Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Solad
őstag
válasz #16729600 #23351 üzenetére
A magasság nem elegendő adat egy megfelelő bringa kiváasztásához. Legjobb ha elmentek egy szaküzletve ahol megméricskélnek mindkettőtöket, vagy itt egy elég részletes kalkuláror
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Solad
őstag
válasz #16729600 #23365 üzenetére
Akkor javaslom a linkelt kalkulátort, az megmondja, hogy milyen vázméretek lesznek nektek a megfelelők.
Ember és ember között is jelentős különbség van. Most vettünk bringát egy lánynak a csapatomban. egymagas velem, de 6 centivel hosszabb a lába tehát teljesen más váz kell neki mint nekem.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
zsolt19900
őstag
válasz #16729600 #23370 üzenetére
bocsi, hogy kezdő bringásként "beleszólok" de sajnos tényleg így van ez a méretekkel, hogy valakinek ez jó valakinek az
én is néztem netes táblázat alapján, belőttem hogy xy méretű váz a fasza számomra, erre ráültettek egyre a boltba és láss csodát teljesen más vázméret passzolt alám
megtetszett egy másik bicaj is a boltban -nagyon is szép volt az is- mondtam is a boltosnak, hogy: és az? hát mondta, az számodra rövid lesz, és igaza lett.... ráültem és mint majom a köszörű kövön.... szóval nem a magasságával volt a baj, hanem a felső cső hosszával és a kormány és térd és úgy a kormány fogása meg úgy az egész.....
szóval nem húzni akarják az agyadat, csak ha picit visszaolvastad volna, láthattad hogy minden ilyen kérdésre kb. azt válaszolják: menj el és ülj fel egyre, vagy egy hasonlóra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Solad
őstag
válasz #16729600 #23373 üzenetére
Biztos vagyok benne hogy jobban tudtál így választani, mintha mi mondtunk volna valamit a magasságod alapján. Hidd el, nem mókás egy nem megfelelő mérető bringát használni
Remélem sok örömödet lelet a jövevényben!
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #16729600 #23370 üzenetére
Saját tapasztalat, hogy megvettem próba nélkül egy használt országútit. Becsületére legyen mondva, hogy az eladó korrekt volt, azt kaptam a pénzemért ami járt, olyan állapotban volt ami elvárható. Csak éppen a bringa mérete nem jó.
Éppen csak annyival nagyobb, hogy hacsak nem a városban kószálok, hanem nagyobb távokat megyek, akkor elég kényelmetlenné válik. Nem jó úgy leszállni a bringáról, hogy fáj valamid. Ezért a kezdetektől csak munkába járásra (3 km), meg a környékbeli éttermek, kocsmák, kertmozik felkeresésére használom, mert egyébként nem egy drága bringa, ezt kevésbé féltem ott hagyni lelakatolva valahol. Az volt a terv, hogy apránként felújítom, de ez végül a méret mellélövése miatt elmaradt.
Egyébként szerintem nagyon melléfogni nem tudsz ha a méret kalkulátort megcsináltad (én nem tettem anno). A bolti eladók is ezzel a módszerrel állapítják meg, hogy melyik jó. A kisebb eltéréseket (kormány túl közel, túl távol van, nyereg túl távol vagy túl közel van, hajtókarok hossza, stb) tudod korrigálni később. Ezek többsége amúgy is csak tekerés közben ütközik ki.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz #16729600 #23395 üzenetére
Ne aggódj, manapság is az a módi a többségnél, hogy bemegy a boltba (jellemzően auchan, tesco) és a halpult mellett kiválasztja az első csicsás bringát ami ránézésre komolynak tűnik.
Viszont méret táblázat régen is volt, nekem még van olyan 1970-es évekből származó megsárgult kis könyvecském ami a kerékpár karbantartásról szól, de van benne méret táblázat is (bringa kiválasztásához és a meglévő helyes beállításához). Konkrétan abból tanultam meg, hogy mi az optimális nyeregcső beállítás, amit a térdek nagyon meg tudnak hálálni (pedig én már későbbi darab vagyok a nyolcvanas évek végéről, de már régebben is tudták hogyan kell belőni rendesen a cangát). Valahol a szüleim padlásán még biztos megvan.
Szóval ez nem egy újkori kapitalista agymenés. Tapasztalt bringás ráül és érzi, hogy jó lesz-e neki, tapasztalatlan meg ráül és nem feltétlenül érzi a buktatókat és csak menet közben jön rá. Na meg gyerekként mennyit tekertél te vagy én egyhuzamban? 10 km? 15 km? Ez még semmi, nem ezen fog előjönni a térdfájás, csuklófájás meg seggfájás.
-
HollyBoni
veterán
-
lsebestyen
addikt
válasz #16729600 #23652 üzenetére
Nem kéne általánosítani. Lehet, h neked nem nyújt többet egy drágább, minőségibb szettel szerelt, jobb tulajdonságokkal rendelkező bringa, de aki eljár versenyekre, annak már sokat számít.
Saját példa: Eddig egy 90rugós (~300eur) acél vázas keróm volt, aztán most volt egy kis plusz pénzem és az idei szezont már egy kicsivel drágább bringával kezdtem, és hiába csak 50k a különbség árban, használatra ég és föld. De tényleg! Ez köszönhető az integrált hajtásnak, jobb, könnyebb, aerodinamikusabb felnik, valamivel könnyebb is (2kg a különbség) szett is jobb, bár azzal az acél vázason se volt bajom. Hegyre fel ezzel egy álom menni, és akkor ez a bringa hol van egy csúcs outi géptől...
Egy versenyen igenis sokat számít h a váltó pöccre vált e vagy még akkor se vált könnyebb fokozatba mikor már felszenvedted magad az emelkedő tetejére, és mindenki ott hagyott a francba. Versenyen egy kigyorsításnál, lósznál pikkpakk leszakadsz az előtted levőről, és akkor már cseszheted...Bár ha még nem voltál versenyen akkor ezt hiába magyarázom, ezt meg kell tapasztalni. És itt a váltó pontosságán baromi sok múlik! -
dqdb
nagyúr
válasz #16729600 #23652 üzenetére
Abból a hibás feltételezésből indulsz ki, hogy az olcsóbb váltó biztosan váltani fog minden olyan esetben, amikor a drágább váltana.
Korábban volt egy vita arról a topikban, hogy elegendő-e egy Alivio váltó. Egyesek szerint igen, hiszen már az is tökéletesen vált. Mások szerint nem, mert a világ nem csak aszfaltos utakból és síkságból áll. Így az ideális elmélettel ellentétben a valóságban igenis előfordul, hogy terhelés alatt kell váltani, mert éppen terepen mászol fel egy meredek emelkedőn, és itt kijön az SLX/XT előnye azzal, hogy működik ilyen körülmények között is.
Városban én a nagykönyv szerint a terhelést elvéve váltok, kímélve a technikát alattam. De hegynek felfelé rossz terepviszonyoknál ez nagyon nem szokott érdekelni, ott a váltó van értem. Én fel akarok érni a tizenpár százalék végére, simán váltok terhelés alatt is, hiszen a tekerés pillanatnyi abbahagyása is egyenértékű lenne azzal, hogy megállok, nem tudok a nagy meredekség miatt elindulni, és fel kell tolni a bringát.
Integrált hajtás: köszi mindenkinek a visszajelzést, úgy tűnik, ezek nálam és még másoknál is csak ennyit bírnak, hiába nem kaptak nagynyomású mosást (az első kettő Deore középrész volt, a harmadik SLX/XT).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
ludsimon
veterán
válasz #16729600 #23663 üzenetére
És szerinted nincsenek amatőr szinten versenyzők akik munka mellett élnek a hobbijuknak és járnak el amatőr versenyekre akiknek számít 10-20 másodperc is?
Meg lennél lepődve amatőr szinten milyen profi szintű cuccokkal versenyeznek.
Pl egy ilyen KTM bicikli alsó hangon is 1 millió felett van plusz az illetőn a ruha + sisak + kamásli + cipő 100-200 ezer körüli összegek összesen.Egy ilyen kerékpárnak az aerodinamikai ellenállása egy gagyi országútihoz képest ég és föld.
Egy 20 km-en ugyanazzal a teljesítménnyel 3-4 percet is veszíthetsz ami akár egy 150-es listán akár mínusz 40-50 helyet is jelenthet.
Ugyan ez súlyban. Minél drágább annál könnyebben megy alattad az emelkedőn.Ez pont ugyan olyan, hogy nem veszel már 1 magos PC-t, mert elavult a játékokhoz.. Jó az netezésre meg régebbi játékokra ez tény és való, de hogy felvedd a versenyt és tudj játszani a legújabb játékokkal arra nem.
undefined
-
válasz #16729600 #23663 üzenetére
Látom a Bélás poén nem ment át... ez után talán érteni fogod
Akkor leírom számodra, hogy miben jobb egy Sora osztályú váltónál egy Ultegra.
A montim STX-RC-vel van szerelve, az outim ultegrával, szóval van összehasonlítási alapom.
Szabadidős felhasználó vagyok, szóval ez is stimmel.Tömören:
Ég és föld.
Teológia, és geológia.Kicsit bővebben:
Az stx is vált. Az stx is elvégzi azt a feladatot, amit az ultegra. Az stx-el is működik a kerékpár, teljesen jól funkcionál.
A váltás minősége, a váltás gyorsasága viszont kb 3.5 fényév a kettő között.
A szerkezet működése, a váltókarok, a lánc lánctányéron/koszorún való mozgása további két fényév.
Hogy teljes legyen a kép, ültem XT-vel szerelt montin is. Az is fényéveket ver az STX-emre.Viszont ennek folyamánya, hogy az STX egy durung cucc lévén sokkal igénytelenebb cucc, kevesebb karbantartást igényel...
Szóval lényegében:
A váltás minőségét, és a váltás-hajtás alkatrészeinek összhangját kell megfizetned... és hidd el, hogy sokkal jobb/élvezetesebb egy olyan bicajon tekerni, ami úgy működik mint egy svájci óra, mint egy olyannal, ami kurblis-felhúzós óra.
Igen, ez a kb 30% differencia az alsó és felső kategória között az, amiért sok pénzt elkérnek... az ultegrára ránézek, és vált... ez pedig egy olyan dolog, amit addig nem értesz meg, amíg nem próbáltad.
Persze, aki hétvégi bicajos, felpakolja a cangát 20 kiló cuccal, annak felesleges a finoman működő cucc... viszont aki felül a bicajára, és kimegy az erdőre/országútra... annak már nem biztos.Teccikérteni'?
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz #16729600 #23722 üzenetére
Eddig is értettem az álláspontod, és át is érzem, lásd a montis példámat.
Megkértél, hogy írjam le, leírtam.
Nekem megérte azt a kevés plusz pénzt, hogy úgy működjön, ahogy.Viszont mást fitymálni azért, mert ő megveszi az felsőkategóriás cuccot a gépére, (miközben hangoztatod, hogy ugyan miben jobb az, mint az alap) én egy picit napellenzősnek éreztem, ezért írtam amit.
Ha 'tráliában jársz, nem 'triában, meghívlak egy rekesz sörre, és nem lukasztom ki a kereked 8)P De csak azért, mert hosszú az út hazáig
Písz
mod:
semmi önigazoló ideológia nincs benne, csupán az, hogy jobban, finomabban működik a rendszer.
pont.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #16729600 #24099 üzenetére
Létezik. Az én minipumpámon a szelep autós, de ha megfordítom, presztás. Lehet, nálad is le kell tekerni a végén a gyűrűt, a gumi alkatrészeket megfordítani, és visszatekerni.
Ha írsz egy típust, mindannyian okosabbak lehetünk.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
dqdb
nagyúr
válasz #16729600 #24099 üzenetére
Létezhet. Vagy csak autószelepes a minipumpa, ekkor szívás, mert direkt csatlakozásnál (nincsen cső) szelepátalakítóval kínszenvedés lesz felfújni. Másik lehetőség, hogy ki kell tekerned a pumpán a szelepet és fordítva visszatekerni. Harmadik lehetőség, hogy van a pumpán egy kar, amivel tudsz váltani a két állapot között. Negyedik lehetőség, hogy automata a szelepfej, és az első nagyobb nyomásnál átvált magától.
Otthonra érdemes rendes álló, fém műhelypumpát venni, és csak az útközben kapott defektekre tartogatni a minipumpát. Kényelemben ég és föld a kettő.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-=RelakS=-
veterán
válasz #16729600 #24108 üzenetére
csak nem Bell Air 3?
Az úgy van, ahogy lsebestyen, meg én is mondom (a kamu szöveget a papírjáról, hogy okos pumpa, felejtsd el)
Ha a műanyag elem tűs része néz kifelé, és a gumigyűrű vastagabb lyukú része van kint, akkor autó. Ha a műanyag elem üreges része néz kifelé, és a gumigyűrű vékonyabb lyukú része, akkor presta.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
válasz #16729600 #24099 üzenetére
keresd benne
nézd meg, hogy leszedhető e a vége, oda szokták belerakniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz #16729600 #24214 üzenetére
Arra emlékeztet mikor eltekertem Siófokról Sümegig Keszthelyig még kellemes és laza volt, aztán hirtelen jött az erős szembeszél és a dombok, ami kicsit betett már. Sümeg határában várt egy szokottnál magasabb vasúti töltés, épp nekiálltam volna feltornászni rajta magam amikor átváltott pirosra a lámpa. Na ott szépen mosolyogva leszálltam és feltoltam a sorompóig a biciklit
Egyébként ismerős a helyzet, Szombathelyen a szokott útvonalamon kifelé két relatív magas domb vár egymás után. Mikor nekiálltam biciklizni (gyakorlatilag 0ról, semmit sem mozogtam előtte éveken át) legkisebb fokozatban (ami trekkingen 1:1 arány volt) pörgettem felfele, aztán jó 1 év biciklizés után ha megnyomtam, akkor felmentem 20-25km/h-s átlaggal is rajtuk Szóval csak menni kell, és fejlődik az ember -
Cathfaern
nagyúr
válasz #16729600 #24219 üzenetére
Ismerős a történet, ugye tavaly decemberig Szombathelyen laktam, illetve ott bicikliztem sokat, onnan meg csak 10km az osztrák határ, szóval tudom milyen az osztrák terep Na nem mint ha Vas megyében sokkal jobb lenne a helyzet, egyenes szakasz nem sok. Eleinte nehéz lesz, de minél többet mész, annál jobban fog menni. Megmondom őszintén, eleinte én nagyon vágytam sík terepte, de most hogy elköltöztem Győrbe hiányoznak a dombok és a hegyek, sokkal unalmasabb itt biciklizni, mint Szombathelyről bármerre is indulva.
És ha tudnék németül, már mennék is ki ausztriába... -
Mansi
csendes tag
-
ludsimon
veterán
válasz #16729600 #24214 üzenetére
Hajrá-hajrá!
Én is így kezdtem, majdnem meghaltam 30 km után.
Ez a bringázz pénzért dolog meg uhh. Amint lehetőségem lesz itt hagyom az országot, bár nem Ausztria a cél, mert sajnos megvan a 'magyarok' híre.
Csak azért is kiköltöznék 40-50km-re a munkahelytől, hogy meglegyen a napi edzés + pénz. Csak sanszos, hogy felmondanának, mert túl drága lennék nekik.
Sőt, nem is kéne fizetés, egész nap csak bringáznék, nekem úgy is jó ha csak a bringázást fizetik ki. Az is 200k-ra jön ki.
Mióta élsz kint? Mit dolgozol és mi a szakmád, már ha nem titkos?fpeter07:
Szép túra![ Szerkesztve ]
undefined
-
hoffman_
nagyúr
válasz #16729600 #24258 üzenetére
Itt rend és fegyelem van,ha eldobnál egy csikket kinyírnának.
óistenem, ezt a csikkes részt megkönnyeztem.... :') meg úgy az egészet. voltam párszor kint ott is, de még pici voltam, ezeket a dolgokat nem értettem. most azért jó olvasni. de szép lenne, ha itthon is akárcsak félig így mennének a dolgok. mert nem kint szeretném ezt megélni, hanem itthon, az lenne aztán a fantasztikó érzés
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
ígyvanferi
addikt
válasz #16729600 #24258 üzenetére
Pontosan hol laktok? Valami kisebb falu rémlik korábbról, talán említetted. Én csak Bécset és Grazot ismerem, ott sem laktam huzamosabb ideig, de ennyire talán nem eszményi egy nagyvárosban a helyzet ott sem. Akadt azért szemét, meg falfirkák, homelessek, bicikliket is lakatolják, az általános közbiztonságról többet mondjuk nem tudok mondani. És azért itthon is vannak jól élhető kisebb települések, falvak, persze főleg a nyugati megyékben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz #16729600 #24437 üzenetére
Sajnos kevés időm volt mostanában bringázni, meg az egész tél kimaradt, meg a tavasz nagy része is, a kondim most nekem se a legjobb, hiába járok edzőterembe, meg nem is vagyok túlsúlyos, de azért a bringás kondi az más.
Ettől függetlenül azért feltekertem ezekre a kis dombokra. Ausztria az meg más kategória, na azokhoz a hegyekhez fel kell nőni kondiban, az biztos. Mondjuk kedvemre való szórakozás lenne. Menni is szeretnék most nyáron, ha meg már ott vagyok, körbenézek meló ügyben mi újság. Ha akad valami haza se jövök, max kilépni a mostani munkahelyemről. Ha meg nem jön össze semmi, bringáztam egy jót és ittam jó söröket.
Na majd ott csinálok klassz videókat![ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz #16729600 #24874 üzenetére
Rengeteget csal a kamera a széles látószög miatt, ha az emelkedő felső része a leírásban említett 20%-os rész, mert egy olyan meredekségű emelkedő nem így néz ki a valóságban, hanem sokkal durvább. Összehasonlításképpen ez itt 16-17%.
Cathfaern: ha a SportContact futófelülete olyan, mint a TravelContacté a szélső bütyköket kivéve, akkor az a külső városban tud csúszni rendesen bármiféle döntögetés nélkül is. Amint kis por és víz találkozik alattad (ami a csak néhanapján megjelenő locsolóautók jóvoltából nem ritkaság), azonnal korcsolyapályává változik az aszfalt, míg a bütykös terepgumi az akkor is tapad alattam, mint az állat.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz #16729600 #24942 üzenetére
Platformpedálnál számolj azzal, hogy a tüskék adott esetben szétszedhetik a cipőd talpát. A linkelt pedál nagy valószínűséggel egy VP Components ODM darab (vagy esetleg Wellgo), keresd meg az oldalukon kép alapján a pontos modellt (MTB vagy BMX alatt fog futni), aztán irány a Google, mennyire szeretik a világban a csapágyazását.
Közben gyorsan végigfutottam, talált, süllyedt, VP-59. Valószínűleg az XLC mellett még tucatnyi másik néven is belefuthatsz.
Rottweiler89: ha építem sem úszom meg 150K alatt
Ennyiből egy használt, jó állapotú AM össztelós váz éppen kijön, már csak a többi alkatrészre kell pénzt gyűjteni, vagy a megcélzott kategóriát finomítani.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz #16729600 #24945 üzenetére
A fenékméret és az ülőgumók távolsága nem igazán korrelál egymással.
Ha van olyan bolt a közelben, ahol megmérik, akkor menjél el oda, azután már legalább a nyereg szélessége alapján lehet szűkíteni a választékot. Amúgy a nyereg keresése úgy néz ki, hogy megpróbálsz kölcsönkérni nyergeket ismerősöktől, aztán kipróbálod őket. Ha van olyan bringabolt a környéken, amelyik részt vesz valamelyik gyártó tesztprogramjában, akkor némi letétért cserébe elviheted a nyerget (a WTB-nek volt ilyen Magyarországon), vagy hasonló konstrukcióban használt nyerget próbálsz meg szerezni a boltból.
Az ilyen típusú pedál jó (ráadásul a linkelt darab eléggé könnyű is), kényelmes, csak legyél tisztában azzal, hogy a tüskék képesek tönkretenni egy cipő talpát (vagy rosszabb esetben szép csíkokat húzni a vádlidra/sípcsontodra, de ez országúton kevésbé fenyeget). Én nem vetném ez az SPD-t, mint opciót sem (ne a klipsz keltette bizonytalanságérzetből induljál ki, ég és föld a kettő).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Zola007
veterán
válasz #16729600 #25006 üzenetére
netről nem rendelnék, mert a méretválasztás nekem elég problémás, kissé aránytalan a láb-kar hossz
illetve elég feltűnő egy jelenség, valami egyszerű szürke(drót)szamarat akarok venniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Új hozzászólás Aktív témák
- Távcső topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Realme GT 5G - versenyképes
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Könyvajánló
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...