- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#16729600
törölt tag
válasz eladogeppc #109201 üzenetére
Ha van valami ismerősöd Ausztriában kérd meg, hogy vigyen / vegyen neked vmi normális gépet a használt piacról. 200-300€-ért már teljesen vállalhatóakat lehet kifogni.
-
cozmo
őstag
válasz trialboj #109196 üzenetére
Nem merem használni így, mert serceg, van hogy konkrétan megszorul és akkor tekerheti a full integrált csapágyat a karbon vázban. És ez utóbbi szerintem kikezdheti a csapágy helyét, ami után a váz nem lenne jó másra mint macskát dobálni.
Runner_fxr: szerinted is jogos a félelmem?
(#109197) 6030D: Hegyek poklát már Szilváson megcsináltuk. Ami ma van Mogyorósbányán az valami gyenge utánzat lehet max.
#109199) Hasaggymeg: Úgy valahogy. A dolog pikantériája, hogy a kormánycsapágyat dobozosan vettem. Ám mint kiderült nem saját dobozában, bontott csomagot. Ki tudja milyen szedett vedett csapágy szett. A zárókupak FSA felirat nélküli, szerintem nem eredeti... mondjuk az alsó beállt csapágy tuti, hogy FSA márka mert rá van írva, de a felső párja csupasz fekete, jelöletlen.
[ Szerkesztve ]
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
ivana
Ármester
válasz eladogeppc #109201 üzenetére
Veszel valami vintage montit crmo-ból. 30-ért már jók vanmak, a crmo csak korlátozottan rozsdásodik (magyarul ha nem a szabadban töltötte ez elmúlt 20 évet akkor nem lesz vészes). A maradék 20-ért meg rendbe hozatod szervizben. Így lesz kazettás agyad (menetesben még én is tördeltem a tengelyt, pedig amikor olyat használtam voltam 65 kg), cserélhető tányéros alu hajtásod (ezerszer merevebb mint a filléres szarok), egy jó viszonylag könnyű vázad, értelmes shimano fékjeid (a cantitól se kell félni, csak belőni nehezebb, annyival nem gyengébb a vnél), alu kormány, alu nyeregcső, rendes fékkar etc.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz gabro0 #109153 üzenetére
Hátha nincs baj vele.
kentucky...igen,földútra is jó.Egy baja van,hogy egy 29"-ossal ellentétben,olyan mint egy kínpad....de hát én ezt az egész cyclocross dolgot sem értem igazán,mintha nem terepre való kerékpárral mennél terepre,aztán vinnéd a hátadon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #109199 üzenetére
Én is erre gondoltam, belépő cuccal egész télen nyomattam és nem darál, nem kotyog semmi, pedig csak tavasszal szedtem szét a kormánycsapágyakat meg az első-hátsó tengelyt, hogy kitakarítsam és megzsírozzam a dolgokat. A középtengelyig még nem jutottam el .
Amúgy ha már itt vagyok... Manitou villákhoz lehet valahol alkatrészeket, vagy valami "service kit"-et kapni? Szimeringek, olaj, ilyesmi.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #109206 üzenetére
[link] vagy (L:https://www.bike-components.de/en/Manitou/)[link](/L)...bár nem tudom szállítanak.oda is.Én itt szervizeltettem,csakhát neked messze vannak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #109205 üzenetére
A CX szerintem nem rossz. Mehetsz vele enyhe terepen, de nem lomha aszfalton sem. Az más kérdés, hogy gusztustalanul drága.
Én is gondolkoztam rajta, de kb. 300 k-tól kezdődik.[ Szerkesztve ]
-
JackFeryll
őstag
válasz Hasaggymeg #109205 üzenetére
A cx-nek két oldala van: egyrészt közlekedni kiváló. Lehet gyorsan menni aszfalton, de ha van egy két ösvény ahol lehet rövidíteni az se baj.
A másik oldala a versenyzés: gyakorlatilag egy nagyon intenzív, hidegben (off szezon) végezhető sport ami technikás és látványos. (a közönségnek is)
Ha már technika akkor az az első gondolat hogy miért nem XCO, amire az a válasz hogy ahhoz komoly épített pálya kell. Egy CX pályát meg kisebb pénzből, energiából fel lehet húzni akárhol. (mondjuk nem árt ha van benne domb is)
Ez régen aligha volt szempont, de nyitottabb is. Egy XCO pályán az első sziklakertnél, letörésnél fejre fognak állni a kezdők.(#109211) lsebestyen
Nézd meg a fékpofák szögeit.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
V-fékbetét csikorgással mit lehet csinálni? Boltba járós montimon az első fék rettenetesen csikorog, elég kellemetlen...
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #109207 üzenetére
Sajnos a Markhor-hoz itt sincs semmi, csak a drágább modellekhez, ahogy elnézem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz Hasaggymeg #109205 üzenetére
A CX egy nagyon régi szakág, majdnem annyi idős mint az outi, nyilván nem monti pályára való, de van olyan ahol az a leggyorsabb pl. földúton. Aszfalton meg alig lassabb mint egy outi.
(#109208) IMIIKE1998 Az más kérdés, hogy gusztustalanul drága. +1 Katasztrófa mennyibe fájnak.
(#109209) tacto Én most vettem, mert kellett nyárra, 18-ért elég fullos Cserélni se kellett volna semmit, de azért néhány dolgot változtattam (stucni, meg váltókarok), illetve vettem 2 rendes gumit, így volt 30-ba.
(#109211) lsebestyen Úgy kell beállítani a fékpofát, hogy az eleje egy picit előbb érjen hozzá mint a vége kb. 1-2mm különbség legyen. Ha szar a betét akkor a csere is segíthet. Illetve van amikor megég, akkor reszelővel le kell szedni az égett réteget.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #109208 üzenetére
Akárki akármit mond, nekem a CX kb egy országúti vastagabb gumival. Az egy dolog, hogy valaki élvezetből versenyez vele, felkapja a hátára, aztán fut vele (bár ennek sem látom értelmét). De hobbi szinten terepen kizártnak tartom, hogy élvezetes legyen tekerni. Amíg valamiben nincs teleszkóp legalább elöl, az terepen nem lesz kényelmes (fatbike más kérdés). Egy hobbi kerékpárosnak egy 29"-os MTB nagyságrendekkel jobban használható, főleg, hogy vannak nagyon kis gördülési ellenállású aszfalt gumik, vagy félterep gumik is. Egy gravel bikenak inkább értelmét látom , arra tudsz rakni csomagtartót, táskákat, de ha úgy adódik, a jobb minőségű földutakon is simán elmegy (de ott nincs is szándékában az embernek technikás terepre menni).
-
Vasinger!
nagyúr
válasz lsebestyen #109211 üzenetére
Csiszold le a betét és a felnit is csiszolópapírral, lehet hogy megégett a betét és a felnin is van egy kevés eső miatt és emiatt csúszik. Ha elejétől ilyen, akkor lehet a fékpofa olyan. (Volt olyan Corratec esős betétem ami mindig hangos volt )
Fontos, hogy párhuzamos legyen a betét a felnire, így egyenletesen adja le a teljesítményt.
-
ivana
Ármester
válasz Vasinger! #109215 üzenetére
Fontos, hogy párhuzamos legyen a betét a felnire, így egyenletesen adja le a teljesítményt.
Nem, pont akkor fog nyikorogni mint a fene ha páhuzamos. [link]
zoli03 Szvsz a gravel egy új név a CX-re, esetleg gyakrabban van rajta csomagtartó szem, de azt amúgy könnyű pótolni (kontra bilincs...).
[ Szerkesztve ]
-
Monyos
aktív tag
A hátsó fogaskeréksor legnagyobb fokozata mögött elhelyezett műanyag védő ("küllővédő tárcsa" ) mennyire fontos szerepet tölt be?
Azt gondoltam, hogy talán csak az alsóbb kategóriás váltóknál van létjogosultsága, hogy a pontatlansága miatt túldobhatja a láncot a legnagyobb tányéron és beesik a sor és a küllők közé...
Viszont az újonnan vásárolt bringán ugyan úgy megtalálható egy XT váltó mellett.Nem is zavarna, hogy ott van, viszont valószínűleg nekem túl ráfeszítették a kis tartó pöckeit a küllőkre és már az első héten elpattant a 4 tartóból kettő... ezáltal eléggé lafog már tekerés közben, de magától leesni nem tud...
A kérdésem: Nyugodtan letörhetem, hogy inkább ne is legyen ott vagy inkább hagyjam amíg bírja?
Ahhoz, hogy egy újat tegyek a helyére és ehhez a teljes sort leszedjem, se eszközöm, se tudásom nincs, de emiatt, ha nem fontos nem is rohanok egy szervizbe, hogy tegyenek a helyére másikat... -
jjeahh
nagyúr
válasz Monyos #109217 üzenetére
Annak szerintem egy szerepe van: hogy jól rádijesszen, amikor letörik-elszabadul és elkezd a küllőkön durván csattogni . Szvsz az az egyik olyan "alkatrész" a bringán, amit érdemes azonnal leszedni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eladogeppc
veterán
Lenne kedves valaki keresne nekem egy 40 ezer körüli bringát?
Felét nem értem ezeknek a rendszereknek neveit.Voltak: Z71,Defy,SGS,SGSSII,XperiaNeo,Arc,ArcS,LGW7,LG2X,LG3D,LGBlack,Wave2,G300,OT-995,O4XHD
-
eddie1978
senior tag
CX
Nekem nagyon bejött. Majdnem országúti. Terepen is tudom használni itt a Velencei-hegységben. Arra és ott kell használni amire lehet és való, illetve amire képességek alapján tudod. Az XC fully is szuper jó. Lefelé verhetetlen. A CX sehol nincs ha olyan a terep. Tegnap Prédikálószékre a CX géppel mentem. Lefelé is jó volt, mert olyan volt az a 3km nem aszfaltozott kétnyomú út ami feküdt neki.
Egyet kéne elfogadni. Mindnekinek más a jó. Nem kellene kinyilatkoztatni, hogy mi miért nem jó. Neked lehet nem jó de másnak igen. Használja mindenki azt ami bejön neki. Engem nem zavar az hogy ki mivel bringázik. Bringázik. Ez a fontos. Mozog, sportol, tesz az egészségéért és élvezi.
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz eladogeppc #109219 üzenetére
Küldtem privátot, megnézted? Hívd fel, majdnem biztos, h fog tudni neked valamit ajánlani.
Köszi a fékkel kapcsolatos ötleteket, szerintem az lesz, h nincs jól beállítva, meglesem majd!
Vasinger!: ez egy fake infó volt akkor.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz JackFeryll #109210 üzenetére
Nekem a gyári Alhonga V fékek beállíthatatlanok.
Nem járnak szinkronba. Beállítom 2 nap hót szar megint.(#109224) ivana
Ez jó lenne? [link][ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Monyos #109217 üzenetére
Semmi értelme, nem tudom minek van az ott, én még csak menetes sorral láttam ilyet. Ha jól vannak beállítva a határoló csavarok a lánc nem fog beesni oda, ha mégis beesik nem egy műanyag fogja útját állni, hogy eltörje a küllőt, kiszedni meg tuti ezerszer nehezebb lesz. Szóval kukába vele.
(#109223) K Norbi Az alhonga elég alja, nem csoda.
[ Szerkesztve ]
-
fgabor87
tag
Sziasztok!
Picit fel szeretném újítani a bicóm, és ennek része, hogy kap egy első teleszkópot. Sajnos 1"-os menetes villa van most benne. Nyilván így menetes teleszkópot is kell vennem, mert ilyen méretben A-HEAD-esek nem igazán vannak.
Az érdekelne, hogy lehetséges-e menetes villát valahogyan A-HEAD-esen rögzíteni? Látom, hogy vannak adapterek, de nem vagyok biztos benne, hogy az erre való. Tehát hogy magát a villa rögzítési módot is le lehet-e cserélni a segítségükkel, vagy ezek csak arra jók, hogy magát a stucnit le tudd cserélni. -
trialboj
őstag
válasz Monyos #109217 üzenetére
Szoktad egyáltalán használni a legnagyobb fogaskereket? Mielőtt letöröd azét próbáld ki, hogy ha a váltókart túlhúzod, akkor bedobja-e a láncot a küllők mögé, ha jól van belőve nem. Először álló helyzetbe teszteld majd menet közben lehetőleg dombbon, ahol van terhelés is, ilyenkor picit másképp reagálhat.
De ha xt váltód van, akkor szinte lehetetlen hogy komolyan megszívasson az ilyesmivel. Havernál mondjuk egy verseny első emelkedőjénél előfordult, sosem használta addig azt a fogaskereket, és régi volt az xt váltó is, szóval érdemes csekkolni mielőtt megszabadulsz tőle.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jackbacsi87
senior tag
Sziasztok!
Ismerős hölgynek kellene bringa kisebb túrázásokra aszfalton. Egyelőre hervisben nézelődött, egy ktm-et nézett ki. 150e a keret felső határának legeslegteteje, igazából már ezt is soknak tartja. 174cm, elsősorban új bringában gondolkodik, ami online rendelés is lehet. Használtból csak nagyon jó állapotú jöhetne szóba. Van esetleg javaslatotok? -
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #109226 üzenetére
Nincs, a régi Tora egyelőre teszi a dolgát, de legközelebb az, vagy a hajtómű lesz leváltva a bringán és olcsójános levegős telók között az a legszimpibb. Csak hát amíg Rock Shox-okhoz az utolsó csavarig kb. minden kapható, addig a Markhor-hoz semmi...
jackbacsi87: Ennyiért van már hidraulikus tárcsafékes női cross is, pl. :[link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
IMIIKE1998
őstag
Cube SL Road
Erről mi a véleményetek? Igazából az a különlegessége, hogy belemegy egy 40-es gumi is, így nagyobb a választék, mert keskenyebbet simán tudok bele rakni, viszont nincs úgy lekorlátozva felülről a szélesebb gumi sem. -
fgabor87
tag
válasz ivana #109227 üzenetére
Köszi, nézegetem közbe... Azt nem tudom, hogy elég hosszú lesz-e a villa nyaka. Mostani 17,5 centi, és így kb fél mm lóg ki a menetes rögzítés anyája fölött. A teleszkópos villára azt írják, hogy 21 centi hosszú. Nem tudom, mennyinek kell maradnia a stucninak, illetve hogy az A-HEAD rögzítés felső része több, vagy kevesebb helyet foglal-e el, mint a menetes.
-
DrDante666
tag
Sziasztok! Városi használatra, munkába járásra kellene egy kerékpár, napi 2x3 km távra. Pont megtenné egy használt is, agyváltósat szeretnék, 28" méretben, teljes felszereltséggel, preferáltan sötét színű férfi vázzal. Igazság szerint van saját lámpám is, lakatot pumpát úgyis tervezek venni, tehát az extra tartozékok annyira nem hatnak meg.
Kinéztem egy Cyco és egy Capriolo típust, de nem tudom melyik szeressem inkább.
Cyco: [link] [link]
Capriolo: [link]A Cyco tetszett meg először, az alábbi iromány alapján nem tűnik rossz vételnek: [link]
Elméletileg kb. Decathlon kategóira, ami bár nem teljesen szaküzleti, sokkal jobb mint egy nagyáruházi, ár/érték arányban ilyen célra elvileg ajánlott választás.
Bár a rugós nyeregcsőt fölöslegesnek érzem, inkább az első teleszkóp, ami elbizonytalanít, aszfaltra jobb lenne egy merev villás (kisebb energia elnyelés és kevesebb hibalehetőség), de legfeljebb majd ha beadja a kulcsot, akkor remélem cserélhető.
Abból is az elsőnek talán szimpatikusabb a világítása az agydinamóval, még ha a pedál műanyagnak is tűnik, viszonylag masszívnak látszik.
Az agydinamó okozott még némi fejtörést, hogy vajon mennyire fogja vissza a kereket, ugyanis amiatt kevésbé szimpatizálok a dinamózással, hogy az abroncson futóval gyakran gond volt, de ez a megoldás tetszik. Bár tapasztalatom szerint hamarabb sérül a kábelezés, viszont ha meg mégis elemesre váltok, akkor meg ott marad potyára.A másodikon egyszerűbb a lámpa és úgy látom hagyományos dinamós, bár mintha a teleszkóp útja viszont picivel hosszabb lenne és kicsit más a váz, a nyereg, a kormány. Némileg drágább, ugyanakkor van hozzá pumpa, prizma.
A Capriolo váza bár hasonló, nem tudom van-e olyan jó, viszont merev villás és a képek alapján jó állapotú, de ajánlást nem találtam rá. Illetve a világítás már nem dinamós, van hozzá km óra, lakat, kulacstartó. Bár olcsóbb is, de a V-fékek helyett itt már csak hagyományos fékek vannak, a kitámasztó kevésbé masszív pálcikás megoldás és a pedálok is műanyagok.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz DrDante666 #109234 üzenetére
Emelkedő van? Ha nincs akkor régi csepel, az bírja a strapát, jó váz és kutya nem fogja ellopni.
-
DrDante666
tag
válasz ivana #109235 üzenetére
Emelkedő annyi van, ami van egy 6 vasúti vágányt áthidaló felüljáró, amire napi szinten fel kell tekerni, más különösebben nincs. Nagyon alkalmi jelleggel pedig néha lehet elmennék vele olyan 50 km alatti kerekezésre a környéken és vannak hidak, kicsit terepesebb alsórendű utak. Illetve a városban (nagyváros) szinte minden gyalogos átkelő helyen keresztezi egymást a kerékpárosok és biciklisek útja (mikor melyik van kívül vagy belül).
Ezért szimpatizálok egy agyváltós trekkinggel és mert anno volt egy viszonylag problémás MTB-m, az agyváltótól azt remélem kevesebb gond lesz vele, kevesebb gondozást igényel, régen mindig olyat akartam.Van a családban régi Csepel (meg új is, nehéz is lassú is), tudom, hogy a régi örök darab, de jobb szeretem a kicsit modernebb mint a hagyományos dolgokat. Irodai munkáról van szó, mások így is 150k feletti kétkerekűvel járnak, de úgy egyébként is annyira minimálra nem szeretném levinni a dolgot. Újjal nem villognék, de melóhelyen és otthon is van saját tárolónk, így a biztonsági szempont nem olyan kritikus.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #109199 üzenetére
Azért a pár óra alatt annyi vizet meg sarat kap, mint egy hobbisnál egy év alatt (se). Nincs semmi tömítés, fém a fém mellett, jó hogy bemegy bármi. Ezért kell telenyomni zsírral mindent. Az valamennyi ideig zár. Nekem mindig folyik ki belőle, a szerelő szerint addig jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #109238 üzenetére
Azok az ipari csapágyak tömítettek,bírniuk kellene...és főleg nem a sár mennyiségétől kellene függnie beengedi-e vagy sem,hanem esetleg a nyomástól,időtől (megöregednek a gumi,műanyag tömítések),kopástól stb.Szerintem egyre több sz@rt gyártanak,és szó szerint mindent feláldoznak a súlycsökkentés oltárán.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #109239 üzenetére
Úgy ahogy mondod és ennek az irányvonalnak a Race Face az igazi élharcosa.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Monyos
aktív tag
válasz ivana #109224 üzenetére
Köszi a válaszokat, le is szedtem. Szerintem még pár nagyobb tekerés után a maradék pöcke is letörött volna, most is szinte magától a kezemben maradt úgyhogy inkább megelőztem a későbbi idegeskedést.
Más:
Gyárilag egy kb. 2 forintos pedált adtak a bringához (ehhez hasonló: [link] ) Elég kényelmetlen vele tekerni, ráadásul elég nagy lábam is van, ami alatt ez a pedál kb. eltűnik, ezért szeretném lecserélni.
Szerintetek érdemes 10+ ezres pedált venni vagy elég egy ILYEN?
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #109239 üzenetére
SKF ipari csapágy darabja 1 ezres sincs. Cserélni kell
BENEFON DELTA--------N8
-
trialboj
őstag
válasz Monyos #109241 üzenetére
Attól függ hol tekersz, és milyen a cipőd. Ha szoktál saras terepen menni, erdőben, vagy esetleg megázhatsz, akkor az általad linkelt modell hamar csúszni kezd. Illetve nem ismert márka, szerintem pár 100km után kotyogni kezd.
Ha nagyobb túrákra is mész érdemesebb költeni rá picit, mert ha kotyogni kezd, és nem is tapad rendesen akkor állandóan érzed majd és rontja az élményt. Van sok viszonylag olcsó műanyag pedál is HT pl elég korrekt, használják itt is többen. 7-10k körül már korrekt modellek vannak, kicsit nézz körbe. Mindenképp cserélhető tüskéi legyenek, sosem kopnak el, de biztos tapad.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #109245 üzenetére
Amúgy a műanyag HT-k nem azért olyan megbízhatóak, mert siklócsapágyasok? Nem értek különösebben hozzá, csak megdöbbentő mennyire bírja nálam a Nano-P a strapát. Amúgy elég sok márkának ők a beszállítójuk, pl. Nukeproof, Deity stb., gyakran látok HT pedálokat más logóval.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Monyos #109241 üzenetére
Nejemnek volt,csúszik,terepre nem.jó.
bringásisti...ez sarkítva kábé olyan mint nyugodtan készíthetünk szarból vaskarikát,mert alapanyag az van elég.Amúgy ha nem akarod folyton cseréltetni mert nem vagy esetleg csilliárdos ,vagy célszerszámokat vásárolva cserélni mert esetleg elunod ez nélkül az életed,érdemes minőségi csapágyokra cserélni a gyári fost.
jjeahh...egyrészt biztos nem használsz magasnyomásút,másrészt könnyű vagy,hisz a pedált egy nagy állat (mint pl.jómagam is a 80+ kilómmal) tulajdonképp széttapossa,attól lesz kuka.Minap mértem és teljes harci díszben,6dl itallal 97,5kg-ot kell meglódítsak,és felcipeljek minden normális kerékpáros által messze elkerült dombra,hegyre.Hacsak 10-20 kg-al kevesebbet kell,az már számottevően meghosszabbítja minden terhelt alkatrész üzemidejét.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #109247 üzenetére
Ezért írtam az SKF szerintem megfelelő minőség van rozsdamentes verzió és nem kell segédszerszám a cseréhez
BENEFON DELTA--------N8
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #109247 üzenetére
Igaz és előtte csak két kínai pedálom volt, azok még alattam is hamar elkezdtek kotyogni... szal sok tapasztalatom normálisabb pedálokkal nincs. Viszont másrészt jobban strapálom, mint egy átlag biciklis, hogy egy példát mondjak a Kellys-es haverom a múltkor említette, hogy amióta megvette a km. órát, azóta 90km-t tekert bele, én meg ugyanannyi idő alatt 2300-at, nagyrészt terepen
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #109247 üzenetére
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Projektor topic
- Mesterséges intelligencia topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Bestbuy játékok
- Half-Life 2
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest