- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
d3lete
aktív tag
válasz H.Ezredes #47599 üzenetére
Egy Hoffmann kozepresz van benne. A nyomást egész hamar felépíti jó a reakciója. Én írtam írom a szoftvert.
Kipróbáltam úgy is hogy megmanipulaltam a egt szenzort mindig 300fokot érzékeljen és ne futse a dpf et a postinjekcioval. A soot load táblát is módosítottam.
Már írattam mással is, de ugyan ez a helyzet. Szerinted ha az egr visszavezeto csövet leveszem és megnézem nyomja e a kéket megtudhatok valamit? Ugyanis az a cső a turbó előtt van tehát ha a turbó rossz ott nem kellene fustolnie, de ha a gyűrűk rosszak nyomni fogja. Még annyi hogy olajcsere után első indításnál amíg nem épült fel az olaj nyomás (2-3 mp) teljesen más szaga volt finom savanykás amilyennek kellene lennie. -
Newlachka
őstag
Ha esetleg valaki tudna segíteni kis méretű alkatrész esztergálásban az írjon már nekem legyen szíves.
Köszi -
whitezo88
nagyúr
félórás bemutató egy szinte szalonállapotú 2001-es 750iL-ről, fullextrával. Hihetetlen milyen állapotban maradt meg. [link] Csak egyszer ültem régen E38ban, álló állapotban, de durva mennyi apróság volt már akkor is benne, amitől szerethető a BMW.
[ Szerkesztve ]
-
Möhe
addikt
-
veterán
-
CharlieDrop
veterán
-
kissusuly
csendes újonc
Sziasztok!
Ti melyiket választanátok? Évi kb 20.000 km-t használnám aminek kb 60%-a autópálya. Melyik ad jobb vezetési élményt? Melyik a megbízhatóbb? E60 535d (272le) vagy 545i (333le)? Előre is köszi a válaszokat! -
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #47613 üzenetére
a 45i-k 90% egy betegágy kotlák fos... Ha beleköltesz a motorba 1,5 Misit akkor jó lesz de borzalmas fosok ennyi év után... Orrán száján folyik az olaj zabálja az olajat is. A hengerfejekben a szelepvezetők szarrá kopnak a gyűrűk lekokszolódnak lánc vezetők csapágy stb stb.... Mindent ki kellene cserélni,hogy jó legyen... Több ilyen motort csináltunk amit sajnálok,hogy azokról nem csináltam albumot csak az F01 50i-ről ott ilyen volt a dugattyú....
Sajnos ez van..... Egy 35D remap-al meg rommá szarrá veri mindenben és a 272Le-es 35D a legmegbízhatóbb motor... vasblokkos nem szakad a vezérlés nem csapágyasodik le. A legjobb motor az E60-ban.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #47615 üzenetére
Annyi a különbség,hogy a "régi" hengerfej van rajta a motoron mivel nem piezo befecskendező-k vannak benne.... Gyakorlatilag a hengerfej és a befecskendezők a különbség.... Gyári konfiggal ~260 Le-t tud amivel kényelmesen lehet autózni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Gsx-rr
veterán
válasz H.Ezredes #47614 üzenetére
Biztos voltam ,hogy megint a remap lesz a valasz!
Volt az emlitett autobol sajnos. Utana volt az 50d.Tehat nagyon jol tudom melyik milyen es ha jo akkor sose fogja hozni a dizel azt a feelinget akarmit is mondassz!
Tobb honap utan ultem mar dizelben X5 A6 3.0d hat en orulnek a legjobban ha tenyleg kipusztulnanak.Itthon 2-3 honapokat leszek nezegettem Cabriokat. E93 benzines osszes hulladek a dizel meg szanalmas cabrioban.
Mar azon vagyok nezek egy patika E46-ot -
Chrys_
addikt
Ha az EGR ki van iktatva az F11 535d-ben, akkor láthatóan füstölni fog a kipufogón keresztül? Vagy ez inkább DPF off esetén van? És még ha remap is hozzá jön? Nem értek hozzá, de nem szeretném, hogy ezek után füstfelhőt húzzon az autó.
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #47617 üzenetére
Én csak válaszoltam arra amit kérdezett a fórumtag. Egy 15 éves BMW-nél főleg ami 45i nagyon sok buktató van... Én csak a valóságot írtam le egy 35D-vel sokkal jobban jár. A hang az egyetlen ami a V8 mellett állhat semmi több.... A vasblokkos 35D sokkal megbízhatóbb motor minden téren és neki még a fogyasztás is fontos akkor főleg... ( És az emberek 90%-nak fontos a fogyasztás ) És ha ki akarja használni a menettulajdonságokat a 35D egy remap után üti vágja nagyon csúnyán minden tekintetben a 45i-t még akkor is ha új lenne... Alul felül egyből megy a 35D a 45i-hez képest. De az összes egy fáradt motor a 45i-ből nagyjából.... Az a motor 3x széthullik mire a 35D egyszer.... 35D-n erősebb fék van így nagyobb biztonsággal meg is tud állni. Sokkal nagyobb potenciál van benne minden téren...
(#47618) Chrys_
NEM !! Eleve benne marad akkor az összes szűrő katalizátor DPF SCR katalizátor ( NOx-ot szűri ) ... Ha mindent ki lenne véve és jó az autó akkor se füstölne mint egy gyárkémény...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
veterán
-
Ck.
addikt
Tegnap egy barátommal elmentünk kicsit játszani a hátsó kerékkel, DSC off-ban.
Első kerekes autók után túl nagy volt a hátsókerék hajtás varázsa, egy tempósabb padlógázas kanyar nem adta ki neki az ívet, szegénynek először jobbra tört ki a popó, aztán balra, míg végül addig rángatta pánikszerűen jobbra-balra a kormányt, hogy az autó csak keresztbe fordult, végül barnacsíkos gatyával satufék és megállt.
A lényeg, hogy ezzel párhuzamosan az autó ki is vágta magát üresbe, valamint leállította a motort. Nem teljesen, ugyanis ment közben továbbra is a fűtés és a többi fogyasztó is, sokkal inkább olyan mint egy stop start, de meg kellett nyomni a motor indító gombot az újbóli elinduláshoz . Ez vmi anti boyracer pánik biztonsági fícsör??? A stop-start amúgy ki volt kapcsolva.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Valszeg az ide-oda rángatás és a vészfékezés miatt csinálta a kocsi. Bár nem írtad milyen modell, de nekem az F11-ben van pl. ilyen automatika, ami egy hasonló helyzet után stabilizálja a kocsit. Most nem emlékszem mi a neve, a leírásban benne van.
Remélem nem közúton csináltátok, hanem valami parkolóban, ahol nem rongyoltok le másokat...
Van erre egy jó hely itt Visonta mellett, Brezova Tanyának hívják, komoly drifitpálya van. Legközelebb itt csináljátok a huncutkodást
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
lali81
tag
válasz CharlieDrop #47624 üzenetére
hát nem baj, viszont a csere szempontjából hátrányos mert ugye később rohad ki mintha vasból lenne, és tovbb kell várnom az újra
(#47625) SeniorTilla: M57-es blokk D3-as, azaz ez még a 197 lovas de már alublokkos, de még ugye nem az N57-es széria. EUR4 úh pár városba már No-ba nem látogathatok be -
chess001
aktív tag
válasz SeniorTilla #47628 üzenetére
Nagy huncutkodást nem lehet a sima modellekkel, összezárható difi kell hozzá... Azon a pályán nem ajándék tanulni, mert nincs túl sok hely hibázni, gyorsan lehet törni a kocsit. Inkább egy exreptér, Tököl, Kalocsa, Kiskunlacháza, stb....
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
probizz
tag
Sziasztok!
E46 Facelift 2004-es 330Ci manuális 6-os váltós vásárlás előtt miket tanácsotok mindenképpen megnézni?
Van bármilyen típusdolog, amire kiemelten figyelni kell?
Élményautót keresek.
Köszi![ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz probizz #47633 üzenetére
Attól függ milyen élményt vársz tőle. Elég gyors gép (volt anno), stabil egyenesben, kanyarban, de nem túl pörgős a motorja, elég nehéz, nincs benne LSD...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shamat
aktív tag
E46 320D kiegyenlítő tartály kompatibilis egy 328i-vel?
DEAD LIKE ME
-
lali81
tag
komoly kis performance body kit van az új M Paket 3-ason, fehérben sem rossz, mit szóltok?
[link][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz lali81 #47636 üzenetére
Az új váltókar hihetetlen gagyi lett. Olcsó fényes fekete műanyag, és túl kicsi is. Nem csak ebben, mindegyikben. A crystal valamivel jobb, de az meg egy M-esben bazári. A régi F-esekben lévő alu kar volt az igazi.
Nézegettem a touchpadot és a gesztusvezérlést, egyik sem működött...
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
Möhe
addikt
válasz SeniorTilla #47642 üzenetére
Mi a rohadványos narkós k..... -nek van még “váltókar” pláne ilyen világítótorony méretben a kocsikban?
Egy érvet sem tudok rá.[ Szerkesztve ]
-
SASboy
tag
Sziasztok,
Adott egy f30 xdrive (2012). 150 ekm-nel volt rajta lanccsere, most kb 160 e van benne. A problema az, hogy szerintem hangos a motor alapjaraton (szamomra femes hangja van). Olyan 1800s fordulatnal megszunik a hang. Gepre dugtak, de nem volt a motorral kapcsolatos hiba. Valakinek van tippje/ meg tudna nezni/hallgatni? Esetleg normalis szerelot tudtok ajanlani? Bp-i vagyok.
Koszonom