- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
3 fapados kocsi.
Ha már új autóra ennyire tellett, remélhetőleg szervizelni szervizelték...
Ettől függetlenül én drágállom mindegyiket.
12-13m Ft lehetett újonnan a 2db 3as bmw.
4-5 éveseket 5m Ft-ért kapod, 10 évest 2,5-ért?! Nekem ez tök error, bottal nem piszkálnám egyiket sem.
Hogy építő jellegűt is írjak, ha tényleg sok a városi használat, akkor benzinest vegyél. A keresőt használva szerintem pont a múltkor lett kitárgyalva, h ezek a benzines bmw motorok nem/sem jók amúgy. -
Skimaster
senior tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
Alapból mindhárom autó más.A két hármas kombi,az egyik összkerekes és dízel.Az 5-ös sedan. Az ötöst kilőném,mert sok a km a többihez képest és ezzel a motorral szerintem karcsú. A két 3-as közül eldönteném,hogy kell e nekem összkerék. Ha jársz síelni,akkor igen, de ott a plusz hibaforrás a x drive hajtás.Ha évente 25 ezret mész legalább,akkor szerintem megéri a dízel.Ha városban sokat araszolsz,akkor én automatát vennék.(én mindenképp automatát vennék,mert ezerszer jobb,mint a kézi,én 10 éve azzal járok.)Mindegyikre költeni kell,ezt számold bele a vásárlásba.
Ja és egy 10 éves BMW sajnos 2.5 millió,nekem egy X3-as van,az is annyi volt ennyi évesen.3.0 d automata.K...a jó autó.
A dízel jobban felszerelt,mint a benzines,ha szigorúan a kettő közül kellene választanom,akkor azt venném, bár a bőrt hiányolom belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Skimaster
senior tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
Hoppá:
320d automata,ez nagyon szép.Ez sem rossz:320d autamata
Sajnos a fehér szín eléggé lekorlátoz. -
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39122 üzenetére
A 20D-nél vezérléscserére, a 20i pedig blokkcserére számíthat, az egyik legrosszabb konstrukciója a gyárnak.
A dízelnél egy fél-1 misit még tegyél félre az első szervizre, a benzines amíg megy, abban nincs akna...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39157 üzenetére
Bocs, de városi 2. autónak minek kétliteres, kombi 3-as BMW? Ezek utazóautók, nem olcsó fenntartani őket, de cserébe nagyon jók abban, amire kitalálták őket...
Vegyél valami 1.4-1.6 japánt szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Silent77 #39166 üzenetére
Az érzelmekkel nehéz szembe menni, de tényleg nagyon sokat lehet rá költeni, hogy jó legyen, és a városi használat min. duplázza az kmköltséget az alkatrészeknél. Ha szerelem vegyél nagybenzines Z-t, ha közlekedni kell, akkor meg kicsi japánt.
Az E90 feletti, sőt már az E46 sem annyira a hűde nagy vezetési élményt adják, ezek inkább baromi jó utazóautók szvsz...
Egy 10 éves prémiumot nem azért adnak el, hogy van másik-nem kell, mert azok inkább 3-5 évesek, hanem ahogy már leírták itt jönnek azok a költségek, amiket nem szeretnének kifizetni.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
nagyúr
-
nagyúr
-
veterán
válasz Silent77 #39552 üzenetére
Kevés volt az Ámen.
Lényeg, mondta a volt tulaj, hogy lehet egy akku töltés ráfér, mert mostanság nem nagyon használta, csak kis távon.
Mindegy, lényeg, hogy ma mentem vele 15-20km-t. Kicsit járattam is, és ennyi.
Este mennék páromért, Kulcs bedug, hopp egy akku jelzés. Gyorsan beindítom, hallatszik, hogy kevés a szufla, de beindul.
Picit járattam, szépen elindulok, kb 500m utánw abs lámpa kigyullad, következőre a váltó. Hmm
Mintha még az engine is felvillant volna, ekkor már hazaindultam, hopp villog minden, de még megyünk.
Világítás elment, minden.
Befordulok, megállok a ház előtt, le is áll.
Kész ennyi.
Hibakód nincs, akku lemerült.
Most töltöm épp.
Amit nem értek, és remélem, hogy tényleg nincs gond vele.
Nem tudom ennél, hogy van, de ilyet szabad csinálnia ha már egyszer beindult?
Van egy passatom ami szívja az akkut, de ha beindul, onnan nincs gond, mert a generátor visszatölti. Ennél nem így kéne?Ui: Nem vagyok ideges.
[ Szerkesztve ]
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
-
nagyúr
-
CharlieDrop
veterán
válasz Silent77 #39581 üzenetére
nem, mit jelezne?
Mellesleg, ha egy dízel beindul és jó a generátor, akkor megy. Én e46-al leesett szíjtárcsával is mentem (nem tudtam, hogy leesett ) jó volt az akku nem volt baj, hogy nem töltött...
e46 még nem is AGM-es (ott jobban számít, ha alacsony a töltés), de ha jö Ezrdes megmondja
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Silent77 #39595 üzenetére
Megnezni ugy tudod, hogy ramersz. 13.5-13.6v korul kell hogy lass alapjaraton. Feszultsegszabajzo, ha kevesebb, de lehet diodasor is, kopott szenkefek.
Kezd az ekszijjal, utana pedig johet az autovillamossagis. Sajnos ezt igy nem lehet megallapitani, sok dolog tonkremehet. Viszont kimerni erdemes![ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me