most elkerülném, nem akarok megint egy vagyont költeni külsőkre, a Maxxis-ok is majdnem 50 ojrók voltak és messze nem vagyok elégedett velük, nem szeretnék megint egy rakás pénzt kidobni az ablakon.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #135607 üzenetére
A Cube-on Rocket Ron volt elöl és hátul is, abból is az olcsó, 20 EUR változat. Nem igazán voltam olyan szinten, mint most, a bringa is totál más, de úgy rémlik, hogy nem egy Nobby tapadás tekintetében, de ez szerintem a mintázaton is látszódik.
https://barbieripnk.hu/
-
Begbiebike
csendes tag
válasz StLui #135574 üzenetére
Sajnos nem fotóztam le.
Egy 29-es Jeffsy és egy plusszos kerekű Shimano motoros Stevens ebike volt a két bringa.
A síneket hosszában kellett széthúzni a nagy tengelytávok miatt, csőburkoló a villákra és kész.Ilyen szállítóm van, ez elvileg kifutott modell hivatalosan már nem kapható.
[link]Priusra sajnos 3 bringa nem megy fel hátra, lehet ezen a kettős tartón távolabb vannak a sínek. Ha szeretnéd megmérem vmikor.
Szerk: lehet a 3,0-ás gumiból engedni kellett mert nem érte át a gyári rögzítő. Nekem a 2,4-es 30mm felnivel belemegy még.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #135601 üzenetére
Nem tudom, a nálam tapasztalható károkból mennyit okozott a sár, és mennyit a magasnyomású (autó)mosó, de az biztos, hogy az a sár a középcsapágyon belülre csakik lassú, kitartó munkával kerülhetett, nem pedig a mosás két perce alatt .
A kerekek használtan kerültek hozzám, előtte nem tudom, mennyit gurultak, de több évesek. A hátsónak szépen forog a tengelye most is, az elsőnek meg sem mozdulnak a csapágyai.
A teljes váltást ismerőstől vettem, ami egy szezont használta előtte, reggel pont beszéltem vele, azt mondta, 1000-1500 lehetett benne, én talán 500-at ha hozzátettem ehhez, tehát a 2000 km körüli futás reális a láncnak. Biztos ártott neki a sár, de nem hiszem, hogy egyik napról a másikra amortizálta le (előtte nem tudom, mikor mértem, de akkor még nem ment bele a 0,75-ös mérő, most viszon kissé erőltetve belemegy.)
A váltógörgők tuti, hogy most nyíródtak ki, szintén nem forognak el.
A középcsapágyat újan vettem, de gagyi csapágy lehetett benne, fém porvédővel, és csupa rozsda is (ZTTO - szerelhetőség plusz, tömítés mínusz)
Bike24-en összeadva 46 EUR a legolcsóbb Enduro csapágyakból a 6 db cseréje.
Tanulságos, ez is megvolt, "iparis" kerékből is szedtem ki végre csapágyat ennek köszönhetően, legközelebb saras versenynél ez is a mérleg egyik serpenyőjében lesz
Azt hozzátenném, hogy ezt nem számítom "csak simán saras verseny"-nek, ez azért több volt annál...nevezzük dagonyánakNobby: egyetértek az előttem szólókkal, nem te panaszkodtál korábban, hogy a Schwalbe szerinted csak középkategóriás gyártó? Az alapabb gumijai alapján ugye mi más is alakulhatna ki az emberben... mondom ezt úgy, hogy nekem drótos Nobby van, és nem tudom, milyennek kéne lennie a jobbnak, márhogy a minta alapján pont ezt vártam, de inkább más mintát akarok
A fent említett cimbi szerint a TL Easy-t kell venni, és sosem lesz bajom velük.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #135608 üzenetére
Visszaolvasgatva most is úgy érzem amúgy, hogy a topikban van Maxxis, van Conti és van Schwalbe tábor . Amúgy nekem tökmindegy milyen márka, bármit felraknék a kerekeimre, csak így vakon netről nem merek akármit rendelni, mert nem tudom megnyomogatni, hogy milyen az anyagösszetétel, nem tudom megnézni az én méretemben hogy néznek ki a bütykök (a Maxxis gumik pl. a gyári képeken gyakran sokkal agresszívebbnek tűnnek, mint valójában), meg ami a legjobban zavar, hogy a Schwalbe-t leszámítva a szélesség zsákbamacska. A jelenleginél keskenyebbet sem szeretnék, de azt sem, hogy ne férjen bele a vázba a gumi .
ZolkoW: Nem én panaszkodtam, én a Contira írtam nemrég, hogy középkategóriás gyártónak tűnik, a Schwalbe gumikkal eddig teljesen elégedett voltam, a gagyi full fapados Rapid Rob-ot leszámítva. A TL Easy úgy tudom ugyanaz, mint a Tubeless Ready, csak a Schwalbe kitalált neki egy hangzatos nevet
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
szkink
aktív tag
Egy sáros verseny utáni autóban szállításhoz bugyingó
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135611 üzenetére
A szélesség miatt miért aggódsz,hisz az kizárólag a kinézetén változtat? Ha tapad,és jók a vélemények egy gumiról,mit számít,hogy a 2,3" az nem pont 2,3 x 2,54 cm lesz a végén a tolómérővel?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz ivana #135612 üzenetére
...írtam a helyi csapágyboltnak, várom a választ, de az sincs ingyen, hogy az ő nyitvatartási idejükben megpróbáljak odaérni
jjeahh: háttőőő...jó ötletnek tűnt, hogy azzal a névvel hivatkozzak rá, ahogy ők nevezik... ha már ajánlok valamit
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #135600 üzenetére
Nincs gond a 1130-as lánccal? Csodálkoztam, hogy a 1150 sort ezzel a lánccal adják szettként, közben meg az X1 láncnál van kiemelve, hogy kimondottan 1x rendszerekhez. Árban mondjuk nincs nagy különbség közöttük, így én maradnék az X1-nél, 1418 km-nél jár és még jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #135614 üzenetére
Kinézet is számít , a keskenyebb anyagösszetétel és bütykök ide vagy oda nem csillapít és nem tapad úgy, attól is félek, hogy nem fér bele normálisan a bringába vagy kevesebb lesz a sárférőhely, no meg nem azért veszek 2.25-ös gumit, hogy 2.10-est vagy 2.40-est kapjak, hanem azért, mert 2.25-ösre van szükségem... de ahogy elnézem a legtöbb gyártó csak azért írja rá a szélességet, hogy bosszantson .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #135617 üzenetére
Nehéz lehet belőni,hisz a felni szélességétől,meg a nyomástól is függ,továbbá ha ráülsz,már megint más lesz a felfekvő felület szélessége.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz jjeahh #135601 üzenetére
Én rendszeresen használtam a fatet télen a hóban, latyakban, sárban, semmi baja nem lett. Viszont a mostani dagonyamaraton betett, az első és hátsó kerekekben nekem is minden csapágyat cserélni kell (6 darab összesen), gyakorlatilag állt a sáros víz az agyakban belül. Érdekes, de a középrész megúszta, és a pedálokba sem jutott be a sár, hiába, a PD-M520, ha jól teletömöd zsírral, gyakorlatilag tengeralattjáró .
Valószínűleg a kerekek is jobban viselkedtek volna egyébként, ha ellenőrzöm a tömítéseket, mert szétszedés után gyakorlatilag szárazon (zsír nélkül) voltak. Persze lehet, hogy ez a téli havas, latyakos utak hatása is valahol, kimosódhatott is akár a gyári kence, ha volt. Én egyébként minden út után lemosom teljesen a gépet, és nem nagynyomásúval, hanem csak óvatosan. Már csak azért is, mert lakásban tartom a bringá(ka)t, megölne az asszony, ha sárosan áttolnám az előszobán .
Ha most bekerülnek az új csapágyak, akkor alaposan tömítek mindent Motorex 2000-es zsírral, az nálam nagyon bevált ilyen célra (is). Mindezen felül a kormánycsapágyat is át kellett pucolni, de az kónuszos, így ezen nem is lepődöm meg. Tönkre éppen nem ment, de ha majd cserélni kell, iparis változatra váltok itt is. Pucoltam a droppert és a telót is, ezeket csak becsületből szerencsére, mert egyikben sem találtam port, de jobb most megejteni az 50 órás szervíznek megfelelő szétszedést, mint hogy sáros olajban mozogjanak a becsúszók. Szombaton megyek a csapágyakért, betolom a helyükre őket, ahogy az időjárást nézem, a következő tekeréseken kapják majd az ívet rendesen .
Amúgy ha nem dolgoztam volna korábban éveket bringaszerelőként és lenne meg még az alapvető szerszámok túlnyomó része itthon, elég sokat sírtam volna. Így szerencsére a hat csapágy (kábé egy 10-es, mert nem a legolcsóbb kínait vettem azért) és némi zsír/olaj/pucoló árából megúszom. Bringát meg szeretek szerelni.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #135618 üzenetére
Valahogy a Schwalbe-nek mégis sikerül, az összes 2.25-ös gumijuk ugyanolyan széles. Egyszerűbb lenne úgy gumit rendelni, hogy ha láttam egy 2.2-es Maxxis-t vagy Contit, tudnám, hogy az összes olyan, de ahány modell annyiféle, egyikből a 2.10-es adja ki, másikból a 2.40, zavaros . A haverom 2.35-ös Forekaster-je pl tizedmilliméterre pontosan olyan széles, mint a 2.25-ös Rekon-om. Bosszankodott is ő is miatta, a Rekon-t ő adta el nekem, mert szélesebbet akart, ezért rendelte meg a Forekastert, erre kiderült egy kutya
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Toobee
veterán
válasz 6030D #135616 üzenetére
Nem szettben vettem. Röviden annyi történt, hogy az X1 láncom le kellett cserélni kb. 200 km után. A váltás nem ment vele, valószínűleg sorozatos baklövések miatt mehetett tönkre. Mire rájöttek a Mesterbike-nál, hogy mi a probléma, addigra a láncot lelógatva már teljesen meg volt csavarodva a tengelye körül, így ledobálta a sor a láncot 2-3 fokozatot is, ha hátrafelé tekertem, pontatlan volt a váltás stb. Akkor kapta a 1130-at, az volt azonnal készleten, nincs gondom vele. Itthon egyébként drágább volt a 1130, mint kintről az X1 (9000 Ft vs 18 EUR). Szóval a következő láncom megint X1 lesz, az XX1 majdnem dupla áron megy.
https://barbieripnk.hu/
-
-
Toobee
veterán
-
zsolt734
tag
Sziasztok!
Tud valaki abban segíteni, hogy melyik nagykerben lehet hozzájutni egy ilyen villapapucs beállítóhoz? Akikkel kapcsolatban vagyok, egyikben sincs.
Előre is köszönöm!
-
trialboj
őstag
Ha szarul indul a reggeled, mert mondjuk 1 hete esik az eső, és sansztalan hogy a közeljövőben terepre mehess, gondolj arra hogy legalább nem Ő vagy
6030D h áll az outis projekted? van már új gép, v lemondtál róla?
Olvasom itt a horror sztorikat, hogy kinek mekkora kár keletkezett a bringán a sáros verseny után, esett is az eső, vagy a sár simán csak felverődött?
Én is elég sokat járok sárban, persze nem verseny tempóban, de nem értem nektek hogy ment tönkre pl az első hátsó agyban a csapágy, középrész, stb, nekem 1 szem por nem volt az első agyban pedig még eredeti zsírt találtam benne.
Ennyit számít hogy sáros esőben tekersz v csak simán sárban?"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #135627 üzenetére
ez nem az a sár, ami csak fröcsköl, hanem ami feltorlódik mindenütt, és így oda is eljut, ahová egy sima saracska nem jut el. meg az se mindegy gondolom, hogy 3 órán keresztül (nálam 3,5) megy a dagasztás
ja, amúgy esett is, igen.most inkább megrendeltem bicóboltból a csapágyakat, úgyis kellett más is, a csapágybolt ajánlata árban másfélszeres lett volna... lehet, hogy jobb csapágyak lettek volna, de tudtommal az Enduro sem gagyi, legalábbis ki szokták emelni, ha ez van valamiben.
(majd ha már nem lesz ilyen "sürgős" - nem sietek sehova, csak most nincs mit tekernem-, akkor keresgélek, akár gyengébb minőségűt is, de mindenképpen olcsóbbat, hogy legyen valami tartalék)Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
2 zuhé között kimerészkedek,ha 2 óra múlva nem jelentkeznék,csak megáztam és morcos vagyok írni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz trialboj #135627 üzenetére
Ha nincs verseny, azért a legtöbben hajlamosak vagyunk kikerülni a legdurvább, beletapadós részeket, vagy ha már nem forog rendesen a kerék, inkább visszafordulni. Itt viszont - már ha nem akarod feladni - a legnagyobb dagonyában is végig kell menned, és én például féltávtól már direkt kerestem a mély pocsolyákat, hogy legalább a kerékről lemosódjon a feltorlódott sár.
-
Csokicsibesz
tag
Ebben az ODIN rendszerben, hogyan lehet nevezni? Folyamatosan törli az adatokat, nem lép be, kivagdos stb.
Eddig az valami félelmetes hulladéknak tűnik. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #135629 üzenetére
Elvileg besz*ptad... engem a kocsimosásból hazafelé kapott el.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz Toobee #135625 üzenetére
tárcsa és tej+szelep, folt külsőhöz és esetleg egy láncnyúlás mérő mondjuk ez lehetne olyan is mint a tied!
Én ezeket szeretném, talán egy küllőkulccsal még próbát tennékTej Rose-nál sajnos csak race változat van, az meg 1,5x annyi mint a sima
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz Csokicsibesz #135631 üzenetére
Elvileg simán csak regisztrsz, utána belépsz, és csak a megfelelő helyre kell kattintgatni a nevezéshez.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
StLui
veterán
válasz Begbiebike #135634 üzenetére
Akkor ahogy Toobee mérte neki pont összeérne elöl is hátul is
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Toobee
veterán
válasz StLui #135633 üzenetére
Van normál tej is a Rose-nál, csak ki kell választani, hogy mekkora kell.
https://barbieripnk.hu/
-
jjeahh
nagyúr
válasz StLui #135633 üzenetére
Nem tom hányas küllőkulcs kell, de ha veszel, akkor szerintem érdemes olyant, ami a küllőanya teljes felületére felfekszik, mert az ilyen nem nyalja el olyan könnyen. Ezek a Birzman-ek pl nem lehetnek rosszak, de valszeg ez is jó, nekem ilyenem van, de sajnos ezt nem lehet a rose-on kapni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #135632 üzenetére
És megúsztam! ...nem lehet ezt kiszámolni,egy-egy felhőből lejön egy adag ide-oda,ha éppen ott vagy pech.Most már talán nem lesz ma,legalábbis úgy szoktam mondani,hogy javuló a tendencia.Ha megnézed a radarképet olyan az ország mintha himlős lenne,kis esőgócok mindenhol.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
-
Toobee
veterán
válasz Toobee #135637 üzenetére
Rose csapat: dobjon légyszi mindenki egy privátot, hogy mi kell neki. Bp 11. ker az átvétel helye vagy GLS-sel tudom tovább küldeni (kis csomag 990+tréfa).
Begbiebike - megkaptam, köszi
StLui - írd meg pls privátban is
6030D - írd meg légyszi
cdl - ha komolyan gondolod a görgőthttps://barbieripnk.hu/
-
StLui
veterán
ezek szerintem valami inch-es coll-os tizedek lesznek?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz StLui #135646 üzenetére
Egy dologra viszont vigyázni kell,éspedig mindig alulról közelíteni a méretet,vagyis a legkisebb,legpasszentosabbat használni ami még rámegy az adott küllőanyára,mert kicsi a méretkülönbség és ha a nagyobbal mész neki könnyen elnyal6od.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Muton
addikt
Heló!
Ha a hátsó váltót (2x10-es xt) hátulról nézem, akkor annak a függőlegesen kell állnia, vagy az alsó görbő részénél a kerék felé közelebb, a küllővel párhuzamosan? (sík, vízszintes terepen, a bicajpedig merőlegesen a talajra)
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Limitált ideig ingyen kipróbálható az Assassin's Creed: Mirage
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tippmix
- További aktív témák...