- Milyen SSD-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Milyen videókártyát?
- Apple notebookok
Hirdetés
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Aktív témák
-
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Oliverda #41979 üzenetére
Nyilván, mert nem ezzel foglalkoztak, hanem az autó gyorsabbá tételével. Ha jó lesz az autó, nem lesz annyi taktikai hiba, és elkezdhetnek a megbízhatósággal foglalkozni.
Mellesleg lewis képességét nem emeli sehova a bahrain-i eredmény, ugyanis egy pilóta sem tudhat többet, mint az autója "határai". (Ezt az egyik csapat vezetője mondta)
-
JColee
őstag
Symonds: A taktika nem tesz különbséget a csapatok között
szerintem meg van különbség -
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #41992 üzenetére
Szerintem hozhat néhány tizedet a KERS Monacoban is. Sainte Devote és Portier kanyarokból való kigyorsításokon, amelyek után 270-290 km/h-t is elérik az autók.
A kérdés csak az, hogy beszerelése mellett ideális lehet e a súlyelosztás Monacora, a McLarennél valószínűleg igen.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz [CS]Blade2 #42003 üzenetére
Ez egyfelöl igaz, másfelöl viszont egy versenyző ki tudja tolni az autója határait.
Ezért létezik az hogy valki VB-t tud szerezni olyan autóval ami más versenyző szerint futamgyőzelemre sem képes, illetve uazon autóval mindkét versenyző mindent belead, és még is az egyik gyorsabb vele rövid és hosszabb, akár egy szezonnyi, távon is.
Az ilyenekre támaszkodva lehet kijelenteni egy versenyzőről hogy általában elveri a csapattársait. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #42006 üzenetére
ki tudja tolni az autója határait
Pontosabban: jobban meg tudja közelíteni azt, többet ki tud hozni az autóból. Lehet ezt beállítás szintjén is érteni, amit pl. most jól megmutatott a Barrichello-Button eset (Blade a múltkor nem hitte el azt sem, hogy különbségek vannak a pilóták fejlesztő érzéke között), és lehet vezetés szintjén is. -
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #42008 üzenetére
Nem, kenj orrba de én úgy értettem ahogy írtam, mivel az autó 'határa' az annyira nem bebetonozott dolog mint ahogy egy ideális ív és kör sem az. Ezek autók különbözöségétől is függnek, amaz versenyzőtől is. (a föld csak lapos lehetett míg nem jött valaki aki bebízonyította hogy gömbölyű)
Teszem azt ha egy vesenyző túlkormányozottra állítja az adott autót, és tud vele bánni, akkor az autó határain túl teljesít vele (más kérdés hogy a gumi határai viszont szükülhetnek).
Kérdés hogy mit nevezünk az autó határának, állíthatja 10 kiváló versenyző hogy nem lehet vele egy pályán 1perc alatt menni, ha jön egy 11. aki 59-t autózik vele huzamosan.
Amíg ő nem jön addig annak az autónak 1 perc a határa.egyszer volt erről a motorosoknál egy műsor, hogy kiszámolták mi a tökéletes idő, és aztán megdőlt ...(mert sokszor a hiba hozza az eredményt)..teszem azt hiába van meg végig a tapadás, ha néha ellenőrzés alatt tartott tapadásvesztéssel szűkíteni lehet egy ívet. Hiába akkor tökéletes egy féktáv ha mindkét kerék a tökéletes fékteljesítményt hozza, amikor valaki keresztbetekeri a motort és már azon az íven fordul el...azaz ameddig lehet tökéletesen hozza a féket, majd 'elrontja' és ezzel javít az össztljesítményén.
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
Massa apa lesz. És Massa apukája nagypapa.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #42010 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #42013 üzenetére
ez is határfeszegetés, megpróbálta a pálya határát kicsit odébb tenni
aztán stratégiát váltott -
őstag
válasz Nowhereman #42001 üzenetére
Én azt mondom az F1-ben sokkal de sokkal jobb pilóták vannak mint Bari!
És ez a véleményem nem fog változni! -
-Mike-
addikt
válasz Motion_Blur #42010 üzenetére
Ezt most kivételesen jó volt megnézni újra. Leggyorsabb körök zsinórban, nem rossz. : -)
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #42019 üzenetére
hát ő legalább jó irányba választotta meg a stratégiát, nem úgy mint mostanában a Ferrari sajnos
ui: de mért pont Bad Neuheim-ra jár, nem tud jó klínikát se választani...
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #42013 üzenetére
Valóban beteg és még a kezeltetés is igaz [link]
Markgx10: Nem fogsz ne aggódj.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
őstag
válasz venember83 #42018 üzenetére
Azért akiket felsoroltál magasan jobb pilták mint Barrichello. Valamit már letettek az asztalra.
-
glutamin
őstag
válasz JColee #41996 üzenetére
Dávid Sándor mondta még ha jól emlékszem. Nyilván nem az ő hibája az összes műszaki hiba. De pilóta és pilóta között ilyen tekintetben is vannak különbségek. Nem tudom ez versenykörülmények között miben nyilvánul meg (padlógáz meg padlófék váltakozik szinte végig).
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
PazsitZ
addikt
Sokan lehetségesnek tartják például, hogy az F-1-ből kiszálló csapatok egyszerűen felvásárolják a közismerten anyagi nehézségekkel küszködő A1GP-t a teljes infrastruktúrájával, valamint a pályákkal és a TV-csatornákkal kötött szerződéseivel együtt, a saját ízlésükhöz alakítják a szabályzatot, aztán a már meglévő technikai hátterüket bevetve ott kezdenek versenyezni.
A közönség vajon mire lesz kíváncsibb: egy olyan A1GP-re, ahol a Räikkönenek, Hamiltonok, Alonsók, Massák, Kubicák és Vettelek csapnak össze egymással a Ferrari, a McLaren, a BMW, a Renault, a Toyota meg a Red Bull színeiben, vagy egy olyan Forma-1-re, ahol a Prodrive-ok küzdenek a Force Indiák és Epsilon Euskadik ellen?
Én már ezt várom régóta. Esküszöm a jelenlegi kilátásokkal szemben ez csak pozitívan sülhetne el.[link]Mosley válasza mindössze annyi volt erre, hogy ha az olaszoknak nem tetszenek az új szabályok, akkor szabadon távozhatnak, ugyanis nélkülük is nagyon jól meglesz a királykategória.
Na igen, de nem csak a Ferrari dobbantana, hanem a Toyota, RBR, BMW...Raikkönen ismét ralizni fog
Vajon csak hobbi vagy már a jövőjére épít[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Miv
tag
Aki jön Szegedre, annak fontos lehet: vasárnap 12:15-kor lezárják a kordonokat, addig el kell foglalni a helyeket.
(#42011) JJános: Majdnem egyszerre születik az ő kis Massájuk meg az én kis Massám...
-
puttputt
őstag
Ezt nemrég találtam... jó lenne, ha nem csak a nosztalgiázásról szólna...:
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
puttputt
őstag
válasz Motion_Blur #42031 üzenetére
Simán elképzelhető - sajnos nem tudom pontosan megmondani.
- Előbb rosszat linkeltem...-
[ Szerkesztve ]
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
-
JJános
addikt
"Rubensnek csak lényegesen később, a 39. körben szóltak, hogy kezd vesztésre állni. A telemetrián jól látszik, hogy tényleg a harmadik etapjában bukta el a versenyt: ekkor üzemanyagszint-korrigáltan úgy 1.5-2 tizedmásodpercet lassult korábbi önmagához képest, csapattársánál pedig így számolva 5-7 tizeddel ért el gyengébb köridőket. Ebben az etapban a 15 körből mindössze 2 volt, amiben gyorsabb tudott lenni, mint Jenson."
Erről beszélek. Hiába állt Barika nyerőre. Nem tudja beváltani. Tud menni nagyon gyorsan, tud menni 30 kört nagyon gyorsan, de nem egy egész versenyen.
Miv: Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #42009 üzenetére
Én másképp gondolok az autó határára. Nekem az egy "bebetonozott" max idő, amit valószínűleg soha senki nem ér el az adott autóval, csak megközelít valamennyire. Azért tartom bebetonozottnak, mert a fizikai törvényekből adódik. Pl. az általad említett esetben lehet, hogy a 11. versenyző elérte a határt, de az is lehet, hogy hiába ment ő 59-et, a valódi határ 57-nél van. És ebbe a határba én mindent beleszámolok, egy adott időjárási körülmények között vett ideális esetet veszek figyelembe, és azt is beleszámítom, hogy egy adott autóval egy adott kanyarban bizonyos vezetési stílussal gyorsabban lehet menni, és ugyanezzel az autóval másik kanyarban másik stílussal lehet gyorsabban menni, valamint beleszámolom az általad említett "véletlenül gyorsabb" esetet is. Tehát egy minden szempontból ideális esetre gondolok, és egy ebből adódó köridőre. Nem szimuláltra, hanem pusztán elméleti, elképzelt (de nem feltétlenül számszerűsített) köridőre. Kell lennie egy határnak, egy köridőnek, aminél semmiképp nem lehet gyorsabban menni, mert pályaelhagyás lesz belőle.
Nemtom, érthető-e...De a lényeg ugyanaz: vannak versenyzők, akik gyorsabbak egy adott autóval, és vannak, akik kevésbé.
-
glutamin
őstag
Jó a cikk. Azért elgondolkodtató, hogy a tankolás/kerékcsere stratégia mennyire fontos lett egy verseny során. RB-ék pedig ebben nagyon jók.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Miv
tag
(#42033) JJános, (#42036) proof88: Köszi srácok! ;)
Közben itt a részletes program, helyi tömegközlekedés, utca lezárás infó: [link] -
Sirpi
senior tag
válasz glutamin #42038 üzenetére
Hogy mindig végig kell gondolnom, hogy az RB épp R. Brawnt, R. Birkát vagy épp a Red Bullt jelenti
Mondjuk hasonló, mikor valaki írja, hogy "mikor KR keményen küzdött RK-val..."[ Szerkesztve ]
Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!
-
PazsitZ
addikt
válasz hunnylander #42043 üzenetére
Ki tudja miért lett Brawn a csapat neve? Megvan a megoldás! Ezért lett ez a csapat neve.
Még google is mennyi találatot hoz ki, így is: [link]Év végére megtanulja mindenki, annyit mutatják majd
A Red Bull-ra meg RBR-t kell írni és akkor tiszta a dolog
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Aktív témák
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen SSD-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen routert?
- Autós topik
- DIGI internet
- ASUS routerek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
- Logitech K811 bluetooth vezetéknélküli billentyűzet Mac-hez, háttérvilágitással, angol nyelvű
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab
- Asus X54SA notebook 15.6" HD Pentium 4GB RAM 240GB Kingston SSD magyar bill., DVD-olvasó
- Eladó MSI G2412 Full HD, 1ms, 170HZ, IPS
- Eladó garis LG 27GR95QE-B UltraGear QHD 0.03 ms 240 Hz