- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Tothgera30 #108698 üzenetére
Ok, vettem, köszi!
varsam: Király, én is szívesen kipróbálnék valami hasonlót.
Más: én is ma benéztem a helyi boltba, hogy milyen elektromos montikat lehet bérelni, sajnos a jelenleg elérhető gépek közül csak egyik volt fully, de az elég ijesztő vasnak tűnt. Képeken annyira nem jön át, de a pluszos gumik, a vaskos váz élőben megteszi a hatását. Majd ha a haverom úgy dönt végre, hogy ideutazik Sepsiszengyörgyről, hogy tekerjünk egy hosszabbat terepen, akkor kibérlünk két ebájkot és én tuti ezt a Kellyst viszem el . Amúgy azt mondta az eladó srác, hogy az e-montikat 100Ron-ért adják ki egy napra (10 óra), ami úgy 7000Ft, a sima normál montikat meg 50Ron-ért (3500Ft), nekem nem tűnik vészesnek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #108704 üzenetére
Ja az előbb nekem is eszembe jutott, majd ha bérlek megkérdem.
Amúgy kissé félek egy ilyen géptől, azért már ránézésre sem egy belépő XC szint . Lehet, hogy első alkalommal inkább egy merevfarú Haibike-ot próbálok ki majd, aztán ha megszoktam a súlyt meg az elektromos rásegítést, akkor jöhet az enduró.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Redneck
nagyúr
Úgy néz ki megtaláltam a számomra megfelelőt ár/érték arányban. Ugyan nem sikerült 150-en belül maradni, de legalább nem 170. Szerintem ezért a pénzért korrekt, és van belőle 18" vázméret is.
Ha szerintetek nem jó, véleményeket szívesen elfogadok.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
zolnagy
őstag
válasz Redneck #108706 üzenetére
Sokáig én is kerestem a megfelelő Cross Tracking gépet 150-ig, míg el nem mentem a helyi Merida kereskedőhöz és összevetettem egy Merida Crossway-t egy Crossway Urbannal (merevvillás fitnesz). Egyértelmű lett, hogy a geometria miatt a fitnesz lesz az én gépem. Felhasználási mód: jobb/rosszab bringautak hosszabb távon, város, néha esetleg földút, ha beleesik a túrába. Szeretem nyomni neki, erre is jobb a merev villa. Holnap megyek és megveszem ezt a gépet, most itt is akciós nálunk: [link]
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #108104 üzenetére
... Nem volt sem kedvem sem időm tovább húzni a válogatást (eleve nem sok lehetőség maradt), lecseréltem a bringámat egy közel hasonló felszereltségű össztelósra.
Szinte zsír új, karcolások sincsenek rajta, és az eddig kb 100km alatt szerencsére komoly hiba sem jött elő, remélem így is marad.
Eléggé rá voltam görcsölve, erre a csak 100mm es rugóútra hátul, de azt kell mondjam hogy ez kb mindenre elég, amire átlag bringás használná. Terepen nagyon szépen elnyeli az úthibákat, sokkal de sokkal kényelmesebb mint a merev, és leejtőzésnél sem pattog el a feneke.A másik hihetetlen dolog pedig, hogy a 3 állású kapcsoló tökéletesen lockolja a hátulját, és 1-1ben olyan érzésem van mintha bringát váltottam volna, minden rezgés, ütést stb átad, remekül lehet vele mászni, illetve hosszabb aszfaltos részen is úgy viselkedik mint a merev farú testvére (ez a rugóstag FOX FLOAT CTD Evolution, nem tudom elképzelni hogy ennél miben lehet jobb bármely más /drágább modell)
A váz Les ami épp hogy passzol nekem 181cm hez 615mm es félsócsőhossz egészségesnek mondható, de egy rövidebb stucnival egész korrektül lehet rajta ülni, nem érezem kinyúlva magam.
A legnagyobb csalódás a fék,(Shimano BR-M447 + BL-M506) pedig elsőre azt hittem csak be kell kicsit koptatni és jó lesz, már 2x letisztítottam, megcsiszoltam, csak nem fog, szinte egyáltalán. Nevetséges a fékereje, főleg a szintén alap elixir 1 hez képest. Nem lehet első fékkel megemelni a farát, a hátsót meg nagyon kell tépni hogy blokkoljon aszfalton.
Valaki használ ilyet? Ez tényleg ennyire szörnyű, a fékpofák szinte újak, alig kopottak, nem cincognak nem tűnnek olajosnak. Nem hittem volna hogy visszasírom az elixireketSok dolgom volt, szóval mióta összesaraztam nem volt alkalmam letisztítani, és készíteni pár korrekt képet róla, de ez pl egész jóra sikerült.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
varsam
őstag
válasz jjeahh #108705 üzenetére
Szerintem vidd az endurot, nem egy hétvégi kocabringás vagy, hanem egy gyakorlott. Nem kell az elején rögtön vadulni hanem csak fokozatosan ahogy érzed és kész. Az első órában kb megszokod a rendszert és mehet a móka. A merev csak annyival nyújtana kb többet, hogy gyorsabban mész fel a hegyre, ami jó poén, de te a lefeléket is szereted, szerintem megunnád. Akkora élmény egy ilyen vas hogy eszméletlen, ha teheted vidd!
trialboy
Azoknak a fékeknek akkor valami bajuk van, vagy még nem koptak össze, ami ha új kell 50-100km, vagy piszkosak, vagy levegős. De a hátulját simán meg kéne hogy tudd emeld vele, és a hátsó blokkolásnak sem szabadna gondnak lennie.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Redneck #108706 üzenetére
Nekem okésnak tűnik. Nem egy Orbea, de ha a gyári sallangokat ledobálod róla, még pofás is lesz, nekem tetszik ez a váz. Pl. gatyaszárvédőt, pedált én instant leszerelném, a stucni alól a hézagolókat ki, stucnit lefele fordít és mehet a móka. az a hajtókar mondjuk picit nekem vékonykának tűnik, terepen nem tudom mennyire fogja bírni a strapát, de valszeg max nem lesz atommerev.
varsam: Ok. Mondjuk itt vannak, megvárnak, nem sietek sehová, lehet, hogy majd sorban kipróbálom az összeset akár
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Redneck
nagyúr
válasz jjeahh #108711 üzenetére
A váz formáért én annyira nem vagyok oda, de meg tudnám szokni. A hajtókarral kapcsolatos észrevétel miatt azonban elbizonytalanodtam. Valami mindig hibádzik, ennyiért nehéz találni. Ezért osztom meg veletek, elvégre ti értetek hozzá. Én nem vennék le róla semmit, nekem megfelel így, az alu pedálnak és a gyatyaszárvédőnek külön örültem. Tudom hogy vannak olcsón, egyszerűen cserélhető dolgok, de nem akarok semmihez hozzányúlni egy ideig. Pár évig csak az éves karbantartást és a kopó-fogyó dolgok cseréjét szeretném.
Leginkább cross trekkinges felhasználásra veszem, a terep egyelőre harmadlagos, és egyébként sem vinném túlzásba.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Redneck #108712 üzenetére
"Leginkább cross trekkinges felhasználásra veszem, a terep egyelőre harmadlagos, és egyébként sem vinném túlzásba."
Arra szerintem jó lesz az a hajtókar, sőt valószínűleg a terepet is bírná ha már rátették egy montira, max nem lesz olyan merev, mint egy Deore.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
belaazallat
addikt
válasz IMIIKE1998 #108620 üzenetére
35-ös guminak nagyon jó a csillapítása ugyan akkora sebességnél. Pórbálj ki egy 25-ös outit 7,5 báron. Olyan mintha sinen mennél. Az meg a másik, hogy rossz úton kiállva megyünk, úgy kevésbé ráz, és térből karból kirugózzuk, óvjuk a technikát..
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
ro_bert17
őstag
válasz nightzone #108699 üzenetére
Én fixeken lógatom a két bringám úgy féle éve, mert nálam is csak így van hely. Ez a fix, meg az állítható anno engem is megkavart kicsit. Tulajdonképp tök mindegy hogy fix, vagy állítható, mert csak a kerék vastagságnál lenne jelentősége. Tehát ha nem fat bike-ot szeretnél így tárolni, akkor kb. minden kerékhez jók a fixek.
A bringa távolsága a faltól, meg épp annyi lesz, mint a bringád magassága, hiszen "csak" függőlegesen van a falon így:[ Szerkesztve ]
-
nightzone
aktív tag
válasz ro_bert17 #108715 üzenetére
Köszi a részletes választ. Csak annyit kérdeznék hogy látom neked jobbra ível a kampó, át lehet-e ezeket szerelni a másik oldalra is? Nekem balról könnyebb lenne feltenne rá, mert egy sarokban lenne hely. És még azt szeretném megkérdezni tőled, hogy a földig érdemes tenni a bringát vagy lehet teljesen lógatni? Ha nem ér a foldig lehet-e bármi baja a bringának? Válaszod köszi előre is!
-
trialboj
őstag
válasz Yahhher #108710 üzenetére
Az elején kemény volt a fékezési pont és nem tudtam tovább húzni, de ekkor még koszos volt a fékpofa. Mikor megtisztítottam fejjel lefelé volt a bringa, azóta sokkal tovább be lehet húzni a fékkart, és nem érződik a fogáspont, nyúlik utána is tovább...
Ez azt jelenti hogy levegős lett, vagy eddig is az volt csak most beszorult valahova a buborék ami tovább rontotta?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
truefx
aktív tag
válasz soetigabor #108628 üzenetére
Mindkettő.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #108701 üzenetére
Gondolkodtam én is ezen a Kellys-en, még február körül, de nekem ez nem annyira tetszik.
A láncvilla hosszú, ahhoz képest, hogy E8000-es rendszer. A fejcsőszöge is lehetne 1-1,5 fokkal laposabb.
A közepénél a kábel elvezetései sem tetszenek. Biztos nem rossz bringa azért. Pláne az XC bringád után, nagy élmény lenne, de ennyi pénzt nem adnék érte. Vannak ennél sokkal jobb pedelec Enduro bringák.Hétvégén volt egy kis tekerés, most csak úgy egyedül, ismerkedem még a bringával.
[kép]
[kép]
Amúgy a Plus gumi állat, én sem gondoltam, hogy ennyire, iszonyat módon tapad. Mondjuk a Maxxis jobb is mint a Schwalbe , de ez a 2,8-as szélesség 1,2 bar-on, kegyetlen. Egy pillanatra sem csúszik meg, a 2,35-ös gumi azért kicsit sodródott néha, meg-meg csúszott, de itt semmi. Még hozzá kell szoknom, hogy máshol vannak a határai. De határozottabban nagyobb biztonságérzetet ad, és persze durvábban lehet vele jönni.
A rugóutak is nagyobbnak érződnek. Az enyém csak 130-at mozog, elöl-hátul, de kb 150-160-nak érződik.
Nem igazán van hiányérzetem, pedig azért egy 130-as vázat általában kevésnek érzek.
Az az érdekes, hogy amikor kamaraerdőben mentem az eone sixty-vel, az ugye szintén 160-as, plus-os kerekekkel. Nagyon nem volt más az élmény mint a mostanival. Pedig azért 3 centi rugóút nem kevés. Plus-os kerékkel már szerintem nem oszt vagy szoroz pár centi rugóút, maga a kerék annyi mindent megold.
Szóval bátran ajánlom minden Trail/Enduro montisnak a Plus-os gépeket!Redneck: Szerintem a lényeg a váz, ez a Romet nem tudom mennyire jó, de én inkább valami nevesebb gyártótól vennék kerékpárt, akkor is ha egy egy alkatrész minimálisan alatta van. Nem ez a döntő kérdés. Ezek nem drága alkatrészek amúgy se. Az a lényeg, hogy a kategóriához mérten kellően merev, fordulékony vázra épüljön a bringa. Aztán persze lehet, hogy nem rossz ez, de azért legalább egy geometria táblázat lehetne a gyártó oldalán.
-
varsam
őstag
válasz Runner_fxr #108721 üzenetére
Jól tudom hogy neked most Fox 34 Rhythm telód van? Milyen a korábbi Pike-hoz képest?
-
Zsolt74
senior tag
válasz Runner_fxr #108721 üzenetére
Én szívesen kipróbálnék egy olyan pedelec bicajt ,ami 29"-os és 3-3,2"-os gumival van szerelve, de szerintem ilyen sajnos nincs.
A 27,5+-os bicajokba mekkora max gumiméret megy bele ?(jó tudom hogy van belőle fatbike is de az azért más).Zsolt
-
truefx
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #108724 üzenetére
200 folott tudnek elkepzelni ertelmes kerekpart. Olyat ahol nem a matricaert fizetek a vazon.
Egyebkent ezt en irtam, ott bovebben kifejtem a szegmens egyik jeles kepviselojerol a tapasztalatom/velemenyem.
-
Ļantos
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #108724 üzenetére
Ismeros eleg komolyan hasznalja szomszed faluban a Rockrider 540-et. Nem nyeklik-nyaklik, jo a fek rajta, erdore jar vele a Zemplenben. Mar a satoraljaujhelyi kilato vonalan is lejott tobbszor. Aki ismeri a helyet, tudja, hogy ott minimum torik, szakad ha valami otvar szar. Es nem lepesben jon lefele. BMX-en nevelkedett, ennyi penze volt, ilyet vett, nem banta meg.
Runner
Gondolom aszfalton mész vele oda-vissza utakon. Nem zavaró az alacsony nyomás? Modjuk rásegítéses, nem gond hajtanod. Ellenben egy mezei hardtail 1,2-n felfeléken szenvedés lehet aszfalton, vagy tévedek? Én emiatt 2,5 de inkább 3 körül használom, persze csúszkál lefeléken, de ha leengedem a nyomást, nem bírok odatekerni olyan hegyek vannak, műúttal. Vagy mi lenne az ideális ebben a helyzetben?
[ Szerkesztve ]
-
ro_bert17
őstag
válasz nightzone #108716 üzenetére
Fixek, nem szerelhetőek. A szerelhető ilyen lehet pl.: [link], vagy [link]
Amúgy elvileg ez olyan mint amit kerestél, de nem próbáltam: [link]
Ezért írtam, hogy tavaly szeptember óta tárolom így őket. Én is bizonytalan voltam, ugyan ezekkel a kérdésekkel. Elég rég tanultam mechanikát, de úgy gondolom nem kaphat akkora terhelést, hogy tönkre tegyen valamit. Főleg ha abból indulok ki, hogy ha egy pl. 100 kg-s ember 30 km/h óra mellett milyen dinamikus terhelést ad a felninek pláne szar úton. Ezek tekintetében nem hiszem hogy a 8-14 kg súlytól zavarba jönne egy ilyen tárolás. Lógatom. (egyik sem szempont, de lehet másik bringát is tárolni így, könnyebb felszerelni, szerintem könnyebb felakasztani is)
Saját tapasztalat még annyi, hogy a hozzá adott tipli, csavar nem működött nálam. Száz éves ház, vastag vakolattal, téglával. Ha jól emlékszem 8x100-as fischer fur tipliket használtam, hozzávaló csavarokkal. -
Runner_fxr
Ármester
válasz varsam #108723 üzenetére
Igen Fox 34 Rhythm villa van most benne. Kicsit féltem a gazdaságos Fox-tól, de alaptalan volt. Gyönyörűen mozog. Kellően merev a 34-es becsúszókkal. Ami egyből feltűnt, hogy a megindulása finomabb mint a Pike-nak. Én nem érzem rosszabbnak egyébként, csillapításban sem. Talán a Pike egy kicsit még merevebb volt, de nagyon minimális a különbség. Összességében kb ugyan olyan jól használható mindkettő. Bár az hozzátartozik az igazsághoz, hogy egy új Pike RCT3 kb kétszer, vagy akár háromszor annyiba kerül mint a Rhythm. Ár/értékben biztos, hogy a Rhythm nyer, és a Rhythm egy elég egyszerű, "igénytelen" rendszerre épül. Kevesebb a hibalehetőség mint a Pike-ban. Azért a Fox minőség érződik, egyáltalán nem csalódás.
Zsolt74: Hát szerintem max 29" X 2,6-ot tudsz beletenni max egy 27,5" plus-os pedelec-be, vagy egyéb 27,5" plus-os bringába, 27,5" ből megy bele a 3,2 max. Én sem láttam még 29" X 3-3.2-es pedelec-et. Persze ettől még lehet, hogy van ilyen. Létezik fatbike pedelec is, persze. [link]
Ļantos: Megmondom őszintén, hogy olyan irdatlan nagy különbséget nem érzek a 2,35-höz képest ellenállásban. A 2,35-ös Nobby-Mary párost is 1,6 bar-on használtam, volt annak is bőven ellenállása. Sokszor volt olyan, hogy 15-20km-t tekertem aszfalton, teljesen kikapcsolt rásegítéssel, mert onnan indult a túra a haverokkal, majd hazafelé még 15-20km aszfalt. Csak akkor adok rá segítséget ha jön az emelkedő. Amint bekapcsolom a motort, onnantól már mindegy, már az eco fokozattal is teljesen jól mászik. Valami különbség nyilván van, mert a 2,8-as gumi 1,2 bar-on nem lehet ugyan az, mint a 2,35 1,6 bar-on. Az biztos, hogy a tapadásukban sokkal nagyobb a különbség a plus-os javára, mint az ellenállásukban, így én mindenképp a plus-os felé mennék el, még normál hajtással is.
trialboj: Ezeket az XC/Maraton össztelósokat még szinte 100%-ban lehet zárni, inkább a plusz súlyát lehet megérezni egy hasonló felszereltségű merev XC-vel szemben. De összességében átlag felhasználónak nagyobb buli, és jobban használható az össztelós XC/Marathon mint a merev. A fékeddel kapcsolatban annyit tudok mondani, hogy vagy megégtek azok a betétek, vagy olajat kaptak. Ilyen kis tárcsákkal nem nehéz megégetni őket. ha rendben van a betét, az a fék nem fog rosszul, egy ilyen bringát meg kell állítania. Nekem csak a dög nehéz pedelec-en volt kevés. Anno a Am gépemen teljesen jó volt 180/180-as tárcsával.
[ Szerkesztve ]
-
troland26
őstag
Sziasztok
Mostanában többet szeretnék majd tekerni aszfalton és könnyebb terepen ezért nézegetem a cross kerékpárokat . Tetszenek a kissé görbített felsőcsövű kerékpárok mint pl [link] az lenne a kérdéssem , hogy van ennek valami előnye vagy csupán esztétikailag más az egyenes társaitól ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #108705 üzenetére
Nem annyira vészes,nejem az alig 50 kilójával meg nyúlszívével egyszer kihajtott egy ilyent rásegítés nélkül ( ) a tesztre kijelölt meredek pályán,majd egy ilyen szörnyre kényszerült,mely már működött is rendesen.(Mondjuk neki nem volt választása,én foglaltam neki az időpontokat ) Előtte még össztelósom sem ült soha.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz Ļantos #108727 üzenetére
Én azt szoktam csinálni, hogy itthon felfújom max nyomásra (műhelypumpával semeddig sem tart), ha kiérek terepre, leengedem. Aztán az a terv, hogy hazafelé megint felpumpálom, mikor aszfaltra érek, de minipumpával nem túl kellemes, úgyhogy ez 90%-ban elmarad, azt a 15-20 km-t letekerem valahogy. Efölött viszont mindenképp felpumpálnám, ott már azért eléggé kijön az előnye.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Ļantos #108727 üzenetére
Egyébként érdemes a plus-os gumiból hátra egy kevésbé bütykös változatot tenni.
Nem véletlenül tettem hátra a Rekon plus dual-t. 825g. Ebből a 3c maxx terra verzió 780g.
Előre került a Minion DHF 3c maxx terra, ami meg 940g.A 27,5" X 2.35-ös Nobby 720g, a 2,35-ös Mary evo 1100g.
[ Szerkesztve ]
-
koenig
aktív tag
válasz Runner_fxr #108740 üzenetére
Szia Runner!
Téged ajánlottak itt össztelós bringával kapcsolatban, megnéznéd ezt kérlek:
cannondale triggerKöszi!
-
JackFeryll
őstag
válasz Runner_fxr #108740 üzenetére
Hány kilométered van plus-os gumikkal ? Nem vagyok feltétlen ellenük, de sokkal könnyebbek mint kéne lenniük ez azt sugallja hogy papírvékony szövet + oldalfal kell hogy társuljon mellé. (nyilván ha nehézre csinálják már kevésbé lenne eladható)
-
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #108740 üzenetére
-
Runner_fxr
Ármester
válasz koenig #108741 üzenetére
Szia!
Biztos, hogy jó bringa, de azért ez a fordítva működő, széthúzós tag nekem annyira nem szimpatikus. A Scott is alkalmazta ezt a Genius-ban, de már jó pár éve nem használja.
Gondolom nem véletlenül. Nem egy annyira elterjedt megoldás.
Én inkább valami ilyet néznék: Bad Habit 2, utolsó darab, M-es.JackFeryll: Nem sok. Eddig párszor mentem el bringázni, normálisabb távot. Összesen kb 200km terep. Nyilván ez még nem hosszú távú tapasztalat. Csak ismerkedek még a plus-os mérettel. Eddig nagyon tetszik, a gumik elég masszívnak tűnnek. Defekt még nem volt, tubeless-re van alakítva.
Egyébként egyáltalán nem tűnik kevésbé masszívnak mint mondjuk a Scwalbe, sőt! A 2,35-ös Nobby-m is szétszakadt tavaly, talán volt benne egy ezres terep. -
Redneck
nagyúr
válasz Runner_fxr #108721 üzenetére
Értem én, de nekem a KTM, Kona, Merida márkákon kívül mind kínai, és nem értek a váz geohoz. A Rometet motorok miatt ismerem, remélem hogy össze tudnak hozni egy használható kerékpár vázat.
Értem amit mondasz de minden 10 rugós lépcső kellemetlenül érint, főleg ha veszek valamit drágábban és két hét múlva ellopják. Vagy csak simán kényelmetlen lesz, mert ugye kipróbálni nem tudom.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs