- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bemutatta első Snapdragon X-re épülő notebookját az ASUS
- Melyik tápegységet vegyem?
- Plazma TV topic
- E-book olvasók
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Rövid videón a Black Myth: Wukong
gp A sokak által várt játék a tervek szerint augusztus végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #60245 üzenetére
Javaslom a szerelődnek hogy maradjon a kaptafánál.
Alap dolog hogy turbóból a lehető legkisebbet használjuk, ami éppen hozza a szükséges nyomást a megfelelő tartalékokkal.
Nagy turbó = nagy turbólyuk, kelletlen, lassan felpörgő motor, aztán valahol fenn hátbavágás...
Ez pont az amit mindenki el akar kerülni.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
#65537792
törölt tag
válasz molnarpeter #60249 üzenetére
Szia! Köszi!
A hatgolyót ma fel is hívom. Oldaluk szerint foglalkoznak kardánnal is.
Hát kíváncsi leszek mit mondanak, mert bontottan már találtam 30-ért. Új febi 91 ezer. Gyári 320k.
Ez a 7zap jó oldal, de ahogy nézem az egyik magyar bmw webáruház ezt az adatbázist használna. [link]Amúgy nekem ezt kell: Drive shaft, 4-wheel BMW 3' E90 (front) 26 20 8 628 042, 26 20 9 488 491
-
H.Ezredes
őstag
válasz Shadowbull #60250 üzenetére
Majd szedd össze a gondolataidat is másik pár dologgal kapcsolatban.
De az EGR-es történethez még annyit,hogy elsiklottál az felett,hogy rendre nem jelzik az autók,hogy kevesebb hűtőfolyadék van bennük. Közben az EGR hűtő el van durranva... Mellékelek képet is 2 külön autóról amiknél jóval kevesebb volt a szint és nem jelezteka múszerfalon semmi hibát....
És mint írtam korábban ez nem egyedi eset rendszeresen találkozok ezzel a hibával....
De akkor reagálhatnál másik problémákra. Miért jó,hogy ~25-30E Km-t elmegy egy autó olajcserék között és miért 2 olajcserénként kell levegőszűrőt cserélni 50-60E Km megtétele után ??????? Az én tapasztalataim azt mutatják,hogy nagyban hozzájárulnak az idő előtti kopáshoz ezek a karbantartások hiánya. Amíg újak az autók elviselik de ahogy nő a Km úgy egyre jobban megviseli őket.... Egy 50E Km -t futott levegőszűrő milyen hatékonysággal szűr ?????? Mert,hogy láttam nem 1 turbónál,hogy emiatt a sűrítő kerék széle ledarálódott mert nem tudott megfelelően szűrni a levegőszűrőa levegőszűrő.... Vagy a folyamatos regenerálás miatt gázolajjal felhígult motorolajjal szerinted jó,hogy ennyit elmennek a tulajok ? Egészséges mikor így 20-30E Km-es olajjal beforognak 5000-et ???? DPF-nélkül látszik,hogy van természetes olajfogyasztása a motornak DPF-el ez megszűnik hiszen a szint csak nő sőt nem 1-2 esetben még a szint a maximum fölé is emelkedett..... Ez mennyire tesz jót a motornak ?????
Ez egy G11 ~53E Km mi csináltuk a második olajcserét rajta és soha nem volt azelőtt levegőszűrő cserélve hiszen a BMW szerint csak minden második olajcserekor szükséges... Szerint ez így jó ?????? Megfelelő levegő jut a motorba ? Vagy inkább az életérét küzd......
De ez is csodálatos gyári előírás szerint volt karban tartvaPersze az a dolga,hogy megszűrje a levegőt de amikor hullik a por retek mindenhova az egész szűrő össze van szívva a motor kínlódik azért az talán mégse jó... Bár tudom majd azt mondod ez így milyen fasza így a jó....
Az F szériától szétporlanak a klímahűtők pár éves autókon egyszerűen köddé válnak a lamellák... Ezzel mi a helyzet ?
De biztos ez is jó. Miért használtok lifetime feliratot a hajtómű olajokra ??? Mennyi nálatok a lifetime ??????? Ugye a váltóra is rá van írva,hogy lifetime.... Közben a ZF aki maga gyártja a váltót világosan leírja,hogy 80-120E Km között cserélni kell az olajat vagy maximum 8 év futásteljesítménytől függetlenül....
Nálatok is 80-120E Km a lifetime ??????
Miért veszitek ki az osztóműből / differencilműből a leeresztő csavart ??????? ( Tudom mert lifetime és nem kell cserélni.. ) Az osztómű tönkre megy ha nem cseréled az olajat benne... Nem 1-2 osztóművel volt probléma,hogy nem cserélték az oljat benne és akár már 80E Km után rángatott és fekete égett olaj jött le belőle. Szépen kiszívtuka feltöltő nyiláson és az új olajjal megszünt a probléma. 60-80E Km megtétele után cserélni kellene mindig. De,hogy a gyár nem ír csereperiódust az szégyen főleg,hogy még nehezíti is a cserét. Dirket menjen szét ???????? Vagy miért van erre szükség ????? Nem akarom elhinni,hogy nem tudjátok,hogy le kell cserélni.... Ha nem cseréled le jönnek az osztómű hibák sorra....
Rendre ilyen fosul vannak szervizelve az autók mert a gyár ezt a szar előírást adja meg....
Végig 150E Km-ig így volt szervizelve. Stabilan ~30E Km után olaj csere ~60E Km után levegőszűrő csere..... Nem is csoda,hogy ki kellett cserélnia vezérlést / csapágyakat / mindent pucolni stb stb.... És rendre látom,hogy volt szervizelve az összes autó.... Márkaszervizben szervizelt autó nekem nem is kellene mert ott leszarják azt,hogy mi lenne a jó aszerint mennek amit a gyár előír.... De a gyárnak nem érdeke,hogy 5 év után is megtartsd az autót addig meg elműködik úgy ahogy...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
-
malacka87
senior tag
A gyárak nem a második meg a harmadik tulajnak csinálnak autókat. Ez a helyzet sajnos. Első még kifizeti használja majd tud venni újat. Neki tök mind egy mi lesz a kocsival 3 év múlva.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
-
Anaren91
senior tag
Na ma beszartam kicsit. Nem nagyon nézegettem mostanában a hűtőfolyadék szintet, és amikor beültem meló után a kocsiba, látom írja, hogy alacsony. Na mondom hazáig még kibírja, majd töltök rá ( 3km). Hazaérek, nyitnám a kaput, nézem fehéren füstöl a kocsi. Na már láttam a szemeim előtt, hogy ez drága lesz. Gyorsan beálltam, kocsi leállít víz feltölt. Olajszintet is megnéztem, az is minimum felett volt egy picivel, feltöltöttem azt is. Vártam egy kicsit, közben hívtam a szerelőm, persze jól megbíztatott: kisturbó. Mondom 20k km van kb benne. Akkor lehet hogy a nagy. Na mondom fasza. De mondom az olajat nem ette meg. Menjek le hozzá ránéz. Indítás után már csak hébe bóba fújt ki kis fehér gomolyagot. Mire oda értem, már egyáltalán nem füstölt.
Annyia alacsony lett volna a hűtővíz, hogy felhevült az olaj és megégett kicsit? Vagy mi a tök lehetett, mert erre a szerelőm se tudott mit mondani így hirtelen.MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #60262 üzenetére
EGR hutod repedt el.. Teljesen tipikus..... Üzem elég motornál fehér füstöt látsz vagy üzemmeleg motort leallitod pár perc után újra beinditod akkor megint jön a fehér fust... Elrepedt az EGR hutod ennyi...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #60263 üzenetére
Az az érdekes, hogy mint írtam 3 km-t mentem vele, mikor haza értem füstölt, majd feltöltöttem a hűtőrendszert, meg vagy fél liter olajat, és utánna egyáltalán nem füstölt. Pedig mentem vele 50 km-t.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #60264 üzenetére
Ez amit leírtál pedig tipikusan EGR probléma. Alacsony hűtőfolyadék szint / fehér füst . Elreped az EGR szivárog a hűtővíz ami belefolyik a kipu csonkba és ott ahogy elpárolog / elég akkor füstöl fehéren. Mivel nincs DPF az autódban még jobban is látható. De nyilván tévedhetek
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #60267 üzenetére
Hát kiderül hamarosan úgyis De igen kb 2 lehetőségre szűkítettem le a dolgot. Első amit te leírtál, a másik meg, hogy felhevült az olaj, mivel minimum fölött volt egy picivel a szint, meg már vagy 7500 km benne van az olajba, hűtés hiányában lehet, hogy a híg olaj a gyűrű mellett bement az égéstérbe.
Ma reggel amikor beindítottam, egyáltalán nem füstölt, ha szivárogna az EGR akkor reggelre lett volna benne megint anyag amitől füstölnie kellett volna, vagy legalább a kipufogón kitolni a vizet, de azt se tapasztaltam. De most nézem napi szinten a vízszintet, ha nagyon fogy akkor tuti az EHR hűtő a ludas. De akkor szerintem kap a kocsi egy EGR delete kittet és kiszedem az egész hóbelebancot belőle a faszba, úgyis ki van írva, csak fölöslegesen van benne.Az a baj, hogy olyan fasza helyen van az egr hűtő, hogy megnézni se nagyon lehet, hogy eltört-e valahol (ahogy olvastam álltalában a harmónikás rész alsó részén).
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Shadowbull
addikt
válasz H.Ezredes #60242 üzenetére
" 1 a belső forrasztás. 2. kívül a megferülő cső szétreped 3. a megkerülő szelep berohad"
Es meg biztos van ezek kivul egy tucat mas hibalehetoseg is, ez egy komplex alkatresz. A kigyulladas szempontjabol viszont irrelevans, azt a szivargo resz okozta, azt ellenorzik es cserelik ha szukseges.
"Itt nem csak 50D-ről van szó pl X3 20D
Amiről te beszélsz az ez [link] De itt van más is [link] [link]"De, csak az 50D-rol van szo, ott kovetett el hibat a BMW, es az sem volt szandekos. Az osszes tobbi szimplan dilettanizmus, a hatalyos szabalyozas szerint ugyanis teljesen rendben van ha az utcan adott korulmenyek kozott nem tartja be az auto a hatarertekeket. Ez nem csalas, ez egyszeruen igy van. Nem is buntettek meg a BMWt sehol sem csalas miatt.
Az utolso temad meg a kartellvad volt, ott meg mindig vizsgalodnak, ami a sajtoba kikerult rola az szimplan marhasag. A legujjab fejlemeny az ugyben az hogy a BMW feloldotta azt az 1,4 milliard eurot amit kotelezoen tartalekba tett az esetleges buntetes kifizetesere, ugyhogy ha lesz is valami buntetes, akkor az joval alacsonyabb lesz."Több tulaj is arról számolt be,hogy előbb felpörgött a motor nem tudta leállítani és utána gyulladt ki..."
Klasszikus dizeles olajfelkapas es felporges, elofordul minden gyartonal teljesen szetkopott vagy valamilyen mas okbol meghibasodott motoroknal.
" 5-10 év múlva nem fognak kijönni a tervezési / karbantartási hibák"
Na ezt valasszuk szet. Ha 10 ev mulva valami meghibasodik akkor az nagy valoszinuseggel nem tervezesi hiba. A meghibasodasok 90%-a amugy sem tervezesi hiba, hanem egyeb minosegi gond, gyartasi hiba, stb.
" Ez mind a gyártás után derül ki.... "
Termeszetesen, amirol aztan minosegi statisztikak keszulnek, es ezt megkapjak a fejlesztok is. Nyilvan 5 eves kor utan nem nagyon lehet statisztikat csinalni, mert az autok szimplan eltunnek a gyari szervizek latokorebol.
" Igen úgy gondolom,hogy fingotok sincs mikor beindul a tömeg gyártás milyen hibák fognak jönni amik majd később derülnek ki...."
Hat ha tudnank elore hogy valami hiba kijon akkor nyilvan mar modositanank az egeszet, nem? Amugy meg az hogy vannak meghibasodasok teljesen normalis, ilyen a tomeggyartas. Nyilvan tulajkent bosszanto, de ezzel egyutt kell tudni elni.
"rendre nem jelzik az autók,hogy kevesebb hűtőfolyadék van bennük."
Hat ha nincs benne szinterzekelo, akkor nehezen tudja jelezni
" Egy 50E Km -t futott levegőszűrő milyen hatékonysággal szűr"
Fogalmam sincs, sose foglalkoztam levegoszurokkel. Igy kapasbol azt mondanam hogy ugyanugy szur, csak eltomodik es nagyobb ellenallast jelent a szivorendszerben. A kerdes az hogy mennyire, es hogy tudja-e ezt kompenzalni a motor valahogy.
"Vagy a folyamatos regenerálás miatt gázolajjal felhígult motorolajjal "
Le van tesztelve mekkora maximalis uzemanyagarannyal van meg a megfelelo kenes, meg nem mondom fejbol mennyi, talan 30%.
"Az F szériától szétporlanak a klímahűtők pár éves autókon egyszerűen köddé válnak a lamellák... Ezzel mi a helyzet ?"
Fogalmam sincs. Ha nem lesz tomitetlen akkor mindegy hogy nehany lamella kihullik. Bar az utolso kep az eleg extrem. Hany eves auto?
Valtohoz-osztomuhoz nem ertek, sose foglalkoztam veluk.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Anaren91
senior tag
válasz H.Ezredes #60267 üzenetére
Btw jól értelmezem, hogy az AGR meg az EGR egy és ugyan az az alkatrész csak az első a német rövidítés, a másik meg angol?
Egyik számlán rémlik egy AGR hűtő csere kb 50k km-el ezelőttről, szal az nem rég volt cserélve.
Szerk.:
Meg is van 40k km-el ezelőtt volt cserélve.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #60272 üzenetére
Te meg minden alkalommal jösz ezzel. Most is úgy beszoptam, locsoltam rá tegnap is mind az 500 forintot desztillált vízre. Ma is mentem vele egy hosszabb kört semmi baja.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz FIREBLADE78 #60274 üzenetére
13 éves autó, mit várjak? Hogy hozzá nem kell nyúlni? Eddig semmi komoly összeget nem kellett ráköltsek. Az meg, hogy felelőtlenül nem néztem rá mostanában a hűtőfolyadék szintre ebbe a nagy melegben az az én hibám. Lassan majd neked is előjönnek a dolgok (mondjuk egy fincsi szívósor csere 500k ért) akkor már neked is szopó roller lesz, mehet egyből a méhbe.
Ilyenek ezek az alkatrészek hogy elfáradnak néha , gondolok itt azokra amit cserélnem kellett. Pl Turbócső, motortartó, felfüggesztés elemek. Jó is lenne, ha örökké tartanának.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
whitezo88
nagyúr
Na ha már mérnök vs szerelő, végre egy olyan vidi ami laikusnak érdekes, és beszélnek benne miért problémásabbak az N-esek többek közt, és miért szakad a lánc az alublokkos M57ben a vasban meg nem, hiába tökugyanaz a lánc. [link]
Spoiler: eszerint mert az aluban könnyebb a főtengely sokkal, és a befecskendezés meg nagyobb (1350 vs 1600-2000 ugye tudtommal), emiatt jobban rántja az egészet a nagyobb erő a könnyebb tengelyt. Kb ennyi.
-
chess001
aktív tag
válasz Anaren91 #60275 üzenetére
Az a vicc, hogy nálunk a 15 éves 3-asra idén kellett költeni egy vízpumpára (meg előtte 1 helyzetjelző izzó csere és a csomagtartónál 1 törött vezeték). Mondjuk most 2 helyen látok olajcseppet, ami idegesít, dehát ilyen az amikor toyotája van az embernek...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Anaren91
senior tag
válasz chess001 #60277 üzenetére
Kopó alkatrész, most érett meg a cserére. Semmi köze ahoz, hogy milyen autó. Max annyi, hogy az 5-ös nehezebb, meg a 19-es felni se tesz jót a felfüggesztésnek, hamarabb tönkremegy. Turbócső, intercooler meg hát a teljesítmény áldozata lett. Amúgy is cserélni akartam, mert kicsi a gyári intercooler, de ahogy nálunk mondják," ha nem csinálod meg időben, a gép szakít rá magának időt".
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
chess001
aktív tag
válasz Anaren91 #60278 üzenetére
Igen, mondjuk az enyémben tényleg 212e van, nem volt tekerve, az egy hazai dízelnél még újnak számítana... Futóművet én is már cseréltem a vezethetőség miatt, de a gyári is megvan. 17/18-as felni van-volt alatta, de a 17-essel sokkal kényelmesebb, a compact megörökli a 18-ast.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#65537792
törölt tag
Még múltkor írtam, hogy nem jó a tolató lámpám. Kapcsoló csere után sem működött.
Kaptam tanácsot, hogy nézzem meg a csomi kebelvezetőnél. Felnyitottam a gumicsövet és lám pont az a kábel volt sérült ami felel a tolató lámpa világításért.
De ezután sem lett jó.Tovább kutattam a netet és rábukkantam egy olyan dologra, hogy a modul ami a világításért felel lehet a hiba oka.
Van benne egy számláló ami számol valami és, ha az elér egy limitet kikapcsolja.
Toolset32-vel kell nullázni ezt a számlálót.Van itt olyan, akinek megvan ez a progi és megtudnánk csinálni? Egy jó sörre a vendégem.
Vagy ezek beszerezhetőek "virágboltból" is? Laptop van. OBD kábelt biztos tudok keríteni.
-
Chrys_
addikt
válasz #65537792 #60280 üzenetére
Itt elég sok programot találsz: bimmerscene
-
probizz
tag
Tudtok ajánlani eladót az alábbi típusokból? (ami nincs fent a Használtautó.hu-n)
- E92 335i (N54)
- 440i coupe
Hátha van itt a fórumozók között (vagy van olyan ismerősötök), aki gondolkozik az eladásán. Jó minőséget szeretnék venni, természetesen ennek megfelelő áron.
Légy szíves írj privát üzenetet, ha tudsz segíteni benne.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
#65537792
törölt tag
válasz FIREBLADE78 #60286 üzenetére
Képzelj oda egy ?-et a tetszik után. "Mert"-től új mondat.
[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz CharlieDrop #60289 üzenetére
Első szériás 6-osra gondoltam, azok mennek ebben az árban. Ott is van 3.0 motorral.
cyberwarfare: Lemaradt a kérdőjel...sorry!
FIREBLADE78: Csak felvetettem neki opcióként. Néztem mobile-n egy 90k km E92 15 000eu. Egy régi 6-os még a mai napig szép, főleg ha M-packet is van rajta!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
szilchi
őstag
Sziasztok.Tervezek venni egy E39 vagy E46 BMW-t,negyedik autónak.Olyan 1M körüli összeget szánnék rá,nagyjából tisztában is vagyok vele,ennyiért mi (lehet) a kínálat.Főleg benzines,323i/523i/528i érdekel,de nézegetem a dízeleket is.Van pár kiszemelt eddig.
Amit eddig utánnanéztem,az az,hogy az N-es motorkódos négyhengereseket lehetőleg kerüljem.Van egy Delphi DS150 diagom,azzal ki tudom olvasni a hibákat?Vagy kell valami specifikus BMW kábel/olvasó?Meg észrevettem,elég kevés az automata váltós ,a 220 találatból 23 volt olyan,ezek ennyire rosszak lennének/lehetnek?Mondjuk mivel hobbiautó lesz,lehet manual is.
A rozsdán és az olajevésen ,futómű állapoton kívül van még valami fontos amire figyelni kellene?Előre is köszönöm a tanácsokat.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
chess001
aktív tag
válasz szilchi #60291 üzenetére
Milyen hobbi a cél? ;P
Csapatósnak nagy motor-kis kaszni, vagy kis motor-mini kaszni.
Egy barátomnak van 323Ci automata, szereti, azt mondja mind az 1000 eurot megérte...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
szilchi
őstag
válasz chess001 #60292 üzenetére
Mini ill. kis kaszniba nehezen férek be (188 cm) .Azért is inkább 5-ös.Hobbi cél pár kisebb kirándulás a Bakonyba,éves szinten max 1-2 ezer km.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Chris0321
addikt
válasz szilchi #60293 üzenetére
Hello.
Évi 1-2.000 kmre nem vennék dízelt, nem érné meg. Én e46 320i-t vettem 1.2 millióért 2 éve úgy, hogy tudtam van vele pár probléma és a mostani szervízeléskor tartok ott, hogy ráköltöttem az árát. Most pl. a hátsó felfüggesztés lesz felújítva, meglepetésképp még lengéscsillapítót is kell cserélni. Egy ötös BMW fenntartása többe kerül mint a hármas, úgy emlékszem pl. a futómű alkatrészeit említették ami jóval drágább ezt jó ha belekalkulálod a költségvetésbe. -
chess001
aktív tag
-
szilchi
őstag
válasz Chris0321 #60294 üzenetére
Ok,akkor lehet maradok az a tervnél és benzines lesz .Alkatrészeket néztem Bárdinál,de ott lényeges különbséget nem láttam alkatrész árban a 3-as és 5-ös között.Mondjuk elsőként lehet úgyis a 323-at nézem meg,mivel az van a legközelebb.Hobbiautónál a ráköltött pénz és idő nem elsődleges úgyis.De biztos vagyok azért benne én is,hogy egy Fünfer fenntartása több lesz mint egy Dreier-nek .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
negro
őstag
válasz Chris0321 #60298 üzenetére
En "nem tudom" mi van most de nagyon. E39 is nagyon fel lett kapva utobbi idoben, tonna szamra jottek videok yt autos portalokon, akar 20i akar M5, agyon ajnarozva a tipusokat. Ami tok szep es jo, hogy ilyen hobbira akarnak szanni az emberek de en is azt mondom 1 millaert, problema mentes E39-et amibe csak beulsz es hasznalod felejtos. Es ezt ugy ertem meg +1 milla rakoltese utan se... mert nem jutsz oda. Eleve inkabb a mobile-rol nezegetnek de ott is 7-10 ezer euro tartomanyban. Szerintem igazan jo alapotut nem is hirdetnek meg magyarba. Ismeros alapon elmegy a jo. Engem nem 1 ember megtalalt mar, par eve gondolkodtam azon eladnam es zok szo nelkul fizettek volna erte 2,5-et. Ez volt 2-3 eve...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Óvodások homokozója
- Milyen processzort vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jogász topic
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- 2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest