Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
I_Am
veterán
Gyerekek, durva F1-baleset történt, Button súlyosan megsérült...: http://kepfeltoltes.hu/090407/pic00491_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
deicide
veterán
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Pompi
MODERÁTOR
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz deicide #39753 üzenetére
Szokásukhoz híven szép bulváros címet adtak, az egyébként még tegnapi hírnek.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39748 üzenetére
de nem foglalkozom vele, mert nekem nem tetszik
Tudod, hogy ez mit jelent? Azt, hogy öregszel, és a legújabb divat már nem befogadható számodra. Gondolom, amikor a 90-es években elkezdték meghajlítani a simlédert, akkor sokan ugyanezt mondták, amit most te. Azóta ők nagypapák lettek.(Engem persze ez az egész ügy totál nem érint, sem a divat, mert azt sose követtem, sem a bézbólsapek, mert az meg nincs és nem is volt soha.)
-
Ijk
nagyúr
Én csak azt nem értem miért van az hogy mindig annál a csapatnál van a legtöbb technikai zűr, ahol éppen Kimi versenyez? Viszi magával a vodkáspalackba zárt gonosz szellemet?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #39750 üzenetére
Hát azért Sumimisi alatt nem döglött be ilyen gyakran a gép. No itt van már egy gond. És lehet vele valamit kezdeni!
A BMW-nél is gyakran garázdálkodott a technika ördöge kezdetben, aztán Heifeld lett a legtöbbször kockászászló zsinorban rekordere.
Utánam a kondenzcsik!
-
7Heads Drago
veterán
válasz simonzé #39741 üzenetére
92 óta senki sem érdemelte ki ezt a küzdeni akarásával, a bátorságával és a tudásával. Nem, Schumacher sem.
Pedig Ha csak Massa-hoz vagy Barchi-hoz hasonlítod, már akkor is belátható hogy nem csak a nagy képűség vitte előre az öreget egy jó autóban.
küzdeni akarásával, a bátorságával és a tudás Erre a 3-ra pedig egy példa: 2006 Brazil nagydíj vagy 2005 Imola
És talán Schumi-nak is az érdeme az hogy ennyire jó lett akkor a Ferrari. És ezt nem is egy "szakértő" is nyilatkozta már.
Ilyen idény kezdés után én örülnék neki hogyha Vettel és Button között dőlne el a VB cím. Mindketten megérdemelnék.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
!Overdose!
őstag
McLaren: A Brawn csapatnak is jár a jogdíj-részesedés
"Képmutatás lenne, ha most azt akarnánk elérni, hogy ne kapjanak részesedést a Concorde-szerződés értelmében, csak azért, mert mostanra kiderült, hogy versenyképesek"
"Azt mondtuk, hogy támogatjuk a Brawnt. Mikor új csapatként beléptek, megállapodtunk, hogy ők is kapnak pénzt a közös jogdíjból, és ahhoz kellene tartanunk magunkat, amit megígértünk"
"az első győzelmednél még mindenki gratulál neked, a másodiknál már hátba támadnak."
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JJános
addikt
válasz 7Heads Drago #39763 üzenetére
Igen, én is úgy emlékeztem, volt forgalom rendesen.
Vettel, és Button között döljön el a VB? Hát én nem bánnám.
Egyébként Sumi honnan hozta fel a Ferrarit? És nem mindjárt jöttek az eredmények. De volt egy pilóta, akire lehetett számítani, aki mindíg teljes erőből igyekezett, akire lehetett építeni, aki nem dobta el az autót. És Vettel is ilyen versenyző lesz. Aki ezt utánnacsinálja, amit legutóbb a Q3,Q2,Q1-ben produkált, a kalapom leveszem, és a fejem meghajtom. Még akkor is, ha nem jött be a taktika.2007-05-06 óta itt!
-
Pá
addikt
válasz !Overdose! #39765 üzenetére
Erről van szó.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
PazsitZ
addikt
válasz !Overdose! #39765 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek én is ezt magyaráztam
- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
válasz wildrain #39768 üzenetére
Igazából az a környezet amibe nekem volt szerencsém felnőni, az még elég alacsonyra helyezte a másság érzésének, megtapasztalásának a küszöbét. Én hálás is vagyok ezért...még tudtam úgy 'lázadni' hogy nem kellett közben 'hülyét' (elnézést) csinálni magamból. Manapság már egy ütés, egy szög vagy egy tágító nem kunszt, a hosszú haj nem kunszt, a kopasz fej sem. Talán ezért is bízom abban hogy van egészséges képem arról hogy mi sz@r és mi nem.
Pl. egy Gibson BBKing testű gitár mindig gitár marad, ahogy egy Fender telecaster is, az ACDC zenéje mindig zene marad, egy Morgan vagy Triumph tr4 mindig szép kocsi lesz, ahogy egy Norton Manx mindig szép motor amíg a világ világ....hála az égnek.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #39762 üzenetére
Igen, jóval...nagyságrendekkel kevesebb hiba volt, ..bár az az egy az pl. a 8. VB címébe került Suzuka-ban szvsz
De MS-re oda is kellett figyelni, mert szvsz nem véletlen hogy alatt jól müködött az autó, valszeg megtudta könnyíteni a mérnökök munkáját.De most az akkori időkhöz képest kicsit szétszaladt a ménes, nem csak az autó neghibásodására gondolok..hanem mintha nem lenne igazi csapás, nem lenne aki rázná a kolompot. Mennek még mert a megszerzett tudás nem tünik el hipp-hopp...de kellene egy karakter.
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #39765 üzenetére
Úgy néz ki csak elvesztett pár milla szurkolóbázist a Mclaren. Vannak akik bedőlnek ennek a mázas szövegnek a jelek alapján. Édes naiv világ, én már kinőttem belőle...
Egyébként ha egy srácnak gyűjtenek pl rák elleni műtétre de közben kiderül hogy teli találatos lottó 5-ös szelvényt rejtegetett akkor annak is jár a segély? Direkt a lelkis példa, de ezen csak átmegy mi a lényeg, Brawn nem adta el a csapatot, akkor nyúljon már bele a saját zsebébe is.. Ha meg nem teszi ne tartsa a tenyerét, mármint a másikat mivel az egyikhez a szponzorok és Honda pitizik, úgy hogy az ez évi költségvetés teljes összege már megvan valszeg. Jah fair akkor hogy még kapjanak. Bolond a világ.
Az a pénz mehetne az egységes Kers-re, vagy egy elem fejlesztésére, vagy egy ősrégi de nagy múltú pálya felújítására. Mint pénzes desznyóknak.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz !Overdose! #39774 üzenetére
Azzal a k*csöggel? De azért mert az k*csög akkor a másik már széptündér akinek a popsitörlőjét is zöldhasúból kell megcsinálni? Szerintem nem zárja ki egymást hogy mindkettő egy kancsó. Na ennyit a kézműves foglalkozásról.
No de komolyan, azért elég egysíku az a gondolkodás aki az évad előtti és a mostani helyzet között nem tesz különbséget a pénzügyi rászorultság szempontjából, mondhatnám hogy körülményeken átgázoló önfejűség. Kegyelem alapján megszavazott pénzről van vita, nem arról hogy az járna alapból, csak úgy mellesleg.
Ez kicsit olyan mint amikor a magyar ember meggazdagszik véletlen akkor véletlen nem sikerül elfelejteni pl az ingyen tankönyvet ha sok a gyerek stb. Nekem ellenszenves na, van egy csomó ősrégi pálya, támogassák meg az egyiket, vagy adják nekünk magyaroknak hogy normális pályánk legyen...na ugye ez mennyivel jobb?[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
válasz [CS]Blade2 #39772 üzenetére
Jó lenne tudni, hogy ezek után, az élről rajtoltak? Nincs adatom. ha igen emelem a kalapom!
2007-05-06 óta itt!
-
proof88
addikt
válasz #70869248 #39771 üzenetére
De MS-re oda is kellett figyelni, (...)valszeg megtudta könnyíteni a mérnökök munkáját.
Igazából ezt sosem értettem, mármint amikor azt mondják egy pilótára, hogy sokat segít a fejlesztésben. Pl. Alonsora is mondják ezt. De hogy segít, ill. Kimi hogy nem segít?
Odaadják Kiminek a kocsit, megy vele pár kört és azt mondja, hogy nem jó az autó, de ki kell belőle húzni, hogy miért nem jó? Más pilóta meg konkrétabban fogalmaz, hogy mi lehet a gond, a lengéscsillapító beállítása elöl mehet kicsit máshogy, vagy mi?
Vagy mérnökibb munkáról van szó? Pl. Alonso, amikor odament a Renaulthoz, akkor új elemek tervezésében részt vett?
Naiv kérdések, de ez nekem homályos. -
Pompi
MODERÁTOR
válasz 7Heads Drago #39763 üzenetére
"Piquet megpördült.
Hamilton kétszer ment a pályán kívülre ugyanott.
Kimi is volt kint.
De volt még más is."Hol? A boxutcába vezető kanyarban?! Én akkor másik adót néztem, vagy te (is) kevered a célegyenesre vezető kanyarral....
Feel Good Inc.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Peat;) #39775 üzenetére
nem biztos hogy jobb lenne, mert amit a pályára kapunk, azt tutkó elsikkasztanák (ez sajnos nagyon szomorú, de mivel poénnak szántam ezért vidám szmájli következik)
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
wildrain
addikt
válasz #70869248 #39770 üzenetére
Igazából az a környezet amibe nekem volt szerencsém felnőni, az még elég alacsonyra helyezte a másság érzésének, megtapasztalásának a küszöbét.
Na, most újat tudtam meg rólad. Eddig nem tudtam, hogy te más vagy.
Én mindig csak csendben lázadok. Pl. munkahelyről hazajövet az egyik zebrán akkor is átjövök, ha piros. Kemény vagyok, mi? -
wildrain
addikt
válasz proof88 #39777 üzenetére
Nagyjából erről lehet szó. Ha megfigyeled, ilyen témában mindig a "visszajelzés" szót szokták használni a pilótával kapcsolatban, ami azt jelenti, hogy amikor beül az autóba, és kipróbálja az új fejlesztést, akkor jól meg tudja állapítani, hogy az új cucc tényleg javít-e a teljesítményen, és vannak javaslatai, hogy az adott új alkatrészt az autó más egységének milyen beállításával együtt lenne érdemes kipróbálni, használni. Esetleg egyenesen megmondja, hogy neki milyen típusú autóra lenne szüksége, milyen viselkedést vár el, és amikor azt megkapja, akkor a pályán tényleg élni is tud vele. Sok-sok apróságból jön ez össze. Mások meg csak mennek az autóval, és mondjuk nem éreznek különbséget az új cuccal, pedig előfordulhat, hogy van különbség, akár jó vagy akár rossz irányban, és amikor megkérdezik a véleményüket, akkor csak motyognak rá valamit és kész. Gondolhatod, hogy az ilyen "visszajelzésből" a mérnöknek mennyire jó lehet tovább dolgoznia...
De ha belegondolsz, így van ez bármely munkahelyen, vannak, akik kreatívak, tudnak azon agyalni, hogy az adott területet, munkafolyamatot hogyan lehetne hatékonyabbá tenni, és ezt normálisan el is tudják mondani, és vannak, akik nem látnak meg semmi fejlesztenivalót, vagy beleszarnak az egészbe, és csak sodródnak az árral, monoton teszik a dolgukat.[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
A renaultnál nagy sírások.
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
válasz proof88 #39777 üzenetére
Na ja, van akivel gyors a munka...mert tudja hogy az autóban érzett benyomások milyen részegységnek köszönhetőek, és van elképzelése hogy hogyan lehet jobbá tenni az autó viselkedését. Egy ilyen versneyzővel gyorsabban megy a munka, mint valki olyannal aki homályos érzésekről beszél, vagy ha konkrétan megnevez valamit akkor téved...vagy tévedhet.
Mert futamok sokaságáról van szó, egyértelműen kiderül ha egy versneyzőnek jók a megérzései az autó beállításaival kapcsolatban...ha többször is téved, akkor a mérnökök nem bíznak 100%-ban benne.
...és ezt lehtne ragozni tovább.
De ez egy különleges dolog, ha egy übermérnököt ültetnél az autóba, ő sem tudná megmondani, hogy a rázókő miért dobja el az autót...ahoz biztosnak kell lenni, hogy az ív, a sebesség jó volt, és ne feszessebre állítsák mert akkor szívni fog a pálya más szakaszán...hanem játszanak a futóművel, vagy a hasmagassággal...illetve fordítva, mindegy.
Az építő javaslatokról van szó minden pályán, minden időjárási körülmények között...és ha valaki itt jól szerepel, akkor a szava mérce lesz a mérnök szemében...pláne ha valóüban gyorsabb lesz, azaz ki is autózza a jobb beállításokat.off:
Wild': használtam a felnőni szót ...és melyik kamasz ne érezné másnak magát?...a szülőknek szoló könyvek 80% ezzel van teli.
de egyébként amióta rájöttem hogy ha meghalok, gyakorlatilag a világ megszünik...azóta valóban 'más'ként élek[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
PazsitZ
addikt
válasz Integra #39786 üzenetére
Ha (#39785) Pá hsz-ét leköveted: [link]
Brawn still team to beat - Webber
Ha valaki nagyon unatkozna : FIA publishes full diffuser decision
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
Elvileg a McLaren-nek sima riválisa a Brawn, a Mercedes viszont partnere. Én a McLaren helyében csöndölnék, és nem foglalnék állást a média előtt. Kapják meg, vagy ne...tök mindegy, sztem Briattore-nak van vastagon igaza...de ki tudja.
Nekem nem tetszik ahogy eddig a futamok alakultak...kétszer is jó lett a Brawn Gp-nek, és most bár az első körös SC alatti vergődés nem nevezhető részrehajlásnak, de pl. Alonso-nak egyáltalán nem kedvezett, de Vettel-nek sem igazán. Ellentétben a Brawn autókkal.
...és ez már zavar, akkor csak az zavart hogy elvettek asszem nyolc kört a versenyből, de így utólag már kifejezetten zavart érzek az erőben...
De az elsős futamon nagyon bepöccentem, amikoir az SC-t már olyan későn küldték pályára, hogy gyakorlatilag már nem volt rá szükség, és látványos volt hogy pont Button után jött ki...[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz #70869248 #39790 üzenetére
Briatore-nak igaza van, fel- le-olvasni a szabályt mindenki tudja.
De ha megegyeztél valakivel, hogy kap kedvezményt, aztán kiderül, hogy neki jobban megy mint neked, akkor vissza az egész neki nem is jár.
Ez kicsit olyan képmutató, gerinctelen dolog szvsz. Briatore-n mondjuk annyira már nem lepődök meg.Az az SC kihívás tényle érdekes volt
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
#70869248
törölt tag
válasz Steve1979 #39791 üzenetére
Igen, az nagyon zavaró volt...pedig rögtön nem ilyesmire gondol az ember, hanem arra hogy miért várnak ennyit? Amikor meg kijött akkor azon voltam bepöccenve hogy elmegy egy csomó kör mire felsorakoznak a nagy semmiért.
-De az első futamon az SC,
-A másodikon a 33. körben pros zászló, versenyeredmény a 31. kör alapján, pont abban a körben amikor Button és Rubens (és Trulli) kijöttek azaz a pit-ben mentek át a célvonalon.
-A mostanin meg a számomra kicsit érthetetlen sok körös SC rajt amikor Alonso és Vettel könnyű autóval taktikázott..
-Ezek mellé még a diffúzor ügy, ahol én már láttam a 'szabályoknak ugyan megfelelő de a szabályok szellemének nem' alapon tíltást, de itt most végül is engedték...Szal nem beszélek bundáról, mert honnan tudnám....de már zavar egy kicsit a dolog.
-
JJános
addikt
A hazugsági botrány ujabb fejleménye.
Hamitól azt várták, hogy elvigye a balhét?2007-05-06 óta itt!
-
AMD Power
titán
válasz JJános #39795 üzenetére
A csapatfőnök tagadta azokat az értesüléseket is, hogy személyes konfliktus alakult ki a versenyző és kollégái között. "A szóbeszéd arról, hogy nem kedvelik őt a szerelők azért, ami Davey (Ryannel) történt, egyszerűen badarság" - közölte.
Megy a kavarás rendesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Motion_Blur
félisten
A SC-t nem is akarták behívni Nakajima miatt, de mivel a daruskocsi szerencsétlenkedett, később bejött a SC.
Kezdődnek az összeesküvés-elmélet gyártások?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
Közvetett? Százalékot kapnak az éves bevételükből? Én nem hiszem. A McLaren is akkor járna anyagilag a legjobban ha semmit sem kapna a Brawn. A motorokat pedig úgyis ki kell hogy fizessék, nem hiszem hogy ez ettől a +30 millától függ. Ráadásul a motorokért Norbiék zsebébe zsúszik a lóvé, abból a McLaren szvsz semmit sem kap.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
AMD Power
titán
válasz Motion_Blur #39797 üzenetére
Nevetségesek ezek a hülye storyk.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #39797 üzenetére
?
Csak gondolj bele hol állt bele Nakajima a falba... mi az hogy nem akarták behívni az SC-t??
Te is tudod hogy az nem lehet rálátni arra a részre, a balosból úgy jönnek ki hogy a jobb rázókőig sodornak, aztán rögtön vissza a bal szélre hogy ideális legyen a ráfordulás a jobbos kanyarra. Mindezt elég rövid távon, és Nakajima pont ott állt bele a falba.
...ha nem akarták behívni az SC-t akkor megint csak vakarom a fejelm, hogy vajon miért nem?
-itt a youtube-s felvétel
..vagy mióta szabad berohangálni a pályára futam alatt összeszedni az alkatrészeket?!
Aktív témák
- Kedvenc zene a mai napra
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- EA Sports WRC '23
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Parfüm topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Háztartási gépek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs