- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Hővezető paszták
- Milyen SSD-t vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen videókártyát?
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
Hirdetés
-
A Princeton újraértelmezte az ultrakompakt hordozható SSD fogalmát
ph A cég terméke ránézésre egy apró pendrive-nak tűnik, de valójában nem az.
-
TopSpin 2K25 teszt
gp Djokovic nélkül ugyan, de bő évtizedes kihagyást követően visszatért a TopSpin-széria – itt van minden Grand Slam, de vajon a játéknak mekkora esélye van a világelsői címre?
-
242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
it A Cortana szabadalmat sértett, így a bírói döntés alapján 242 millió dollárt kell kifizessen a Microsoft.
Aktív témák
-
Male
nagyúr
válasz Peat;) #23998 üzenetére
A nyalókás embert is ütötték már el... vagy épp próbálta lekardozni a versenyző fejét
...rajtnál is elég ritkán ugranak ki, pedig ott is csak lámpa van.
Kimi elcseszte, ennyi... könnyen lehet, hogy most a nyalókást is elkapta volna, ha lenne.
(Újra kéne nézni, de úgy rémlik, hogy a belső kamerás felvételen oldalra van döntve a feje, mintha a tükröt nézte volna.) -
wildrain
addikt
válasz Peat;) #23998 üzenetére
Azért kell a Ferrarinak a jelzőlámpa, mert így kimarad egy ember reakcióideje. A boxkiállás hosszát 99%-ban a tankolás ideje határozza meg. Ha nyalókás embert használnak, akkor az figyeli a tankolószemélyzetet, és amikor ők kihúzták a csövet, elindítja a pilótát. De a kihúzás és az indítás között eltelik egy kis idő. Ha érzékelőkkel van megcsinálva, akkor a kihúzás pillanatában már zöldet kap a pilóta, és az ő reakcióideje alatt a személyzetnek van ideje hátralépni.
Ez az egész nem a rendszeren múlt, hanem azon, hogy Kimi tudta, hogy csak a boxban van lehetősége megelőzni Kovalainent, és mindent egy lapra tett fel.Érdekes a dolog egyébként, mert a kapkodásának oka a versenyösztön volt, a mindenáron győzni (Kovalainen ellen) akarás. Nem tudom, hogy akik motivációhiányról beszélnek vele kapcsolatban, azok hova teszik ezt a hibát... Ha beleszarna, akkor nem kapkodott volna annyira.
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #24002 üzenetére
Érdekes a dolog egyébként, mert a kapkodásának oka a versenyösztön volt, a mindenáron győzni akarás. Nem tudom, hogy akik motivációhiányról beszélnek vele kapcsolatban, azok hova teszik ezt a hibát... Ha beleszarna, akkor nem kapkodott volna annyira.
Montreal
McLaren has scored 14-14-14-13 points in the WCC last four races, whereas Ferrari has scored 5-9-6-10. That's 55 - 30 = 25 points more.
Mar csak nyolc pont a lemaradas. Jovunk fel mint a talajviz!
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #24002 üzenetére
Az a gubanc, hogy ez így elég látványos volt...Kimi balesete is, és Massa kiengedése is. Mint ahogy a töltőberendezések lángolása HunRing-n.
Nekem nyolc végül is, de én elfilóznék, hogy mennyit ér egy reakcióidő...és inkább nagyobb késleltetést állítanék mert egy -stop and go-, pláne valakinek a lába az sokkal többet ér mint 1tizedmásodperc.
..hát még ez a kettő együtt. -
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24005 üzenetére
Azzal, hogy "Montreal".
B-type: de minek állítanál nagyobb késleltetést? Nem a késleltetéssel volt a gond, hanem azzal, hogy még nem kapott zöld jelzést Kimi, amikor elindult. És innentől teljesen mindegy, hogy a szabad jelzést mi nem adta meg (nyalókás ember, vagy jelzőlámpa).
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24008 üzenetére
Gondolom, ezzel nem azt akarod mondani, hogy én ilyet mondtam Hamiltonra annak idején. Mert nem emlékszem, hogy így lett volna. Abban a pillanatban, amikor a tévében láttam, hogy belement, lehülyéztem, de ez volt a legdurvább, amit mondtam rá.
Ha meg nem arra céloztál, hogy én kettős mércével mérem őket, akkor nyilván felfedezted, hogy az emberek véleménye még akkor is eltérhet, ha ugyanannak az embernek szurkolnak.
Különben meg Kimit is lehülyéztem, amikor láttam, hogy mit csinált. Mert az volt, hülye hiba mindkettejük részéről. -
wildrain
addikt
válasz #70869248 #24010 üzenetére
Csakhogy a kockázatnövekedés, amiről te beszélsz, az nem jelent meg. Ugyanígy elindultak már a nyalókás ember táblamegfordítására is, vagy maga a nyalókás ember is benézhette a dolgot, és elindíthatta a versenyzőt idejekorán.
Sőt, a kockázat inkább csökkent, hiszen egy emberrel (egy hibalehetőséggel) kevesebb van a rendszerben. Már csak a versenyző maradt, aki elbaltázhatja a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz venember83 #24012 üzenetére
Nem az autó előtt, hanem mellett szoktak állni.
-
-
Mezcal
addikt
Időmérő:
8-4 Massa
Pole:
4-2 Massa
Verseny:
7-5 Massa
Győzelem:
4-2 Massa
Nullás futamok:
4-3 Massa
Pontok:
64-57 Massa
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #24018 üzenetére
ez a "..tábla legkisebb rándulására.." ez csúsztatás..ilyeneket én is írhatok..egy nyalókásemberben nincs kontakthiba, nem takarja ki a napsütés, nem bolondul meg (illetve hmm.. ) igazából te azt látod hogy kivettek egy embert, én meg hogy beraktak egy elektronikát..amit talán a töltőberendezés vezérel, ha jól olvastalak..én nem gondolom, hogy feltétlen kevesebb lett a hibalehetőség
Szal egy nyalókás ember az felemel egy nyalókát (te mikor tartod rajta a szemed a lámpán, ha már felvillant a sárga?) ..egy nyalókás ember legalább fejbevág, és nem neked kell észrevenni, hogy valami nem stimmel.
De mindegy is...ezt már csak azért erőltetjük szvsz mert éppen ráérünk ..annyira nem fontos.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #24019 üzenetére
Nem csúsztatás, volt ilyenre példa tavalyról vagy tavalyelőttről (sajna ennél konkrétabban nem emlékszem), hogy csak megfordította a táblát, a versenyző meg elindult. De volt olyan is, hogy a nyalókás benézett valamit, és a nyalókáját hirtelen tíz centit felemelte, aztán visszacsapta, de a mozdulatra már elindult a versenyző.
Közben szerkesztetted. Valóban, egy elektronikai rendszer beiktatása nem feltétlenül kevesebb hibalehetőség, de azért az F1-ben minőségi cuccokat alkotnak. És most sem azzal volt a hiba, hanem az emberrel.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #24021 üzenetére
deeee, mert tavaly ill. azelőtt nem volt elektromos rendszere a Ferkának...azaz ez bezony csúsztatás,..ha most bejönne a diesel, és az első futamán probléma nélkül végigmenne, akkor azt mondanád, hogy sokkal megbízhatóbb mint a benzin..hiszen tavaly, meg 20éve az hányszor meghalt?
..ez akkor lenne összehasonlítás, ha onnan néznénk, hogy a Ferrari bevetette ezt a rendszert, na akkor hányszor indult be nyalókásrándulásra a versenyző, és hányszor indult el piros lámpára Ferrari-s?
mindegy, szivesen folytatom privben (úgy is rég dumáltunk), mert elszürkülünk teljesen[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #24024 üzenetére
Ők tudják. Én támogatom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hunnylander
őstag
válasz AMD Power #24025 üzenetére
Ez meg Massanak a jokercsereje lenne, vagyis nem jarna erte -10-es rajtbunti. Kimi uj motorral indul, de azzal kel majd Monzaban is repesztenie, es Massanak is masodhetveges lenne ott a motorja, ha Spara cserel. Vagyis pont Monzaban ossze is johet majd a KETTOS Ferrrari fustfelho, na meg a kettos McLaren gyozelem.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #24026 üzenetére
Tényleg! Szerintem jó döntés lenne már csak a két motor gyilkos pálya miatt is.
LH még nem használta ezt fel ugye?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
JColee
őstag
kimi mekkora egy rakás sz@r volt b+ nem hiszem el
nem tud rajtolni, nem megy elég gyorsan és még figyelmetlen
massa és lewis érdemelné meg a vb-t szerintem kettejük között fog eldőlni
(hacsak kimi nem támad fel de rendesen, amire semmi esély) -
JColee
őstag
olvassátok el ezt
ha remélem palik jó sokáig ott lesz és nem tud f1et kommentálni -
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24032 üzenetére
Mi ez a többes szám? A wildrain név mögött 1 ember van.
Miért olyan egyértelmű, hogy mostantól a Ferrari motor csak egy versenyt bír ki?
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #24033 üzenetére
Ez a kerdes minden ferrarisnak ment, hogy ki mit gondol idealis megoldasnak a motortaktikat/jokerezest illetoen.
A masodhetveges Ferrari motorok meghibasodasi aranya 100%. Es mindezt nem motorgyilkos palyakon sikerult elerniuk. Nekem ebbol az a kovetkeztetesem, hogy a jelenlegi revizio csakis egy futamra vetheto be biztonsagosan. Persze ettol meg mazlibol kibirhat kettot is, de a Ferrari nem engedheti meg maganak, hogy ekkorat kockaztasson.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
tuskooo
addikt
válasz hunnylander #24032 üzenetére
Laza, ahogy beszélsz, te Mclaren csapat tagjának érzed magad, vagy nem tudom, mindenki más meg a gonosz Ferraris társaság együtt. Egyébként a motorgyilkos pályákon simán elfüstölhet még egy meki is akár, nem hiába motorgyilkos pályák.
-
hunnylander
őstag
válasz tuskooo #24035 üzenetére
Nem, en csak kivancsi vagyok, hogy ti hogy sakkoznatok a Ferrari-vezetes helyeben. Arra pedig semmivel sem utaltam, hogy itt mindenki mas a gonosz ferraris tarsasag. Ha ket ferraris lenne a topikban, mar tobbes szamot kell hasznalni az ilyen kerdeshez.
www.HunnyF1.com
-
Male
nagyúr
válasz hunnylander #24034 üzenetére
Azért a mezőnyben volt még 4 másik autó is Ferrari motorral... szóval az a 100% érdekesen jön ki
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24034 üzenetére
Egyrészt nem vagyok ferraris, másrészt ez A masodhetveges Ferrari motorok meghibasodasi aranya 100%. elég meredek kijelentés, lévén, hogy az idény felét elhagytuk, és "csak" két motorhiba volt.
Egyébként nyilvánvaló, hogy nem szabad két motorgyilkos pályát egy motorral teljesíteni. Ha most Massának elhasználják a jokert, Monzában ugyanúgy felrobbanhat a motor (habár nem értem, miért törvényszerű ez), mintha nem használják el, és Spaban használja második hétvégéjén a motort. -
-
hunnylander
őstag
A Toroba es a Force Indiaba talan 'jobban' van integralva. Az elmenoknel pl a hutes neccesebb re van kialakitva a jobb aeroert (kisebb kozegeelenallas). Pl. a Meki be is vetette a leszukitett hutonyilasat Silverstonera es Hockenheimre, de a Hungaroringen es Valenciaban mar hulye lett volna azzal indulni. A Ferrari konstrukcio jobban igenybe veszi a motort, mint a masik ketto. A Ferrari csapatnal 100% a masodhetveges motorok hibaszazaleka. A korabbi huvos futamokat ne szamoljuk. Erdekes, hogy Ausztraliaban is problemajuk volt. Ott is forrosag volt!
(#24039) D@ni88: a fenti neked is megy. Forrosag + nagy igenybevetel + masodik hetvege = KABOOM
Tenyekre alapoztam. A korabbi huvos futamok nem szamitanak, es akkor meg az auto aeroja, hutese is mas volt. A gubanc a jelenlegi konstrukcional utkozik ki igazan es az europai nyarban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24040 üzenetére
A McLaren meghibásodási aránya az elmúlt két évben 100%. Azokat a versenyeket, amikor célba értek, ne számoljuk.
LOL
-
sparx
tag
válasz hunnylander #24040 üzenetére
Viszont Spa-ban az egyenletből valószínűleg távozik a forróság.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24042 üzenetére
Utosebb, komolyabban veheto ellenerved mar nincs?
Ezt pont te kérdezed, egy olyan érvelés után? Egyébként is, mit érveljek egy egyszerű találgatás ellen? Felesleges, mert olyan szintre vitted a témát, ami már önmagában nevetséges. -
hunnylander
őstag
válasz wildrain #24045 üzenetére
Azert az en ervelesem komolyabban meg van indokolva, mint a te vicced.
En ugy erzem eleg jol levezettem a dolgot, Hungaroring elott nem volt a Ferkanak masodhetveges motorral forro hetvegeje.
De birom ezt a toretlen optimizmust es kimagyarazast, hogy nincs it semmi rendkivuli. Ez mar ismeros, ez volt a hungaroringi kaboom utan is, aztan megis csak nekem lett igazam, hogy ide egy komoly revizio kellene. De erre mar nem lesz eleg idejuk Spa elott szvsz, mert elotte keresni kell a hiba valodi okat (ami nem biztos, hogy egyszeru szeria anyaghiba), aztan mar jon a Monza teszt, porogni kellene a fejlesztesi versenyben is, igy most megoszlanak az eroforrasok. Ez pedig nagyon a Meki malmara hajtja a vizet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #24029 üzenetére
Jaja. Ez még sokat számíthat.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
gV
őstag
válasz hunnylander #24032 üzenetére
Én azt akarom amit a Ferrari akar. A szurkolójuk vagyok és megbizom a dötéseikben. Arra meg ne vegyél mérget, hogy mindenképp füst vagy bünti a vége.
A Ferrari konstrukcio jobban igenybe veszi a motort, mint a masik ketto.
nem igaz
[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #24046 üzenetére
Én nem magyarázok ki semmit, én nem találgatok. Lesz, ami lesz.
Hungaroring elott nem volt a Ferkanak masodhetveges motorral forro hetvegeje
Úgy emlékeztem, hogy Bahreinben ott volt a Ferrari is... Ja, de tudom, ezt nem számoljuk.[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- HP Pavilion Laptop 14
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs