- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- TCL LCD és LED TV-k
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gulasoft
őstag
Mókás, valaki 230.000-ért árulja narketplace-en nagyon megszerethette, ha nem akar megválni tőle
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Jinxb1rd
addikt
Gyorsan vissza kellett volna kérnem a pénzt a bolttól és megvenni ezt.
Bármire kiszenvedném, hogy fussanak rajta a Steam-es játékok...We are only Stardust...
-
Vesh
csendes tag
Egy kis tapasztalat CV1 hosszabbításról
Az alábbi kábeleket vettem:
HMD hosszabbításra:
Trusty HDMI 2.0 4K 60HZ hosszabbító kábel 5m (KS-018-5M)
Nincs kép.
Unitek Prémium Aktív USB 3.0 hosszabbító kábel Aluminum 5m
Tökéletesen működik.Szenzorok hosszabbítása:
Trusty USB 3.0 aktív hosszabbító kábel 10M
Tökéletes 3.0 működés passzív módban!
Gembird kábel USB 3.0 AM-AF hosszabbító kábel 1.8m
Tökéletes 3.0 működés.Valakinek ötlet HMD HDMI hosszabbításra?Nem úszom meg az aktív HDMI kábelt?
(Zotac 1070ti 1HDMi 1 DVI-D 3DisplayPort) -
Viktoár
addikt
Volt valami frissítés steamvr-ban? Eddig tök jól működött ALVR -ral a hang questen de most pár perc játék után elnémul a quest. Nem állítottam semmit sem a steamvr-ban sem az alvr-ban.
Üdv:Viktor
-
a2d2
addikt
-
törölt tag
Akinek van VR-e, és gyomra a Grip: Combat Racinghez, az írjon, van egy kulcsom neki!
[ Szerkesztve ]
-
a2d2
addikt
válasz Viktoár #28854 üzenetére
Én most toltam fél órát, hibátlan volt a hang. Direkt visszakapcsoltam előtte hogy ALVR streamelje.
Viszon eredetileg Chronos-t akartam tolni de az meg azt dobta hogy failed entitlement check.
Utoljára ilyent még a Lucky's Tale-ben láttam még GearVRalatt.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Foglalt név
addikt
Motoszkál bennem egy dolog, a HTC Vive Cosmos nem örvend túl nagy népszerűségnek, de sok tesztben úgy éreztem, hogy azért nem ajánlották, mert nem jó az ár/érték aránya. Jelenleg nálunk a Rift S és az Index sem kapható, cserébe a Cosmos akcióban van raktáron a Riftnél 25%-al drágábban.
Ez változtat valamit, vagy abszolútértékben használhatatlan a dolog valami okból?
(Jelenleg egy PS VR-t próbáltam ki és az AstroBot meggyőzött, hogy akad már olyan, aki felfogta mire jó a VR, hogy ez egy teljesen egyedi műfaj és nem elég a quake-t rámigrálni, így adnék egy esélyt a PC-s verziónak is. Ezért vettem direkt 2070-et usb c-vel, amit persze az elmúlt egy évben senkinek nem sikerült termékben piacra dobni...) -
proci985
MODERÁTOR
válasz Foglalt név #28858 üzenetére
megjeleneskor annak volt a legrosszabb controller kovetese az osszes letezo VR headset kozul, gyakorlatilag a hasznalhatatlan szinten. ezt nem tudom mennyire sikerult patchelni.
fix szemtavolsag, szoval ha nem atlag meretu a fejed eletlen lesz a kep es ezen nem lehet mit javitani.
tobben irtak, hogy kenyelmetlen, a fules pedig rossz minosegu.igazabol erre osszel a Rift S araban pucoltak ki es meg ugy se volt ajanlott.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Foglalt név #28858 üzenetére
mármint úgy érted, hogy 200.000 Ft a Rift és a cosmos 300?
We are only Stardust...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Foglalt név #28858 üzenetére
Ahogy Proci is írta.
Annyit tennék hozzá, hogy az IPD-det mindenképp mérd le előtte.
Kicsit utána néztem és 61 to 72 mm a javasolt tartománya a headsetnek. Ez hazugság, de ha a közepét vesszük: ha 65-66 körüli az IPD-d akkor élesen fogsz látni benne ha beállítod. Amint elmozdul picit is a headset életlen lesz benne minden. Nekem pont ennyi az IPD-m (65-66 között) és pont ez volt vele az egyik gondom. Iszonyatosan szűk az a tartomány ahol éles képet ad.
A kontrollerek ergonomiai zsákutcák.
A követést azóta szerintem helyretették de olvass utána.
Az egésznek az árához képest gagyi anyaghasználata van, egyedül a homloktámasz tetszett belőle és talán a fülesek füledhez érő része.
Az audio minősége gagyi. Nagyon. (Sajnos nálam a CV1 fülese és a HyperX Cloud-om magasra tették a lécet.)Viszont ha jól van beállítva szerintem nagyon szép képe van. A színek még a CV1 OLED-jéhez képest is vállalhatóak. Godray nincs vagy nem szembetűnő.
A flip-up dizájn marha jó szerintem, számomra hasznos lett volna.
Én anno 25 vagy 230 körül vettem de nem tartottam meg, eladtam és maradt a CV1. Azóta is várok jobb HMD-re.Picit talán megbántam, hogy eladtam. A No Man's Sky pl iszonyatosan szép volt benne, a CV1 pixelblokkok halmaza hozzá képest. Azóta nem is játszom a No Man's Sky-al, hogy kipróbáltam Cosmosban és eladtam. Mással viszont igen csak ott valahogy nagyon kijött a különbség. AC-t meg muszáj néha tolni mert társaság is van és a cockpit se foglalja feleslegesen a helyet...
Jó szívvel én nem tudom ajánlani, döntened neked kell. Viszont egy Rift S esetében is számold hozzá, hogy abban még vállalhatatlanabb az Audio megoldás. Kell nyomtatni rá mountot és tenni egy Koss Porta Pro-t vagy más fülest kell találnod mert az integrált az élvezhető VR-ra alkalmatlan.
Talán ha nagyon-nagyon nincs más opció és úgy érzed nagyon muszáj venned valamit. Ez esetben viszont ígérd meg magadnak, hogy később nyomott áron eladod és veszel egy normális HMD-t, amit tényleg sokan dicsérnek.Esetleg HP Reverb? Bár ott is vannak problémák pl a gyatra WMR kontrollerek (próbáltam azokat is és szerintem azok még a Cosmos controllerektől is rosszabbak).
Esetleg ha tudsz várni még akkor HP reverb G2.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
proci985
MODERÁTOR
válasz Jinxb1rd #28862 üzenetére
elite mar lighthouseos, csak az meg index arban megy, a vive wand meg igazabol gyengebb a rift / index megoldasanal.
Dyingsoul: ja a CV1nel meglepo volt, hogy tenyleg minosegi fulest adtak hozza. en is agyaltam, hogy hat meglatjuk, aztan max valtok a moddolt Asus Xonar One + Beyer DT990 Editionra, erre nem volt szukseg. namost emlitett fules lanc arban kb osszehasonlithato egy fullositott CV1el.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Foglalt név
addikt
válasz Dyingsoul #28863 üzenetére
Szóval, a Rift 172eFt, a Cosmos 218.
Ha jól értem, eddig is kb. ezt olvastam a kontroller követés a Rift-ben működik, a Cosmos a patch-ek után so-so.
A Rift értelemszerűen működik natív az oculus áruházzal. A SteamVR meg kb. mindenen megy.
A fentiek fényében valamiért a Cosmosnak fel van róva a fix IPD a Rift-nek nem. Nálunk 61 és 63.5 között kéne működnie a dolognak.
Ha jól tudom, ugyan vaskós bankókért, de a HTC az egyetlen, aki kinál modulárisan kábel nélküli megoldást.
Ezzel viszont már elérünk a legnagyobb rákfenéhez, az Indexhez, ami miatt az előző két headset szükségmegoldás. Ha jól értem, akkor az indexhez nem kell saját füles, a telepítendő bázisállomásokkal tudja mi hol van és jók a vezérlői(ujjkövetés stb.). Persze ez is kábelen lóg, mókolni kell vele, ha oculusos játékot szeretnél rajta futtatni és dupla annyiba kerül, mint a többi.
Ez utóbbi miatt rágódom, megjelenéskor is azt írták, hogy összességében a legjobb, de közel sem mindenben. Kapni nem lehet, csak előrendelni. Mivel most sem egy eldobod az agyad, csak egész jó, benne van a pakliban, hogy mire kézhez kapod valaki kihoz valami jobbat. -
s:zozo
aktív tag
Ark: Survival evolved - nekem meg van, ha tudsz várni egy picit ránézek a VR részére.
Még régen játszottam vele 2d-ben, de elég rosszul optimalizált játék volt. Egy erőgép kellett hozzá. Ma este vagy holnapi nap megnézem.
Kíváncsi leszek, mert szeretem a műfajt és hátha megjavult. -
a2d2
addikt
válasz s:zozo #28867 üzenetére
Köszönöm azt megvárnám akkor.
Ha frankó lenne a VR része akkor 11 euroért behúznám.Nézem az értékeléseket és több száz órás tartalom van benne. Egyik srác 9800 óra után negatívan értékelte, de azóta beletett még 2000 órát Szóval annyira szar nem lehet.
[ Szerkesztve ]
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Jinxb1rd
addikt
Az ilyen játékidőket ne vedd alapul. Vannak emberek, akik elmennek dolgozni, de előtte otthon elindítják a játékot, aztán főmenünél lerakják. Hogy gyüljön az óraszámuk. Haverom is ezt csinálja.
Persze lehetnek kivételek, ha olyan játékról van szó, pl Morrowind (:
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Jinxb1rd
addikt
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Foglalt név #28866 üzenetére
Ha kábel nélküli megoldást szeretnél miért nem Oculus Questet veszel?
A Cosmos-nak nem a fix IPD van felróva hanem a lencsék miatti ultra kicsi sweet spot.(#28870) Jinxb1rd: Mondjuk ez engem is érdekelne de szerintem cégnek venné (innen a -25%). Annak a folyamatnak a firtatásába meg ne menjünk bele szerintem. Ha nem így van, akkor viszont menjünk bele!
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
sheep
addikt
válasz Dyingsoul #28863 üzenetére
Bár mindenki szidja a Reverb kontrollerét, én semmi hátrányt nem tapasztaltam pl. Alyx-ban, tökéletesen kézre állt minden és jól működött, egyszer sem volt olyan érzésem hogy mi ez a fos.
Nincs összehasonlítási alapom, de ha valaki az első headsetjét veszi akkor annak sem lesz.9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
barcalaci84
őstag
válasz Foglalt név #28866 üzenetére
A cosmos - t felejtsd el szerintem...
A követés szar még most is, a patchek nem igazán segítettek külföldi beszámolók alapján... -
gulasoft
őstag
válasz Foglalt név #28866 üzenetére
Hali! Az indexben legalább van fizikai szemtávolság állítás, de az oculusnál is rájöttek a fiúk, hogy a rift-s-ben ezt nagyon elb@szták, csináltak egy szoftverest,, és a questben pl. már megin van szemtávolság. Ez pl nálam fontos volt, mert nagy a fejem, a nejemnek, meg a lányoknak sokkal kisebb, így mind a headset könnyen fejreszabhatósága, mind a szemtávolság, az index mellett szólt, a sokat tudó kontrollerek meg csak rátettek a lapátra. Nem bántam meg azóta sem, viszont a kontroller joy-már 2-szer megadta magát, nem teljesen romlik el, csak egy irányban hajlamos nem visszatérni középre.Amíg garis nem gond, mert nagyon korrektül cserélik, remélem gari után tudom majd javítani, mert minden más kasa rajta. Igen drága. A headset anyagminőségben kétszer jobb mint a quest, (nem tudok megbékélni ezzel a méterenként 60Ft-os tépőzár megoldással minden irányban) összélményben és főleg az ára miatt viszont a quest most jó választás, főleg mióta kipróbáltam vele az ALVR-t és meglepően jól vitte a steames játékokat. A questben az is jó, hogy iszonyat sok pénz van mögötte, ezért vannak fejlesztések is, viszont szűkebb a vásárló réteg, az igazán jó játékok drágák. steamen azért tudnak akciók lenni, mert ott a questen kívül szinte minden támogatott, és a quest mostanában jutott el oda, hogy akár kábelek nélkül menjen a steames játék. De eljutott, mégha a kábel nélküli megoldás nem is az oculustól jött. Szerintem még ebben a félévben felvásárolja valamelyik fejlesztőt az oculus, és nem mókolás lesz a kábel nélküli steam (vagy nem, hogy tarthassa a magas árakat a játékokon, mert pár címen kívül nagy konkurencia a stemes akciós játékok) és az átlag nem ért a mókoláshoz. (Főleg amerikában, és a fejlett nyugaton, mert soha nem kellet mókolni, megfizethető volt náluk a tartalom, meg hardver is.) Egyszónak is száz a vége, ha nem vet fel a pénz, akkor most már érdemes questet venni.(Tegnap lányommal Township Tale-t nyomtuk, még ő kábelen, mert nincs otthon 5GHz-es routerük, de szerintem hamar beszerzik, mert a vezeték nélküliség meg egyértelműen a quest felé billenti a mérleget, és nem feltétlenül kell gép hozzá, ami kis hazánkban nem kis tétel.)
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Jinxb1rd
addikt
Fogalmam sincs. Elméletileg értékesebbnek fog tűnni az acc emiatt, de hát ezt is baromságnak tartom.
- - - - -
Btw a Cosmos milyen szemtávolságra megfelelő? Nekem 65-ös szemem van. (BTW én most az Elite-t vizsgálgatom, nem a simát. Elvileg ott már nincs követésprobléma. )
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
gulasoft
őstag
válasz Foglalt név #28878 üzenetére
Pont ezt írtam, hogy most már hivatalosan usb kábellel megy a pc-s összekötés, és nem hivatalosan kábel nélkül is, mindeközben ha nincs gép, akkor is használható.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
twi452
senior tag
Valaki múltkor érdeklődött az eleven table tennis után, hogy milyen questen.
Tegnap kora este gondoltam előveszem újra és kb folyamatosan jöttek a multiplayer felkérések, úgyhogy már élő játékos is van bőven és egész jó meccseket sikerült nyomni abban a kb 2 órában ami elrepült vele.
Élményben sokkal jobban bejön nekem mint a robotos racket fury mert kicsit jobban hasonlít az igazihoz de persze azért helyén kell kezelni 🙂Multiban előfordul, hogy nem tökéletesen vajsima ahogy visszajön az ellenféltől a labda. Pontosabban fogalmazva az ütés pillanata nem látszik annyira csak, hogy jön vissza a labda de nem vészes vagy zavaró inkább fejleszti a reflexeket 😄
Azt lehet érzékelni az ütő mozgásából, hogy milyen csavart rakott bele csak nem annyira sima mint mikor a gépi ellenfelet nézed.Nekem megérte megvenni mert tök jól elvagyok vele 🙂
-
a2d2
addikt
válasz kiskuplung #28880 üzenetére
A legelső magyar kommentelő 2016-ban tette közzé a (korai hozzáférésű) értékelést és akkor már több mint egy éve megvette. Szóval legalább 5 éve elérhető a játék. Simán lehet hogy vannak ilyen fanatikusok akik napi 4 órát beletesznek egy játékba éveken keresztül.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Raymond
félisten
válasz gulasoft #28875 üzenetére
"Az indexben legalább van fizikai szemtávolság állítás, de az oculusnál is rájöttek a fiúk, hogy a rift-s-ben ezt nagyon elb@szták, csináltak egy szoftverest,, és a questben pl. már megin van szemtávolság."
Itt picit kevered a dolgokat. A szoftveres IDP allithatosag nem azert van a Rift S-ben mert valaki rajott valamire hanem azert mert kell. Ez a megfelelo worldscale-t biztositja, hogy nem tunjenek a dolgok tul kicsinek vagy tul nagynagy az IPD-ttol fuggoen (eger vs elefant szindroma). A WMR-nal is van ez. A hardveres IPD-vel ellatott HMD-knek allitod ezt is, csak nem kulon hanem a lencsek tavolsagabol adodik a dolog.A Quest-ben azert van hardveres IPD allitas mert az regebbi fejlesztes mint a Rift S es meg hazon beluli a CV1 idokbol. A Rift S fejlesztesileg kesobb kerult a kepbe mint a Quest meg ha egy honappal hamarabb is kerult a piacra. Plusz a Rift S valojaban egy osszelegozott HMS. Lenovo WMR tokozas/pant stb., Oculus kovetesi tech amit a Quest-nel is latsz, Oculus Go kijelzo es lencsek, Oculus Go audio megoldas.
"A questben az is jó, hogy iszonyat sok pénz van mögötte, ezért vannak fejlesztések is, viszont szűkebb a vásárló réteg, az igazán jó játékok drágák."
Nem szukebb a vasarloreteg pont az ara miatt es a mainstream volta miatt. A jatekok dragabbak mert egy konzol stilusu platform, de mondjuk ott van a cross-nuy ami szerintem (CV1, Go es Quest tulajkent) jo dolog ugyanis rengeteg jatekot csak egyszer kell megvenni es megvan a PC-s es a mobil verzio is. Errol egyebkent most van egy friss cikk:"Almost a year after launch, the Oculus Quest’s store features 170 apps/games, 82 of which support cross-buy between Quest and the Rift platform."
Innen [link] van meg ott par mas erdekes adat egyebkent.A hivatalos wifi streaming megoldas pont azert nincs egyelore az Oculus-tol amit magad is tapasztaltal - a kapcsolat megbizhatatlansaga. Ezert lett eloszor a kabeles megoldas. Mar tavaly az OC6 alatt volt rola szo hogy nezegetnek valami megbizhatobbat, talan egy wifi dongle custom firmware-el, en nem lepodnek meg ha az iden bejelentenek vagy megjelenne valami ilyesmi. Nem lenne rossz mert a Link megbizhatosagban es kesleltetesben meg mindig a wifi emgoldasok elott jar.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz twi452 #28881 üzenetére
En nem vagyok nagy pingpong-os, de en is rendszeresen eloveszem, igaz csak relax-nak az AI ellen. Eleg sok az update es mivel meg mindig csiszolnak a fizikan van hogy ket patch kozott nem olyan mind amit elotte megszoktam. van amikor jobb van amikor roszabb, de ugy nez ki ez lesz az etalon a pingpong jatekoknal meg sokaig. Lattad hogy van 3d nyomtatott uto hozza? [link]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Jinxb1rd
addikt
-
Vaze
őstag
Sziasztok!
Ma kaptam emailt,Oculusektol.
Legalabb,nem vagtak ra egybol,hogy nem kapok cseretHello Zoltan,
Thanks for letting us know what has happened with your controller.
Please allow us some time to look into this further for you, and we will followup with you as soon as possible.
We appreciate your continued patience.
Ernest
Oculus SupportMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Raymond #28884 üzenetére
WOW! Ez nice!
Mondjuk én félnék, hogy kiesik. Eléggé snug fitre kell megcsinálni, hogy ne karcolódjon és ne lötyögjön benne. Viszont fura érzés lehet, hogy orrnehéz az ütő így hogy a végén van a kontroller. Érdekes lehet.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #28886 üzenetére
Noh, tehát nekem is megfelelő lenne akkor.
Viszont őszintén szólva ezt az IPD-t nem nagyon vágom, miben nyilvánulhat meg. Az Oculus esetében szoftveresen ugye ezt lehetett állítani, de a két végletes értékre állítva sem érzékeltem soha semmiféle különbséget. Kellett volna?
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Jinxb1rd #28890 üzenetére
Kb ugyanolyan akkor az IPD-nk. Én érzékeltem különbséget: mikor összehúztam a legkisebb ipd-re akkor bizonyos távolságokba kicsit bandzsítottam, legtávolabbi állásban meg nem is tudom kicsit fura volt. De nem egyből éreztem ezeket hanem úgy, hogy szöveget próbáltam olvasni közben és fókuszálni különböző távolságokra. Lehet csak placebo, nem tudom.
(#28891) barcalaci84: Igen, a sweet spot nagyon kicsi cserébe viszont szinte nincs godray. Ez ilyen valamit valamiért dolog. Bár utálom a godray-t de így utólag rájöttem a kicsi sweet spot idegesítőbb számomra, mint a godray.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz Jinxb1rd #28890 üzenetére
A szoftveres arra van hogy a world scale jo legyen. Ha pl. kisebb mint a valos IPD-t akkor a dolgok picit kisebbnek neznek ki mint a valosagban, ha nagyobb akkor pedig forditva. A hardveres IPD allitas arra jo hogy mindig a lencsek legelesebb reszen at lasd a kijelzoket. Ha mondjuk 70-es az IPD-t akkor egy fix lencses/kijelzos HMD-nel mar jobban a lencse szelein nezel keresztul ami mar nagyon az elmosodott reszen lenne.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
Tegnap lattam hogy megint megy rendesen a performance kijelzes CV1 alatt (lehet mar regebben megy megint de nem hasznaltam) igy osszehasonlitottam a Performance HUD-ban lathato App motion-to-photon Latency ertekeket CV1-el es Link-el a PC2 alatt. A CV1-nel 25ms a Link-el pedig 58ms volt ugy hogy a Link-nel es Distorsion Curvature Low es Encode Resolution Width 2912 beallitasokat hasznalok.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Foglalt név
addikt
válasz gulasoft #28879 üzenetére
Bocs, teljesen új vizekre eveztem ezzel a quest-el és még kicsit sok az info. Tudnál erről a vezeték nélkül dologról valami konkrétabbat írni? A végén még szerencse, hogy Wifi-s alaplapot vettem?!
A quest annyira volt meggyőző elsőre, hogy le is foglaltam az üzletben -
Jinxb1rd
addikt
-
Jinxb1rd
addikt
válasz Dyingsoul #28892 üzenetére
Most én egy videóban azt láttam, hogy elvileg azért kicsi csak a sweet spot, mert csak felül van rögzítve a fejpánthoz. Emiatt a cucc nem tud úgy hozzásimulni az archoz, mint egy rift-s esetében, ahol inkább oldalt van a rögzítés. Az egész megoldható lenne azzal, hogy valamilyen házi megoldással az alsó részét is rögzítjük a fejpánthoz, fixáljuk a lötyögést.
https://youtu.be/iX7NqoxYRes?t=686We are only Stardust...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dyingsoul
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
A topik témája: VR. Az Amazonos vásárlással kapcsolatban ide írjátok: Amazon topik
Ami nem a topikba tartozik: Hardveraprós hirdetések linkelése/kibeszélése, csomagszállítási információk, Amazonos rendelési problémák. Ha a hozzászólásod törlésre kerül, kérlek ne írd be újra![ Módosította: lugosi ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Hirdetés
- iPhone XR 64GB Black Refurbished
- T14s Gen3 27% 14" FHD+ IPS i7-1280P 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- RAMSES GAMER PC // RYZEN7 2700X // 16GB DDR4 // 500GB SSD // POWERCOLOR RX6700XT 12GB HELLHOUND
- HYPER GAMING PC // RYZEN5 1600X // 16GB DDR4// SSD+HDD// ASUS ROG STRIX RX VEGA56 8GB(GTX 1080PoWeR)
- GAMER PC: i5-12400F/14600K -Új RTX 4060 Ti - Új 16/32GB DDR4 kit - M.2 NVMe SSD - GAR/SZÁMLA!!!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs