- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Bluetooth hangszórók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házimozi haladó szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Apple notebookok
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
veterán
válasz premete #31500 üzenetére
ár/teljesítményt nézem, ill. megbízhatóságot/üzemidő, elég egy integrált vga.. max 100k.. persze nem baj ha olcsóbban is ki lehet hozni.. ja még egy fontos dolog, némi gari sem árthat, persze ha nincs az sem gond, csak ne a top 10 szervízigény között legyen..
köszi!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
_adaml21_
őstag
Dell Latitude E6530-nál hogy tudom megoldani, hogy HDMI-n keresztül 'transzimittálja' a hangot is?
iHD4000 + NVS5200. Amennyire láttam, teljesen mindegy, milyen alkalmazást használok, ha a HDMI-re van valami csatlakoztatva, akkor mindenképpen az nVidia kártya megy.Érdekelne az is, hogy nem lehetne azt megoldani, hogy az integrált kártyáról menjen a HDMI (és csak akkor kapcsoljon be a dedikált kari onnan is, ha szükség van rá?)
Illetve hol lehet beállítani a hang továbbítását HDMI-n? (Ha jól emlékszem XPS L502x-el nem kellett semmit babrálni, csinálta magától, holott abban is iHD3000 + Gt540 VGA-páros volt) -
_adaml21_
őstag
válasz BigBlackDog #31505 üzenetére
-
Vasinger!
nagyúr
válasz _adaml21_ #31506 üzenetére
Nekem nem kellett semmit se állítanom nV driverben, csak a hangoknál a vezérlőpultban amit Te is mutatsz, ott állítottam át a TV-t alapértelmezettnek. Ugyanezzel a hardverrel természetesen. Próbáld meg TV-n is átállítani, hátha ott van letiltva valami, de kétlem.
MÁS:
Ma beszéltem a DELL-el, holnap elvileg hívni fog a szervizes, hogy mikor jöjjön kicserélni a WLAN kártyát és a zsanérokat. Festékkopásra nem vállalnak garanciát, tehát az füst.
[ Szerkesztve ]
-
_adaml21_
őstag
válasz Vasinger! #31507 üzenetére
Igen csak itt nem engedi alapértelmezettnek állítani, sőt, azt írja, hogy nincs csatlakoztatva (ami azért érdekes, mert eleve csak akkor jelenik meg az ikonja, ha rácsatlakoztatom. Ráadásul a Sony TV felirat is megjelenik)
Kár, hogy a festékkopásra nincs garancia, nekem 4 hónapos a gépem, és már megjelent egy-két helyen pár apró lepattogzódás...
-
Vasinger!
nagyúr
-
attiati
veterán
eladósorba kerülő Dell E4300 érdekelne, ha van valakinek
-
troly
tag
Sziasztok!
Nemrég vettem egy dell 7520-as laptopot.Raktam bele egy Samsung 830 128 Gb-os SSD-t.
Van benne alapból egy 32 Gb-os samsung micron SSD. De ha felrakom az intel raid driverét akkor ez az üzenet fogad.A rendszer gond nélkül megy de a micro ssd-t nem tudom használni.
"Ha poros a PC, ne mosd ki slaggal !"
-
Krystal_s
addikt
Sziasztok, tanácsot szeretnék kérni mit tehetek olyan esetben amikor:
Tegnap kaptam vissza a gépet (5521 másfél hónapos) a 3. szervizjavításból...(wifi, 2x hangszóró csere és most alaplap is). Beakartam lépni a biosba és egy figyelmeztetés fogadott, hogy nem egyezik a model név...belépek látom, hogy azt írja Inspiron 3521.
Aida64 szerint is az alaplap neve Dell Inspiron 3521 wtf.
Lehetséges, hogy egy másik, régebbi alaplapot tettek bele ?? vagy most ez miii ? Megcsinálhat ilyet hivatalosan egy Dell szerviz?
Az aktivált Win7 HP-m helyett egy trial W7 utlimatet raktak fel, már számol vissza... -
premete
veterán
válasz Krystal_s #31513 üzenetére
Nem ismerem a 3521-est, nem lehet, hogy az alaplapjuk megegyezik az 5521-essel?
A windows 7 is lehetne emiatt, hogy Te Windows 7-tel vetted, és az új alaplap nem támogatja, mert freedos-os. A szerviznek illene tudnia, hogy a service tag-nek megfelelő alaplap került-e bele.
Persze, ha Te is freedossal vetted, akkor rakhatod rá újra a saját w7-edet, az nem a szerviz feladata, illetve alaplapcsere után a freedossal ugyanúgy menne.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Van egy Dell Mini 1012hd netbookom, és az érdekelne hogy tudom valahogy húzni a procijat?
Köszi
yo
-
SzaboZE
addikt
válasz Krystal_s #31513 üzenetére
Az király, rosszul választották ki a tipust a BIOSban, amit az első indításkor kell megadni....Ugyanaz az alaplap, a tipust a BIOS bekéri szervizelés után. Ezt módosítani utólag nem lehet.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Krystal_s
addikt
válasz SzaboZE #31517 üzenetére
Szia, modell típusnak az 5521-et választották ki, amilyen az enyém, de a BIOS az a 3521 alaplapé, ezért mikor beakarnék lépni kiírja, hogy nem egyezik....
A proci sem az, ami nekem volt alapból 3217U volt, most a csere után 3227U lett, ami elvileg 100Mhz-el jobb is lenne, de a lapra azt írják sok helyen, hogy csak max 6GB memóriát támogat az 5521 lapja pedig 8-at. Most beszéltem velük mi legyen, még visszahívnak, mert a srác, aki csinálta most nem "tudja" mi történt...
Ezért kérdeztem, hogy ez hivatalosan mehet, vagy később lehet ebből gond, ha nem egyezik a lap típusa? -
Vasinger!
nagyúr
Hát csalódtam az NBD gariban. Tegnap bejelentettem a hibákat, de csesztek felhívni időpontot egyeztetni. Ennek már erősen jövőhét szaga van, ami nekem nagyon nem lesz jó, ezért akartam ma letudni a dolgot. Innentől már csak a sz@pás lesz, mert nem leszek elérhető...:@
Ez minden csak nem NBD.
-
masholnap
senior tag
válasz Vasinger! #31525 üzenetére
éjjen a magyar virtus sajnos amilyen jól hangzik az nbd, ez nem mindig jön össze. amíg az emberi tényező markánsan számít, elő fognak fordulni ilyenek. sajnos. nem tudom más országban hogy van, de itthon valahogy az a kirívó, ha valami flottul megy. felkapja az ember a fejét, hogy úristen, ez működik, ez már nyugat
-
Krystal_s
addikt
válasz premete #31514 üzenetére
Szia hasonló az alaplap, elvileg a chipset is ua a leírások szerint, amiket találtam eddig...,de pl a Dell oldalán az 5521 max 8gb ramot támogat a 3521 csak 6-ot és a procinál egyiknél max i7 másiknál csak i5. Szóval még nem tudom, mert a szerviz sem tudja. Próbáltak most magyarázkodni, meg állítólag ők jót kértek és a pestiek küldtek mást, most várják a magyarázatot, hogy miért. Számomra már az egész ügyintézés és úgy minden nevetséges. Állítólag nekem kéne a pesti központba panaszt tennem, ha valami gondom van. Ők annyit tudnak csinálni, hogy elküldik, kivizsgálják és ott javítják, ami nem 1 hét lenne.
Eddig a másfél hónapból 4 hétig volt szervizben, a többi itthon, de csak mert nem kapcsoltam be, vagy mert egy héten 1x rendelnek alkatrészt és a hét végére már nem volt értelme bevinni...Eddig itt párszor találkoztam olyan véleménnyel, hogy az Inspiron a Dell legalja, ezért vannak gyakoribb hibák. Máshol meg dicsérték az 5521-et, hogy milyen igényes lett...Kezdem most azt érezni, hogy ma már egy 160-200ezres gép is gagyinak számít, sőt szégyellnem kéne, mert nem 300+ezres üzleti gépet vettem, amire nekem tudásban nem lenne szükségem, csak ahhoz adnak NBD garit, amiről szintén hallani érdekes dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
vwpolopg
őstag
válasz Vasinger! #31525 üzenetére
Én nem csalódtam benne, igaz első alkalommal egy hét volt a várakozás, de csak amiatt, hogy várni kellett az alkatrészre. Kövi alkalommal pedig a bejelentést követő napon meghozta a futár a töltőt, amit a bejelentés után egy órával adtak fel hollandiából! Szóval a szememben amit elsőre elszúrtak időben, másodjára helyrehozták
-
Kari1
aktív tag
válasz Vasinger! #31525 üzenetére
Lehet, hogy olyan alkatrész kell, amit nehezebb beszerezni... Pl nekem az ügyintéző azt mondta, hogy az alkarészeket külföldről hozzák és ha ez tényleg így van, hogy pl bizonyos alkatrészt (vagy mindegyiket) akkor hozatják be Mo-ra mikor te bejelentetted telefonon, akkor szerintem már az is csoda, hogy másnap be is szerelik.
-
SzaboZE
addikt
válasz masholnap #31526 üzenetére
de itthon valahogy az a kirívó, ha valami flottul megy. felkapja az ember a fejét, hogy úristen, ez működik, ez már nyugat
Szerintem meg ez a magyar virtus Az esetek 95%-ban másnap megjavul a gép, a maradék 5% meg hangosan kiabál
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
premete
veterán
válasz Krystal_s #31527 üzenetére
Az tény, hogy az Inspiron a Dellek legalja, költséghatékony szebb szóval; viszont 170 ezerért vettem én is vadonatúj e6230-ast, amibe még beleraktam 80 ezernyi extrát, így van egy top gépen, ips kijelző, 256 GB sata3 ssd, 8 GB ram, dvb-t+videobemenet, 21 Mbps-t tudó gps-es mobilnet modem, dokkoló, 3 év NBD-gari, hibátlan mindenben, az akku fél év után 1%-ot csökkent.
Nekem egy másfél éves Dell üzleti is elég lenne, ami ~2 év NBD-garival kb. 100 ezer, esetenként nem is volt használva, engem nem zavar, ha nem én bontom ki a dobozból....Inspironom és Inspiron xps-em nekem is volt szervizben, de 4-ből 2, 4 év alatt, igaz, a régebbi Inspironok is jobbak voltak.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
-
SzaboZE
addikt
válasz Krystal_s #31527 üzenetére
Az inspiron tényleg belépő kategória, de amikor arról van szó, hogy miért kerül ennyibe, akkor a hozzáadott szolgáltatást érdemes figyelni (ami esetedben sajnos szerencsétlenül nem működött). Figyeld csak meg, hogy egy lenovo vagy hp gép szervizbe kerül mennyi idő az alap elvárás a javítás idejére. A lenovot pl. helyszínen nem is lehet szervizelni, mert a konkrét alkatrész part numberét kell leadni az alkatrész berendeléséhez, tehát előbb szét kell szedni a gépet. A hp már jobb, de ott is olyan mint a dellnél vagy bejön az alkatrész másnapra vagy nem. Tudom ez téged nem vigasztal, de hidd el az ügyfeleim 95%-a másnapra kész géppel rendelkezik.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Krystal_s
addikt
válasz premete #31532 üzenetére
Már gondoltam arra, hogy némely esetben jobb vétel lehet egy kevésbé használt gép, mert legalább a gyári hibák előjönnek annál a felhasználónál, de sajnos gyakoribb, amikor pont ezért adnak el valamit. Szóval, akinek van lehetősége megbízható forrásból, ismerőstől jó kis gépet venni, az szerintem is jobb vétel, mint egy új. Ne de nekem nincs ilyen lehetőségem, egy full idegentől meg nem nagyon mernék venni. Bár ezek után már az sem nagyobb zsákbamacska, mint egy új. Ezt a .... azért vettem meg, mert megtetszett a színe (pinkes-lilás), ami elég ritka és hát nőből vagyok, nem szerettem volna szürkét, vagy feketét. Most már a színeket is más szemmel nézem.
Az a bosszantó, hogy tudom mekkora választék van a világban és ha egyszer ua a gép létezik különböző színekben, akkor nem szívesen veszek olyat, ami nem tetszik. A másik ok, hogy ennél döntöttem, mert a megyében van a Dell szerviz és ki gondolta, hogy már az elején ennyi gondom lesz és ott ilyen okos, ügyes szerelők vannak. -
Krystal_s
addikt
válasz SzaboZE #31533 üzenetére
"Tudom ez téged nem vigasztal, de hidd el az ügyfeleim 95%-a másnapra kész géppel rendelkezik."
Igen elhiszem, főleg aki hozzád viszi Látszik, hogy téged valóban érdekelnek ezek a dolgok és lelkiismeretes munkát végzel. Folyamatosan elérhető vagy, akár itt a fórumon is, vagy telefonon. Sajnos egyre kevesebb az ilyen lelkiismeretes szakember. A másik a "vidék", ahol már nem mennek, olyan rugalmasan a dolgok, ezt meg is értem, de attól még jobban odafigyelhetnének milyen munkát végeznek...Ez mitől lehet megint? Sajnos tegnap óta sokszor ilyen értéket ír ki a win. Restart után egyszer jó, máskor megint nem. 2 hete kezdte, azóta cserélték a rendszert is.
[ Szerkesztve ]
-
Avicularia
veterán
válasz masholnap #31526 üzenetére
Ne hogy azt hidd, hogy a "fejlett nyugaton" másképp mennek a dolgok. Leírtam párszor már más topikokban, sokkal szívesebben garanciáztatok Magyarországon mint Svédországban, mert itt mindnki egy idióta, a dolgozóknak még egy címet is nehezükre esik normálisan leírni.
Szóval egy bullsihit ez a Magyarországon minden szar, meg ilyen csak itthon fordulhat elő duma, a falat kaparom mikor ezeket hallom. -
masholnap
senior tag
válasz Avicularia #31536 üzenetére
tudom, hogy küffödön sincs kolbászból a kerítés, de én spec. itthon már csak több órás/napos utánajárással merek bármiféle terméket vásárolni vagy szolgáltatást igénybe venni, és még így is megeshet, hogy átvernek. hát ez van. a kapitalizmus nem korrektségre nevel, az is tuti
-
Avicularia
veterán
válasz masholnap #31538 üzenetére
Csak a legutóbbi példa. Kicseréltettem a jogosítványomat svédre, egyébként hivatásos. El kellett mennem szemorvoshoz, ezt leszámítva minden bevallásos alapon működik egyedül szemorvostól kell papír.
44 felé ballagva már nem olyan jó a szemem, az orvos megvizsgálta, majd közölte, hogy ezekkel az értékekkel csak szemüvegben vezethetek. Ezt kihasználva rábeszélt egy elég drága szemüvegre, mondván hogy csak abban vezethetek. Mikor megkaptam a kicserélt új jogsimat abba nem írták bele, hogy szemüvegben kell vezetnem, pedig gondolom a kiállító hatóság tudja milyen értékek mellett kell ezt beleírni a jogsiba.
2 lehetőség van, vagy nem ért a munkájához az orvos akinek tudni kellene milyen értékektől kell szemüveget viselni vezetéskor vagy rosszindulatú volt és rámtukmált egy szemüveget azzal hogy félretájékoztatott.
Hétfőn hívom az itteni fogyvédet, nem fogom annyiba hagyni a dolgot. -
zoli58
tag
Sziasztok!
Ma lecserélték a céges notebookomat egy Dell Latitude E5530-ra. Van egy kis gond: hang és film lejátszásakor szabálytalan időközönként bebúg pár másodpercre, eközben az egér is lefagy, a film is megáll, aztán megy tovább. És ráadásul az összes Dell ezt csinálja nálunk.
Mi lehet a hiba oka?
Sajnos sokat kísérletezgetni magam nem tudok, mert mindenhez rendszergazda kell...
Köszönöm a segítséget és tippeket! -
sdombi
tag
válasz zoli58 #31540 üzenetére
Nálam is hasonló a helyzet, azzal kiegészítve, hogy kb 10-11x egymás után kb fél-fél másodperce akad meg ugyanúgy a dolog. Viszont nálam az egér nem fagy le olyankor, kb ha nem hallgatok zenét/nézek videót akkor észre sem veszem ezt a hibát.
(#31541) BigBlackDog nálam nem ég ilyenkor a vinyó lámpa. Egy dologra tudok csak gondolni, hogy a viszonylag nagyméretű vinyó miatt (750-es) a fej ide-oda cikázik valamiért és ilyenkor a hang-kép megakad egy picit, ez viszont nem az a javítható hiba szerintem.
-
zoli58
tag
válasz BigBlackDog #31541 üzenetére
erre nem figyeltem, de hétfőn megnézem...
köszi -
Vasinger!
nagyúr
válasz zoli58 #31540 üzenetére
És sdombi
Tipikus driver hiba.
Tedd fel ezt a programot, elvileg portable, tehát rendszergazdai jogosultság sem kell hozzá: katt
Ha pirosba menne a késés, akkor egyértelműen driver gubanc van.
Apropó: Ha van rendszergazda, akkor ezt miért nem Ő oldja meg? Ez a szakmája. (Az én egyik szakmám is rendszergazda, ezért nem értem..)
Többieknek:
Most én nem tudom mi a helyzet nyugaton, vagy máshol, nem is érdekel, de egy valamit tudok: Egy újonnan 350k-ba kerülő laptop mellé, ha NBD garanciát adnak, akkor egy tök általános alkatrészek cseréje ne kerüljön már hetekbe. Ha fontos üzletember lennék, biztos hogy otthagynám a DELL-t ha valamilyen üzleti dologhoz kéne a noti és a rajta lévő adatok és azért nem tudnék vele dolgozni napokon át, mert nincs alkatrész vagy akármi.
Az ügyintéző, akivel tegnap beszéltem, azt mondta, hogy ma vagy legkésőbb hétfőn fog keresni a szervizes kolléga. De ma ugye nem keresett, hétfőn meg hiába fog, egészen péntekig, nem fogok ráérni, de még telefonközelben se leszek. Az ember azt gondolná, hogy az NBD azért NBD, mert másnapra kihozzák az alkatrészt és megjavítják. Múltkor legalábbis így volt a processzor hűtőcserjénél. Ha pedig nem tudnak tartani akkora raktárkészletet, hogy ennek a szolgáltatás igényét ki tudják elégíteni, akkor ne árulják így és hitessék el az emberekkel, hogy ez így van.
Nem szidom a DELL-t, de nem is dicsérem. A sok rossz közül, talán ez legkevésbé rosszabb gyártó, én úgy látom. Szívem szerint Apple terméket vennék ma már, ha lenne rá pénzem és gond nélkül lehetne Windows-t használni rajta OSX helyett.
[ Szerkesztve ]
-
SzaboZE
addikt
válasz Vasinger! #31545 üzenetére
Az ügyintéző, akivel tegnap beszéltem, azt mondta, hogy ma vagy legkésőbb hétfőn fog keresni a szervizes
Ezért kérdezem, hogy mikor jelentetted be, mert az NBD csak a kettőig bejelentett hibákra él, pár órára szükség van az alkatrész megérkeztéig, egyszerűen technikailag nem kivitelezhető egy kései bejelentésre másnap menni. De az NBD jelentését is egy kicsit helyre kell tenni, ami azt jelenti, hogy másnap a helyszínen a szerviz megjelenik. Nem megjavítja a gépet, hanem megjelenik és megkezdi a javítást. Namost eljátszhatta volna a szervizes, hogy kimegy, hümmög és azt mondja hogy jó, akkor ilyen és ilyen alkatrészt rendelünk hozzá. Ehelyett alkatrésszel fog kimenni, hogy ne kelljen kétszer zaklatni és hogy a legrövidebb idődet vegye igénybe a javítás. Szóval ha nem adtál esélyt sem a hétfőnek akkor azért remélem nem a szerviz lesz a hibás a hetes késésért...
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
Krystal_s
addikt
félrement...
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz SzaboZE #31546 üzenetére
Mikor csütörtökön felkeltem az első dolgom az volt, hogy felhívjam őket, tehát bőven 2 óra előtt hívtam, én sem várom el, hogy du. 4-kor hívom őket és másnap reggelre már legyen ott a szerelő.
A hiba injektálva volt, nem volt kérdéses, hogy mit kéne cserélni, így a szerelő fölöslegesen jött volna ki alkatrész nélkül, ez így van.
Igazából félig magamra vagyok mérges, hogy azt hittem, hogy pénteken megoldódik a dolog és kockáztattam azt, hogy jövőhétre átcsúszik majd a dolog, hát most ez lett belőle. Az természetesen nem a DELL hibája, hogy nekem a jövőhét nem lesz jó, hanem az enyém, de az már valamennyire az övéké, hogy addigra áthúzódott.
Természetesen, csak én voltam túl naiv, hogy azt hittem, hogy megint másnapra kész lesz minden pik-pak, mint múltkor.
-
Krystal_s
addikt
válasz SzaboZE #31517 üzenetére
Igazad volt !! Képzeld nem hagyott nyugodni, hogy régi bios volt feltéve és gondoltam mit veszítek feltettem az 5521 új biosát, ami nekem korábban fent volt A06 és simán felment. Utána megint kijött a warning... felirat, hogy nem egyezik a modell név. Id szerint 3521 volt és a security részen, ahol már be volt írva, hogy 5521 újra kiválasztottam, elmentettem és azóta mindenhol 5521-et ír ki típusnak. o.O végre El sem hiszem, lehet megszánt egy angyal. Na de ezt miért nem mondta a kedves szerelő, hogy hééé tuti nem másik fajta lap, csak nem jól írta be? Utána nézett a rendszerükben is és annyit mondott megkérdezi miért küldtek másikat... hát ez kész, képes lett volna másik lapot rendelni...de most örülök ennyi szar után végre egy kis jó is. Durva, hogy nő létemre nekem kell ilyeneket megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
premete
veterán
válasz Krystal_s #31549 üzenetére
Látod, csak ugyanaz az alaplap.....
Dicséretes a hozzáállásod, hogy magad megoldottad, a helyi szerviztől kérd el nyugodtan az árát.
Nekem is van pár olyan értelmes hölgy ügyfelem, akik szinte mindent tudnak a számítástechnikából, tisztelem is őket érte, ők a leghálásabbak a segítségért is, és legközelebb tudják is a megoldást (ahogy azokat a férfi ügyfeleket is kedvelem, akik úgy kezdik, hogy "hülye vagyok hozzá, segítsen").
A legrosszabb (nemektől függetlenül), aki azt hiszi, hogy ért hozzá, mert egyedül megtalál egy f@szbuk oldalt, majd reklamál, hogy miért tart 10 percig x software újratelepítése a céges szerverről.Eladó laptop-tablet és kiegészítők: http://goo.gl/VPuKDH
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 10. gen ultrabook szép állapotban 80k-ér eladó!
- Asus ROG Strix G713 /Ryzen 7 4800H/16GB DDR4/512GB SSD/RTX 3050/Beszámítás.
- HP Zbook 17 G4,4K UHD,i7-7820HQ,32GB,256GB SSD+1TB HDD,P3000 6GB VGA,WIN11
- 90 - Lenovo Legion Pro 5 (16IRX9) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4070
- Toshiba Tecra R950, 15,6" HD+ Kijelző, i5-3230M CPU, 8GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest