- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Aktív témák
-
JJános
addikt
Gratulálok a brawn GP-nek, megint élen végeztek, bár sajnos ehhez hozzájárult a RBR taktikája.
Grat! Webber, Vettel!
Sajnálom Massa-t. A Ferrari boxban, és a fejekben még mindíg nincs rend, és fejeknek kellene hullni, hogy végre ne szarják el a versenyeket.Sajna csak most tudtam megnézni, délután kapálni voltam.
2007-05-06 óta itt!
-
Male
nagyúr
"ha még egyszer kiálltam volna a boxba, még pontot sem szerzek"
Amikor bejátszották, hogy kevés a benzin, akkor 20 másodpercre volt Alonsótol, akitől még Heidfeld 11-re... Szóval Alonso köré érkezett volna, ha kiáll tankolni (főleg, hogy vagy 2 másodpercik kellett volna tankolni), de legrosszabb esetben is oda, ahol végül befejezte.
Ezt már sosem tudjuk meg, de ha spórolás helyett elkezdi nyomni, és kb 3 körrel a vége előtt kiáll egy 5 másodpercre, akkor talán még Alonso elé visszajöhetett volna. A másik szintén jobb megoldás, hogy egyből elkezd jobban spórolni, elengedi Vettelt, és így is Alonso előtt végez valószínűleg.
-
Xirtam
veterán
Jetskizni voltam ma, és az Audia A6-unkba néztem az RTL KLUB adását... amikor 8 kör volt hátra és beköpték az úgynevezett szak kommentátorok, hogy elfogy Massa autójából a benzin! Gyújtást levettem, ráültem a jetre és egy kövér gázzal a dühömet kiadtam magamból!
Hogy mért??
Ross Brawn vagy Zsán Tot-nál ilyen mikor fordult elő??? -
Flashcash
Közösségépítő
Fordítok egy érdekes részletet a sajtókonferenciáról...
Q: Press Conference - (Paulo Lanieri – La Gazzetta dello Sport) Rubens emlékszem az ausztriai versenyre néhány évvel ezelőtt amikor Michaelt (Schumacher) még a szezon korai fázisában engedned kellett nyerni. Félsz attól, hogy ez ismét megtörténhet, látva hogy Jenson sokat nyer, te pedig gyűjtöd a pontokat, és valószínűleg a bajnokságra is gondolsz, lehet hogy a csapat ismét Jensont fogja jobban tolni, te pedig hátvéd szerepbe szorulsz?
-Barrichello: Nos, nagy tapasztalatom van ezzel kapcsolatban, ha ez megtörténik onnantól kezdve nem fogok követni semmilyen csapatutasítást. Ezt most kijelentem, így mindenki tud róla.
-Button: Én is szeretnék válaszolni erre mert engem is érint ez a kérdés. A stratégiánk szerint a három kiállásos taktika gyorsabb volt és pont.
-Barrichello: Így van, sokkal másabb a helyzet mint amilyen a Ferrarinál volt. Sokkal barátibb helyzetben vagyok itt, így nem fogok a pálya szélén ülni és mást hibáztatni. A versenynek vége lett fél órával ezelőtt, és egyszerűen így zajlott le. Nem fordulhat elő, hoy itt fogok sírni, hogy ezt vagy azt kellett volna tennem. Saját érdekem, hogy megtudjam mi ment ma rosszul, mert megvolt a képességem arra hogy megnyerjem a versenyt, de nem így történt. Jenson szárnyalt és nagyon jól csinálta. Azt hiszem ez a hétvége nagyon jól sikerült nekem, nagyon keményen dolgoztam az autó beállításain és mindenen. Mindketten egyre jobbak vagyunk és egymást ösztönözzük a fejlődésben. Egy kicsit több nyomás van felém, mert ő már négy versenyt nyert én pedig semmit, de itt vagyok, dolgozom és dolgozni is fogok. Felteszem a kezem és megköszönöm az égieknek, mert ez egy nagyon jó autó. Nem is olyan régen az emberek temetni kezdtek és azt mondták 'köszönjük a munkádat' és így tovább. Viszont én nagyon is itt vagyok, és működni fog a dolog ezúttal egy sokkal barátibb környezetben.[ Szerkesztve ]
-
Pá
addikt
Tavaly december körül milyen oddszal lehetett fogadni Button vb címére?
Csak úgy érdekelne.Motion: nemá, csak elfogadták volna az ingyenmanit ha odaállítok, hogy én márpedig akkor is Buttonra akarok tenni.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Flashcash #41846 üzenetére
Massa egyébként nehezebb autóval vágott neki a versenynek, mint a később, kettős győzelmet arató Brawn GP-s pilóták, és nagyszerűen is kapta el a rajtot, ennek ellenére nem maradt kint sokkal tovább a két riválisánál. Ám, hogy ennek vajon mi lehetett az oka, arra a brazil sem tudott magyarázatot adni: "Nem tudom, talán a fogyasztás. Nem tudom."
Akkor már a tegnapi időmérőn sem volt jó a benzinkút..?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz 7Heads Drago #41854 üzenetére
Hát, hogy Kimi hol kapált, nem tudom. Én a gyikhegyen. A tavalyi veres nedüt kóstolgatva. Nem én vezettem hazafelé.
Male: Igaz. Amikor a 13. körben szóltak Massa-nak, el kellet volna kezdeni spórolni, és akkor tuti csak egy pozíciót veszit. Vagy tankolni. De nyomni is, meg tankolni sem, az nem.
2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
Ez hiányzik a Ferrariból most nagyon.
Úgy érzem nincs egy erélyes ember a vezetésben, aki ilyen váratlan helyzetekben gyors és határozott döntést tudna hozni. Tavaly is állandóan ez volt az esőversenyeken, hogy van egy váratlan helyzet és addig izzadnak, hogy mit csináljanak, hogy amire eldöntik már egyik megoldás sem jó és két szék közé ülnek. De idén sem először töketlenkednek.A megbízhatóság meg a másik. Néhanéha 1-1 hiba mindenhol előfordul, de amit a Ferrari művel már erősen kínos kategória. Most komolyan, volt már idén olyan verseny, ami után nem a magyarázkodás ment?
Ha minden verseny után kirúgnák a felelősöket az aktuális bakikért, nem kéne aggódniuk a jövő évi költségsapka miatt.
ehh, pizzazabáló digók. Már várom a holnapi Luca nyilatkozatot.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
simonzé
addikt
A ferrari megint hülyét csinált magából. Ha Brawn vagy Todt ott lenne még, akkor már rég kirúgtak volna jópár embert.
Ekkora hibát: keveset tankolnak a kocsiba?!?! Bakker, ilyet még a Minardi sem csinált soha! Utoljára a Turbókorszakban fordulhatott ilyen elő, és annak az időnek már régen vége.
Vagy ekkora a válság, hogy nem futja benzinre? Bakker ki kell menni koldulni a gyár elé, majd abból lesz zsé.Szánalmas vergődés ez, ami már tavaly óta tart. Domenicalli helyében én nem várnám meg a felmondást. Elegánsabban is le lehet szállni a döglött lóról.
Brawn és RBR a két épkézláb csapat idén. A többiek meg húzzák le magukat a klotyón!
I don't fit in. I fit out.
-
Pá
addikt
válasz venember83 #41870 üzenetére
Amúgy én Schumit rúgnám ki legelőször.
Tényleg gyanús, na.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
simonzé
addikt
válasz JJános #41852 üzenetére
Ez a "Fejeknek kell hullani" dolog a Toyotára is érvényes, meg a Hondának is át kellett volna gondolnia. Ez az a két csapat, amelyek 400'000'000 USD körüli elismert költségvetés ellenére egy kupac szart tettek le, és elnevezték F1 versenyautónak.
Éveken keresztül csak a magyarázkodás ment. Ha becsúszott valami véletlen eredmény (értsd: nem gyászos leszereplés) akkor furán érezték magukat, mert ők sem értették. Ha valamelyik versenyzőjük a top10-ben maradt az edzések végére akkor azt agyig tankolták, hogy ne legyen egy hangyányi esélye sem. A Toyota mai napig ezt csinálja, és csodálkoznak nagyon, hogy képtelenek nyerni. Mintha a csodaló egyik lábát mindig a nyakába kötnék, aztán úgy küldik a futamra.
És bakker senkit sem rúgtak ki. SENKIT!!!! Még a pilótaváltás sem jutott eszükbe csak amikor Ralfie már nagyon kínosan szar volt. A Honda egyetlen jó húzása RB megvásárlása volt, és itt az eredmény. Sajnos a Honda F1 ezt már nem érhette meg.
Csak most látom: a két épkézláb autó idén RB csapatáé és a RBR csapaté. Véletlen?I don't fit in. I fit out.
-
venember83
nagyúr
A "megvette" kimaradt a sorból. Nem csodálkoznék, ha kiderülne, hogy az egész szándékos volt. Egy szezon kukázása, mialatt az új autót fejlesztik, majd pár rossz hír elhintése a Honda felé, az kamuzik a válságról és kiszáll. Rossnak meg van egy saját csapata jó autóval, tesco gazdaságosan.
-
Petya25
addikt
A mai futam megint egy álom volt....
Buttonék remek húzással váltottak taktitkák és végül is Bari is bejött másodiknak.
Nagy gratula a Brawn-oknak.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
JJános
addikt
válasz venember83 #41875 üzenetére
Az tuti, hogy ezt kifocizta Brawn.
Nagy tanár, lehet tőle tanulni, és nagy stratéga, és most megvenni sem lehet.Szerintem bármelyik F1 csapat szívesen látná. Vajon meddíg tart az erejük?
2007-05-06 óta itt!
-
!Overdose!
őstag
válasz venember83 #41875 üzenetére
Tudsz ám összeesküvés-elméletet gyártani.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
#70869248
törölt tag
Ez így elég húzos
Amennyiben lényeges szélárnyékról beszélünk ahol ez valóban előfordulhat az vagy egy bazi egyenes, vagy egy oval. Mivel ott valóban müködik az hogy az első jobban fogyaszt a hátsótól.....mivel lényegesen gyorsabbak együtt, ezért müködőképes a 'vonatozás' oválon.
De itt már sok minden játszik, az első töri a levegőt alapvetően, a hátsó bomlasztja az első mögött keletkező légörvényt..ezáltal gyorsabb az első, viszont a hátsó hűtése romlik ezért ki kell bújnia. Azaz annál eredményesebb a vonat minnél hosszabb.
Ez egy különleges dolog, road pályán nem igen megvalósítható.
Az ovál egyik varázsa a vonat, pláne amikor kettő megy egymás mellett (ritkán három), amikor valaki kiáll a vonatból és csak sokára tud visszaállni az mindig a hűtés miatt van. -
Qru
MODERÁTOR
válasz JJános #41877 üzenetére
Legjobb esetben is csak év végéig. Feljönnek a többiek is lassan. Még egy-két ilyen szuper Ferrari teljesítmény mint a mostani futamon és csak a következő évi verdára koncentrálnak mint anno a Honda. Már pedig a Ferrari is tud autót építeni, csak most kicsit mellényúltak. Mc-iseket se írnám le végleg.
Nem is beszélve RB-ról akik még ebben az éveben is okozhatnak jelentős fejfájást a Brown GP-nek. Most is pariban voltak, sőt Vettel még gyorsabb is volt, csak ugye beragadt a Ferka mögé. Nem hiába, Adrian tud vmit... Leginkább autót tervezni.#nincsbennetarcsi
-
neduddki
nagyúr
HI!
hat ejszak megnesztem de ez igencsak verszegenyre siekredett ez a futam:- (
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
JJános
addikt
Szuper Ferrari teljesítmény. Hmmm. Az a gond, hogy az autó most elég jó már. Sokat fejlődtek autóban, és az olaszok tudnak is autót, motort gyártani. De a fejükben nincs rend.
Ahol kellene a hideg fej, oda ne olasz emberkét rakjanak, mert az olasz temperamentumos, lendületes, de az nem mondható el, hogy jó stratéga. Szvsz.
Következetesen ki kellene cserélni az olasz emberkéket, kellő szakemberekre. Az akarás, a nyögés ide kevéske.2007-05-06 óta itt!
-
laci666
senior tag
válasz JJános #41884 üzenetére
Hát azért nem mondanám hogy nem jó stratégák. Igaz az már régen volt de ők voltak a világ urai és ahhoz kellet egy jó stratéga.
Amúgy meg nem kell olyan messzire menni ott van Marcello Lippi volt Juventus kapitány megnyert mindent a Juvéval elment a válogatottba és ott is VB-t nyert na egy ilyen ember kelen a Ferrka élére is.
Itt az baj hogy Domenicali nem egy Jean Tott.
Tott az egy olyan ember volt hogy az van amit én akarok és punk tum ,ha feleselsz akkor repülsz. Most hogy már távozott kiengedtek és ez lett belőle.Az lenne a megoldás ,hogy Domenicalét el kellene takarítani és egy kemény kezű szakembert hozni aki összerázza a brigádot.
[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
JJános
addikt
Bocsi, akkor nem jól tudtam.
Nem jó ebben a korban csak a memóriára hagyatkozni. Nah mindegy, egy-két jó szakember kell, hogy ne legyenek ilyen gondok sorozatosan. Legalább amikor jó az autó teljesítménye ne hozzanak sorozatosan rosz döntéseket, és a bakikat vissza kell szorítani. Tessék kirúgni aki ilyen hibákat csinál.2007-05-06 óta itt!
-
-=Sziszi=-
aktív tag
"A harmadik gumigarnitúrám nem volt olyan jó, talán valami gond volt az autóval, nem tudom.
Mindenesetre nem tudtam olyan köröket futni, amilyeneket szerettem volna, és onnantól kezdve nehéz volt a pályán tartani az autómat, így még a második pozíció megszerzése is megkönnyebbülés volt. Csalódott vagyok, hogy nem szereztem meg a győzelmet, pedig már a zsebemben éreztem az első helyet."
[link]Ennyit arról, hogy direkt szúrták el Barichello versenyét.
[ Szerkesztve ]
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
JJános
addikt
válasz -=Sziszi=- #41891 üzenetére
" a legkisebb gyanú, és elhagyja a csapatot" Dehogy megy el onnan. Ha én lennék Barika, és tudnám hogy Button a favorit, akkor sem mennék el, és ő sem fog.
[*]
Csillagot a Brawn GP autójára! Háromágút![ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #41893 üzenetére
"Felipe autójáról letört a bal első kerékfedő, aztán mindkét kerékcseréjénél problémánk volt a tankolásával, aminek még rá kell jönnünk az okára" - magyarázta. - "Nyilvánvaló, hogy sok munkánk van."
szövegértés 1es
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz JJános #41892 üzenetére
Csak burkolt fenyegetőzés, hogy nem kivételezzenek Button-nal.
Gombos pont annyival gyorsabb, hogy nála működik a taktika, és nem ragad be senki mögé, mert ha kell előz. Ez már elég arra, hogy ekkora különbség legyen az idei eredményeik közt. Sajna Barikának meg már üldözési mániája van, annyi Schumi mellett eltöltött év után."Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
JJános
addikt
válasz -=Sziszi=- #41895 üzenetére
Gombos pont annyival gyorsabb, hogy ha jó autó van alatta, kihozza belőle.
Barika meg pont annyival lassabb, hogy ugyanazzal az autóval képtelen győzni, és utánna marad a sírás.2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
Hamiltont továbbra sem szeretik Spanyolországban
Az FIA kivizsgálja a Hamiltont célzó legújabb rasszista ügyet
Remélem hogy jövőre már nem lesz Barcelona-ban verseny. Egy nagydíj bőven elég a spanyoloknak is főleg ilyen unalmas pályák mellett. Visszarakhanták helyette Imola-t...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Jadro
veterán
válasz [CS]Blade2 #41893 üzenetére
"üzemanyag-töltő berendezés hibája miatt"
Elég tág az hogy az üzemanyagtöltő berendezés hibája. Lehet hogy mindkétszer csak rászorult a végén a cső és emiatt 1-2 másodperc időt még összeszedett a boxban. Ettől még az a mennyiség amit terveztek bekerülhetett az autóba. Hangsúlyozom hogy ez csak egy általam kitalált példa, amivel rá akarok mutatni arra, hogy lehet terelni is ezzel a mondattal.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
D.Orion
veterán
Megnéztem a versenyt végre. Hát ez a mesés Ferrari munka már megint. A Pilóták helyébe én lassan egy 35ös csavarkulcsot is hordanék az autóban, hogy legyen mivel szétverni ha megint megadja magát. Kimi-nek rajtvonaltól szar volt a KERS. Ne mondja nekem senki, hogy egy körön képes úgy meghalni az a berendezés, hogy azt előtte nem lehetett látni semmilyen diagnosztikán, ilyen nincs. Massa-t nagyon sajnálom, nagyon jól ment.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- MacBook Air M1, Space Gray, Magyar billentyűzet, makulátlan
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával