- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #47402 üzenetére
Mert 1, egyszer rossz lesz, 2, nem birom elviselni, ahogy dolgozik. Szep zsakutca volt anno ez az SMG mania a BMW -nel, es pont a legjobb modelleket rontottak el veluk. Audi az RS -ekbe szepen belerakta az automatat, pedig ott volt NM.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47403 üzenetére
Maga a motor nem rossz.... Csapágyakra kell odafigyelni meg a Vanos-ra ha rendben van a motor alapból elbír egy remapot minden gond nélkül... A motor maga tud 600+-t....A váltó sose fog másképp viselkedni szoftverrel lehet javítani mindenén de nem fog úgy viselkedni mint egy DKG. A váltó se táncol a határon... kell neki egy váltó szoftver meg egy erősebb kuplung....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
Igazából 65ms a váltási idő S6 -ba Ez 2004-be mikor megjelent az autó nagyon jó időnek számított.... Amerikába volt ezért rinyálás 155ms-re le korlátozták a váltási időt ,hogy ne érezzék olyan brutálisnak. Egy második generációs 6HP28 ami borzasztó jó a maga kategóriájában 200ms.... Az első generációs 6HP-t szoftvereléssel lehet 400ms-re levinni.... Szóval a maga kategóriájában igen is jó az SMG III... Az audi C5 RS6-ba ZF5HP24-et rakott mint ami az én E39-em alatt is van.... C6 RS6 pedig 2008-ba jelent meg amibe már elbírta azt a teljesítményt a DSG.... 3-4 év iszonyat sokat számít a technikai fejlődésben... Nem volt akkor más lehetőség ami elbírta volna ezt a teljesítményt és kellően gyors lett volna.... Ennyi csak a történet...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz FIREBLADE78 #47408 üzenetére
1 tank benya 1 liter olaj? hmmm
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
FIREBLADE78
addikt
válasz CharlieDrop #47409 üzenetére
Látod. De a power gomb az mindent visz
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
FIREBLADE78
addikt
[link] na ez kocsi
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
válasz H.Ezredes #47396 üzenetére
Ha elolvasod amit írtam akkor nem az EGRrel hoztam összefüggésbe az áramlást. 3-5 perc plusz melegedés egy olyan embernél aki pl nem tudja hogy meleg olajig nem nyomjuk, kész gyilkosság. Az egrnél a visszavezetés sok motornál (a bmw-t és motorjait nem ismerem!) pont az EURO norma eléréséhez kellett...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MPowerPH
félisten
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Áhh biztosan nem...... Ha a vanos állítókat is ki akarod cserélni az önmagában ~ 1,3M... És hol van akkor a fék futómű kuplung csapágyazás stb stb. Alapból ha jó a motor mondjuk ki nem cserélném de ha ledöglik ilyen összegre lehet számítani... De M5-nél ha kevés a km 100E Km körül akkor csapágyazás biztos kell összes olaj szűrőkkel kuplung fék stb talán 2M-ből kijöhet de így azért nem tudom pontosan megmondani....
(#47412) bitpork
Az EGR hűtő első körben a hűtővíz melegítését segíti az olaj lassabban melegszik be amúgy is...... Attól mert a víz középen áll nem azt jelenti,hogy az olaj is üzemi hőmérsékleten van... A komolyabb autókban ezért is van olajhőfok mérő mert az számít igazán. Természetesen mint minden motornál a hidegindítási fázis a legkritikusabb.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
chess001
aktív tag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Az a mókás, hogy 2 millió körül van egy elvileg jó motor, meg nélküle a kocsi is... Drága móka ezeket fenntartani, fanatizmus kell hozzá. Már tudom, hogy miért fogalom a 911.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #47418 üzenetére
Akkor csak hozza kell szoknom. Vagy csak elvoltam kenyeztetve a ZF8HP -val, de ezek a rantasok egy hibas ZF6HP ra hajaznak.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Shadowbull #47418 üzenetére
jól gondolom, hogy úgy tartósabb is a váltó, vagy nincs köze ehhez?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
mAtThEw0319
aktív tag
Hello!
2012-es gyártású F30-ban az iDrive kijelző (CIC rendszer) LVDS csatlakozója 4 vagy 4+2 PIN-es? 8.8” a kijelző átlója, szóval nagy navis.
E90-ben tudom, hogy 4.. de F30-ról nem találok infót.. 😕[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Csak egy mecsbokszot
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
elbandi2
tag
válasz MPowerPH #47419 üzenetére
Másfél éve használok elsőszériás SMG váltót egy 330ci-ben, ill próbáltam egy barátom e46 M3asában SMG2-t.
Szokni kell kicsit, hogy nem olyan simán(nyugisan) vált mint egy normál bolygóműves automata. De ha nyugisan akarok menni, akkor lassabban vált, ha kicsit "vadulnék" akkor sport módba kapcsolom, és úgy használom. Nagyon meg lehet szeretni. Szerintem az általad kérdezett autó sportos karakteréhez egy sima aut. váltó nagyon nem passzolna.. -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #47420 üzenetére
Tartósabb a váltó nem lesz maximum a kuplungot kíméled egy picit ha ilyen autónál lehet arról beszélni... a váltási sebességet 65-250ms között lehet állítani. A leggyorsabb váltásoknál nincs gondolkodás pakolja a sebességeket kérdés nélkül ezért olyan érzésed mintha hátulról valaki rugdosna hátulról... Plusz ugye ez egy szekvenciális kézi váltó. Robot kezeli a kuplungot 65ms-os kuplungolással és fokozatok közötti váltással egy ilyen váltótól mit vár bárki is ?!?!?!??!?! Keményeket vált de egy ilyen autóba ha menni akarsz és ki akarod használni a maximumot úgy gondolom,hogy nem kell mást várni... Ha pedig normálba akarsz közlekedni akkor elve "csak" 400Le és a váltási sebességet is lehet csökkenteni így finomabbakat vált.... De ha menni akarsz teljes teljesítményen és gyors váltást akarsz akkor nem kell csodálkozni,hogy egy állat lesz...
(#47427) elbandi2
E46-ban SMG II van
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #47429 üzenetére
M3-ba eltérő SMG volt mint a "sima" verziókba de attól még nem SMG I.... volt 5-6 sebességes SMG. Inkább a 6 sebességes volt az elterjedt.
(#47430) CharlieDrop
ZF 8HP az más tészta.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Shamat
aktív tag
DEAD LIKE ME
-
MPowerPH
félisten
válasz elbandi2 #47427 üzenetére
Majd hozzaszokok... Csak birja, es az ne romoljon el. Piszok gyors a valto, de valamiert nekem ebbol hianyzik a kuplung pedal, meg a kevero. Lehet porgetni, igy talom ertelmet a manualis uzemnek.
Kis sulycsokkentes raferne, de nem akarom szetbarmolni. Inkabb megcsinaltatom, es elrakom, ennek is elindul majd folfele az ara, mert nem igen kapni rendes darabot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Shamat
aktív tag
válasz CharlieDrop #47439 üzenetére
Az első pár rugó és a kipufogó dob kivételével igen. Alvázszám szerint gyári M-Tech 1 a gép. Style 43 kerekek voltak alatta VIN szerint, de nekem azok nem tetszenek, ezért fog Style 68-at kapni.
DEAD LIKE ME
-
Shadowbull
addikt
válasz Shadowbull #47443 üzenetére
Mar ugy ertem ha a leglassabb beallitasban is rangat. Nyilvan a leggyorsabban veri befele a fokozatokat mint a legkalapacs, ott szo sincs komfortrol, plane ha terheles is van rajta.
de ahogy Ezredes irta: 65ms-ot tudott 2004ben, ha jol remlik az aktualis Ferrarik valtoja tudott akkoriban 100ms korul...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
FIREBLADE78
addikt
-
chess001
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #47445 üzenetére
Nem értem miért lenne jó befektetés. Fogyasztási cikk, egy 911 limitált széria, ferrari, mclaren-en lehet, hogy lehet valamit fogni idővel, de egy sima modernebb M5 inkább csak valami becsípődés, nem egy különlesen történet...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Newlachka
őstag
M43b19 fordulaton zörög a szívósor felől.Valami légáramlási pillangó szelep lehet a ludas.Valaki tud konkrétabb dologgal segíteni? köszi
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #47443 üzenetére
Csak S -ben rant, amikor odalepek.(ahogy a videokban is latszik) Probaltam tobbet elotte, azok is ezt csinaltak. Szokni kell nekem, ennyi. Ugye ez a valamit valamiert. Csak gondoltam van esely arra, hogy lovok egy 6 gangos valtot hozza. USA piacon eleg sokat adtak el azzal.
De a gond az, hogy a ZF8HP utan minden nagyon durvanak tunik, meg a DSG is.Koszi a velemenyedet, nagyra ertekelem!
chess001: Mo.-n jelenleg 1db -ot sem kapni. Utolso szivo M5, legendas V10, F1 technikaval. Es melle hullanak, nagyon sok mar a temetoben van, vagy ujrahasznositasra kerult, igy ebbol csak kevesebb lesz. Egy jo allapotu peldanyert par ev mulva sokat fognak fizetni, mert nem igen talalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fallout 4
- Renault, Dacia topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Vicces képek
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- EA Sports WRC '23
- Villanyszerelés
- További aktív témák...