Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SzaboZE

    addikt

    válasz tragiQss #24874 üzenetére

    Akkor másképp gondolkozunk :) Én support alatt azt értem, hogy ha nem indul a géped, akkor kimegyek és megjavítom másnap. Nem azt, hogy ha valami szoftvert nem tudsz felrakni (általános számítógépes ismereteket igénylő feladat), akkor én kimegyek és garanciában felteszem. De teszem azt, ha nem megy - mert van ilyen - akkor nem veszek gépet freedos-szal, hogy majd a torrentes windows7-et felrakom, mert az otthoni asztali gépet is én telepítettem már egyszer. Erre a célra van az előtelepített gép, amin garantálhatóan minden fent van ami kell! Sajnos a magyar agyakban a garancia fogalma összekeveredik a szólokhabajomvan fogalmával. Mint ahogy az autóvezetést is meg kell tanulni úgy a számítógép használatához is szükség van alapismeretekre. Ha ez nincs meg, akkor nem fog az autógyártó neked tankolni, gumit cserélni és lemosni sem fogja az autót ha koszos lesz. Ezek után lehet rájuk fújni, hogy ha egyszer nem megy az autó, akkor miért nem jönnek ki garanciában, hiszen a kéziféket kiengedve elindul az autó is. Vannak olyan dolgok, amiben kötelezettséged van és ilyen az, hogy a gép mellé kapott diag szoftvert elindítsd (baromi nagy tudást igényel az F12 megnyomása), mint ahogy az autószervízben is meg fognak kérni, hogy mondd el nem világít-e a műszerfalon valamilyen baljóslatú piros lámpa. Aki ebben nem képes együttműködni, csak hajtogatni hogy helyszíni garanciám van, az könnyen úgy fog járni, hogy kimegy a szerviz és mivel egy szoftver hiánya okozta a hibát ki fog számlázni mondjuk 16 ezret. Akkor megint persze a szerviz lesz a hibás, hiába probálta rávenni az ügyfelet, hogy működjön együtt és esetleg nem kerül ilyen helyzetbe.... Hidd el havonta egy-két ilyen ügyfél akad, akinek aztán bele kell nyúlnia a pénztárcájába és csak a hatalmas öntudatának köszönheti a kárát. Nem azért ülnek a vonal végén az emberek, hogy elhajtsák a népet, hanem elmondják nekik, hogy hogyan tudnak segíteni a hibamegoldásban, hiszen a megoldás közös érdek! Adott esetben bambán kimegy a szervizes, lefuttatja a diagot, az kiír mondjuk hdd hibát. Másnap mehet újra egy hdd-vel. Te két napot buksz ő meg egy plusz kiszállást, ez a cél?

    Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

Új hozzászólás Aktív témák