Hirdetés
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Friss játékmenet videón a The Alters
gp Aki kipróbálná a játékot, annak jó hír, hogy PC-n elérhető lett a publikus demó.
Aktív témák
-
proof88
addikt
Egy kezdő kérdés ismét: amikor sebességet váltanak a pilóták, tényleg mindig használják a kuplungot is?
Illetve 1-nél nagyobb fokozatokban alap gázon sem tud lefulladni a motor?
Csak azért, mert ez most tűnt fel, hogy F1 Challenge-ben gyakorlatilag csak akkor tudok lefulladni, ha úgy fékezek le majdnem állóra, ha nem váltogatok vissza, ill. ha megpördülök és nem nyomom ki a kuplungot. Meg az is feltűnt, hogy nem csak 1-esben nem fullad le alap gázon az autó, mikor megy magától előre 30 km/h-val, hanem 7-esben sem, ott meg kb 70km/h-val megy magától és viszi magát. Sőt, ha 1-esben a kuplung kinyomása nélkül fékezgetek, úgy 10-15 km/h-ig, akkor is visszahozza magát utána, gázadás nélkül. Ezek bugok, vagy a valóságban is így van, mert erős a motor és könnyű az autó? -
proof88
addikt
válasz hunnylander #39852 üzenetére
Szuper, köszi!
Ha valaki kérdezné, hogy miért az F1 Challenge-et nyüstölöm még mindig mondjuk egy rFactor F1 mod helyett, annak mondom, hogy azért, mert csak nem régóta váltottam kormányra és pedálra és először a szokott környezetben szeretnék gyakorolni, most már csak a kuplung segédlet volt bekapcsolva, most kapcsoltam ki. -
30z.Samu
félisten
válasz !Overdose! #39854 üzenetére
Nem baj, októberben jön az új, hivatalos F1 játék!
Sic Parvis Magna
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #39856 üzenetére
itt szerintem hibásan írják, hogy 2009es évadot fog tartalmazni...
ha jól tudom 2008as lesz benne
és persze reméljük, hogy rendes szimulátor lesz -
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39852 üzenetére
Proof egy kicsit másfajta lefulladásra gondolt. A lefulladásgátló rendszer kivágja üresbe (mint Barrichellonak az Albert Park rajtrácsán), proof meg menet közbeni lefullasztásról beszél.
Overdose: Az utcai autó sem fullad le alapjáraton sem 1-esben sem 5-ösben.
Főleg akkor, hogyha 2500 körül van az alapjárat. (Arányosítottam, mielőtt valaki megjegyzi, hogy az F1-eseknek ennél is jóval magasabb.) -
Nowhereman
őstag
válasz !Overdose! #39858 üzenetére
Akkor elégedj meg a 60-as évek hangulatával, és a Grand Prix Legends-szel...
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
A hétvégére 31-36 fok közötti száraz meleget jósolnak, szombatra és vasárnapra erős szelet. Tudnék díjazni egy olyan versenyt, amin nincs SC és nincs vége 50 perc után (homovihar rulz!).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
neduddki
nagyúr
válasz Motion_Blur #39862 üzenetére
HI!
mijjen homokviher??? igazi jo felhoszakadasos ize mint 2 hete, ja itt jegyzem meg hogy ismetelten eloben tervezem nezni a futamot:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
proof88
addikt
válasz !Overdose! #39854 üzenetére
Az utcai autó sem fullad le alapjáraton sem 1-esben sem 5-ösben.
én úgy tudom, legalábbis amit vezettem, az lefulladt volna 4-esben, ha túlságosan lelassulok és nem váltok vissza 3-asba. Meg gondolom ez mindig így van, ha túlságosan lassítasz...
De az 1-es fokozatot meg úgy értettem, hogy ha fékezek, akkor hamar lefullad, míg szimulátorban gyak. csak akkor fullad le, ha már meg is álltam fékezéssel.
Meg fura, hogy ha váltogatok felfele, szépen nő a sebesség magától.Jajj igen, Te mondtad nekem anno az F1 Mania-t, azt fogom még kipróbálni.
Jelenleg Birkuc moddal tolom.neduddki: itt lesz a köv. futam, Bahrein.
[ Szerkesztve ]
-
stvnppp
senior tag
-
wildrain
addikt
válasz !Overdose! #39860 üzenetére
Nekem meg diesel Sierrám van, és hiába nagyobb nyomatékkal dolgozik, mint egy benzines, 5-ben már biztos, hogy lefulladna. De még nem próbáltam.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz stvnppp #39866 üzenetére
"Habár Massa az esőben, akárcsak a tavalyi Monacói Nagydíjon, fantasztikusan vezetett - három autót is szépen megelőzött, köztük Kimi Räikkönenét, akinél annak ellenére folyamatosan gyorsabb volt, hogy 17 kg-mal több benzint cipelt nála -, Stefano Domenicalinak az a kijelentése, miszerint Vettelnél is gyorsabb volt, sántít. Az viszont tény, hogy üzemanyag-korrigáltan kimagaslóan jobb tempót autózott mindenkinél (a 14. körben például így számolva 3.1 másodpercet vert még Vettelre is, Hamiltonra 5.1-et, Räikkönenre pedig 6.8-at!), és egykiállásos taktikájával tényleg lett volna reális esélye megtartani a 3. helyet, ahonnan egy szoftverhiba miatt esett ki."
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #39869 üzenetére
kiminek meg végig motorproblémája volt.
de az tény hogy massa gyorsabb esőben mint Kimi -
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #39871 üzenetére
azon gondolkoztam hogy az utóbb pár évben kivéve az utolsó 2-t, alig volt esős futam, sőt ha jól emlékszem volt olyan év is, amikor egy csepp eső sem esett. az utóbbi 2 évben meg hát eléggé esődús futamok vannak. Direkt olyan időszakra tetette Börni a futamokat hogy lógjon az eső lába?
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #39871 üzenetére
Mostanában valahogy nem nagyon lehet elmondani egy versenyzőről sem, hogy igazán esőmenő lenne, mert mindenkinek vannak ellenpéldái is. Legalábbis a mostanában esőmenőként emlegethető versenyzők közül a leggtöbbnek van.
Pl.:
- Hamilton hiába nagyon ütős változó körülmények (vizesedő vagy száradó pályán) között, az utolsó verseny megmutatta, hogy ő is képes hibázni (többször egymás után), és ezzel komolyan belerondítani a képbe.
- Alonso is esőmenőként van emlegetve, mégis hibázott Kínában
- Massa is tud állat módra menni esőben, a tavaly silverstone-i teljesítménye viszont már ciki kategória
- Raikkönen is néha nagyon erős, de általában véve csak közepes, tavaly Silverstone-ban meg hibázott is
- Button is esőmenő állítólag, de tavaly Silverstone rajta is kifogott
- Sutil is esőmenőnek tűnik, vasárnap mégis a gumifalban végezteAz egyetlen példa, aki ellen egyelőre nem lehet felhozni semmit, az Vettel.
D@ni88: melyik évben nem volt eső? Nekem is úgy rémlik, hogy 2007 óta több eső van, mint szokott lenni, de azt tényleg érdekesnek tartanám, hogy egy egész év alatt sem lett volna esős futam...
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz wildrain #39873 üzenetére
Vettel (is) eldobta az autót tavaly Silverstone-ban és még ott van a már említett Malaysia-i eset is. Még a nagy Michael mester is hibázott párszor esőben úgy hogy utána már nem tudott visszajönni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #39875 üzenetére
Valóban, akkor Vettelt is kihúzhatjuk.
Még a nagy Michael mester is hibázott párszor esőben
pl. 2003 BrazíliaMondjuk a Mester esőmenőségéhez azért pozitív oldalra olyan versenyeket tehetünk, mint a 96-os spanyol, meg a 98-as belga, (és talán még van több is, csak nem kutatok tovább az emlékezetemben) ahol óriási fölénye volt mindenki mással szemben. A többieknél ilyet nem nagyon tudok, esetleg Alonso 2006-os hungaroringi szlalomozását lehetne idesorolni, de másnál nem ugrik be ilyen teljesítmény, még Hamilton 2007-es japán és 2008-as brit versenyei sem ilyen lehengerlőek, bár lehet, hogy csak azért mert az élen haladva nem is volt szüksége arra, hogy megmutassa, mennyi van még benne.
-
Oliverda
félisten
válasz wildrain #39876 üzenetére
Ezt már nem fogjuk megtudni... Mindenesetre az esőben is szükség van a jó autóra. Most hirtelen nem találtam meg de még valaki (talán Hamilton?) a téli tesztek alatt/után nyilatkozta hogy a Red Bull-ok nagyon jók esőben. Mivel ugye volt jópár esős teszt is a télen. Lehet hogy ez a speckó hátsó felfüggesztésnek köszönhető.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pompi
MODERÁTOR
Coulthard is kezd megélhetési odamondogató lenni:
"Kimi sosem mászkálhatott volna a bokszban csokifagyival és kólával a kezében, ahogy tette azt Malajziában, amikor a verseny hivatalosan még nem ért véget, ha még (Jean) Todt lenne a főnöke."
Ne, hogy már ő (Coulthard) mondja meg, hogy egy versenyből kiesett pilóta mit csinálhat és mit nem.
Feel Good Inc.
-
JJános
addikt
Akkor itt van egy jó kis esőcsata!
Pompi: Ez úgy van szerintem, hogy aki nem csinálja, az beszél róla. Aki nem ismeri, az tanítja. Kimi csak éppen lazított egyet.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
Mindenki, kapaszkodjon meg! Jönnek a kínaiak!
A konstruktőri trófeának meg letört a füle. Made in China, de azért a Maglev 430 km/h-val hasít be a repülőtérről Sanghajba.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #39880 üzenetére
tavaly is szétesett
-
wildrain
addikt
válasz Oliverda #39877 üzenetére
Biztos, hogy kell a jó autó is. Tavaly pl. ez megmutatkozott a Ferrari-McLaren összehasonlításból is, mert a Ferrari szenvedett az átmeneti, csúszós körülmények között, míg a McLarennel nem voltak ilyen gondok. Szerintem ez a maximállis leszorítőerő mellett a gumikezelésből is adódik, hogy mennyire használja intenzíven az autó, mennyire lehet felmelegíteni őket. A Brawn-ok pl. kíméletesek a gumikkal, és ennek megfelelően Kínában nem is tudták felmelegíteni rendesen, tavaly meg a Ferrari szenvedett ugyanettől.
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39880 üzenetére
Mi ez az autó? Elöl ugyanolyan széles gumik vannak rajta, mint hátul. Meg még lehet sorolni, hogy mitől tűnik gagyinak, de nem tudom, hogy minek szánják ezt, anélkül meg nincs értelme fikázni.
-
hunnylander
őstag
válasz wildrain #39884 üzenetére
Kínai F1-es modell (mármint hozzávetőlegesen a 08-as aeroszabályok szerinti). De csak modell, nem is 1:1-es méretarányú, szóval nem is működőképes. Bemutatódarab lehet, demonstrálni egy kínai gyártó műszaki potenciálját. De van benne jóadag gagyi-faktor is.
www.HunnyF1.com
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #39885 üzenetére
demonstrálni egy kínai gyártó műszaki potenciálját
Hát azt demonstrálja is. Kedvencem ez a gumiharmonika. Ilyet pl. nagyon gyakran látunk az F1-ben is. -
Tomate
veterán
Láttátok már? Hatalmas...
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
hunnylander
őstag
válasz JJános #39889 üzenetére
Távol álljon tőlem, hogy bárkire is ráerőltessem az ízlésemet, csak tájékoztatásképpen jegyezném meg, hogy ugyanezt a nyilatkozatot máshol is megtalálhatod, igényesebb fordításban. a5.hu, f1hirek.hu, f1vilag.hu. És ez így van majd minden hiteles forrású nyilatkozattal.
Általában úgyis mindig az autosport.com-ról veszik át a nyilatkozatok zömét, a forrás ugyanaz, de az interpretáció már kevésbé. És minél bulvárosabb egy oldal, annál megnyirbáltabbá és kitekertebbé teszik az eredeti nyilatkozatot. Van úgy, hogy már köszönő viszonyban sem lesznek az eredetivel.
Ha már F1-es hírportálokról van szó, említsünk meg egy újoncot is: f1csatorna.hu, különösképpen a képregény miatt érdemes látogatni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
!Overdose!
őstag
válasz wildrain #39873 üzenetére
Tavaly Silverstone-ban Button önhibáján kívül esett ki. Egy előtte kicsúszó autó körülnézés nélkül jött vissza a pályára és Button-nak el kellett rántani a kormányt, hogy elkerülje az ütközést, erre kicsúszott.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Ukrajnai háború
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tudományos Pandémia Klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen