Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz Shadowbull #60250 üzenetére

    Majd szedd össze a gondolataidat is másik pár dologgal kapcsolatban.

    De az EGR-es történethez még annyit,hogy elsiklottál az felett,hogy rendre nem jelzik az autók,hogy kevesebb hűtőfolyadék van bennük. Közben az EGR hűtő el van durranva... Mellékelek képet is 2 külön autóról amiknél jóval kevesebb volt a szint és nem jelezteka múszerfalon semmi hibát....


    És mint írtam korábban ez nem egyedi eset rendszeresen találkozok ezzel a hibával....

    De akkor reagálhatnál másik problémákra. Miért jó,hogy ~25-30E Km-t elmegy egy autó olajcserék között és miért 2 olajcserénként kell levegőszűrőt cserélni 50-60E Km megtétele után ??????? Az én tapasztalataim azt mutatják,hogy nagyban hozzájárulnak az idő előtti kopáshoz ezek a karbantartások hiánya. Amíg újak az autók elviselik de ahogy nő a Km úgy egyre jobban megviseli őket.... Egy 50E Km -t futott levegőszűrő milyen hatékonysággal szűr ?????? Mert,hogy láttam nem 1 turbónál,hogy emiatt a sűrítő kerék széle ledarálódott mert nem tudott megfelelően szűrni a levegőszűrőa levegőszűrő.... Vagy a folyamatos regenerálás miatt gázolajjal felhígult motorolajjal szerinted jó,hogy ennyit elmennek a tulajok ? Egészséges mikor így 20-30E Km-es olajjal beforognak 5000-et ???? DPF-nélkül látszik,hogy van természetes olajfogyasztása a motornak DPF-el ez megszűnik hiszen a szint csak nő sőt nem 1-2 esetben még a szint a maximum fölé is emelkedett..... Ez mennyire tesz jót a motornak ?????

    Ez egy G11 ~53E Km mi csináltuk a második olajcserét rajta és soha nem volt azelőtt levegőszűrő cserélve hiszen a BMW szerint csak minden második olajcserekor szükséges... Szerint ez így jó ?????? Megfelelő levegő jut a motorba ? Vagy inkább az életérét küzd......


    De ez is csodálatos gyári előírás szerint volt karban tartva





    Persze az a dolga,hogy megszűrje a levegőt de amikor hullik a por retek mindenhova az egész szűrő össze van szívva a motor kínlódik azért az talán mégse jó... Bár tudom majd azt mondod ez így milyen fasza így a jó....

    Az F szériától szétporlanak a klímahűtők pár éves autókon egyszerűen köddé válnak a lamellák... Ezzel mi a helyzet ?

    De biztos ez is jó. Miért használtok lifetime feliratot a hajtómű olajokra ??? Mennyi nálatok a lifetime ??????? Ugye a váltóra is rá van írva,hogy lifetime.... Közben a ZF aki maga gyártja a váltót világosan leírja,hogy 80-120E Km között cserélni kell az olajat vagy maximum 8 év futásteljesítménytől függetlenül....

    Nálatok is 80-120E Km a lifetime ??????

    Miért veszitek ki az osztóműből / differencilműből a leeresztő csavart ??????? ( Tudom mert lifetime és nem kell cserélni.. ) Az osztómű tönkre megy ha nem cseréled az olajat benne... Nem 1-2 osztóművel volt probléma,hogy nem cserélték az oljat benne és akár már 80E Km után rángatott és fekete égett olaj jött le belőle. Szépen kiszívtuka feltöltő nyiláson és az új olajjal megszünt a probléma. 60-80E Km megtétele után cserélni kellene mindig. De,hogy a gyár nem ír csereperiódust az szégyen főleg,hogy még nehezíti is a cserét. Dirket menjen szét ???????? Vagy miért van erre szükség ????? Nem akarom elhinni,hogy nem tudjátok,hogy le kell cserélni.... Ha nem cseréled le jönnek az osztómű hibák sorra....

    Rendre ilyen fosul vannak szervizelve az autók mert a gyár ezt a szar előírást adja meg....

    Végig 150E Km-ig így volt szervizelve. Stabilan ~30E Km után olaj csere ~60E Km után levegőszűrő csere..... Nem is csoda,hogy ki kellett cserélnia vezérlést / csapágyakat / mindent pucolni stb stb.... És rendre látom,hogy volt szervizelve az összes autó.... Márkaszervizben szervizelt autó nekem nem is kellene mert ott leszarják azt,hogy mi lenne a jó aszerint mennek amit a gyár előír.... De a gyárnak nem érdeke,hogy 5 év után is megtartsd az autót addig meg elműködik úgy ahogy...

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák