Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #59700 üzenetére
F10 LCI már volt, 2 éves kora ellenére voltak vele bajaim, ráadásul a sport ülések borzasztó kényelmetlenek számomra, komoly fájdalmaim voltak egy hosszabb út után. Nagyon megszerettem a BMW-ket, de nem volt még egy ilyen kényelmetlen autóm, mint az volt. Egy S205-re cseréltem le, ami ugye egyel kisebb méret kategória, szintén sport ülésekkel, de kényelemben ég és föld. Az AirMatic pedig egy álom. Kicsit tartok a G30-tól is, hogy kényelemben mit fog nyújtani a Mercedeshez képest.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #59705 üzenetére
Mert itt még a 7-es BMW is fapad, errefelé nem szeretik extrazni a bajor márkát valamiért, egy-egy komolyabban felszerelt példány ritka mint a fehér holló. Egyébként először az sem tűnt kényelmetlennek, egy-egy hosszabb út mutatta ki a foga fehérjét. De volt szerencsém komfort üléshez egy rövidebb próba erejéig még régebben, mindent kiengedve sem volt annyira borzasztó kényelmes első állítgatásra, de én bonyolult eset vagyok.
@BeZol: Na azt még konkrétan nem, de ott meg nekem a forma az, amit kicsit szokni kell.
-
malacka87
senior tag
Ilyen moddokat kell alkalmazni ezeknél a motoroknál hogy ne térdeljenek le? Mi folyik itt ?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
-
-
Anaren91
senior tag
válasz malacka87 #59708 üzenetére
[link] Te is befektetnél egy ilyen egyszerű modba, hogy ne járj úgy mint a linken a srác. N54 Amerikában a csórók tuning álma, mert 1500 dollárból 500-700 lóvat ki lehet hozni belőle. Ott ha elszakad a szíj, akkor mehet kb a kukába. Nekem nincs agyon húzva a gép, mégis elette a szíjat. Szerencsére dugóban, így nem tekerte be a motorba.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Uzmany
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy MINI cooper s F57 cabriot, 2018 evj. elejéről, ott még nincs részecskeszürő.
A motor a 2l turbó 192ps, ha jól irom B48.
Mit kell tudnom erről a motorról, mennyire problémás, mire kell felkészülnöm, avagy felejtős?
Köszönöm a segitséget előre is.® visions created with passion
-
nagyúr
Sziasztok!
Belehúztunk a G30 keresésbe, van olyan lehetőség, vagyis inkább van értelme lecserélni a beltéri díszítőelemeket? Pár faberakás nem nyerte el a tetszésem, de az autó azon felül igen. Gondolom relatíve könnyű cserélni, de beszerezni? És árban mennyire húzós?
Középkonzolon is cserélhető-e roncsolás nékül?Előre is köszi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Uzmany #59713 üzenetére
B48 nagyon jó motor. Megbízható konstrukció és nagyon tuning barát. Könnyedén fel lehet tuningolni őket amivel még kellemesebb vele haladni. Egyik ügyfélnek is cooper S F56-a van ~250Le elég kellemes. Lehetőleg minél kevesebb Km-el kell venni. 8 ezrenként olajt illik cserélni szűrőkkel. 5W40-es olajat meghálálja. Nem tudok gyengeséget mondani csak,hogy első kerekes maximum. De ettől eltekintve jó kis kocsi az S B48-al. A cabrio biztos tohonyábban viselkedik de ezen azért lehet segíteni
#59716 Tsebacsi
Lehet cserélni.
E60 20i ~280E Km
Előző szervíbe ~ 1,5 éve állítólag takarították a vízhűtőt.... Nem igazán nyúltak hozzá. Szerencsétlen autón maximális fordulaton üzemelt a ventilátor..... Szerencsétlen vízcső is elérett kap abból is újat. Most jó lesz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #59722 üzenetére
Ment PÜ
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Chrys_ #59724 üzenetére
Nekem ez új, de igazat adok! Anno ez "mekkora szám volt", hogy mindenhol jelöljük az alvázszámot. Ezek szerint a mai digitális világ felülírja a korábbi szuper ötleteket.
Egyéb kérdés: Mekkora tétel egy oszloptöltő kábel, illetve van-e értelme defektjavítót venni az autóhoz? Esélyes, hogy a gumikat nem runflat abroncsokra cserélem, ha úgy adódik, hogy megvesszük.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Ck.
addikt
Nagyon gáz az F30 330i 4 hengeres történet?
-
Chris0321
addikt
válasz Tsebacsi #59726 üzenetére
A defektjavítónál neked kell tudnod mennyire vagy peches a defektekkel. Nekem az e46-ban csak egy pumpa és egy nyomásmérő van és a gyári emelő ami nem igazán jó. 2001 óta van autóm, eddig 2 db defektem volt összesen és egyszer megsérült a szelep és ezért eresztett. Az első defekt tömlős gumival volt, az azonnal leeresztett és cserélni kellett, a másik az nem sokkal az e46 megvétele után jött össze tavaly előtt, találtam egy szeget. Lassú defekt volt, lábon mentem el a gumishoz aki javította a gumit.
-
Flap
csendes tag
Sziasztok! E60 520d 2006-os, M47 autómban fix 168e km van, családtól örököltem. Végig márkaszerviz (nem feltétlen pozitívum…) Sok mindent javítottam már rajta, de az alábbi probléma borzasztóan idegesít: hidegen indítva egy ideig rendesen, Jól kormányozható. Majd egy idő után, főleg, ha kint meleg van, pl nyáron vagy egy hosszabb nyári autópályás út után nagyon kemény lesz a kormányzás, nem jön vissza kanyarból a kormány, akadozik stb. Ilyenkor a kormányon ütemes rezgést érzek, mintha valami pumpálna. Szervoolaj cserélve, piros ATF, szinte rendben van, buborék nincs benne, nem habzik. Mi lehet a gond, tud e valaki profi helyet javasolni? Hónapok óta egyik szerviz se jött még rá, kormánymű felújítás nemrég volt, az sem oldotta meg a problémát… attól tartok, vagyis remelem, hogy csak banális és könnyen orvosolható… csak rá kene jönni mi az😁 köszönöm!
-
-
BeZol
őstag
Én 35i/40i-ként venném, teljesen más orgánum, sokkal jobban megy, és tuning esetén is jóval több hozható ki belőle.
Nem mondom, hogy ki kell autózni belőle, mert én sem autózom ki a 35d lelkét minden nap, de amikor gyors ki/besorolás, egy-egy országúti előzés, vagy autópályás veretés jön, akkor jól jön az extra lóerő.
Természetesen teljesen jó a 328i/330i ereje az ilyen esetekre, mert kb. a 330d-m szintjén mennek, de amikor jól jönne az ennél is több kakaó, akkor rendelkezésre fog állni.
Én többször is éreztem az E93-asomnál (269 ló), hogy jól jönne még bizonyos esetekben több lóerő (főleg országúti hosszú sorok előzésénél, vagy autópályás kamion mögüli kigyorsításoknál), és a mostani épphogy 400+ lóerőnél (313ról) most azt mondom, hogy ez már teljesen jó. Annyi, hogy az 5GT nagyobb test, tehát 313 lóerősként ment egy lehelettel jobban, mint az E93 330d-m 269 lóerősen, de most már ég és földHa tartósabb ideig tartanád meg a kocsit, akkor +1 a 35i/40i-nek, mert azért ott 3literből hoznak ki 306/326 lóerőt, a másiknál 2literből 245/258 vagy már ki tudja mennyi lóerőt, szóval jobban ki van hegyezve gyárilag a kisebb variáns, jelentsen ez bármit is hosszabb távon.
És a 3GT? (LCI előtti, LCI nekem nem tetszik)
-
H.Ezredes
őstag
Ezek már az új generációs motorok B48 / B58. Mindkettő motor ugyan az csak az egyik 4 a másik 6 henger. Megbízhatóság / tuningolhatóság ugyan olyan. Egy 30i B48 könnyedén tud ~300Le körül stabilan. Persze a B58 meg könnyedén tud 400Le +t. 4 hengeres motor miatt könnyebb is az autó egy ~300Le körül elég fürge már. Ha pedig ez nem elég akkor nyilván a B58 az ideális választás vagy még lehet reszelni a B48-on. A hangja azárt más. Én a 6 hengert jobban preferálom de ha jó áron van egy 30i és a felszereltsége is jó akkor az sem rossz választás mert jó az alap és van tartalék a motorban. Még annyi a régebbi N20-at annyira nem venném 4 hengerből az nem az igazi akkor inkább az N55. De a B motor család a legjobb választás.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Ck.
addikt
válasz FIREBLADE78 #59734 üzenetére
Ja, tudom, kemény az élet, nekem pedig könnyű letörni a kedvem.
@BeZol:
Neked is köszi szépen a tanácsot, asszem a legjobb, ha behúzom a kéziféket és várok egyelőre, fogalmam sincs mit akarok, kapkodok össze-vissza csak hogy vegyek valamit, annak meg sosincs jó vége. Kicsit ki kell tisztítani a fejem, aztán nyár közepe-vége felé feltenni magamnak ismét ezt a kérdést. -
nagyúr
válasz H.Ezredes #59736 üzenetére
Szia!
Érdemes átnézetni Budapest Motors-al egy kinézett 530e-t? Tudnak érdemben a sima átnézéssel (ami diag+közlekedéshez nélkülözhetetlen dolgok ellenőrzése, rétegvastagságmérés és bontás nincs) okosat mondani, vagy kidobott pénz? Az autóra van érvényes Service inclusive, most lesz ugyanott éves szervizen, (52k van benne).
Nagyon gondolkodom a megvételén. Ha úgy adódik, Ti tudtok vállalni e-szériát is szervizelés/javítás terén?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Anaren91
senior tag
Szervó szivattyút a bordásszíj hajtja, esetleg ott nézz szét, nem e lóg a fótengely szíjtárcsa, vagy, hogy nem-e cserés a szíj. Lehet melegen nyúlik a szíj, vagy nem jók a feszítőgörgők, és nem feszítenek eléggé, ezért a pumpa se tol rendesen. De am passz, nekem akkor volt csak baj a szervóval, amikor elszakadt a szíj, és semennyire nem tolt a pumpa
[link] De pont most találtam egy bejegyzést, a srácnak pont a főtengely szíjtárcsa volt a ludas.
Érdemes megnézetni, mert ha a tied is kezdi feladni a szolgálatot, akkor a nehézkes kormányzáson kívül igen szép károkat tud okozni...Nem olcsó alkatrész, de jobban jársz ha megcsináltatod.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #59745 üzenetére
Egy 1.5T automata Ford Focus kombi is, mi a probléma? Inkább a BMW-ben ülve sírnék a fogyasztáson, mint a Fordban.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Clapaucius
tag
Sziasztok.
Szeretnék segítséget kérni tőletek. Tudom, hogy ez kb. a legutálatosabb része a forumozásnak, mert jön majd a válasz, hogy "olvass vissza", de nem találtam visszaolvasva semmit...
F32 428i vásárlás előtt állok. Hosszú kör lesz, mert nagyon kevés van belőle MO.-n.
Van esetleg valaki, akinek van a típussal kapcsolatban tapasztalata?Előre is köszönöm!
....
-
Flap
csendes tag
válasz Clapaucius #59748 üzenetére
Mi miatt választod ezt és nem egy 430i/435i-t?
-
H.Ezredes
őstag
Így van!! Köszönöm a rendelést 😉
Bár az én fotóm nem olyan művészi mint a tied
#59748 Clapaucius
Az N20-as motor egy fél zsákutca. Nem igazán jó konstrukció. Van 28i bontáson nálunk motor megdöglött és ha lett volna motor már vagy 4X megvették volna mert széthullanak... Én egy N27 20D-t is előbb vennék mint egy N20 28i-t. Ha benzines 4 henger akkor B48
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen