- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
Freddy76
addikt
válasz #40935168 #32351 üzenetére
Örülök, hogy megoldódott. El tudom képzelni, mennyire sz.r érzés, amikor egy ilyen kütyü ilyet produkál az ember kezében. Kicsit olyan, mint amikor kutya lepisili az új autót, vagy valami ilyesmi. Arra gondolok, hogy nem csak a hiba idegesítő, frusztráló, kellemetlen, hanem kicsti meggyalázzák a drága pénzen vett, szeretett új szerkezetet is...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
#40935168
törölt tag
válasz Freddy76 #32352 üzenetére
Visszaszivok mindent.
atvetelkor annyit neztem meg h kikapcsol-e a gep mert ez volt a baja. ja, ki. fenyt mer stb.Erre most hasznalnam, es a baloldali vezerlotarcsa az osszes gombbal rajta total nem megy, inaktiv + az alatta levo play es torles gombok is.
Na ennyit errol, mi ez a balkan ? Beadok egy gepet szervizre, es nem ellenorzik le utana hogy megy-e minden rajta ?
Hat ez kesz elnezest mindenkitol itt, de .. viszem be hetfon ujra.
Trallala.. de szep az elet.
-
#40935168
törölt tag
válasz forceberg #32356 üzenetére
Ok de nekem sem csak ugy hipphopp lett meg, se apuci se senki es munkas vagyok nem adocsalo vallalkozo.
Na de erted, hol elunk ? ? Beadom hetfon es ki fogom cibalni a szervizvezetot az irodajabol, hogy amikor kesz a gep, legyen szives korbenyomkodni az osszes gombot rajta, vagy ellenorizni es ott helyben elottem bemutatni, hogy a gep mukodik.
Ha nem, egy alkoholos feke filccel fogom korberajzolni a vasarlok konyvere tett D800-at es beleirom h fuck you aztan szetspammelem panasszal Nikon Japan-t, ez kb. igy kiakaszto. Az ultra nonszensz.
Komolyan, elottem a kep: ember szetszedi a gepet, kapcsolot megjavitja, osszerakja - es bekapcsolja, majd kikapcsolja. Nyugtazza, hogy off es kikapcsol a gep. De klassz, problema megoldva.
Arra nem veszi a faradtsagot h demo modban kettot kattintson vele, meg korbenyomkodja.
De a dioptria az frankon a vegeig volt tekerve keresoben, az muszaj volt
Aaa ilyen nincs, es ezekutan legyen kedvem vele meg fotozni is, mi ?
...
-
Real_Necro
veterán
válasz #40935168 #32357 üzenetére
Ez így elég elszomorító. Egy dolgot azért megkérdeznék, anélkül, hogy tovább borzoljam az idegeid. Te miért nem nyomkodtad végig, mikor átvetted?
Persze, tudom, hogy utólag könnyű okosnak lenni, meg nem azzal a problémával vitted be és örültél, hogy az végre jó, csak ez olyan Murphy törvényes dolog.
Remélem hétfőn már tényleg jó lesz, én asztalt borítanék és megmondanám, hogy akkor most ott megvárom, amíg készen lesz.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
#40935168
törölt tag
Jeleztem nekik, nem voltam udvarias.
Remelem csak ennyi lesz, csatlakozo..
Hetfon kiderul, koszi az egyutterzest.Es igen, Debrecenbol palyazok fel mindig..
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz #40935168 #32355 üzenetére
Óbazz...
Remélem másodjára már minden rendben lesz... Megértem, hogy morcos vagy, mindezek ellenére azért várd meg, mit mondanak személyesen. Közhely, de ott is csak emberek dolgoznak, aki meg dolgozik az hibázik is néha. Szomorú, hogy egy ilyen kaliberű vázzal ez megtörténhet, én szurkolok neked, hogy mostmár örömödet is leld benne, ne csak a szívás legyen.
Holnap majd jól beletépünk...
-
cOxeR
Ármester
válasz #40935168 #32364 üzenetére
Bárkivel előfordulhat... saját tapasztalat... és nem feltétlenül a szerencsétlen eladó tehet róla...
Idén legalább száz notebook ment át a kezemen egyikkel sem volt semmi gond, és pár hete eladtam 2 db-ot, mindkettő rossz volt (már szerkezetileg!)... és persze a 400k-s gyártói "high-end" kategóriából... ilyen ez a poppszakma.[ Szerkesztve ]
-
szeva000
addikt
válasz #40935168 #32369 üzenetére
hááát...most nézem mis a helyzet.....most erre mit mondjak
én is voltam sok évig szervizes...nem egyszerű az sem hidd el...Én is jártam úgy,hogy elfelejtettem feltolni egy vezetéket,csatisort...mondjuk én a mai napig szinte mindig ki is próbálok mindent javítás után.Lehet ők is csak most tele vannak melóval és ilyenkor sajna kimaradnak ezek az utolsó lépések... -
Freddy76
addikt
válasz #40935168 #32369 üzenetére
Ez nekem is felkúrná az agyamat, nem kell mentegetőznöd. Mindemellett igaz, hogy a vevő az vevő, és minden vevő fontos, de aki vesz egy 800e-s gépet, teljesen mindegy, hogy miért és miből, az kicsit vevőbb az átlagvevőnél, az joggal várhatja el, hogy a 800e-s vételárba legalább minimálisan épüljenek be bizonyos szolgáltatások, pl. az, hogy a javított gépet nem adom vissza hibásan. Nekem most javították az autómat egy viszonylag nagy problémával (VW Passat, tehát nem csúcs, hanem középkategória), és javítás után felhívott a szervíz, hogy engedélyezek-e egy próbautat annak érdekében, hogy lássák: jól működik a javítás után az autó. Majd kimosva, tiszta felnikkel, kitakarítva kapom vissza. Na, többek között ezt is kifizeti az ember, amikor egy enyhén túlárazott autót vesz.
És igaza van Coxer-nek is (természetesen, hiszen neki mindenben igaza van ), de fogyasztói oldalról engem is az zavarna, ha ez történne, és én is bazmegolnék kicsit.
Tényleg, Coxer, te mit keresel itt? Váltasz Nikonra? Bár nem tudom, én mit pofázok, tegnap óta semmi Nikonom nincs...
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Freddy76
addikt
válasz PRO-peller #32376 üzenetére
Nem nikonos. Egy kockás és egy barnás árnyalatú. De trükkösre, igen.
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Real_Necro
veterán
TayRol, Freddy76:
Nem kell nektek semmi nyakbavaló meg ereklye. Van ott elég Nikon exif-es fotó a tarsolyban.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz Real_Necro #32379 üzenetére
Meg van egy csomó fénykép róluk a veszprémi taliról. Ott még rendes gép lóg a nyakukban
Holnap majd jól beletépünk...
-
Throme
veterán
válasz #40935168 #32357 üzenetére
... a szervizvezetővel nem mész semmire.
Decenteres obi, náluk teljesen jó. Mintaképen egy városrészlet (legalább 3-4 km-re fókuszálva, tehát mondjuk 20-métertől - de legyen 100m, most nem számoltam - éles képnek kéne lennie) és a messzeségben a kép egyik széle homályos.
Szerviz magyarázata - és a vezető is ezt papmpogta a telefonban - hogy az a rész ott kívül esik a fókuszsíkon....Neked az a "szerencséd" hogy egyértelmű a hiba, nem lehet mellébeszélés....
-
Throme
veterán
válasz Freddy76 #32371 üzenetére
"joggal várhatja el, hogy a 800e-s vételárba legalább minimálisan épüljenek be bizonyos szolgáltatások, pl. az, hogy a javított gépet nem adom vissza hibásan"
Hát bocs, de én a 60k-s obinál is ezt várom el. Nekem az se kevés pénz (valaki ennyit visz haza kb egy hónapban....).
-
spanyoll
addikt
válasz Throme #32384 üzenetére
Nem feltétlenül.
a) verzió: A szervizeseknek ki van adva parancsként / van annyi marketing érzékük, hogy a drágább gépekre ha nem is több időt kell fordítani, de ha mást nem a látszatot fenntartani, hogy többet foglalkoztak vele. Ez egy átnézéssel együtt kb 10 perccel jelent többet.
Megérdemli a vásárló, mivel egyrészt a cég termékét választotta, másrészt abból is felsőbb kategóriásat, így az elégedettsége későbbi vásárlásra ösztökélheti.
b) verzió: A szervizesek csórók, havi 120bruttóért güriznek ott, és a hátuk közepére se kívánják a "nekem_sok_pénzem_van_úgyhogy_nyald_ki_a_seggem" embereket. Ez is egy érthető felállás, aki ilyen árkategóriában vásárol az nagy részt nem összegyűjtögette a pénzét fél éven át, hanem fél havi fizujából vett egyet. Ez a réteg pedig hajlamos ilyen megnyilvánulásokra, tisztelet a kivételnek.Mindkét oldal megérthető. Ha valaki egy terméket vesz, akkor legalább annyit kéne érnie egy cégnek mint a felsőbb árkategóriát vásárló. Az más kérdés, hogy összességében összeadva a sok olcsó vs kevesebb drága vásárlások összértéke ha egy képzeletbeli mérlegre kerül, akkor valószínűleg a sok kicsi nyer. Sokszor kedvesnek lenni az emberekkel az bizony fárasztó kevés fizetésért, amikor még az asszony is új kocsit akar...
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Kleroo
veterán
Szerintem egyszerűen benne van a pakliban. Akár egy D3000-et szervizelnek,akár egy D4-et.
És biztos magyarázata is van,hogy kimaradt egy végső ellenőrzés(ebédidő,fontos telefonhívás,áthívták másik géphez,bármi).Nekem is sokszor van ilyen "szerencsém",akár gyári hibáról,akár ilyen gariztatós problémáról van szó. Murphy szeret engem. Így jó ideje megtanultam,hogy még időben át kell nézni mindent hogy működik-e/megvan-e; illetve nem sérült meg,nem használták-e.
(Csak egy példa ami duplán szívás: Alpine Mélyláda. Megvettem,beszereltem több nap szenvedéssel. Cserébe hallgathattam,hogy a hangszóró gyári hibás. Azonnal cipelhettem is be oda,ahol vettem.Leadtam majd 2 hét múlva mehettem érte.A dobozba benéztem,hogy okés,másik hangszóró van benne,így biztos meg is csinálták. De otthon mit kell látnom amikor kiveszem a dobozból? Leejtették a sarkára,és benyomódott. Azt meg ember el nem hinné,hogy nem én voltam. Tehát egy prémium márka termékével nem kicsit megszívtam...)Hajlamos az ember túlmisztifikálni azt a tényt,hogy "Nikon Magyarország központ"
Szimpla melósok vannak ott is,nem droidok. Bár van egy sanda gyanúm,hogy ahol több pénz van erre,ott kevesebb ilyen probléma van.Ettől függetlenül megértem a felháborodást,a benzin&idő nincs ingyen.
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
zed juron
aktív tag
válasz h1ght3chzor #32330 üzenetére
Nekem túl gyors a merülési idő. De úgy tűnik a D3100 kompatibilis a D3200-vel!
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Kleroo #32386 üzenetére
Azért ez mégiscsak felháborító, mert pl. mi van, ha a Kedves Ügyfél (mert minimum ez a titulus jár szerintem a világ egyik vezető cégének az ügyfeleként) pont munkaeszközként használja, és emiatt bukik vele megrendelést ill. csak korlátozottan tudja elvégezni emiatt a melót? (főleg egy ilyen drága gép esetében feltételezhető, hogy nem hobbi-fotózgatásra használják)
Anno' sok-sok éve nekem is elb.ták a csúcs hiper-szuper 6 fejes videomagnómat, garis javításra adtam be, de nemhogy megjavították volna, még x@rabb lett...)[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
h1ght3chzor
őstag
válasz zed juron #32387 üzenetére
Ha nem használod a kijelzőt, akkor kapcsold ki, hogy ne jelenítse meg a képet, miután elkészítetted a képet, ezzel is rengeteget nyersz aksi időben... Egyébként 4-500 képnél nagyon d300 aksija sem tud többet.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
Peethy
őstag
válasz M_o_g_y_i #32388 üzenetére
"mi van, ha a Kedves Ügyfél pont munkaeszközként használja, és emiatt bukik vele megrendelést ill. csak korlátozottan tudja elvégezni emiatt a melót?"
Ilyen közvetett károkozásért nincsen cég, amelyik felelősséget vállalna. Hallottam már olyanról, hogy valaki kifakadt, akkor kapott cseregépet addig. Persze ettől még bosszantó dolog, főleg ilyen drága gépnél.
(#32389) charlie_hu: ahhoz képest, hogy a D90 utángyártott akksival simán bír 1500-1800 képet, az 500 elég kevés eredetivel. 900nál hamarabb nekem nem szokott lemerülni, pedig van automatikus előnézet a kép elkészülte után, és néha vissza is szoktam nézni...
[ Szerkesztve ]
-
charlie_hu
aktív tag
válasz Peethy #32391 üzenetére
CIPA teszt is 540 képet is a d3200-ra, d90-re meg 890-et, de ott ugye fele vakus képek!
Ha nem vakuzgatsz nem tartom lehetetlennek a 800-900-at d3200-vel se.
Most megnéztem az akssi számlálót, egyik akksira 80%-ot ír 580 képpel, másik meg 20%-on áll, 40 képpel (ez a kettő volt a markolatba bent).
[ Szerkesztve ]
Tárhely, domain, webszolgáltatások - https://www.awh.hu
-
forceberg
veterán
válasz Kleroo #32386 üzenetére
"Szimpla melósok vannak ott is,nem droidok. Bár van egy sanda gyanúm,hogy ahol több pénz van erre,ott kevesebb ilyen probléma van."
Azt mondják menedzseri körökben, gondolom, hogy oktatják is nekik, hogy több pénz csak rövid távon motivál! 3-4 hónap milliós fizuval az embernek természetessé válik, hogy annyit keres, onnantól az az anyagi "norma". Ez emberfüggő, hogy ki mennyire precíz, vagy épp milyen állapotban van.
Azaz pl. nem hinném, hogy megbízhatóbb egy Franciaországban legyártott Renault egy Törökországban vagy Romániában legyártottnál, csak mert többet keresnek.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
flash-
veterán
válasz spanyoll #32385 üzenetére
en voltam szervizes egy eleg nagy cegnel es ott nekem kellett teszzelni miutan megcsinaltam a pc-t,en tovabbkuldtem ott egy masik ember tesztelte aztan o is tovabbkuldte egy vegso tesztre mielott ment volna vissza a cucc a tulajhoz.
talan ha nikonéknál is igy csinalnák akkor nem lenne ilyen gond.más: ti tenyleg kikapcsolt kijelzovel fotoztok?
szerintem egy jo kephez a legtobbszor elengedhetetlen hogy visszanezzuk a kepeket hogy mit kell valtottatni...
persze en amator vagyok de akkor is ugy gondolom ha megnezunk egy kepet csak azutan lehet tudni hogy mit modositsunk[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Real_Necro
veterán
válasz Peethy #32391 üzenetére
Azért D90-nél ott van beállításokra a felső LCD, mégsem a hátsó kijelző meríti a gépet. Szerintem ez is sokat segít.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
szeva000
addikt
válasz forceberg #32393 üzenetére
az a gond sok helyen már ott is a török és román melózik negyedannyiért...a másik,hogy idióta közgazdászok szabják meg a javítási időt...nekem ebből lett elegem...ne mondja már meg nekem egy aktakukac a grafikonjával,hogy egy normálisan elvégzett munkát vár fele annyi idő alatt,természetesen tökéletesen...és ha nem stimm valami,akkor majd százalékoljuk a fizut...hát a jó.....-át...azt.
főleg ezért tartunk itt,mert ilyenek akarnak megoldani mindent,mert így nagy a nyereség.
ezért is ennyi a hibaszázalék.
Ezt a normális szakemberek megunják és így kezd hígulni a szakma....sajna egyre jobban...
Huuu,miket tudnék mesélni erről...[ Szerkesztve ]