- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
-
PROHARDVER!
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
#99254784
törölt tag
válasz milkabrams #74651 üzenetére
Ja bocs, most néztem hogy te kerested itt korábban az adapter kábelt. Amit linkeltél átalakítót ott csak DEH és MVH sorozathoz írja, de pl itt konkrétan a tied is szerepel a listában ezek mellett: [link] Ezek szerint ennek a ZRS-196-nak jónak kellene lennie
Ha rendelted a készletet, lehet egyszerűbb elmenni valahová megvenni azt a 4 kis csavart mint reklamálni miatta. Ha nem tévedek akkor 4 mm-es süllyesztett fejű csavar kell. Itt szépen látszik, hogy kell a lemezkéket beállítani: [link]
Ennél a kormánytávvezérlő szerelésnél nagyon hangsúlyozzák, hogy a fejegység felől kell a jármű felé haladni sorrendben a bekötésnél. Áramot kap a rádió? Biztosíték nem ment ki szereléskor? Vagy mi a problémád vele? -
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Sajnos az autóban lévő mostani Sony CD rádió még mindig nem jó. De a feleségem miatt kéne valami Nagyon olcsó rádió a kocsiba. Ki mit javasol?
Pl
Orion[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz AMD Power #74656 üzenetére
Nem nehéz. Le kell venni az előlapját a Sony-nak, letépni a keretet, ami ott marad, alatta lesznek rések, amibe be kell nyúlni a keret lazításához. Erre leginkább a hozzá való eszköz lenne való, de gondolom nem kaptad meg a kocsival így marad a gányolás.
Utána ha kijött a rádió, akkor a keretet is ki kell szedni. És ha minden igaz rendelkezik ISO adapterrel a Sony, hogy csatlakozzon a hangszórókhoz, ezt tudod használni Orionnal is. Az antenna csatlakozó szokott még néha eltérni, de ehhez is lehet adaptert kapni, max pár napig nem lesz rádió amíg beszerzed az adaptert.
Youtube tele van videókkal már, ott keress rá a kiszerelésre, ha bizonytalan vagy.⭐ Stella
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Ezek a 2DIN Androidos 100-200 dolláros Aliexpresses fejegységek mennyire gagyik? Minőség és sebesség terén. E46-ba szeretnék USB-t, és Yatour CD váltó (ekkor megmarad a gyári fejegység ami legalább jól illik a kocsiba), vagy megduplázom az összeget és egy ilyen 2DIN-est raknék bele. Itt csak sebesség / minőség / használhatóság terén vannak félelmein, pl. azt sem tudom, mennyire zavaró, ha nincs fizikai gomb, elsőre elég idegesítőnek tűnhet, hogy tapicskolni kell, amit vakon nehéz.
-
flash-
veterán
Kenwood Bt306 autórádiót a napokban üzemeltem be, ami valóban nagyszerű eszköz, csodát tett a regi gyari hangszórókkal, egy nagy tudású kütyü.
Azért megszenvedtem mert a telefon 10ik bekapcsolasa utan akarta csak bt-n megtalálni úgyhogy akinek nem látja ne adja fel 😀Pár beallitast nem értek illetve sajnos a teljes leiras sem tér ki sok mindenre
Az alabbi kérdéseim lennének:
-hogy kell beallitani azt hogy ha pl usb zenelejatszassal allitom le az autot akkor masnap ha inditom akkor azzal induljon ne a radioval?-rádió:sajnos az automata kereső csak pörget pörget, de nem áll meg az adóknál.ezért atallitottam kézire de az sem talan mert eg iciri piciket gyengebb a vetel(par km el arrebb megallt) viszont a gyengebbeknél akkor sem. Hogy lehet rábirni hogy a kereső a gyengebb radiojelnél is álljon meg?
Ide vonatkozó kérdés hogy van valami local dolog ez mit takar? Pl szolnokon bealitom a petőfit és átérek par megyére akkor megkeresi? Vagy keres helyette mást? Vagy van olyan beallitas egyatalan amivel megyék után is megkeresi az adott radiót?
Es az utolsó kérdésem :tok jól kiirja a radio musor nevet stb, azt be lehet allitani hogy futtassa ezeket? Tehat mindent kiirjon? Mert en csak vagy-vagy beallitast talaltam tehat vagy info vagy radio nev vagy mhz szám stb..Egyes autórádiókban be lehet allitani h virtualisan emelje a hangot ha a hangszórók az ajtóban vannak lent. Ebben ezt hogy kell?
Koszi elore is:) -
dmad
aktív tag
válasz flash- #74660 üzenetére
Elvileg meg kéne jegyezze az utoljára hallgatott forrást, a piros és sárga vezetéket cseréld meg.
Milyen autóba van?Ha a gyári antennaerősítőt használt, akkor ezzel is várja az áramot a bekapcsoláshoz.A local az a helyi adókat veszi csak, inkább DX-re állítsd, úgy több adó bejön a rádión, amire Te gondolsz, hogy követi az adott rádiót, az az AF funkció!
A kijelző egyszerre csak egy funkciót tud, Neked kell váltani közöttük(adó név, text, stb...)Ezt tudja futtatni a "text scroll" menüt kell auto-ra állítani.Élj úgy, hogy.......
-
Greatest_War
újonc
SziasztoK!
Biztosan nagyon blőd kérdés, de egy ilyen JBL Club 6500-as komponens szettet, ami elvileg 3 ohm-os, meg lehet hajtani közvetlenül egy JVC KD-X342BT-fejegységről, úgy hogy hátul 4 ohm-os hangszóró van még rákötve?
Elég olcsón jutnék hozzá (17k), egy Punto II-be lenne betéve. Ami még esetleg játszik, a kicsi beépítési mélység miatta az:
MacAudio Flat Star 16.2- 17k
Hertz DSK 170.3 -25KIlletve nagyon ajánlják a KICKER CSS 674-as szettet - 35k
Jelenleg egy MacAudio Mobil Street 16.2F van benne... hát ad hangot de eléggé semmilyen, mélye kb nulla. Ezek közül a Flat Star vagy a JCB előrelépést jelentene? Hertz-et még kifizetem, de a Kicker már nekem az autó érétkét figyelembe véve eléggé zsebbenyúlós, de ha ez tényleg normálisan-jobban szól, akkor inkább kifizetem.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
Üdv.
Volt 5 éve a G Astrámban elől Ground Zero GZIC 650X, de megadta magát a tekercs az egyikben, úgyhogy vennék mást.
Hertz DSK 165.3-at néztem, gondoltam, Hertz, nem lesz rossz, de sokat olvasok róla, hogy kevés a mélye. A Ground Zerót mélyközépnek írták, előfordulhat, hogy annál kevesebb mélyet tud a Hertz? Azt olvastam, hogy a DSK-nál jobb az ESK, de azt nemigen találtam újan már.
Van hátul egy nem túl komoly mélyládám, de elől is jó lenne, ha azért lenne mély, ha nem is durván, de úgy, mint a GZ-ban.
Van valakinek összehasonlítási alapja?
Esetleg 20-25.000 Ft között mit ajánlatok hasonló tudásban, ami jó lenne a GZ-t kiváltani? Mindenképp 2 utas, komponens szett kell nekem.
Van GZIC 16X, a 650X már nem kapható, de egyébként tartok tőle, hogy annak a GZ-nek is hasonló baja lesz (elengedte a ragasztó a mágnest valahogy, így az elmozdult, megszorította a tekercset, valószínűleg azért szakadhatott meg a szál a tekercsben), ezért néznék más márkát.A másik, ami szóbajött, JBL Stage2 604C.
[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
sToOrm01umbb
csendes tag
Sziasztok,
Beárazáshoz kérnék segítséget ehhez a komponens szetthez:
Vdo Dayton 1700 hpc (egyik csipogója recseg, javításra szorul)
Iletve egy VDO Dayton PA 4600 típusú erősítőhöz.
Előre is köszönöm a válaszokat. -
AMD Power
titán
Ma beszerelésre kerűlt a nem rég linkelt olcsó Orion rádió. Nagyon kellemes csalódás volt!
-
kistusik
tag
Hali. Egy Passat B5.5 be szeretném lecserélni a hangszóróimat, mivel a perem megadta magát. Nem feltétlen akarok bele megint gyárit. Igazából egy kérdésem lenne. Milyen hangszóró márkákat ajánlotok? Minimum a gyári minőséget szeretném, vagy jobbat.
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok!
Grande Punto hangrendszer fejlesztésben kérném a tanácsotokat. Ami most van: elöl Kicx STC 6.2 komponens szett, hátul Macrom MOS5 hangszórók Macrom hangváltóval, Pioneer GM1004D erősítő RCA-val csatlakoztatva Renegade REN10KIT kábelkészlettel behúzva, Kenwood KMM-BT306 fejegység, ajtók és hátsó oldalpanel + csomagtartó STP Black Silver alubutyllal burkolva, műanyag panelok hátulján alubutyl csíkokban és tárt cellás hangszigetelő szivacs. Connects2 CAN-BUS kormányillesztő, Connects2 antenna erősítő.
A gyári rendszerhez képest nagyon szépen szól, de hiányolom a mélyet, valamint a fejjel mai napig nem tudtam megbarátkozni és sok funkcióját ki se használom, állandóan állítgatom a zenékhez, csak gyújtáson működik, ellenben a gyári fejjel ami magától kikapcsolt gyújtás nélkül is 20 perc után.
Amit szeretnék: ülés alatti mélynyomó 60 ezer Ft-ig, valamint szeretném visszapakolni a gyári fejegységet a szolgáltatásival együtt és kukázni a kormány adaptert, gyáriban ugye minden működik mindennel és a FIAT Blue&me is tökéletes volt számomra. Ezért arra gondoltam, hogy eladnám a fejegységet, illesztőt, erősítőt és vásárolnék a gyári fejhez egy DSP-s erősítőt, Axton-t, Pioneer DEQ-S1000A2 vagy alis Puzu-t nézegettem, 60-70 ezer Ft-ig. Ha jól értelmeztem ezek 4 csatornásak, a gyári kábelt használhatnám a hangszórókhoz viszont lenne rajta kimenet az aktív erősítőnek is.
Ha összességében tudná azt a fajta hangminőséget, mint a mostani Kenwood fej, mélyek mélynyomóval megtámogatva, azonnal belevágnék.
Mit gondoltok erről? Előrelépés vagy hátra?Előre is köszönöm!
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
dave0825
őstag
válasz dave0825 #74665 üzenetére
Nos, csak érdekességképp: végül Kicx STC 6.2 lett, de a Ground Zero GZIC 650X-hez képest nem szól szépen, nekem kicsit doboz hangja van, a GZ szebben szólt szerintem.
Mindegy, most már ez marad.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
pyrodarker
csendes tag
Sziasztok!
Előre is bocsi, szerintem hosszú lesz amit írok.
Tapasztalatokat írnék és a végén 2 kérdést szeretnék feltenni.Szóval az autóm és a rendszerem:
Toyota Avensis t25 (második gen.) 1.8 benzin turbó kombi.
Fej: Pioneer DEH-X8700BT
Erősítők: JBL LC-A504 2db AB osztály 4 csatornások, Illetve egy Sony Xplod XM1S d osztályú monoblock.
Szettek: Kicx ALQ 6.2 2szet (1 pár az első, 1 pár a hátsó ajtókban)
Láda: JBL GT5-2402BR
Kábelezés: 50-es hegesztő táp és test kábelek (utóbbi duplán)
Tápelosztás-al 16-os a az JBL erőknek, és 21-essel a monoblocknak.
Középkategóriás RCA kábelek (3x árnyékolt, kb 10k Huf/db) 3 db.
2db 1F kondi
Connects2 kormány illesztőÉs akkor a tapasztalatok:
A rendszert eredetileg az előző autóban építettem ahol nem volt gond számomra hogy szétvágjam az első ajtó kárpitjait az egyedi ajtópanelhez (ott a szettek duplán voltak az első ajtóban) a Toyotát viszont lehetőségekhez mérten igyekeztem gyárira hasonlító állapotban tartani ezért kerültek a hátsó ajtókba is...
Ami kellemes csalódás volt hogy a Toyota ajtaja jobban szól szigeteletlenül is mint az előző autó ajtaja szigetelve.
A szettekről annyit még hogy brutálisan "tompák" csak úgy zabálják a wattokat. (alacsony érzékenység)
Ezeket a szetteket csak és kizárólag azoknak tudom ajánlani akinek nem okoz problémát hogy rendesen kihajtsa!!
Illetve akinek tetszik a fémes jellegű hangzás.
Ennyi erősítő csatorna azért van az autóban, mert eredetileg aktív rendszerben gondolkodtam úgy hogy külön erősítő lett volna a magasakra és külön a mélyközepekre.
Viszont sosem aktívosítottam végül.
Passzívban viszont bekéri a hídbakötött csatornákat, mert enélkül erőtlen és koordinálatlan a hangja.
Rendes impregnált MDF kiemelőkereteket kaptak a hangszórók.
Annyit még róluk hogy a gyári hangszóró rács nélkül gyengének látszik a hangszóró perem ragasztásának minősége. A hátsó ajtóban levőket már újra kellet ragasztanom, és hallom hogy ha jobb idő lesz, az elsőknek is kell egy kis törődés.
(tanács: javított hangszórókat újra be kell járatni!)
Ennyit a szettekről...A régi JBL LC-A504, ez még egy békebeli JBL. Mikor építeni kezdtem az első rendszert olcsón használtan jutottam hozzá az elsőhöz. Szerelem volt első hallásra pedig voltak hibái.
Próbáltam több erősítőt is utána, de végül mindig vissza tértem hozzá.
A hibái olyasmik voltak hogy hőmérséklet függően sétálgattak rajta a vágási frekik, illetve ha be lett terhelve szétesett a hangja.Viszont amikor szólt akkor olyan tisztán és szépen hogy éreztem benne a potenciált. Közel 1 évig kerestem mire rátaláltam a testvérére. Györ vagy Sopron környékéről egy autóhifi stúdióból sikerült hozzá jutnom, náluk már csak porosodott a polcon...
Mivel nagykorúak már ezek az erősítők ezért a problémájuk olcsón és egyszerűen orvosolható volt, viszont rengeteg munka volt vele.
Mind a ketőben cserélve lettek az elkók. (mind)(Audio grade)
Illetve a tápjában a szekunder oldali puffert felhízlaltam közel másfélszeresére.
Teljesen stabilak lettek és végletekig terhelhetőek.
(ezek tényleg 4X50 watt amit papiron a fejegységek is tudnak, de próbálja meg valaki ezt beletenni egy fejegységbe... )A láda és a monoblock: A láda nem az első volt a régi autóban de ő maradt a végleges (szedán volt kellett az erő) a jelenlegi autóban is szépen szól de az erejének egy jelentős hányadát a karosszéria elemek mozgatására használja... (vékonyabbak a lemezek mint a régi autómon, de ezen nem kell meglepődni) Szóval itt is kell legalább ez a láda, hiába vagyok (immár) egy légtérben a ládával. A monoblockot meg a ládához kaptam ajándékba. Igazából ő a gyenge láncszem jelenleg a rendszerben. Próbáltam mást helyette de jobbat nem találtam (olcsón) annyira meg nem rossz a hangja hogy elköltsek miatta 50-70 K-t egy használt erősítőre, szóval jobb híján jó ez is.
Egyébként a problémám az vele hogy nem elég feszes és kontrolált a hangja a ládának vele (ami azt jelenti hogy kevés neki a watt).
Ha véletlen sok felesleges pénzem lesz akkor egy 500W RMS körüli Rockford-ot szivesen vennék helyette... (Roki mérési jegyzőkönyves mind)Fejről annyit, hogy próbálgattam sokat de a Pioneer hangzásvilága volt ami a leginkább tetszett. Igy eredetileg egy DEH-X5600BT fejjel ment ez a rendszer. Majd mikor az új autóba építettem be nem volt kérdés hogy mi legyen a következő. Viszont sajnos nem volt eladó használt PRS vagy RS akkor, így a rendelkezésemre álló keretből egy DEH-X8700BT lett a befutó. Kellemes csalódás, hogy itt is érezhető minőségi ugrás történt, pedig az előző fej hangját is szerettem.
Nah de akkor most már következzenek a kérdések
Mint fentebb említettem az autó gyárias jellegét igyekeztem megőrizni.
Így az erősítők a csomagtér padlójában lévő rejtett rekeszekbe kerültek, tápelosztóstól kondistól. Ebből következik az a probléma hogy az AB erők felfűtik a teret, és 2/3 hangerőn huzamosabb (kb 40 perc) hallgatás után (kültéri hőmérséklet 20° mellet) kikapcsolnak az erősítők a hővédelem miatt.
Ezért szeretnék kialakítani nekik aktív hűtést.
Elég jó kapcsolást is találtam hozzá hogy csak akkor menjen ha a hőmérséklet is indokolja.
3D nyomtatok hozzá légterelőket stb.
A kérdés az hogy milyen típusú ventilátor ajánlott hozzá?
Értem ezalatt hogy axiális, vagy radiális típust nézzek (egyik ugye nagyobb légáram, a másik meg nagyobb légnyomást tud)
Szempont még ugye az is hogy amennyire lehet csendes is legyen.A másik kérdésköröm az meg az autó akku.
Tudom mik a gyári ajánlott méretek, de a kérdésem pont az lenne hogy mekkora a legnagyobb akku amit kis faragással be lehetne tenni a helyére?
Tudom van direkt Toyota fórum, de ott senki nem akar nagyobb akut tenni az autóba mint a gyári...
Ezért gondoltam megkérdezem itt is, hátha már valaki csinált ilyet és tudna segíteni a méretezésben.Előre is köszönöm, és bocsi hogy ilyen hosszú lett!
-
troll81
addikt
válasz pyrodarker #74674 üzenetére
Hőmérséklet vezérlelt PC játék ventilátor a menyi hely van 8 10 cm magas van a box? Teszel ha befer 2 2 db ot 2 tol 2 szív és csendben lesznek.
Azért melegszik mert hajtod. Kellene cserélni nagyobbra, vagy d osztály ra. Az nem fut el annyi áramot.
Ha tudod akkor nyugdíjazd azt a jbl t
Steg k4. 01 helyette vagy steg qm105. 4
Tudom ajánlani. Subra szintén steg qm 220.2 vagy k2. 01. -
Lusu
aktív tag
válasz G@bi90MR #74672 üzenetére
Szia, autóban egy DSP mindenképp előrelépés a hangot illetően (az Axtont ismerem egész jól állítgatható cucc), mert be tudod állítani az utastérnek, komponenseknek, ízlésednek megfelelően.
!HA! be tudod állítani, vagy valahol valaki meg tudja neked csinálni a hangolást, enélkül csak egy plusz doboz. Azt sem javasolnám, hogy tapasztalatlanul (még tapasztaltan sem feltétlen) fülre állítsd mert elvisz az erdőbe és csalódás lehet a vége.
Ezen túl viszont csak javasolni tudom, mert az első szettedet aktívan hajtva, behangolva, a szubot fázisba hozva stb. kisebbfajta csodaszámba megy a javulás. -
G@bi90MR
aktív tag
Szia! Köszönöm válaszod! A mostani fejegységem is DSP-s, számomra már bonyolultan is sok beállítást lehet variálni, viszont tényleg gyönyörűen szól. Ha a gyári kevésbé acélos fejegységből is ki lehet csiholni hasonlóan szép hangot, akkor beruháznék rá. A beépítést meg tudom oldani, a hangolást mindenképp hozzá értő emberre vagy műhelyre bíznám.
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.
-
pyrodarker
csendes tag
válasz troll81 #74675 üzenetére
Ha jól értem te légtömeg irányába mennél axiális ventilátorokkal.
Lecserélni nem szeretném mert szeretem a hangját, bár megjegyzem sajnos Steg-el nem volt még szerencsém.
A baj az hogy az erősítő fölött marad kb 2cm.
Előző autóban volt mellette rendesen légtér, ott sosem volt bajom melegedéssel.
Ezért indulnék először is aktív hűtéssel.
A rekeszek teljes magassága nagyságrendileg 8-9 cm. -
pyrodarker
csendes tag
válasz G@bi90MR #74677 üzenetére
Ezt a gyári fejed hangjának ismerete nélkül nehéz megválaszolni.
Az a baj hogy ha a fejből nem minőségi hang jön ki, akkor azon utólag már semmivel sem fogsz tudni javítani. A DSP sem tud csodát tenni, csak a hallgatási pozíciódhoz tudod igazítani a hangszóróból érkező hangot.
Lehet hogy pont erre a kicsire lenne szükséged, lehet hogy nem. (mert ugye ez is szubjektív)
Igazából javasolni csak azt tudnám hogy nem rendesen beszerelve csak ilyen mindenhol lógó kábelekkel próbáld ki előzetesen egy olyan autóhifi műhelyben ahol van erre lehetőséged.
Kb egy ilyen teszt az egyedüli ami meg tudja válaszolni a kérdésed. -
troll81
addikt
válasz pyrodarker #74678 üzenetére
Steg erő hang nem kellene kitekerni rongya.
Át szellőztetnem az egészet kB.
Van legmozgas akkor hűtés is. -
Dr V
őstag
Sziasztok!
Kocsimba tettem egy Match PP41 DPS-t. Tetszik, sokkal jobban szól, viszont a hozzátartozó mélynyomót is szeretném beletenni, a gyári leírásnak megfelelően.
A megadott beállítások mellé egy 2x 6,5" hangszórókkal szerelt mélynyomó az ajánlott, ahhoz van beprogramozva (PP7E-D).
Kérdésem az lenne, mi történik, ha helyette a nagyobb hangszórókkal rendelkező (2x10") ládát teszem be mellé (PP10E-D)?The bass and the tweeters make the speakers go to war!
-
Lusu
aktív tag
Van lehetőség után állításra? Mert elvileg jó lesz, de gyakorlatilag lehet fáziscsúszás a 7e-hez képest, bár az lehet fel se fog tűnni. Amúgy kíváncsi lennék egy ilyen összeállításra, hogy egy gyári (autóspecifikus) beállítással mit mutat Kérdezhetem hol vagy helyileg? Ha nem messze és adsz lehetőséget egy meghallgatásra kíváncsi lennék rá. (bocsi, most néztem vas megye elég messze van )
A mélynyomó pontos elhelyezéséhez van instrukció?[ Szerkesztve ]
-
Dr V
őstag
Néha járok Budapesten, úgyhogy valahogy össze lehet esetleg hozni
Méretéből adódóan a csomagtartóban lesz a láda.
Sajnos csak a fejegység gyári hangszínszabályzója az egyetlen állítási lehetőség, maga a DSP van autóspecifikusan beprogramozva, ami jól teljesít.
Most is jól szól, a gyári hangszórókkal a DSP-nek hála, de a mélyeket a kárpit annyira nem szereti, úgyhogy a mélynyomó segítségére is szükségem vanThe bass and the tweeters make the speakers go to war!
-
Lusu
aktív tag
Én most be vagyok betonozva BAZ-ba... de köszi.
Értelek. Akkor ez egy elég fix eszköz, beállítások terén. A mélynyomó bizonyosan sokat fog segíteni, hogy teljesebbnek érezd a zenei élményt. Viszont ha az ajtó nagyon zörög (de ha nem akkor is) egy rezgés csillapítás sokat segíthet, a basszusokon is hozhat valamennyit. -
zolya1973
aktív tag
Sziasztok!
Jvc autórádióm 007-es hibakódot ír ki bekapcsoláskor.Hiába keresek neten leírást róla,nincsen semmi.Esetleg nem tudja valaki? -
zarew
senior tag
Sziasztok! Ha valaki Helix dsp ben expert, árulja el, hogy hogyan kell beállítani, hogy egy bizonyos bemenetet használjon ( koax) Minden indításkor kézzel kell átpötyögni. Pedig be volt állítva az autódetect vagy mi.
-
duckymusic04
csendes tag
Sziasztok!
Kis segítség kellene. A fejegységen 60-80-100-120hz-en tudom vágni az első szettet. Az aktív ládán pedig 70hz-től. Ha a fejegységen 80hz-en vágok, akkor a ládán maradhat 70hz-en? Vagy, hogy kellene beállítani? Köszönöm! -
pityaa23
senior tag
Sziasztok!
Került a kocsiba egy Kenwood dpx-3200BT fejegység, JL-audio 690x 6x9-es ovál, Cordial CLS225 kábellel. Ajtó egyelőre csak a belső felén szigetelve. Nekem kicsit kevés a hangerő, és a mély, nyilván a szigetelés befejezése dob még rajta, de jelenleg én úgy érzem eléggé fel kell tekerni a hangerőt, hogy normálisabban szóljon.
Szerintetek érdemes lenne egy erősítőt venni hozzá? Ha igen, mi az ami ár érték arányban szépen kiszolgálná a rendszert?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv: István
-
uszid94
tag
Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy a kalaptartóm nagy basszusú zenénél berezonál, beremeg. Melyik a legjobb rezgéscsillapító anyag? Ki milyen anyagra esküszik? Bitumen + rezgést elnyelő hab? Ennél jobb konstrukció nincsen? Válaszokat előre is köszönöm! -
ThodEE
őstag
Sziasztok
Egy opel astrába szeretnénk minimális zajkeltést, nincs szükségünk CD-re, USB-re de van 4 hangszórónk, szeretnénk telefonról adni neki bluetoothon a forrást és jó lenne ha kihangosítóként is funkcionálna.
Nincs nagy elvárás csak olcsó legyen
SAL VB 8000 a kinézett készülék ami a leírása szerint megfelelne erre a feladatra, ha max 25ezerFt-ig van jobb lehetőség akkor az még beleférhet a költségvetésbe.Köszönjük szépen a segítséget előre is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
nagyúr
válasz ThodEE #74695 üzenetére
Szia
[link]
Inkább dobnék rá 3k-t és a Pio-t venném, nem a hulladék sal-t."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
MiniXD55
tag
Sziasztok, Lenne egy eladó Pioneer MVH-S420BT-m
[ Szerkesztve ]
"Hard work, dedication. I'm a one man army."- Floyd Mayweather
-
vidaila
senior tag
Sziasztok. Gladen Audio RS165 habgváltóján az egyik jumper a magassugárzó erejét állítja arra rá jöttem, de tudja valaki a másik jumper mire való, mit állítok vele?
http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest