Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Pár órás tapasztalatok az új (használt) 530e-vel kapcsolatban:
- menet közben 3x is kidobta, hogy egyes vezetéstámogatók nem működnek (kanyarodás után, vagy sávváltás után volt pl.). Majd garázskapu elől indulva a ráfutásgátlót írta hibásnak. Leállítás után ezek mentek, sőt volt ami menet közben "javult meg".
- Otthoni töltés közben 80% környékén azt írta ki telefonra is meg a rendszere is, hogy csökkent töltési teljesítmény (az autó rendszere érdekében). Addig 21:47-et írt teli töltésre, most 23:12-t. Kihúztam, bedugtam a kábelt, de ugyanez maradt.
- Van az autóban connected drive, van képernyő tükrözés is, ezt eddig nem is tudtam, Samsung S20+-al megy is, de egy 2020 Iphone SE-vel nem dobta fel a Car Play lehetőséget (listában sincs). Ezek szerint az nincs benne? Vagy csak kábelről megy ez esetben?
Amúgy imádom
My BMW-re már felregeltem, esetleg valami javaslat van még, amit meg kéne tenni?
A telefon és a média verziója a rendszer szerint: TB-007.007.008 és MB-007.007.008
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #59801 üzenetére
Gratula! Jöhetnek a képek.
Az első bejegyzésedhez nem tudok mit hozzáfűzni.
A töltésről: én még nem találkoztam ilyen üzenettel. Nekem eddig minden alakalommal feltöltött 100%-ra az előre jelzett időpontra (sőt, általában pár perccel hamarabb). Bár én csak utcán töltök - egyszer teszteltem csak kb 3-4 percig az otthoni töltést.
Én is egy Samuval használom az Android Autót, simán megy vezeték nélkül. Illetve látom a listában a CarPlay-t is, de tesztelni még nem tudtam (telefon hiányában). Szerintem próbáld ki kábellel!CharlieDrop: Szerintem az nem normális, h a töltőre csatlakoztatva jelzi, h mikor lesz 100%-ra töltve, és később kitolja ezt az időpontot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #59801 üzenetére
Közben eszembe jutott még valami: az előző négyes BMW-mnél a tempomat és a sebességkorlátozó dobálta a hibaüzeneteket. Néha napokig semmi, majd óránként többször is, elég bosszantó volt. A lényeg: nekem a kormányban romlott el az egyik jeladó (ha jól emlékszem), kísérő jelenségként a kormányon inaktív lett az összes gomb. Esetleg teszteld le, h neked működnek-e ilyenkor?! A szervizben diagnosztikánál egyébként látható volt az összes hibaüzenet (több mint száz volt).
-
Carlytoo
aktív tag
válasz bulikavagyok #59804 üzenetére
Szerintem az nem normális, h a töltőre csatlakoztatva jelzi, h mikor lesz 100%-ra töltve, és később kitolja ezt az időpontot.
Dehogynem. Ez teljesen normális, sőt. Az akkumulátort akkor terheled igazán, ha hagyod teljesen lemerülni, vagy pikk-pakk 100%-ra töltöd. Veszít az élettartamából. Ha újabb iphone-od van az is ezt csinálja. Az én Xiaomim is."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
válasz Carlytoo #59806 üzenetére
De én nem erről írtam, furcsa, h ezzel jössz. De ha már: a telefonod akkumulátorát szerintem ne hasonlítsd az autókban lévőhöz. Ezek úgy vannak gyárilag konfigurálva, h eleve nem tudod 100%-ra tölteni. (lemeríteni sem)
Szval szerinted az normális, h töltőre csatlakoztatáskor jelzi az autó, h mikorra lesz teljesen feltöltve, és később kitolja ezt pár órával?! Akkor én ma begurulok egy szervizbe az autómmal, mert nekem nem "normálisan" működik.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz bulikavagyok #59807 üzenetére
Akkor gurulj be vele szervizbe
Velünk lehet vitázni, hogy ez jó-e vagy se, de se jobb, se rosszabb nem lesz tőle semmi sem.[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Carlytoo
aktív tag
válasz bulikavagyok #59807 üzenetére
Majd jön hozzáértő és megmondja. Szerintem nincs vele baj.
De ha már: a telefonod akkumulátorát szerintem ne hasonlítsd az autókban lévőhöz.
Miért mihez hasonlítsam? Egy hadronütköztetőhöz?
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #59804 üzenetére
Amint nem fog esni igyekszem róla lőni pár minőséginek mondott kaputelefonos képet
Most reggel is nyafogta a ráfutásos hibát, de aztán minden jelzés eltűnik róla, lehet zavarja, hogy 2 centire van elől a garázs vége?
Menet közben most nem dobott semmit. Viszont elég hamar elfogy ez a 25-30kmImádom, csendes, nyugis.
Köszönöm a válaszokat mindenkinek! Tesztelgetjük majd a töltést, egyelőre csak itthon tudom, oszlopkábelem még nincs.
De:
- Iphone SE 2020 nem megy sehogy se az android auto, nem tudom ennek mi lenne feltétele (se kábel se wireless)
- A screen mirror csak álló autónál megy, vezetés közben az "én érdekemben kikapcsolja", milyen kedvesSzóval megoldások kellenének, hogy valami real time navit nézhessek a kijelzőn, mert a város ma halál volt.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz CharlieDrop #59808 üzenetére
Már indulok is.
Carlytoo: "Így összehasonlítani a mobiltelefon akkuját egy eCar akkujával legalább akkora nagy butaság, mint az összes rovart bogárnak nevezni: mert minden bogár rovar, de nem minden rovar bogár. Ég és Föld a kettő, a nevükben – és az összetételükben – szereplő lítiumon kívül semmi kapcsolat nincs köztük. Nem hogy egy lapon, de egy fejezetben sem lehet említeni a kettőt. Önmagát minősíti, aki a legcsekélyebb mértékben is összemossa vagy összehasonlítja a mobiltelefon-akkut meg az elektromos autó akkut." Forrás.
Tsebacsi: Jaja, nagyon nyugis az enyém is (elektromos módban). Kicsit meg is változtatta a vezetési stílusomat.
Kábellel sem megy az AA? Ezt a funkciót szerintem a telefonodon kell majd engedélyezni. Én nem emlékszem, h sokat szívtam volna vele. Illetve a kijelző tükrözés nekem nem megy, azonnal átvált AA-ra.[ Szerkesztve ]
-
Carlytoo
aktív tag
válasz bulikavagyok #59811 üzenetére
Majd akkor veszek eCar-t, ha a lítium akkumulátoroknál kitalálnak egy sokkal jobbat!
Mély fájdalommal tudatom, hogy erre nulla az esély! A lítium két okból is nagyszerű akku alapanyag: részint ez a legkönnyebb fém, ami vezeti az áramot; - Szintén onnan
"A grafén csodálatos anyag, és különösen csodálatos, mint akkumulátor alapanyag" - mondta Chip Breitenkamp, polimer tudós, a NanoGraf grafén akkumulátor fejlesztő vállalat üzletfejlesztési alelnöke. “A technika gyorsabban töltheti fel az akkumulátorokat, és hatékonyabban vezetheti el a hőt. Ennek messzire vezető következményei vannak.” - Forrás
Ha nem haragszol nem olvasnám tovább az e-car hülyeségeit."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
-
Carlytoo
aktív tag
válasz bulikavagyok #59813 üzenetére
Erről egyébként elég sokat lehetne dumálni, de nem akarom szétoffolni a topikot. Félre pedig ne érts. Lehet, hogy neked van igazad, de azért megpróbálok érvelni az álláspontod ellen, aztán ha látom ,hogy a te érveid erősebbek, akkor csak nyertem, mert gyarapodott a tudásom.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
nagyúr
válasz Carlytoo #59814 üzenetére
Nézd, nem vagyok szakértő, én is csak annyit tudok erről a témáról amit a neten találtam. Olvastam már erről részletesebb cikket is, de most nem találom. Az is lehet, h videó volt, linkelem majd ha meglesz. A konklúzió abban is az volt, h nem igazán lehet összehasonlítani a két technológiát.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Töltési vitára, bmw-nél mikor 100% os töltöttséget láttok valójában 92-95% a valós, lent is ez az 5-10% közötti difi van. Sima auto akku esetén is van az a merültségi szint amiből még menthető és van amiből már nem. Szoftveresen csökkenti a töltési sebességet 80-90% körül fokozatosan, így egy felhasználó nem nagyon tudja az akku élettartamát hazavágni, ezért van sok 150-200k km-es I3 is ami 90% fölötti vitalitású (de lehet regeneráltatni és újra 100% körül lesz).
Többnyire csatlakoztatáskor több időt ír, mint ami a valós töltés befejezése, nálam is az a tapasztalat, hogy 5-10 perccel előbb fejezi be az eredeti tipphez képest.
Amiért nagyobb a tippelési hiba ráta a kisebb akkus autóknál, 530e…. az pusztán az elektromos töltés ingadozásból eredő számítás. Egy nagy akkunál 8-9 órás töltési ciklus alatt kevésbé jön ki átlagban ez az ingadozás, mint egy 2-3 órás töltés esetén. -
nagyúr
Ma napközben simán feltolta 100%-ra, szóval nem tudom mi volt tegnap este
Viszont a vezetéstámogatók szinte minden út közben hibát dobnak, főleg mintha 1-2 bukkanó után lenne ez. Lehet meg kéne nézetni... Most pl. nem ment a tempomat (egyáltalán), meg az azzal összefüggő távolságtartás, ilyenek. Leáll-újraindít és megy (nincs error a check részen).
Furcsa![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #59818 üzenetére
Arra is rá kéne rájönni mi csinálhatja
Ha elviszem egy szervizbe diagra és akkor ott nem dob semmit akkor ugyan ott vagyok ahol a part szakad.Na ez van nálam is
[link][ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Anaren91
senior tag
válasz Tsebacsi #59819 üzenetére
Nem minden esetben dob hibát, viszont ha kiolvasod Istával, lehet, hogy ott lesz benne pirosan valamelyik modul. Pl nekem hozza hibába a fogging senzor-t az ista, de nem ír hibát a kocsi.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
nagyúr
válasz Gergőke88 #59823 üzenetére
Sajnos eddig nem. Nincs ott a listában a mobil eszközöknél a carplay lehetőség.
Lehet nem lett előfizetve rá?! Jelenleg gondolom nem is tudok (szerviz olyasmit mondott hogy jelenleg problémás, mert az app nem megy, amivel vásárolni lehetne itthon)Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
Ez most annyira nem tetszett
Akkor utánakérdezek hogy lehet ezt megnyerni. Valahol olvastam ilyen párszáz eurós tételeket is. A másik kérdés persze a megvalósíthatóság.
Ha a BMW oldala valós, akkor a márkakert lehet hívni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
Carlytoo
aktív tag
Halihó!
Van egy érdekes gondom, hátha más már megjárta az utat. Tehát:
Alany: E39 530DA Facelift
Hiba: Indítás után a következők nem minden esetben működnek (egy restart néha megoldja): Duda, ablaktörlő lapát, fúvókák, vezetőoldali ülésfűtés, az elektromos ablak automata fel-le húzó rendszere(ha nyomom folyamatosan, akkor oké, de amúgy nem). Volt már valakinek hasonló gondja, amit megoldott? Elég friss a dolog, még böngészgetek az interneten, de hirtelen nem találtam semmit. Köszönöm.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Anaren91
senior tag
válasz Carlytoo #59830 üzenetére
Kommunikációs hibának látszik. A kormányban van ugye egy csúszógyűrú, amin az adat megy, mert kábelezni ugye nem lehet, mert forognia kell a kormánynak. Ha ott a rézpályák kikoptak, akkor előfordulhat, hogy csak bizonyos kormány pozícióban megy át az adat, mert ott még nincs kikopva a pálya. Asszem Clock springnek nevezik, magyarul fogalmam sincs.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Carlytoo
aktív tag
válasz Anaren91 #59831 üzenetére
A 38-as biztosítékot csapkodja ki állandóan. Fanfahren, bel. schaltkulisse. Ott lesz valahol a hiba. Egy autóvillamosságis mondta, hogy gyújtáskapcsoló. Nem fogok barkobázni, úgy is megy hétfőn átépítésre. Majd ott megnézik, hogy melyik a ludas. Érdekes egyébként hogy az ablakemelő elektronikát is érinti a dolog. Lehet aztán ott lesz valami.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
negro
őstag
válasz Anaren91 #59831 üzenetére
Duda eseten lehetne erre kovetkeztetni igen de ha ez at szakad akkor nem megy komplett a multikormany, semmi, se tempomat gombok, hanergo, belso keringetes, illetve nincs duda es nincs megvilagitva a gombsor se ertelem szeruen. En jartam igy jo par eve ennek mar. Mikor ujra boroztettem a kormanyt. Sikerult nem jol visszatekerve felrakni (nem en voltam) igy vegallasban addig feszult amig szakadt. Viszont ahogy irom nekem akkor off volt a komplett kormany es reset nem oldotta meg.
Ablak torlo, ulesfutes, stb meg nincs vele osszefuggesben. Ott meg mar mas baja van. Diagra ra kell tenni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
Taxira fel! [link]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
nagyúr
válasz szimi57 #59836 üzenetére
Sziasztok!
Csütörtökön visszük szervizbe, valóban 1 hete az átvizsgáláskor mondták hogy a kicsi kiegészítő akku fesze alacsony és cserélni kéne. A nepper akkor azt mondta biztos csak az állástól merült le, feltölti ő. Most ki lesz cserélve saját költségen de ha nem ez a hiba okozója, akkor a továbbiakat már ők fizetik. Korrektnek tűnő ajánlat.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
-
nagyúr
válasz KAMELOT #59840 üzenetére
Szerencsére ez azért nem ennyi volt
Nincs itt gond, amit megbeszéltünk tegnap, én azzal tökéletesen elégedett vagyok.
Hülye lettem volna, ha azt hiszem, hogy egy közel 4 éves autó hibátlan, és a vétel után nem kell rá költeni kicsit.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
CharlieDrop
veterán
Az én 20d-m vagy fél évet állt (ok, covid miatt akár lehetne egy év is), most 9 éves. Köszöni jól van...
látszódott, hogy az első úton töltött nagyon, aztán még párszor rátolt...
Én akkucserét nem verném le kereskedőn, de nem vagyunk egyformák...
Hacsak nem fél millás lítiumos akku
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nagyúr
Persze, de mondtam, hogy az előzetes vizsgálat során a márkaszerviz jelezte az akku "hibáját", de mivel 130k körül van a csere mindennel együtt, nem akarta a nepper, és az árból sem engedett erre hivatkozva. Állítása szerint feltöltötte, nem tudjuk most sem biztosan hogy ez okozza-e a hibákat.
Ha nem, lesz egy új kis akksim is, és az ő kontojukra folytatjuk a javítást. Ha igen, öröm van és használom az autót.Kamelot: 530e
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Anaren91
senior tag
Ma reggel felkerült végre a nagyobb cooler. Hát nem egy plug and play volt, mint ahogy az eladó mondta, egy pár műanyagot ki kellett venni/ megvágni, hogy bemenjen, de ahhoz képest elég könnyen megadta magát, és kb fél óra alatt be is raktuk. Ennek örömére el is mentem egy tesztkörre, és amennyire a forgalom engedte, meg is hajtottam a gépet
[link][ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #59847 üzenetére
Én meg kicseréltem hátul a 2 toronycsapágyat mert a 2 éve cserélt balos úgy szét szakadt,hogy ilyet én még nem láttam..... De még így is mindenhol eljöttem vele gond nélkül.... Azt nem mondom,hogy nagy tempóról féktávon nem kellett gépészkedni mert nem volt stabil a hátulja de nem esett le sehonnan így sem.... Közben megjöttek a Strongflex hídház szilentek akkor már azokat is kicseréltük. Most minden kanyart egy 10-20km/h-val legalább többel tudok bevenni és stabilabban mint eddig bármikor.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Star Citizen
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Raspberry Pi
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Borderlands 2
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen