Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    őstag

    válasz fatal` #33747 üzenetére

    A G29 az köztudomásúan a hajdani G25 enyhén fejlesztett változata. A G25-öt kis túlzással agyon se lehetett ütni, nagyon sokáig bírta használatból adódó meghibásodás nélkül. A G29-en viszont már minden olyan költségcsökkentést elvégzett a gyártás során a Logi ami fizikailag elképzelhető volt és ez jellemzően a hosszútávű megbízhatóság kárára ment.

    Egyetértek Laby-val, a G29 manapság már nagyon gagyi (játék) feelingű, a hozzá kapható váltóval együtt. Egyedül a pedálszettje az ami ma is megüti a kívánt szintet, de a komolyabb felhasználók ugye ezt is 3rd party cuccokkal load-cell-esítik.

    Szerintem 2019 végén nem szabad egy ilyen kifutó technikát megvenni, mert sem komfortban, sem moduláris fejleszthetőségben nem hozza azt a szintet ami manapság elvárható. A TM rendszeréhez szabadon pakolgathatsz többfajta pedált, lehetőséged nyílik más és más perecek felpattintására, a fényévekkel jobb H-s váltóról már ne is beszéljünk.

    Aki már egy ideje szimezik, az tudja hogy ez egy szinte végtelen fejlesztési folyamat. Először egy kis pedáltunning, aztán kéne egy váltó, jobb lenne egy nagyobb/valóságosabb/replika stb perec. Ez a G29-el nehezen valósítható meg. Ezért ajánljuk általában egy picivel drágább TM szetteket, mert abban több a potenciál, és hidd el, kelleni fog. :)

    Ha valaki nagyon költségérzékeny vagy csak belekóstolna a kormányhasználatba, az inkább vegyen használtan egy DFGT-t 30-35k környékén (horribile dictu, maga a kormány nem sokkal marad el használhatóságban a G29-től) aztán ha nem jön be neki akkor minimális bukóval szabadulhat tőle. Ha meg bejön, a továbblépés miatt is szinte árában eladható...

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák