Hirdetés

Aktív témák

  • jaktib

    tag

    Sziasztok!
    Nekem van egy Samsung 50B430-as készülékem. 2009 novemberében vettem. Eddig nagy megelégedéssel használtam , egy percig nem bántam meg, hogy ezt a készüléket választottam, de sajnos mint minden ami elromolhat ez is meghibásodott.
    Kb egy hónapja megjelent pár percre a képernyőn egy hosszanti 5 cm vastag csík, a képernyő jobb oldalán a szélétől 10 cm-re. Aztán nem jelentkezett a jelenség. el is felejtettem, de 3 hete megint feltűnt a csík, hosszabb rövidebb ideig. Aztán mikor három napig elég intenzíven jelen volt, mivel garanciális, a tettek mezejére léptem.
    Felhívtam a szervizt. És itt jön az amiért ezt leírom. Lehet, hogy nekem van csak szerencsém, de le a kalappal a szerviz előtt. Már előre féltem, hogy milyen macera lesz az egész, de a következő történt. Múlt hét hétfőn felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol egy nagyon udvarias hölggyel beszéltem . Elmondtam a hibát, ő megkért, hogy a menüben csináljak egy öndiagnosztikát, mivel a csík ott maradt, megkérdezte a pontos típust, és a szoftver számot, majd mondta, hogy továbbítja a problémát a szerviznek, és ők másnap hívnak. Úgy is lett. Másnap a szervizes, már azzal kezdte, hogy mondjam a gyári számot, és szériaszámot, mert panelt cserélnek rajta, és megrendeli. A rendeléstől számított egy hét és jelentkeznek. Hétfőn már hívtak, hogy megérkezett az alkatrész, szerdán hozzák a lakásomra. Mondták, hogy előbb a panelt hozzák, aztán majd jön a szerelő, mert az ő kocsijába nem fér be. Ma reggel már nyolckor hívtak, hogy fél óra múlva hozzák a panelt, hozták is. Azután telefonált a szerelő, hogy 11-12 óra közt jön. Jött is. Bekapcsoltam a tévét, ő lefényképezte a csíkot, majd átcserélte a panelt nem tartott tovább fél óránál. És szinte kaptam egy új tévét. A tápegység és valami vezérlő panel volt amit visszarakott az új panelra. A beállításaim megmaradtak, tehát,az amit visszaszerelt az irányítja a tv ezen funkcióit. Szóval nagyon nem örültem, hogy elromlott a tv, de ha már elromlott, valahogy így kellene mennie a javításnak, mindenhol. Ami még nem tetszett az, hogy azt mondta, hogy az új panelra fél év a garancia, vagy a rendes jótállás vége. A Samsungnál 2+1 év van. A +1 év a panelra pont érvényes a 2 év meg arra a kettő alkatrészre vonatkozik amit leszerelt, a panelról, de annak is horror ára van. Ha ilyen hiba van egy ilyen tévénél, és már nincsen rá garancia, akkor ki is dobhattam volna a tévét, mert szinte egy új tévé ára lett volna a javítás :Y Kérdeztem a szerelőt, mi a véleménye a bejáratásról, szerinte felesleges.... Kérdeztem a meghibásodásokról, azt mondta ami nekem volt hiba nem ismeretlen jelenség de azért nem vészes a gyakorisága. Meg azt is mondta, hogy nem lehet olyat mondani, hogy melyik fajta tévé hibásodik meg gyakrabban plazma, led, vagy lcd.
    Szóval emiatt, még ha el is romlott a tévé nem romlott a bizalmam a márka iránt. Ezek után is vásárolnék Samsung terméket. Ezért is fontos, mint az pár hozzászólással ezelőtt írta valaki, hogy ha már valaki vásárol egy terméket, ne csak addig legyen fontos míg megvette, hanem utána is :)

Aktív témák