- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tragiQss
tag
válasz SzaboZE #24877 üzenetére
Nem általános szoftveres problémák supportjáról beszélek, hanem a dell álltal kiadott, általuk "supportált" bughalmazokkal kapcsolatos hibakezelésről.
Gondolok itt pl. a minimum fél éven át próbálgatott automatikus driver frissítésre, ami valamelyik driverből következetesen egy régi darabot akart a gépemre erőszakolni, minden alkalommal sikertelenül. (kb. fél év után azt hiszem, végre kegyeskedtek javítani)
Vagy amikor feltelepítem a legfrissebb, kizárólag a Delltől elérhető tapipad drivert, aminek a telepítése után megkergül a toucpad, akkor legyen ember, aki képben van és meg tudja mondani, hogy mit kell tenni, hogy normálisan működjön legalább alapbeállításokkal, illetve hajlandó továbbítani a szoftver íróinak a hibajelzéseket és van valaki, aki ezeket a hibákat javítani is tudja.Hangsúlyozom: csupa olyan szoftverről van szó, amit a dell házon belül állít elő, máshonnan nem elérhetőek!
És légy oly kedves, (sokadik alkalommal kérlek) ne nézz mindenkit hülyének, akinél nem működnek ezek a szoftveres állatorvosi lovak! Csak húsz évig éltem IT-sként, azért egy windows-t fel tudok hiba nélkül telepíteni. Ahogy a doksikat is megértem és tudom (illetve tudnám) leírás szerint telepíteni a drivereket (ha a leírás követné pl. a support.dell.com változásait - ugyanis, ha jól sejtem, a mostani telepítési útmutató alapján a Latitude szoftverek nagy részét meg sem lehet találni, mert pl. más néven, más csoportba kerültek a legutóbbi átalakítás során)A gép mellé adott diag szoftver szart sem ér, mert a hardver elemek felét sem teszteli.
Pl. a döglött smartcard readerről semmit sem tud. Ha jól emlékszem, a BT/Wifi stb. eszközök tesztelésére sem képes.
(mert ha nem tudnád: a Latitude E6x20-as szériához nincs külön telepíthető diagnosztika, csak az van, amit a BIOS mellé tettek, ahogy még jónéhány egyéb szoftvert is kivettek az új széria készletéből)
Na, inkább nem növelem tovább a vérnyomásomat...
(tájékoztatásul: lehet, hogy merő szívességből, de az IBM-es srácok ki tudtak segíten, mind az egy alkalommal, amikor szükségem volt rájuk három év alatt)
Hogy miért vettem mégis Dell-t? Mert nem tudhattam előre, hogy ennyire ócska amit a Dell ránk sóz, mint hardver, mind szoftver, mind támogatás terén.
Elhiszem, hogy a 6510-zel bezárólag maga volt a csoda, de amit én tapasztaltam itt az elmúlt kb. tíz hónap alatt... minden kritikán aluli. (melyik cég engedi meg, hogy a gyártósorról leeső selejtet küldje ki csere alkatrészként, ahogy azt a korábban linkelt képen láthattad, ha megnézted?)
Új hozzászólás Aktív témák
- Új/Újszerű Asus TUF F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 - Gari
- Lenovo ThinkPad T14s Gen 1 - i7-10510U, 16GB, 256GB - Garancia
- HP Zbook Firefly 16 G10 (865S8EA) Mobile Workstation - ÚJ - 16" notebook - i7-1360P, 32GB
- Asus TUF FX505GE - 15,6"FHD IPS - i7-8750H - 8GB - 512GB SSD - GTX 1050 Ti - Win10 - Magyar
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar