Hirdetés
-
Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
it Nagy a nyomás a szervezőkön, példa nélküli kiberfenyegetettségre készülnek a párizsi olimpia kapcsán.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
Aktív témák
-
george11
senior tag
válasz nemcso #32999 üzenetére
Ebből tuti balhé lesz. Milyen dolog ez, hogy mindenképp XY váltót kell használni??? A motorról nem is beszélve.
Méghogy spórolni akarnak. Persze, 1-2 kiscsapatnak lehet, hogy jobb lesz, de mi van az élcsapatokkal, akik dollármilliókat feketettek be a váltókba, difikbe, motorokba? Mehet a kukába az egész?
Már az egységes ECU is elég felháborító, de ez ...
Asszem ezek után a Honda-t nemsokára követni fogja még jónéhány csapat.
Ez már nem F1 lesz, hanem F2, vagy nem is tudom micsodaSőt, ha jobban belegondolok, van pár csapat, aki ezelőtt elég egyértelműen jelezte a hozzáállását.
Toyota, Ferrari azt nyilatkozták korábban, ha ezt bevezetik, akkor köszönik ennyi volt. Alonso szintén a napokban nyilatkozta ugyan ezt. F1 Ferrari nélkül? Nézettség a felére fog csökkenni(vagy alá). A nagy költségcsökkentéssel annyit érnek el, hogy kinyírják a királykategóriát az autósportban.[ Szerkesztve ]
"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
stvnppp
senior tag
válasz Integra #32997 üzenetére
Helyesen? Lehet, h kettővel kevesebb autó lesz, és az helyes?
(Ne felejtsük el, h a Honda annak ellenére is kiszáll, h milliókat költött a jövő évi autóra, KERS-re, stb.)
A Honda volt csak az első áldozat, hamarosan több csapat is kivonulhat. Főleg a gyári csapatok, de a kis csapatok is tönkre mehetnek. És ez addig fog menni, míg csak pár autó fog körözgetni...
Több szponzor is elhagyhatja az F1et. Pl a Credit Suisse bejelentette,h nem támogatja tovább a BMW-t. Jelentős pénz esik ki.
A kiscsapatok is bajba kerülnek. Pl Force Indiának még nincs meg a pénz, hogy kielégítse a 150 milliós Mclaren számlát, ami a partneri szerződésben van benne...Szét fog hullni az egész Forma 1 és ez helyes?
[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz Integra #33003 üzenetére
Ilyen formában, ami fele haladunk lassan én is azt mondom helyes.
És feltehetőleg nem a Honda lesz az egyetlen.Lassan már lehetnek akkor egyenautók is, csak ez elvileg nem az a kategória.
Sőt ha pl ladákkal mennének még inkább költséghatékony lenne az F1.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Markgx10
őstag
válasz stvnppp #33005 üzenetére
Ha van egy céged, aminek 33%-kal visszaesik (tudom csak az USA-ban, de ez most példa) a forgalma, de rengeteg pénzt rááldozol mondjuk egy szponzorációra, akkor mit csinálsz? Ott fogod először csökkenteni a kiadásaid, onnan fogsz először pénzt elvenni, ahonnan a legkönnyebb. Szóval teljesen reális a döntés, én is ezt csináltam volna helyükben (de jó is lenne én lennék ott )
-
Integra
titán
válasz stvnppp #33005 üzenetére
ne vedd sértésnek, de hány éves vagy?
én már évek óta mondom, hogy innen ki kell szállni, nem ma kezdett ez a véleményem lenni.
az meg hogy a néző mit akar, egy dolog.
itt sok tízezer ember állása foroghat kockán egyetlen rossz döntés miatt.
ilyenekbe gondoltál már bele? csak úgy mellékesen[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stvnppp
senior tag
válasz Integra #33008 üzenetére
Hát figyelj...
Ez most sztem olyan, h ha a Forma 1 megszűnik, akkor is rengeteg ember fog veszíteni... Nem Ecclestonra meg Mosleyre gondolok. A forma 1nek is olyan kiszolgáló infrastruktúrája van, annyi minden épül erre, úgyhogy ha megszűnik, akkor ugyanúgy megszűnik egy csomó ember munkája. (Gondolok itt pl a szálláshelyekre, éttermekre, stb.) És akkor, ha választani kéne ember és ember között? Ez már túl bonyolult... meg nehéz.
Igazad van, hogy ha tönkre fog menni pl egy Honda szintű cég, akkor rengeteg ember veszti el állását, de ha tovább mész, akkor elgondolkodsz, h miért van is most tulajdonképpen válság? Vagy szerinted senkinek sincs érdekében a válság? Honnan indult ki a válság, és ott milyenek az elmúlt évben a viszonyok, és mi történik máshol, "köszönhetően a válságnak"? Közben érdekel valakit, h sok emberrel mi lesz?Értelek én, persze... Csak itt már olyan dolgokról is szó van, amit MI, egyszerű emberek nem láthatunk át, nem érthetünk meg, pedig közben Rólunk döntenek.
-
-
stvnppp
senior tag
válasz Integra #33011 üzenetére
Ezt nem így értettem, de ha Te ezt szűröd le belőle...
Jha és a Honda akkor most ki fog vonulni a Forma 1ből, Indycarból, MotoGPből, és a többi motorsportból, meg mindenhonnan? Tényleg ekkora pácban vannak, vagy csak most van indok egy rossz projectből való kiszállásra? -
Oliverda
félisten
Ehh... kár volt anno megvenni a BAR-t. Amióta 100%-ig a Honda kezében volt a csapat csak folyamatosan romlott a helyzet. Nesze neked japán hozzáértés.
Remélem David Richards visszatér.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
!Overdose!
őstag
válasz venember83 #33017 üzenetére
Kár lenne az ablakon kidobni a KERS-t! Biztos vagyok benne, hogy valaki használni fogja a Hondáét!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
[CS]Blade2
addikt
Gondolom, mert más kategóriában jobbak, ezt az F1-et szüntetik meg. És talán ez a legköltségesebb is, azok közül amiben benne vannak.
Sajnálom akik ezért vesztik el a munkahelyüket.
Ha jó gépük lett volna, és sikeresek, akkor több pénzt kapnak a VB helyezésért, és több szponzor is beszállt volna, ha nem a földet festik az autóra, hanem a szponzorok logo-it.Button-ra biztos lesz kereslet, hisz jövőre VB lesz...
-
LOTR
addikt
válasz [CS]Blade2 #33020 üzenetére
talán nem is jó szó rá, hogy legköltségesebb (bár nem vagyok tisztában az adatokkal), hanem lehet, hogy többszöröse a Honda F1-es költségvetése, mint bárhol máshol az auto/motorsportban, ahol nem mellesleg sikeresebbek is
Integra
ez német, én ezt sajnos nem beszélni, sem olvasni[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
!Overdose!
őstag
válasz [CS]Blade2 #33020 üzenetére
Attól, hogy a Föld van felfestve az autókra még nagyon sok szponzora volt a Hondának, ne beszélj butaságokat! Ez azért volt jó a szponzoroknak, mert elmondhatták magunkról a reklámaikban, hogy zöldek, mert támogatják a Hondát!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
manutdzoli
senior tag
Brawn jöjjön vissza a ferrariba
FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......
-
Integra
titán
válasz [CS]Blade2 #33020 üzenetére
tele voltak szponzorokkal te szerencsétlen...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MPowerPH
félisten
A Honda még csak a kezdet... Szerintem követi őket a Toyota is.
És ha még ennél is rosszabb lesz a helyzet, lehet a Renault és a BMW is azt mondja, hogy storno. Nagyon súlyos a helyzet már most, pedig csak a recesszio elején járunk.
És még azon se lepődnék meg, ha némely pálya is visszamondaná a rendezést.Don't Tread On Me
-
AMD Power
titán
Nem is olvasom a topicot mert tele van rossz hírrel.
Istenem szegény Button.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
veterán
mcsoda szarságok
no honda, egységs motor meg váltó..nem csodálkoznék lassan azon sem, ha valaki merényletet követne el börni meg mózli ellen...
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
george11
senior tag
válasz bandus #33032 üzenetére
Elég merénylet lesz az, ha kiszáll még 1-2 gyári csapat, és a kutyát sem fogja érdekelni az F1
Én pl. Mclaren, Renault és Ferrari nélkül nem tudom elképzelni az F1-et"5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
Oliverda
félisten
válasz george11 #33033 üzenetére
Ezek közül max. a Renault szállhat ki. 2002 előtt pedig nem is volt gyári Renault egészen 86-tól.
Amúgy érdemes egy pillantást vetni mondjuk az 1997-es csapatokra. [link] A Ferrari-n kívül egyetlen gyári csapat sem volt, és nem is hiányoztak senkinek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Annyi pozitívuma azért van a dolognak, hogy Birka most már nyugodtan kiadhatja a kis könyvecskéjét, versenyeznie már úgyse kell
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
george11
senior tag
válasz Oliverda #33035 üzenetére
A Ferrari is jelezte korábban(ahogy a Toyota, és Alonso is), hogyha bejönnek az egyenmotorok, akkor köszönik ennyi volt ...
Márpedig, ha egyszer egy ilyen folyamat megindul, akkor ki tudja mi lesz a vége. Lehet azt kéne, amit pár éve már kóstolgattak, hogy saját szériát alapítanak a nagyobb gyártók.
Hogy lehet elvárni egy autógyártól, hogy egy másik gyár(ráadásul nem is autógyártó, csak egy motorfejlesztő) motorjait használják? Vagy, ha nem azt, akkor egy ugyan olyat, csak a saját logojukkal
Ez a költségcsökkentés nemtudom mire jó. Akinek van pénze az ottvan az F1-ben, akinek nincs az nincs. Ezen az alapon a WRC-ben is korltozni kéne mindent, hogy kispista is indulhasson a tuningladával.
Éveken át dolgozott minden csapat a váltókon, difiken, hogy ezredmásodperceket nyerjenek, erre mehet minden a kukába. Nálam már az is kiverte a biztosítékot, amikor egységes lett ECU, de ez a mostani agymenés ez
Ha tényleg bevezetnek mindent, amit most bejelenettek, akkor (számomra) a 2009-es év lesz az utolsó éve az F1-nek. Aztán valami egészen más jön, aminek semmi köze a fejlődéshez, az új technikához, a rengeteg mérnöki vívmányhoz."5 millióból kijön? Fater megállt, visszafordult mint egy veszkó hős és annyit kérdezett teljesen rezzenéstelen arccal: -Mit is mondott azokról a pillangókról...?"
-
adman
tag
itt van hozzá cikk is, köszönet a metró újságnak
a cikkben említett 7 mp plusszt kicsit durvának tartom, nem tom honnan szedték.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz !Overdose! #33022 üzenetére
Arra céloztam, hogy ha a logo-k lennének rajta, és lenne még hely, akkor új szponzorok is jöttek volna talán. a nagyobb cégek előnyben részesítik a jól látható feliratokat pl. főszponzor a hátsó és első szárnyon, és reklámokban is jól mutat egy F1-es autó. Több szponzorral kevesebb pénzt kellet volna a Hondának állnia, és akkor lehet más kategóriából szálnak ki, nem az f1-ből.
-
PazsitZ
addikt
A cikkben annyit írnak: "A KERS használata 7 másodpercre biztosítja az erőtöbbletet."
Azaz nem 7 seccel lesz gyorsabb, hanem 7 secig lesz + kb.80LE meghajtás.(#33040) [CS]Blade2: Hidd el azért nem hülyék ők sem, ha emiatt különösebben csökkent volna/hátrányosan érintette volna a támogatottságukat, nem lépték volna meg.
Más szemszögből pedig, pingálhatnak akármit is a kocsira, ha az nem megy...
márpedig az utóbbi időkben nem ment[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
!Overdose!
őstag
válasz [CS]Blade2 #33040 üzenetére
Hidd már el nekem és Integrának, hogy butaságokat beszélsz!
A Hondának nagyságrendileg ugyanannyi szponzori pénze volt, mint bármely más csapatnak. Okosak voltak és kiszálltak amíg lehet. Ennyi. Ha helyreáll a rend, akkor majd egyszer visszatérnek, hiszen fontos nekik az F1!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
adman
tag
válasz PazsitZ #33041 üzenetére
Azaz nem 7 seccel lesz gyorsabb, hanem 7 secig lesz + kb.80LE meghajtás.
igazad van, nekem az alul lévő "6,67 mp-t hoz körönként"-en akadt meg a szemem, de ez tuti elírás.kíváncsi vagyok ez a szerkezet meddig bírja, de sztem lehet h versenyenként cserélni kell a kopás miatt
-
Gyusz
őstag
Én még csak most hallottam, hogy kiszáll a Honda. Először azt hittem, hogy kamu az egész, de sajnos nem az .
-
Motion_Blur
félisten
válasz [CS]Blade2 #33040 üzenetére
Nem hinném, hogy anyagi gondok miatt szálltak ki. Nem tudnak versenyre kelni az élmezőnnyel, "ellenni" a mezőny végén meg felesleges.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #33045 üzenetére
Nem értek egyet, éppen most profitálhattak volna a szabályváltozásokból s kivonulnak? Szerintem pénzügyi okai kell legyenek ennek.
-
-Mike-
addikt
válasz venember83 #33046 üzenetére
Szép volt Einstein.
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #33042 üzenetére
Egyikőtöknek sincs igaza, eltérő eléggé ez a szponzori pénz, pl. Ferrarinak jól megy ezen a téren, egy Force Indiának nem annyira. Anno egy gazdasági napilapban volt egy kimutatás, talán tavalyról és ott ha nem tévedek akkor Ferrarinak fedezte leginkább a költségeit a szponzori pénz.
venember83: az tény hogy a motogp a népszerűség és alacsonyabb költségek miatt lehet hogy magasabb ár érték aránnyal bír ph!-san szólva a marketinget tekintve, ugyanakkor nem csak a Hondát érinti a csökkenő kereslet, olyannyira, hogy már téma volt az f1-ben a dolog és úgy néz ki maximalizált költségvetés lesz elég hamar. Amennyiben meg a honda már egy éve gyúr a 2009-es bioalázógépre akkor a költségeik csak most térülnének meg a jobb eredményekkel. Ha indulnak akkor az első versenyeken kiderül hogy miért léptek le. Szerintem szimplán megint a trutyit keverték meg egy újabb lendülettel és maradtak ott ahol, ez meg égés és a válság manapság egy kurva jó indok a népszerűtlen átalakításokra.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz bandus #33032 üzenetére
Ha bevezetik az egységes motort és váltot, a BMW, Mercedes, Ferrari, Toyota, Renault biztos kiszállnk az F1 -ből, ugyanis ők ezért vannak ott a sorozatban. Ezzel csinálják maguknak a reklámot. Az FIA kicsit eltolta a dolgot, de fognak még sírni az ilyen baklövések miatt.
Don't Tread On Me
Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hobby elektronika
- LG LCD és LED TV-k
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Parfüm topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest