- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Milyen TV-t vegyek?
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
Aktív témák
-
őstag
válasz Nowhereman #41946 üzenetére
Az az eset nagyon durva volt, még ha lekörözés lett volna, azt mondom, hogy belefér, de hogy versenyben voltak mind a ketten, ez így mindent elmondott Bari-ról
-
őstag
válasz Peat;) #41949 üzenetére
Hát nem tudom...
Szerintem ha Bari helyett jönne valaki, akkor egyből csapatsorrendet állítana fel Ross, és a vb állása miatt jogosan.
Jövőre meg mindketten tiszta lappal indulnának, addig hozná a második helyeket az új pilóta, és nem nyavajogna folyton, hogy ő tudott volna állandóan nyerni és mindenki ellene van....Barinak be kéne ismernie, hogy nem az az őstehetség típus, jó helyen volt jó időben, és már nem 18 éves. Ez a véleményem.
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz #70869248 #41947 üzenetére
Kovalainent nem kell szídni. A McLaren csapat leghasznosabb tagja volt tavaly. Nem nagyon ismerek olyan pilótát a mezőnyből aki ennyire kevés pontot vett volna el Hamiltontól. Ha más lett volna a csapattársa, akkor év végén nem biztos, hogy neki kedvezett volna az az egy pont különbség.
-
proof88
addikt
válasz Peat;) #41948 üzenetére
Én most már kezdem azt hinni, hogy ha jó Kimi autója, akkor nincs kedve versenyezni, beáll valaki mögé, amikor meg elkezdi tépni az autót, elromlik alatta. Kivétel, amikor ő csapja falhoz, vagy nyer. Csak mán régen nyert...
Más: hosszú idő után újra fenn van a szingapúri videó, tanulságos ismét a Ferrarinak... meg Alonsonak. -
D@ni88
addikt
válasz #70869248 #41947 üzenetére
és szted a Force india pilótái nem tudnának sírni?
vagy pl a Ferrarisok, lassú is volt a kocsi, mellé katasztrófa a taktika, és még be is döglik.
És nem nagyon hallottuk se Massát, se Kimit ennyire sírni, se egyik forceindiást.
ők belátják hogy a szabálymódosítások miatt megváltoztak a körülmények.
Lewis ezzel nem törődik, ő csak azt látja hogy szar a kocsi, pedig hát a VB-t ezmiatt nyerte meg. Beáldozták az idei autót a VB-ért.... -
PazsitZ
addikt
válasz Motion_Blur #41937 üzenetére
Alonso-t is sokan a sikertelen évei alatt változott stílusa után kedvelte meg jó pár ember.
Ki tudja lehet pár év múlva Hami se lesz annyira megosztó személyiség.Rinyagép szerintem túlzás. A helyében én is panaszkodnék. Ez van, egyébként meg lehet jót is tesz neki.
(#41955) D@ni88: Force india már megszokta a helyzetet, Ferrarinál meg néha szerintem azzal sincsenek tisztában melyik futamon szerepelnek épp.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #41955 üzenetére
Nem hinném hogy érted.
Hamilton tudta hgoy fejlődni kell, tudta az okát is....azt is tudta hogy ez nem az ő pályájuk.
Erre a katalán pályára a McLaren hozott dolgokat, amik nem tették jobbá az autót.
Ez a baja, ...tavaly Kimi nem igen nyilatkozhatott volna ilyeneket (nem tudom megvédeni a VB-t), mert Massa jól ment a Ferkával....de itt hol látod Kovalainen-t?
Azaz igaza van.
...ja igen és persze a Force India vezetői is nyilatkozhatnának olyanokat hogy lemondanak a VB-ről mert nem úgy sikerül az autó.Kimi meg ha jól tudom most elégedett az autóval...Massa detto ha egyszer tud erőből a 3. helyen autózni, azaz a Ferrari mint autó sokkal jobbat lépet előre.
Ez a beáldozták az idei autót a VB-ért....bazzz hát nem ezt csinálták mindig??! Tavaly nem volt probléma hogy az elöző évben év végéig harcban voltak?
Ez már régen másról szól...[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Flashcash #41953 üzenetére
Na igen, ennyi erővel ne is legyen.
Egy csapattárs egy VB-t nyerhető autóban pontokat kell hogy raboljon a többiektől, ne annak kelljen örülni hogy legalább nem végez előrébb..
Kovalainen nem veszélyeztet senkit, nem alkalmas csapatmunkára sem....a vetélytársak szempontjából kovalainen mintha nem is lenne.
....ami már a necces kategória, mert mint írtam régebben ha Hamilton kiesik pár futamra, akkor a McLaren Kovalainen-re kénytelen támaszkodni.
Szal lassan felmerül a kérdés hogy mi is az amiért ő ül ott...mi is az amiért legyártanak két autót. Ezt egy autóval is tudnák, max a gártók versenyében nem lennének esélyeik a többi, jól müködő, csapattal szemben. ...és még talán a következő évi 40millás kalap is önnyebben teljesíthető lenne. -
puttputt
őstag
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
Oliverda
félisten
"A Ferrari nem felejtette el, hogyan kell futamot nyerni, ugyanazok az emberek dolgoznak most is itt, mint akkor, amikor mi győztünk. Többször hibáztunk, de ha nagy nyomás nehezedik a válladra, akkor ilyen előfordulhat...."
Pont az a baj hogy ugyanazok az emberek dolgoznak ott. Bár ez is sántít mert 2007ben nem pont ugyanezekkel az emberekkel nyertek, a tavalyi évben pedig már sorra jöttek a bakik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-Mike-
addikt
válasz Oliverda #41962 üzenetére
Így igaz, nehogy már az mondja meg kik dolgoznak a Ferrarinál, aki 2éve folyamatosan a csapat része, inkább higyjünk egy olyas valakinek aki több száz kilóméterről kiszúrja abból a 5-600főből két hetente azt a 10-15 embert.
Nem muszáj minden hírre ostobaságokat írni kedves fórumtárs. -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #41917 üzenetére
Melyik cikkekre gondoltál?
-
glutamin
őstag
válasz PazsitZ #41956 üzenetére
Alonso-t is sokan a sikertelen évei alatt változott stílusa után kedvelte meg jó pár ember.
Egy ember jelleméről sokat elárul, hogy nehéz időkben hogy viselkedik. Sennát és Schumachert is azért szerették sokan, mert akkor is keményen küzdöttek, amikor nem alattuk volt a legjobb technika. Kimiről valahogy nem ez jön le.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
-
#70869248
törölt tag
válasz D@ni88 #41971 üzenetére
Na látod ebben egyetértünk, sok minden kellett ahoz hogy fejre legyen állítva a rendszer.
Kellett pl. az hogy a jelenleg élcsapatok a kezdetetkől ne használjanak KERS-t annak összes nyügjével.
Kellet az hogy vásárolt motort használhassanak elérhető áron, teljesen azonos specifikációban mint bármelyik másik.
...stb.
..és ez jövőre még keményebb lehet. -
[CS]Blade2
addikt
válasz wildrain #41969 üzenetére
Számomra egyértelmű, hogy a szerelőre, a mérnökökre, stb... gondol. Egy ekkora csapat simán foglalkoztat vagy 700 embert. Egy pár vezető beosztású távozott a csapattól, de a többsége ma is ott van. Részt vettek már 1-2 VB-cím megszerzésében, így van fogalmuk róla, hogy mit kell tenni ilyenkor.
-
Oliverda
félisten
válasz [CS]Blade2 #41978 üzenetére
"...így van fogalmuk róla, hogy mit kell tenni ilyenkor."
Ez első 5 verseny ezt nem nagyon támasztotta alá semmivel.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
puttputt
őstag
Látom, hogy offtopik lesz ez is , még az előzőnél is jobban, de azért... [link]
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
őstag
válasz Motion_Blur #41976 üzenetére
Az, de nagyon ám.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #41979 üzenetére
A McLarennél is ugyanazok a mérnökök tervezték az idei autót, akik eddig is. Mégis a mezőny egyik leglassabb autóját sikerült összepakolniuk. Sőt, aeroban valszeg a leggyengébb a mezőnyben. Biztos azé, ment elment Ron D'
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #41982 üzenetére
Ez az "egyik leglassabb" nem túl konkrét behatárolás szerintem. Másrészt ha szerinted így van akkor ez ismét csak Hamilton képességeit emeli még magasabbra, mert így a mezőny "egyik leglassabb" autójával sikerült neki Bahrain-ban megszerezni az 5. rajthelyet majd a versenyen még egyet ugrott is előre.
"A McLarennél is ugyanazok a mérnökök tervezték az idei autót"
Én úgy tudom hogy ez nem így van mivel a McLaren-nél van valami rotáció évről évre. Hunnylander említette is hogy az idei autót más tervezte mint a tavalyit.
"Sőt, aeroban valszeg a leggyengébb a mezőnyben."
Ejjj...de nagy aero guru vagy. Esetleg nem akarsz elmenni a Ferrari-hoz mérnöknek?
Amúgy meg:
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #41983 üzenetére
"A McLaren rotacios ciklusban tervezi az autoit es az idei volt a tradicionalisan gyengebb ciklusu, Tim Goss munka. Az MP4-22, amivel Alonso es Lewis kakaskodtak, az volt Pat Fry munkaja, es az MP4-24 is Pat Fry munka lesz, ugyhogy lehet bizakodni."
Hát mondjuk ez úgy látszik hogy nem jött be , de legalább megbízható...Hamilton alatt. Kova meg úgyis bénázik ha megbízható ha nem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz [CS]Blade2 #41978 üzenetére
Biztos, hogy ott vannak azok az emberek, csak nem mindegy, hogy hogyan dolgoznak, mennyire vannak felelősségre vonva ha elcsesznek valamit, és mennyire figyelnek oda a munkájukra.
Motion: azért a McLarennél azon kívül, hogy nem gyors az autójuk, más hibát nem találsz az egész idei évükben, míg a Ferrarinál nem találsz egyetlen olyan versenyt sem, amikor mindent jól csináltak volna. Ja, és tegyük hozzá, hogy a Ferrarinak gyors az autója, ennek ellenére fogadni merek, hogy továbbra sem tudnak vele mit kezdeni.
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #41985 üzenetére
más hibát nem találsz
Nana, ezen Martin (és még sokan mások) elríná magát, kínjában vagy a röhögéstől.
Melbourne
De amit mondasz talán versenytaktikailag még igaz lehet, bár legutóbb Lewist túltankolták a rajthoz és pont a leggagyibb szettet adták neki arra az etapra ami a legfontosabb lett volna.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #41984 üzenetére
Van az Autosport forumon egy bennfentes McLaren alkalmazott, akivel lehet diskurálgatni pl. az MP4-24 topikban.
Ő felmentette Pat Fry-t, mert az aero részleg Simon Lacey reszortja (Head of Aerodynamics). De az egész projekten rengetegen dolgoznak, aerodinamikai szakemberek is garmadával. Lewis legutóbbi nyilatkozata szerint az autó nem reménytelen eset.
www.HunnyF1.com
-
glutamin
őstag
válasz proof88 #41972 üzenetére
Nekem az elmúlt évek alapján hullámzóbbnak tűnik a teljesítménye az említettekhez képest. Amúgy valóban jó pilóta ezt egy percig nem is vitatom. Viszont Eléggé kopnak alatta az autók. Ezt már abban az időszakban is megjegyezték páran a kommentátorok közül, amikor megbízhatóbb verdában ült. Kimi szétgyilkolja a gépet valahogy. Nem tudom mások hol tudnak spórolnia technikával, de neki ez valahogy nem megy annyira.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #41987 üzenetére
Ezt fenn is tartom, hogy Barcelonában (ami a legaeroigényesebb pálya), max csak a Force Indiát vertük aeró téren, vagy még azt se. Lewis eredményei nem mutatják meg az autó deficitjeit objektíven (mert az autó képességein felül teljesít vele versenyen, mert van konstans versenytempója és racekraftja), de a nyilatkozataiban elmondta, hogy csúszkált, mintha jégen ment volna.
Most őszintén a Toro rosszabb aeroban? Nem, hiszen az Newey cucc. Tehát részemről nem volt túlzás, hogy max. az FI-nál lehetünk jobbak aeroban, de lehet hogy őket is a KERS+Lewis kombóval verjük csak.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #41991 üzenetére
Na majd Monaco-ban. Isztanbulra meg csak sikerül még összekparni valami kis plusz leszorítőerőt az autó seggéhez. Mondjuk ahogy elnézem a McLaren asszimetrikusan veti be a csomagjait a többi csapathoz képest.
"Most importantly, it's a big improvement for the guys in the team. I just want to say that the whole team has done a fantastic job - they really have, since I've been in this team I've maybe had one or two reliability issues with the car in 40 races. And touch wood that will stay the same."
"I hope our new modifications give us a huge chunk of downforce. I know the guys will keep pushing, I'm pushing like crazy, we're all pushing like crazy: when we start winning again, we'll deserve it more than anything because we'll have been through so much to get back there. There is a great feeling of solidarity and optimism in the team at the moment, we'll never give up."
Ehh...ennyit az AMD power által bevágott nyilatkozatról...
BTW, szerinted előnyt fog jelenteni Monaco-ban a KERS?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
Megszületett a döntés: jövőre kiszáll a Ferrari, ha bevezetik a 40 milkós költségvetési sapkát..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #41993 üzenetére
akkor a toyota, a red bull, a ferrari tuti kiszáll, ha bevezetik az új rendszert (én ezekre emlékszem így hirtelen)
még ki szállna ki
kiváncsi vagyok börni és mózli mit szól a dologhoz -
shteer
titán
válasz Motion_Blur #41993 üzenetére
nagyon remélem h megfelelő lesz a nyomás és az utóbbi évek tradicionális csapatai mind csatlakoznak
szvsz nem kéne a jelenlegi rendszert elcseszni
..szerintem jónak tűnik
-
JColee
őstag
válasz glutamin #41990 üzenetére
milyen kommentátorok jegyezték meg? csak kíváncsi vagyok
érdekes én is észrevettem, hogy gyakran van műszaki hibája, de nem lehet hogy konstrukciós gondok voltak? például 2005ben többet töltött a pálya mellett, mint a pályán a legkülönfélébb okok miatt, szerinted mindet ő okozta, szétgyilkolta a gépet -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #41988 üzenetére
Mert amit írtál, abból az jött le nekem, hogy szerinted a vezetőváltás nem számít, és a McLaren ugyanolyan helyzetben van, mint a Ferrari, pedig egyáltalán nem, mert ugye az egyik csapatnál minden hibádzik, a másik meg "csak" a fejlesztéseket tolta el, de a versenyeik amúgy rendben vannak.
De ezek szerint félreértettelek. -
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #41993 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani elsősorban, hogy RESPECT!
Másodsorban meg: ezt.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #41986 üzenetére
Hát tudod Montezemolo térdre borulna az emberei előtt, ha náluk is az lett volna idén az egyik legnagyobb baj, hogy valamelyik versenyzője indokolatlanul nehéz autóval indul egy versenyen.
Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- DIGI Mobil
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- További aktív témák...