- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz Motion_Blur #42244 üzenetére
Ez mondjuk szerintem eddig is nyilvánvaló volt, Renault-nál nem maradna, mert látható, hova jutnak, McLaren kilőve, nem nagyon maradt más, esetleg eredményre is képes gyári csapat. Bár most a Toyota nem rossz, csak hát nem túl patinás csapat.
-
proof88
addikt
Szerintem ültessék a Ferrariba Kovalainent és Piquet-t!
-
proof88
addikt
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #42200 üzenetére
Mekkora szerencse, hogy Webberrel sosem volt még ilyen.
- http://pazsitz.hu -
-
Oliverda
félisten
Végre találtam egy jó képet az idei Ferrari-ról: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Hali mindenkinek!
2500 lóerős kocsi Michael Schumachernek
Holnap már kezdődnek a szabadedzések. Monacoban miért csötörtökön és nem pénteken kezdenek?
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz -=Sziszi=- #42260 üzenetére
Mert itt mindig nagyobb a felhajtás, pénteken megy a smúzolás
Feel Good Inc.
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
munky
őstag
Ferrari bukta a pert.
-
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #42262 üzenetére
Egyelőre ott tart a dolog hogy jövőre már nem is lesz Ferrari az F1-ben. Bár szerintem megoldják. Az olasz maffia igazán kezelésbe vehetné már Mózlit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-=Sziszi=-
aktív tag
Ennyi? Úgyis egész hétvégén megy a smúzolás
Én már azt sem bánnám, ha a nagycsapatok lelépnének és alakítanának egy másik szériát. Tényleg ilyen hülye nem lehet Mosley. Jövőre magára marad Ecclestone-nal és akkor sírhatnak hogy senki nem néz F1-et és nem zsebelnek nagy lóvét.
Jövőre a topicot is át lehet majd nevezni
"Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Motion_Blur
félisten
Kiszivárgott a jövő évi F1-es nevezési lista
"A Wirth Research, a Lola, az USF1, az Epsilon Euskadi, az RML (Ray Mallock Limited), a Formtech, a Campos Racing, és az iSport: ezek azok a csapatok, melyek részt vehetnek a Max Mosley által megálmodott kétszintes bajnokságban."
Most már én is azt mondom, hogy innen nincs visszaút, új szériát kell alapítani.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
ToBeY
nagyúr
Ezek után kérdéses ki fogja nézni a régi szériát, ha több nagy csapat is másik szériát indít..
-
Motion_Blur
félisten
Mózli reagált:
"Egyik résztvevő sem helyezheti saját, önös érdekit azon sport érdekei elé, melynek részese ... Az FIA, a csapatok, és kereskedelmi partnereink most tovább folytatják a munkát, hogy biztosítsuk a Forma-1 hosszú távú, egészséges jövőjét."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
addikt
Lefizették mózlit?
-
Pá
addikt
Lehet, hogy jövőre már új vasárnap délutáni elfoglaltásg után kell nézzek?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #42269 üzenetére
Nincs semmi gond mert akkor innentől nem lesz a Max Mosley által megálmodott kétszintes bajnokságban.
Csak egyszintes lesz ezen csapatokkal.
- http://pazsitz.hu -
-
JJános
addikt
-
IreN!CuS
őstag
hát szerintem ennyi volt,nem fogjuk látni egy ideig a nagy csapatokat 1 sorozatban,nem lesz több farrari vs mclaren(meg ilyenek)
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
Pá
addikt
Maximálisan egyet értek Alonsoval
A Formula1 éppen attól különleges, amilyen most. Ha Mózli ledegradálja a többi sorozat szintjére, semmivel sem lesz különb tőlük, csak egy lesz a sok közül. Én ezt nem nevezném a forma1 megmentésének.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Chip
aktív tag
A Ferrari-n és a Renault-on kívül melyik csapatok nyilatkozták, hogy ha megmarad a kettős szabályrendszer?
-
venember83
nagyúr
-
Pá
addikt
Toyota, Red Bull is. Ha meg a Red Bull lelép, gondolom annyi a Toronak is.
BMW + Meki egyelőre nem adott ultimátumot, de nekik sem tetszik a dolog.
Egyébként az a lol, hogy ha kiszáll az összes nagy gyár, akkor itt marad a sok kis csapat, csak épp nem lesz motor az autójukba. Most is mind a nagyoktól vesznek...
Vagy majd lesz egységes Cosworth mindenkinek 5 milláért? Királykategória.[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
laci666
senior tag
Ferrari: A Forma-1-et Forma GP3-ra kellene átnevezni
[I]"A Ferrarinál dolgozó férfiak és nők alig hittek a szemüknek, amikor szerdán délelőtt kinyitották az újságokat, és meglátták azokat a csapatokat, amely kinyilvánították, hogy szándékukban áll jövőre a Forma-1-ben versenyezni. Megnézve a listát, amely kedden szivárgott ki Párizsban, az ember nem talál rajta nagyon híres nevet."
"Wirth Research, Lola, USF1, Epsilon Euskadi, RML, Formtech, Campos, iSport: ezek azok a csapatok, amelyeknek versenyezniük kellene a kétszintes Forma-1-ben, amit Mosley akar. Minden tiszteletünk az övék, de ilyen csapatokkal a világbajnokságnak ugyanolyan értéke lehet, mint a mai Forma-1-nek, amelyben a Ferrari, nagy autógyártók és csapatok versenyeznek, akik ennek a sportnak a történelmét létrehozták? Nem lenne megfelelőbb Forma GP3-nak hívni inkább?"- tette fel a költői kérdést az olasz csapat."[/I]
[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
Ijk
nagyúr
Ezt a Mosley-t mikor akarják már kipenderíteni a székéből? Nem tudom elképzelni, hogy nem izgulnak kicsit sem, hogy ha kiszállnak a nagy csapatok, annyira visszaesik a nézettség, hogy bizony sok embertől kell majd megszabadulni.
Egyébként ilyenkor a pilótákkal mi lenne? Átigazolnának ezekhez a nevesincs csapatokhoz? (Mondjuk Kimi szvsz akkor jövőre biztos itt hagyja az egészet, szóval lehet idén nézem utoljára)/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #42286 üzenetére
Ez a lényeg, elmennek a nagy csapatok, piloták, tradició, hangulat.
Helyettük majd Lolák meg Epsilonok fognak körözgetni noname pilotákkal, 8 hétvégés egyenmotorral, szabvány elekronikával, KERSszel... És még tankolni sem lehet.
Hurrá, megmentettük a forma1et.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
őstag
Mázlit sikerült valakinek lefizetni?
Komolyan amit művelnek nagyon felháborító, és finoman fogalmaztam. -
P00By
nagyúr
Nc komolyan!
-
Nowhereman
őstag
No azért a Lola több szezont lehúzott már a királykategóriában, és nem is tök utolsóként. De őket leszámítva, semmi Lotus vagy Dallara, hanem tényleg meglehetősen "GP3" szintű társaság jelentkezett.
Szerintem ideje lenne a FOTA-nak megnézni, hogy a F0 név szabad-e még, mert akkor mózliékat el kellene küldeni egy alsóbb kategóriába...
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
Legyen külön sorozat..meg kell próbálni, az FIA bebetonozta magát (illetve az álláspontját), ők valszeg ki fognak tartani.
. ..és az FIA álláspontja a veszélyesebb, egyébként valszeg müködőképesebb, ez a baj.
Azaz ha a nagycsapatok külön sorozatot akarnak indítani (úgy legyen), akkor náluk is költségvetési plafon kell,...mivel nekik is szükségük lesz a mezőnyre.
El kell vinni olyan pályára a királykategóriát mint Brands Hatch pl. ..meg olyanra is ahol lehet előzni ....szal kicsit be kell áldozni a biztonság terén is, hogy közelkerülhessenek az emberekhez, és kell egy olyan 100millás plafon.
Akkor meg tudják verni Mosley-t a saját fegyverével, hiszen az új sorozatnak lesz egyre könnyebb, átjönnek majd a szerződések lejártával a mostani pályák is, azaz elkezd jönni a nagy pénz is..
Jelenleg Mosley abban bízik hogy behátrálnak a nagycsapatok a nehézségektől, valamint nem lesznek egységesek....viszont ha most behajolnak a csapatok akkor ennek a FOTA fegyvernek itt a vége. Most van értelme szakadni....később már be kell nyelni az egyenmotorokat is.Tehát szakadni kell, és már most le kell lépni évközben. Most.
Akkor fog müködni, mert azzal ha most lelépnek akkor már most fog fájni Mosley-nak (pláne Bernie-nek), és már most behőzöngenek a pályák, és a nézők, annélkül hogy kenegethetné őket a jövő évi csapatokkal.
Szvsz ez a megoldás, bármennyire is fájna most nekünk. -
hunnylander
őstag
(#42272) grabber
(#42289) -XadAnuX+Érdekes logikátok van. Mi az, hogy lefizették vagy sikerült e lefizetni Mosley-t?
De hiszen az ő álláspontja maradt a nyerő ma is. Ha sikeresen lefiztnék az azt jelentené, hogy teljesít valamit cserébe annak aki lefizeti.
De ha már nem tudtok elszakadni a korrupciótól, ne felejtsétek el, hogy Mosley jogász és tud előrelátóan szabályokat és szerződéseket kötni, tehát ne zárjuk ki annak a lehetőségét, hogy jogszerűen utasították el a Ferrari keresetét, és különben is a Ferrarinak nagyságrendekkel nagyobb lehetősége lenne bírókat megkennie, mint Mosleynak, ha már ennyire a lefizetés a téma.
Mosley meg nem az a figura akit meg lehet törni hatalmi és presztizs kérdésekben. Nála leginkább az a célravezető, ha behodólnak neki, méltatják és esetleg cserébe teljesít kéréseket, hogy a jóságos uralkodó képében tetszeleghessen.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz #70869248 #42292 üzenetére
Érdekes gondolatmenet. Való igaz, hogy derékba lehetne törni az F1-et, csak hogy akkor is ennek a múltja marad a tradíció...
Véleményem szerint Mosley győz és a Ferrari is marad hosszabb távon, de azt el tudom képzelni, hogy egy-két évet próbálkoznak a harccal.
Mosley nagyon tud ám sakkozni. Szorít a határidő, aki kimarad, lemarad a biztosról a bizonytalanért. Szintén mai hír: McLaren Automotive announces plans for new British high technology production facility És ez mit is jelent? Azt, hogy a McLaren megharaphatja az egyik ujját, de nem fog fájni. Átszervezheti az alkalmazottait az autógyártásba, és be tud menni az sapka alá.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #42294 üzenetére
Sztem távolmaradással és egy 100millában kidolgozott költségvetési plafonnal simán meg lehet verni Mosley-t...gyakorlatilag ő fog azzal jönni hogy ugyanmár ez már nem akkora különbség, nem éri meg a szakítást.
...persze ennek a hátterében ott kell lennie, a pályák leveleinek, hogy ha nincs autó a pályán, akkor ők szerződést bontanak..és bonthatnak is.
Ezzel kész lenne. Mert a pénz mindenek felett.Mosley úgy lenne megverve hogy akár még eljátszhatná a közvetítő szerepét is..mindegy.
De jövőre Bernie sokkal felkészültebb lesz, és megpróbálja ellehetetleníteni a kezdeményezést. -
őstag
válasz hunnylander #42293 üzenetére
Mázlinak már rég vissza kellett volna vonulnia, vicc az ember.
-
Vazallus
tag
Olvastam délelőtt a cikkeket. Gratulálok a fejeseknek ha ez lesz. Sikeresen leépítették a szériát. Ezek után biztos nem fogom én azt nézni az hót sicher..
"Mr. Salieri sends his regards"
-
[CS]Blade2
addikt
És mi a helyzet a létszámmal? A minimum, ha jól tudom 10 csapat, vagy 20 autó. Ezt garantálták börniék a megkötött szerződésekben. Pl.: a pályákkal. Ha 7 csapat kiszáll, akkor imádkozhatnak, hogy legyen 7 komoly nevező. Ha nincs meg, nem tudják teljesíteni a minimum létszámot, hacsak nem 3 autót indítanak, ahhoz pedig több ember, eggyel több autó csapatonként, több alkatrész, és 2 helyett 3 pilóta. Ez jelenthet annyit költséget, hogy komoly nevezők is visszakoznának.
Akkor fog müködni, mert azzal ha most lelépnek akkor már most fog fájni Mosley-nak (pláne Bernie-nek), és már most behőzöngenek a pályák, és a nézők, annélkül hogy kenegethetné őket a jövő évi csapatokkal.
Kérdés, hogy megtehetik-e. Szerintem nem. Annyi büntetést kellene fizetniük a különböző szponzor és reklám szerződések megszegéséért...
Ha nem indulnának el a nagydíjakon, annyi történne, hogy 3csapat körözne a pályán, (már volt rá példa, az USA nagydíjon a gumiprobléma miatt), és minden néző visszakövetelné a pénzét.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz hunnylander #42293 üzenetére
Nem gondolom,hogy amit állítottam igaz.De ekkora baromságot mi másért csinálna?Utálja a Ferrarit?
Olyat akar bevezetni,ami hülyeség.2 féle szabályrendszer.A másik,lehetetlen átmenet nélkül ennyit lefaragni a költségekből.Ha sikerül is,akkor hogy bizonyítják be,hogy az adott csapat titokban nem fejleszti az autót tovább?Nem lehet majd tankolni.Gondolom nem kell leírnom mit fog ez jelenteni a gyakorlatban
Nem csak az a baj,hogy az egyik legnagyobb szurkoló táborral rendelkező csapat hagyná el az F1-et hanem még másik 4 is.Akkor mi van?Ferrari nélkül menne tovább,de másik 4 csapat nélkül is.
A legszebb az egészben,hogy a Ferrari képes lenne egy másik bajnokságot szervezni és ha az a másik 4 csapat is vele tart,akkor annak jobb jövőt jósolok mint az F1-nek. -
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #42298 üzenetére
amíg a concorde-t nem írják alá addig megtehetik.
A többi már csak Bernie-t érintené. ...természetesen a csapatoknak a saját szponzoraikkal egyeztetni kell, de itt már nem ez a probléma. Amennyiben csinálni akarnak valamit külön akkor így is úgy is csinálni kell, semmi értelme további pénzeket ölni egy széria feltételeinek megfelelően amiben nem akarnak szerepelni.
Azaz dönteni kell a vagy b.
Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...