- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- Computex 2024: szemrevaló madzag nélküli klaviatúrák a Varmilo portfóliójából
- Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
- Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
- A Samsung elkezdte árulni új Micro LED tévéit
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt. Persze szokás szerint csak bonyodalmak után győz az igazság és érkezik el a happy end.
-
Ilyen lesz a Metal Slug Tactics
gp A friss gameplay anyag mellé sajnos továbbra sem kaptuk meg, hogy a játék mikor érkezik az ősz folyamán.
-
Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
ph Az álló elrendezésű Mood és a továbbfejlesztett Era 2 a kis méretű, elegáns PC-t építők számára lehet opció.
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #2901 üzenetére
Ha köröztél Kinában, légyszi oszd meg velünk tapasztalatodat. Kinek fekszik jobban a pálya? Szerintem Ferrari előny lesz.
2007-05-06 óta itt!
-
#70869248
törölt tag
Annyit te is megtudsz, ha kicsit tanulmányozod a pályát, és az autók eddigi teljesítményét.
Motion körözhet estig, ő is csak ebből tud kiindulni.
Jelenleg nincs olyan szim/mod ami az idei évet szimulálhatná.
Vannak festések, meg ilyenek, de azok mögött nincs semmi...márpedig idén minden változott a Bridge'-vel,..Renault..stb. -
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #2958 üzenetére
Uannyira ott van hgoy ha viszont megbüntetnék az jót tenne a nézettségnek..
engem különösebben nem foglalkoztat, számomra Vettel egyértelműen elbambult, helye és ideje is lett volna korrigálni.
Én elhiszem hogy a mozgó dolog vonza a tekintetet, de ha nem előre néz akkor ne uazon az íven menjen, és pláne ne szorosan, mint az előtte lévő. -
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #2961 üzenetére
nem biztos, végül is tényleg elég véleményes a dolog, akár meg is büntethetik még.
-
greatchaos
addikt
meg is érdemli! /Hamilton/ - amúgy is egy alamuszi alaknak tűnik / asszem kiderült a hsz-emből, hogy nem őt favorizálom/
-
Peat;)
veterán
válasz venember83 #2961 üzenetére
Előkerült egy szurkolói! (ezzel a sportfelügyelőket minősítem hogy ilyen kell nekik hogy lássák mi is volt) felvétel, amin látszódik hogy Hamilton kimegy külsőívre és lelassít. Ennek tekintetében talán tényleg unfair Vettel büntetése, mert nemcsak elbambulás, így megoszlik a történtek felelőssége, ez olyan mintha utcai közlekedésben valaki lassítana 50-ről 30-ra a zöld lámpánál. Viszont sokan játszadoznak a SC mögött ha éppen ott vannak(Kimi is Alonso is), bár most valóban túlzásba vitte a brit, törölni kéne Vettel büntijét és egy új szabályzatot hozni, ami leírja hogy x méterre kövesse sc-t befékezés nélkül. (most csak vmi távolság van megszabva, amit mindenki átlép általában szerintem). Webber meg no comment, tényleg mindig megszívja és mind ő mind Vettel Mclaren tempót tudott diktálni...a futam izgalmi szintje meg nagyon hullámzó volt, vége jó lett volna. Mostmár mind1.
Felmenteni meg a szurkolói video nyilvánosságra való kerülése előtt mentették fel. Ott szerintem meg sem nézték az esetet, csak meghallgatták.
-
#70869248
törölt tag
válasz greatchaos #2966 üzenetére
teljesen kiderült nyugi
-
hunnylander
őstag
válasz greatchaos #2966 üzenetére
Egy fenét érdemli meg! Csak azért büntetnék meg mert öt autónyinál valamivel messzebre volt a SC-tól. Meg Webber is ott nyomakodott a nyakára, logikus hogy féltette az épségét, őneki sokkal több veszteni valója volt mint Webber-nek, ezért néha közelebb gurulhatott a SC-hoz, de nem csinált olyan hibát mint Vettel. Egyesek meg pontlevonást akarnának? NOoormális?!
Maximum pénzbírság. Még a rajthelybüntetés is túl nagy beleavatkozás lenne a pontversenybe ilyen pitiánerségért.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #2971 üzenetére
En eleve mar ezeket a satufekeket is tiltanam SC mogott, meg a drasztikus lassitasokat mikor elalszanak a SC lampai, de mindegy, nem szolok bele, nem erdekel az egyeni vb-cim annyira s ugyse szamit mit mondok, se az FIA-nak se nektek, ahogy hon szeretett -Mike- is leirta, senki se vesz komolyan
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #2972 üzenetére
Azért erre a videóra is kiváncsi lennék külsőből:youtube belső, illetve egy részletére...0:30-nál sztem Alonso túlszaladt Hamilton-n, vagy ha nem akkor az Hamilton-nak volt köszönhető..a lassulásból ítélve sztem ennél jobban Alonso már nem tudott volna fékezni.
Mindenesetre sztem is hülyeség ez a szabály, kötelezni kellene őket egy bizonyos tempóra, aztán max. nyomják mellé a féket...legalábbis ilyen időben. -
hunnylander
őstag
válasz venember83 #2972 üzenetére
A fékezések technikailag szükségesek. Fékezni kell, de a lágy fékezések a melegítésre sem a legjobbak, ami meg a legrosszabb felfényezik a fékfelületeket, és amikor az újrarajtolásnál és a további versenyzésnél szükség lenne rájuk, jóideig 'használhatatlanok' lesznek.
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #2974 üzenetére
Ilyen korulmenyek kozott veszelyforras a kemeny fekezes, SC dolga meg, hogy minimalizalja a veszelyforrasokat. b-type-al egyet kell ertsek. Nem taktikazni kene ahol lehet, hanem versenyezni, de ennek az ideje mar reg letunt.
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #2974 üzenetére
Sztem Webber tuti mondana pár javaslatot,..mert annál hogy esetleg összetörik egymást, vagy belefutnak egy áthajtásos büntetésbe, pl. szvsz még az is jobb ha az SC után következő kört is az egész pláyára érvényes sárga alatt teszik meg, de van egy minimum-maximum tempó...azalatt bemelegednek az autók, és a célvonal átlépése után lehet szaladni szabadon.
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #2975 üzenetére
A fék- és kerékmelegítés a SC-alatt a versenyzés része, főleg ilyen monszunban. Nem csak Hamilton melegítette a fékeit. A versenyzőknek ez nem új, viszont Vettel képességeit és tapasztalatait ez még meghaladta (ami az esőben való SC-ozást illeti).
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #2977 üzenetére
Tudom, a boxkiallas is a verseny resze, erdekes is pl, h mostansag tobb elozes van a sebesseglimites boxutcaban, mint a palyan Csak mar idegesito ez a csomo szamolas, taktikazas, nem elozom meg, mert majd hogyha esetleg ki tudja talan.
Kulonben jol veszem eszre, h rendkivul elszant Hamilton-drukker vagy? Vagy csupan McLaren-szurkolo?
-
marcee
addikt
Szerettem volna megnézni Alonso balesetét és a Hammilton-Weber-Vettel videót is, de már mindet eltávolítatták a youtube-ról! Akinek van linkje, ne tartsa magában!
A FIA meg rohadjon meg, nem képesek közvetíteni az eseményeket, de a net-ről töröltetik???!!! Pláne, hogy az utóbbi videót az egyik néző készítette tudtommal, nem az ő adásukból származik. (abból ugye nem is származhatna, még a mindentlátó belső rendszerük is lemaradt róla, gratula, majmok)
\m/
-
hunnylander
őstag
válasz venember83 #2978 üzenetére
Jól veszed észre, hogy gyakran különbözik a véleményünk.
Egyébként Hamilton ügyvédje vagyok, kifejezetten erre a topikra szerződtetve. Megbízott, hogy tegyem rendbe a dolgokat, ha alaptalanul vagy túlzott mértékben támadják őt.
www.HunnyF1.com
-
bolondember
MODERÁTOR
nagyon fura, h eltávolították - tehát akkor reklámban se szerepelhetnek ezentúl F1-es autók, pályák, képek?!
engem is nagyon érdekelt volna, de ja...
Elszomorító, h benn volt iksz órát, nem jutottak semmire (pedig vagy 100 kamera van összesen egy versenyen!), erre jön egy néző és az ő felvétele alapján indítanak vizsgálatot...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
EQMontoya
veterán
válasz hunnylander #2982 üzenetére
az azért vicces lenne, ha a fia a tv operatőrök munkájára kellene hagyatkozzon vizsgálatoknál
marcee: Itt a Hamilton fékezés szvsz elég nagy geciség volt Tőle. meg is érdemelné a kizárást, vagy legalább 5 hely büntetést.
Same rules apply!
-
Lacigyermek
csendes tag
Nem tudom mit kell itt szenvedni, amikor úgy is Sato nyeri meg a VB-t
-
AMD Power
titán
Massa mégsem segít Raikkönennek
Ez azért durva. Lehet , hogy Massa tényleg nem lesz Ferrari pilóta jövőre!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #2983 üzenetére
hoppá...
ez ÍGY egy kicsit durva... necsoda, h szegény Webber satuzott, hisz így megelőzte volna Hamit...
Ezek után se lesz bünti/bünti visszavonás, akkor... nem mondok csúnyát...mod:
@AMD: na, ezek után nem csodálkoznék, ha mégis igazak lennének a pletykák az Alonso->Ferrari Todt-Massa-Todt->Toyota pletyiről... ehh...
Olyan nők ideálja vagyok, akiknek mindegy...
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #2989 üzenetére
Nem volt valami erőteljes az a fékezés....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
hunnylander
őstag
Használj egy tisztességes lejátszót!
Ez viszi. Egyébként 2007-ben az .mp4 'emberi' formátum.
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz bolondember #2992 üzenetére
Ez teljes mértékben így van, ha túlmegy akkor megelőzi,..ezért fékeznie kellett.
Hol magyarázza ez azt, hogy Vettel ott ment Webber ívén, és Hamiltont nézte Webber helyett?
Az első kigyorsít-fékez..próbálgatja az íveket, a hátsó meg megy mögötte. Még az sem volt hogy kialudna az SC-n a lámpa..azaz nyugodtan mehetett volna akárhol, akármilyen tempóban Webber is és Vettel is.
Az hogy Vettel Webber ívén ment, és közel, majd nem reagálta le a lassulást az most hol nem jön a képbe? -
hunnylander
őstag
válasz bolondember #2992 üzenetére
Az Webber problémája.
Akkor én meg mondhatnám, hogy Hamilton meg azért volt kénytelen lassítani, nehogy megelőzze a SC-t. Mert az a mocskos SC is fékezett. Büntessék meg a Safety Car?!
www.HunnyF1.com
-
AMD Power
titán
válasz hunnylander #2996 üzenetére
Ebben van valami.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
lao ce
aktív tag
legalabb a versenyzok neha elolvashatnak a szabalyokat amik rajuk vonatkoznak.
40.7 Any car being driven unnecessarily slowly, erratically or which is deemed potentially dangerous to other drivers at any time whilst the safety car is deployed will be reported to the stewards. This will apply whether any such car is being driven on the track, the pit entry or the pit lane.
40.8 All competing cars must then form up in line behind the safety car no more than 5 car lengths apart and overtaking, with the following exceptions, is forbidden until the cars reach the Line after the safety car has returned to the pits. Overtaking will be permitted under the following circumstances:
- if a car is signalled to do so from the safety car ;
- under 40.16 below ;
- any car entering the pits may pass another car or the safety car remaining on the track after it has crossed the first safety car line ;
- any car leaving the pits may be overtaken by another car on the track before it crosses the second safety car line ;
- when the safety car is returning to the pits it may be overtaken by cars on the track once it has crossed the first safety car line ;
- any car stopping in its designated garage area whilst the safety car is using the pit lane (see 40.11 below) may be overtaken ;
- if any car slows with an obvious problem.http://www.formula1.com/inside_f1/rules_and_regulations/sporting_regulations/5251/fia.html
nicht kompot
Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen