- Frissült az IQOO tabletkínálata
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
gp Érkezik a hivatalos adapter, amely az előzetes információk szerint 60 euróba kerül majd.
-
Bemutatkozott a Redmi 13 4G
ma Ne keverjük össze a Redmi Note 13 4G-vel vagy a Redmi 13C 4G-vel.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz Crytek #14909 üzenetére
Na mi az, az UE4 annyira f*s, hogy még az MS-nek is beletört a bicskája?
Biztos amikor meglátták, hogy mennyire kéne átírni az egész motort, inkább bedobták a törölközőt.
Most az Epic-nek aztán fájhat a feje! Kitől fognak DX12 build-et kapni? Egész eddig az MS-re várt az Epic, hogy Redmond majd kijavítja a finoman is csak trágyadombnak nevezhető motorját, de ezzel a lépéssel már tuti nem kapnak semmit. Az ARK-nál meg majd bejelentik, hogy a DX12 mód - ami már bő fél éve szúszik - csúszik még egy fél évet, aztán fél év múlva bejelentik, hogy bocs, a DX12 nem fog menni, elég lesz nektek a 10-15 FPS is DX11-ben.
Bocs, nem lehetett kihagyni!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Crytek #14932 üzenetére
Csak nem erre a "gyöngyszemre" gondolsz? Ez egy olyan szintű kártevő, hogy a kutya se meri piszkálni, üresek a Steam fórumok és tesztek sincsenek róla, senki nem akar hozzányúlni. Ezt nem mondanám valami jó reklámnak.
Amúgy ahány UE4 játékkal találkoztam, mindenhol katasztrofális volt a teljesítmény akárhogy módosítottam a grafikai beállításokon, vagyis a skálázódás is szinte nulla. Például próbáltad a TVoEC Redux változatát? The Astronauts profikból áll, de még ők sem tudtak mit kezdeni az UE4 sz*r D3D11 leképzőjével.
Az eredeti, UE3-as változat full maxon 4×MSAA mellett 60 FPS-el megy, csak néhol esik le 40-50 környékére. A Redux változat (UE4) mindenféle élsimítás nélkül és visszavett grafikai részletességgel is kínkeservesen tudta tartani a 30-at. Amikor dinamikus (animált) vegetáció kerül a képbe, azonnal összeomlik a teljesítmény, ellentétben az előddel.Én inkább úgy mondanám, hogy ami alapból sz*r, azt adhatod bárkinek, nem lesz jó a végeredmény (hacsak át nem írják teljesen a leképzőt, ami egy indie fejlesztőnél teljesen kizárt).
#14934 Abu85: Van publikus lista arról, hogy mely játékokhoz vették meg? Csakhogy tudjam, hogy a jövőben mely címeket kell messziről elkerülni. Viccet félretéve lesz dolguk vele bőven.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Crytek #14938 üzenetére
980Ti-vel te könnyen beszélsz, egy 7870-es Radeon kicsit más kategória.
Amúgy most megtaláltam a trükköt a sebesség visszanyeréséhez. A gond a V-Sync-el van összefüggésben, mert ha az be van kapcsolva, akkor a teljesítmény azonnal összeomlik, amint sok vegetációt kell kirajzolnia. Egész pontosan leesik fix 30-ra, ami nekem nagyon gyanús volt, így további teszteket és kísérleteket folytattam, míg megtaláltam a megoldást: mindössze a játék betöltése után egy Alt+Tab-ot kell nyomni majd vissza menni a játékba és kész, a sebesség máris normalizálódik. Ha nincs bekapcsolva a V-Sync, akkor nincs szükség Alt+Tab-ra, vagyis a játékban valószínűleg hibás a V-Sync kód, de legalább van egy működő Workaround, így most már a Redux változatot is 60 FPS-el tudom tolni maxon egy 7870-el. Not bad!
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
daveoff
veterán
válasz Crytek #15118 üzenetére
Ott van Szaby mérése Fury-val, annál se ér semmit a dx12....inkább lassulást okoz, meg gondolom bug hegyeket.
(#15119) Szaby59 : Az durva, akkor itt aláz az NV. És ez a játék legalább jól is néz ki, nem mint a Hitman, az egy fos. Mindjárt mérek egyet SMAA-val DX12-ben.
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
-
cyberkind
félisten
válasz Crytek #15212 üzenetére
Persze, az se a Store hibája hogy csak partíciót adhatsz meg neki ahova tegye a játékot, és persze olyan nevet ad a mappának hogy qrva nehéz megtalálni a játékot, de ez csak egy a sokból, amivel nem lenne baj ha nem lenne fizetős konzolon a multijuk kb 15 éve, és egy fikarcnyit se értenének hozzá, pedig ez van mert fogalmuk sincsen milyen a jó kliens, ha nem lenne csak storeexkluzív ez meg az, még Windows-t se venne az ember, rég volt ekkora hulladék a M$.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#85552128
törölt tag
válasz Crytek #23008 üzenetére
Ugyanúgy fut, nem rosszabb pár FPS a különbség AMD-vel is Quantum Break: Better on DirectX 11! GTX 970/1060 vs RX 480 Gameplay Frame-Rate Tests
"Nvidia cards get a noticeable frame-rate boost (up to 33% on the GTX 970) with DirectX 11, but curiously AMD cards such as RX 480 run identically either way. Tom explains all."
Néha vannak anomáliák, hogy a GPU usage ingadozik, ennyit kéne javítani.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
-
mlinus
őstag
válasz Crytek #23026 üzenetére
pontosabban 1 magot terhel agyon - de ettől függetlenül használja a többit is, csak nincsen normálisan elosztva a load. i7-en orvosolható a core 0 letiltásával, ilyenkor sokkal jobban elosztja a load-ot a maradék 7 szálon. Így se tökéletes, de érezhetően gyorsabb és kevesebb a rángatás.
mindamellett alacsony a gpu kihasználtság is, 720p low és 4k ultra között nálam pl semmi különbség nincs fps számban
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz Crytek #23448 üzenetére
De mennyi lehet a frametime? Olyan keveset beszélünk róla, pedig fontosabb lehet, mint a képkocka/másodperc.
Remélem egyszer eljutunk oda, hogy nem csak a Digital Foundry foglalkozik vele és méri le.Itt egy érdekes példa rá miért fontos: [link]
The Division: hiába ad jó fps értéket egy 1070 SLi meg egy Titan X Pascal is, kb. egyformát, ha egyszer az SLi-vel a frametime sokkal nagyobb. Tehát azzal darabosabb játékélményt kapsz, mint egy erősebb GPU-val.
Az AMD meg több játékban nem a jó frametimeról híres. Ezért is panaszkodnak annyian microlaggokra. Magas frametime...¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #23549 üzenetére
Nyilván a DX12 kód erősen többszálú, így egy 8 magos procin nagyobb előnyt tud biztosítani a DX11 kódhoz, mint egy erősebb négymagoson. Pusztán a skálázás lehetősége miatt. Emiatt az egy szálú teljesítmény kevésbé domináns, mint DX11-ben, amiből minden rendszer képes profitálni. Hasonlóan viselkedhetnek a kevésbé erős négymagosok is.
Az Intel gyors négymagosával a skálázásból nyert teljesítmény kevésbé domináns, így inkább a hátrányok jönnek elő. A Frostbite alatt ez a GeForce-okat különösen érinti, mert a motor nem tud UAV-t menteni a root signature-be, illetve az NV egy extra másolásra kényszerül, amikor a compute shader adatot ír ki. Az AMD-t bekötési modellje jobban illeszkedik a DX12-höz, így nem zavarja, ha a root signature-ben nincs UAV, illetve a konstans puffer elérése pont ugyanolyan gyors, mint más pufferé, vagyis nem kell másolgatni a compute shader adatkiírását. Emiatt az AMD DX12 alatt gyorsulni tud a DX11-hez képest minden körülmény esetén.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Crytek #26911 üzenetére
Jól fog ez futni NV-n is. Az AMD-nek csak azért fut jól már most, mert nagyon jó a driverfejlesztési struktúrájuk, amit kialakítottak. Az az egy nagy csapat sok emberből áll, és nem csak az agyonreklámozott, hanem a fű alatt megjelenő játékokra is van bőven erőforrás, emiatt a Radeon Software-ben már van a játéknak profilja, ki vannak cserélve a shaderekben a tipikus operációk, meg a szokásos (ez bőven hoz úgy +15-20%-ot). Az NV-nek a csapata három részre van vágva, és ott a committeléssel keletkező bugok javítása is rengeteg erőforrást elvisz. Effektíve a feladatokra elérhető erőforrás tekintetében az NV-nek kevés az embere, mert rosszul van struktúrálva a fejlesztési folyamat. Ugyanaz a baj, amikor az AMD havi egy WHQL Catalystet hozott. Ezért ugyan az agyonreklámozott játékokhoz tudnak hozni profilt időre, de a csak simán megjelenőkhöz már nem. Lenne amúgy elég emberük rá, ha nem kellene egy bugot háromszor javítani sorban a három összevonás miatt, ez időben és emberi erőforrásban is háromszoros teher. Valószínűleg egy-két hét múlva kiadnak majd egy profilt a játékra, ami javít a teljesítményen.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
füles_
őstag
válasz Crytek #26960 üzenetére
Azért mert az iparági nagyoknak (Intel, nVidia) nem érdekük a low level API-k terjedése. Nem érdekük, hiszen nem rendelkeznek olyan képességű hardverrel és szoftverrel, mint az AMD rendelkezik, ha a DX12-ről vagy a Vulkanról van szó.
A rendszereik a jelenlegi környezethez vannak igazítva (DX11), nem mint az AMD-é. Ergo ha visszafogják a fejlődést, akkor nekik sem kell fejleszteniük és az AMD-t is szép lassan tönkreteszik, ha nem készít olyan hardvert és szoftvert amivel beáll a nagyok közé, viszont ha ez megtörténik akkor tényleg teljesen lefagy a fejlődés.Sajnos az AMD túl kicsi ahhoz, hogy ezt a koncepciót egyedül véghez vigye.
[ Szerkesztve ]
-
távcsőves
senior tag
válasz Crytek #26962 üzenetére
Nagyon röviden: szó sincs arról, hogy a dx12 milyen hatásal van a játékok grafikájára pl. Arról van szó a videóban, hogy az amd és nv gpu-k és driverek mekkora terhelést rónak a cpu magokra/szálakra és miért és főleg hogyan teszik ezt az új low level apikban és a régebbiekben (pl dx11). Levonja a következtetést a múltra, jelenre és a jövőre is, hisz a VEGA még nem jelent meg, és a RyZEN is nagyon friss. (Ha jól tudom még mindig várható ott optimalizáció OS szinten is. ) És akkor a lényeg, ebben semmi új nincs számomra, nv kitűnően oldotta meg a feladatott, míg az amd befürdött. Eddig, de az új apikban élre állt, és az új hardvereinél , Polaristól kezdve törekszik arra hardveresen is, hogy a régebbi api használata esetén is mérsékelje a cpu overheadet egy szálra. (Vagyis csak ott, mivel az új low level apikban erősen nyerésre áll ebben a kérdésben. Nem az abszolút fps számokról van szó!) De azért csak nézd végig, ha kell megállítod , visszatekered. Főleg a vége érdekes, de az eleje nélkül szerintem nem jó nézni, hisz kell hozzá, hogy megértsd a végét is.
Na jó, végül is ez a VS fórum, szóval khmm, említi, hogy az nv zsozsóval is igyekszik kezelni a helyzetet a játékfejlesztőkön keresztül, izé, nem teljesen az általános érdekeket szem elött tartva.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
szmörlock007
aktív tag
válasz Crytek #27158 üzenetére
Üdv
Nyilván a játékot két finn srác csinálja alacsony költségvetésből, ahhoz képest hihetetlen!!!
Nyilván a grafika egésze is szép de itt két dolog ami brutális. Egyrészt a felhőszimuláció+fények, másrészt a víz illetve víz alatti fénybeszűrődés azok amik szerintem sehol sem néztek még ki ilyen jól. -
füles_
őstag
válasz Crytek #27163 üzenetére
Ha jól emlékszem Abu azt mondta, hogy már a Volta is hardveresen fogja menedzselni a memóriát, szóval ott is sokkal hatékonyabb lesz e téren a rendszer és nem fog kelleni brutális mennyiségű memória. Ha ezt figyelembe vesszük akkor tuti fake, mert sokkal drágábbak lennének így az azonos kategóriájú NV kártyák.
Szóval az a találgatás a cikk végén nálam alapból azt sugallja, hogy fake az egész.
-
nagyúr
válasz Crytek #27256 üzenetére
a benchmark alapján az utoljára gcn2-re és keplerre kaphatott optimalizálást.
a dow3 még béta, oda még érkezhetnek új dolgok.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
.LnB
titán
válasz Crytek #27897 üzenetére
Nem értem miért nem áraznak be a 1070 alá egy 1070-nél erősebb kártyát. Arra ugrana a nép. Így, hogy fölé lőnek így most miért váltanék?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
_drk
őstag
válasz Crytek #27921 üzenetére
Az a 4k 32" ips 10 év múlva is fasza lesz! Az 1080 ti addigra gyűjtők polcain Max.
6 éves lett most az 590, múltkor volt egy teszt az 580ról hogy még el lehet vele játszogatni de a High beállításokat már nem szereti.
Jóbarátom a 10 éves 32" 720p-s tv-t nem tudja lecserélni mert a 4k még mindig felesleges és drága![ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
válasz Crytek #27993 üzenetére
Ezt a játékot úgy/annyira optimalizálták - eddig . hogy 1080Ti@4K elérje a 60fps-t. Az nvidia kártyáira a megszokott módon szépen skálázódik, tehát fekszik az architektúrának. Az AMD nem skálázódik, ezért annak valószínűleg nem. Persze magas felbontáson nem ér el kellően magas fps-t, ami azért nem jó. Reméljük innen csak felfelé megy az út.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Yutani
nagyúr
válasz Crytek #27993 üzenetére
Ez egy fos. Mennyire reális a GTX 960 36FPS vs 380X 29FPS? Vagy a GTX 1060 58FPS vs RX 480 40FPS? Elárulom: semennyire. A szintén UE4 GOW4 bencmark alapján nevetséges ez a játék technikailag.
#tarcsad
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Frissült az IQOO tabletkínálata
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Futás, futópályák
- EA Sports WRC '23
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
- HP Pavilion 15-eg3001ne - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, 512SSD, GeForce
- HP Pavilion 15-eh3003np - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - Ryzen 7-7730U, 16GB, 512SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs