- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz oroszlan12 #9598 üzenetére
Szeptemberre most már 100%-ra ígérték a frissítést, állítólag már oktatják a szervizeket is, bár nem tudom mit kell oktatni egy pendrive bedugásán Azt nem tudták megmondani viszont, hogy ingyenes lesz vagy pénzt kérnek érte.
-
Bandit21
addikt
válasz Dluinet #9597 üzenetére
Nem, köszönöm, épp ez volt a célom, hogy ajánlott helyeket gyűjtsek a környéken. Sajnos Baja sincs közel de még mindig jobb mint Szolnok. (Kecskemétet nem ajánlotta eddig senki, és Bcsabát se...) Pesti szalonokról is érdekelne, ha van több évre visszautaló vélemény.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Gombinyó
őstag
válasz Bandit21 #9602 üzenetére
Én a kecskeméti szalonból vettem az autót, állítólag jól dolgoznak mégis inkább átvittem Szolnokra, mert olyan drága árat kaptam tőlük a 15ezres szervizre, hogy nem hittem el. Konkrétan duplája volt a többi 60km-en belül elérhető márkaszerviz ajánlatának. Ezek után a Linartechhez csak garanciális ügyintézés miatt megyek, de akkor is segítőkészek voltak és cserélték a bajos elemet. Majd még menni is fogok a zörgő ablakok miatt.
-
Aureal
senior tag
Sziasztok!
98-as Carina E autóba vettünk egy új mp3/usb-s Sony rádiót. Sajnos a rádió hátulján levő sok pólusú csatlakozó aljzatba egyáltalán nem illeszkedik az autó csoportkábele végén levő csatlakozó saru.
Az új rádió leírásában megvannak a kivezetési pontok jelölései, melyik melyik hangszóróhoz megy, szinjelölésej is satöbbi, de az autó csatlakozójáról semmit sem tudni.
Milyen ötletetek van erre?
Én azt hittem, hogy teljesen szabványosak ezek az autórádió csatlakozók, mint akár egy szobai hifinél is...
-
oroszlan12
tag
válasz Csabroncka #9600 üzenetére
Ez ugyanúgy tudja mutatni az autó adatit is?
-
Csabroncka
addikt
válasz oroszlan12 #9605 üzenetére
Valami ilyesmit kell elképzelned, én még nem szántam rá magam!
"in medias res"
-
KTTech
veterán
válasz oroszlan12 #9605 üzenetére
Nem. Azokból semmit nem lát.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
oroszlan12
tag
válasz Csabroncka #9606 üzenetére
Igen ezt a videót láttam már.
Köszi nektek az infókat.Talán októberben jön az update.Mondjuk azt nem értem ha pár hónappal későbbi modellekben meg tudták oldani akkor miért tart ilyen sokáig a frissítés.Én úgy tudom a hardver ugyan az bennük. -
félisten
válasz Csabroncka #9600 üzenetére
Cserélnek fejegységes E210-esen? Oké, én is látok Aliexpressen egyre több félét (pl. ez itt, de ez ugye inkább 150e Ft), de azért egyfelől ez tuti alapból garivesztés, másfelől azért kíváncsi lennék a valós tapasztalatokra - például a magyar nyelv támogatására.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz Gombinyó #9601 üzenetére
Nem tudom, hogy honnan az info, de ilyen 100%-os volt tavaly decemberben, hogy májusban érkezik. Oké, COVID-19, csúszik júliusra, de tuti, hogy júliusban lesz. Nekem a Toyota Mayernél most augusztus elején már inkább nem ígértek semmit...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
válasz oroszlan12 #9613 üzenetére
Csak saját vélemény, de a tesztelés tarthat tovább. A hardware hiába azonos, van 2 vagy 3 féle verzió (navigációval és a nélkül és a navigosból 2 féle van talán), és itt frissítést tesztelnek, tehát elvben meg kell(ene) maradjon minden adat a korábbi használatból.
Simán benne van, hogy komplett frissítés működhetne, de akkor az összes korábbi adat elveszik...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
félisten
Pardon, ezen korábban átugrottam valamiért.
A hangerő logaritmikusan növekszik, szóval ilyen 70dB körül egy 1dB emelkedés közel másfélszeresen nagyobbat jelent. Szóval élek a gyanúval, hogy ez alapján bizony nagyon is kihallható a különbség, ha az egyikből átülsz a másikba...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Csabroncka
addikt
-
tipuka
addikt
Sziasztok!
Csatlakoznék egy 2013-as Yaris Hybriddel a csoporthoz.
Majd teszek fel pár képet linkesítve, hogy ne egye meg a mobilnetjét senkinek se.
Totál hülye vagyok az autókhoz (a héten tankoltam először életemben), egyelőre csendben figyelem a csoportot. -
makszi
aktív tag
Na ma megvolt a bal első ajtó üvegének cseréje.
Ellenőriztem Toyota emblémás dupla üveg került a régi helyére... -
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Átmeneti időre egy 2019-es C-HR-el gyűjtöm a kilométereket és lenne néhány kérdésem.
Android Auto látszólag nincs, Mirrorlinket meg a telefon nem támogatja (Samsung lelőtte a támogatást 2020. június 1-én). Van bármi esély, hogy a beépített kijelzőre ki legyen téve pl. a Waze?Alternatív opcióként felmerült a beépített navi használata is, ami alapvetően offline (ha jól sejtem). Viszont van lehetőség internetre is kapcsolódni a beállításokban, de ez többszöri próbálkozásra is sikertelen (Samsung S8-al próbálva). Hogyan lehetne elérni, hogy online szedje le a forgalmi adatokat és esetleg a térképfrissítéseket?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #9625 üzenetére
Nem próbáltam, de ezt érdemes megnézni.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #9625 üzenetére
Nincs :(
Erre a hónapra ígérték a frissítést, ami tudja az aa-t és az acp-t.Egyébként milyen a Polo után?
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9625 üzenetére
"Van bármi esély, hogy a beépített kijelzőre ki legyen téve pl. a Waze?"
[link]btw milyen motor-váltó kombós? hogy tetszik? fogyi mennyi, nehogy Vilike álmatlanul forgolódjon!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Gombinyó #9627 üzenetére
Azt hittem, hogy az az ígért frissítés már január-február körül megérkezett a régebbi Toyotákra.
+(#9628) rbalint88: 1.8 hibird, Selection felszereltséggel (bordó bőr ülésekkel). Sok időt még nem töltöttünk együtt, egyelőre csak hazahoztam.
A Polóhoz képest másabb és japános. Kicsit a zajszigetelés gyengébbnek érződik (gördülési zaj és szélzaj tekintetében), viszont nem érzem hangosnak. Ülések kényelmesebbek, kormányt könnyű tekerni és elég jól fordul a méretéhez képest. Az azonnali gázreakció nagyon tetszik, nem kell várni, mint pl. a DSGnél, hogy megszülje a lottószámokat a váltás előtt.
A magasabb üléspozíció nem annyira tűnt fel, a fekete belső és kicsi hátsó ablakok szörnyen nyomasztóak (de ezt írják is úton-útfélen).
A bégetés még idegen, de annyira nem zavar, mivel hozzászoktam már, hogy hangos a motor, ha gyorsult az autó (kiforgatva).
Városban egész jól lép, pályán már türelmesebbnek kell lenni. Futóműve talán jobb a Polo után egy kicsivel, de konkrét ítélethez azért több tapasztalat kell. Ráadásul most egy Focus volt nálam kb. másfél hétig, ami szerintem etalon ilyen téren a kategóriájában.
Fogyiról még nincs adat, de lesz pár hosszabb út a hétvégén, kíváncsi leszek én is rá.
A tablet eléggé idegesítően lassú a VAGos fejegységek után, a JBLtől többet vártam.Egyelőre ennyi, hosszabb távon majd kíváncsi leszek, hogy hogyan változik a véleményem (de a Polót azért már várom vissza ).
[ Szerkesztve ]
-
KTTech
veterán
Ha már Toyota: friss Totalcar Prius 2 használtteszt: [link]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
rob210
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9630 üzenetére
Polot csak statikusan nyálaztam, így annál nincs mihez viszonyítani menet közbeni élmények tekintetében de nagyon halk lehet vagy nagyon ki van balanszolva a zaj, ha halkabbnak érződik. Mi is egy selection hibriddel (csak félbőrös és JBL-mentes) hétvégéztünk tavaly, asszonyok nem panaszkodtak a hátsó térre és a sötétségre. (A cabrio is elég sötét verem, ha fent van a tető. Eleve nem óriási a fejtér, tök fekete a kárpit és hátul minimál ablak van. Engem alapvetően nem zavar, mert előre nézek ki, meg a tükrökbe )
Engem a priusban se zavar a bégetés, pedig az tényleg elég hangos. Azóta nagyon sokat fejlődött a zajszigetelés, meg a váltóprogram is kevésbé bőgetősre van hangolva. Pályán ha gyorsítani akarsz, akkor csak padló, különben csak bőg, de alig gyorsul, ez tényleg nem az erőssége, de amúgy is mindig padlón kell gyorsítani
A fejegység a FL előtt tényleg elég minimál a facelift szerintem sokat javult ezen a téren, már csak az elmondások alapján is. + én letörném annak a kezét, aki bármilyen autóba nem tekerőgombot tervez a hangerőállításhoz a fejegységre (Suzuki, most rád is nézek!). JBL-t sehol nem dicsérik agyon, szerintem egy kis EQ tologatással lehet rajta javítani biztos, de az alap zene se volt rossz. Azt néztem, hogy a faceliftből egy 1.8 hybrid Style tök elég lenne, csak az is 8-8,5 mihály és azért ez nem egy hű de nagy autó. Mondjuk az alternatívák se sokkal olcsóbbak, cserébe 100k km alatt megtérül kb a fogyasztáson a hibridség felára - 1.2T CVT-t biztos nem vennék, ezért azzal nem is számolok. -
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #9633 üzenetére
Cégnél egy Auris engem is megdöbbentett, hogy nem volt tekerő a hangerőnek - legalább a multikormány kárpótolt. Hasonló még francia vonalon volt: Renault-ban az intuitív nagy tekerő (=menü) mellett elbújt egy kicsi, ami a hangerőhöz tartozott (egy négy irányú gomb nekem logikusabbnak tűnt volna az opciók között lépkedni), Dacia pedig nem az egyetlen tekerőre rakta a hangerőt, hanem sima nyomógombra.
-
BigBlackDog
veterán
válasz rbalint88 #9633 üzenetére
Futómű dübögésben a Polo nyer, abban nagyon hallani az úthibákat. De a C-HRnél kerékzaj nagysága feltűnt. Mondjuk az is lehet, hogy a halk (leállított) motor miatt éreztem így, illetve a 18-as kerekek is hozzájárulhattak.
De összességében eddig tetszik az autó, csak az a fránya középső tablet lenne modernebb.
A hangerőszabályzás módja nem idegesít, Polónál már megszoktam, hogy csak kormányról állítom, mert a tekerentyűt használva elfordul a közepén lévő power ikon is (szóval az nem szabad használni).
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #9635 üzenetére
"mert a tekerentyűt használva elfordul a közepén lévő power ikon is"
OK, örülök, hogy nem csak én vagyok beteg értem a logikáját, de engem is zavar. jóvanazúgy, ha nincs rajta semmi.
-
Ck.
addikt
válasz BigBlackDog #9625 üzenetére
Mit szerettek annyira a wazeban? Nekem kb 70 ezer forintom bánja a waze dél franciaországi idegenvezetését. Köszönöm, de annál még az is jobb, ha csukott szemmel vezetek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #9630 üzenetére
Ja, még egy dolog, ami furcsa volt az eddigi autók után; alacsonyabb sebességnél a fékpedál letaposásának mértéke és fékerő aránya. Gondolom a rekuperáció és az üzemi fék közötti fékerő megosztás miatt van így. Mondjuk ez is megszokás kérdése, szóval csak feltűnt, de nem zavaró.
-
félisten
Kb. 15 éve használok különféle GNSS alapú navigációs szoftvereket, a Waze messze a leghasználhatóbb. Leginkább a forgalmi adatok miatt hasznos, ezt egyik offline navigáció sem tudja. Most, hogy már a sáv-előrejelzés is megjelent benne, kb. páratlanul jó a maga nemében.
Nem tudom, hogy mi volt a dél-Franciaországi kalandod, de nekem nem volt még vele külföldön se problémám (a fizetős utakra vonatkozó beállításokra oda kell figyelni, a sebességkorlátozásos jelzéseket pedig feltételesen elfogadni, kb. ennyi). Offline GNSS navigációval már inkább voltak gondjaim, főleg, ha valamiért le kellett térni a főbb útvonalakról. De még az offline GNSS is jobb, mint papírtérképet bújni, hogy ugyan már merre kell menni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Rengeteget használom a Waze-t, a legmegbízhazóbb navi. UK, Fr, de UK-Mo útvonalon is ezzel járok. Az egy dolog, hogy Mo-n olyan utak vannak 90-esnek jelölve (főutak), ahol 30-al tudtam menni (47-es például)... és ezen nem ismerte a lerakott 60-as korlátokat (úthibák miatt). Régebben iGO-t és Sygic-et használtam, most is néha, de gyorsan vissza szoktam térni. Utóbbiak ugyanis nem ismerik az útépítés miatti lezárásokat például, ami UK-ban elég sok gondot tud okozni... iGO-val egyszer majdnem lekéstem a kompomat mert az útvonalon csak 4-5 ilyenről nem tudott, az eltereléstől meg teljesen összezavarodott.
FR-ben meg könnyű gyorshajtani: 80-as táblánál 86-al mentem, 45 EUR bánta (mert a felét elengedték a büntinek). A navi ismerte a korlátot, csak épp 10%-os tűrésre volt állítva, ahogy az UKban használom. Azóta nincs tűréswww.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
& Cifu:
Ki voltak kapcsolva a fizetős utak (ott két féle autópálya van, ingyenes és fizetős). Szépen rávitt egy fizetős autópályára, amit sehol nem írt ki, lehajtani nem lehetett, az első fizető kapu kb 70 km-re volt, rögtön megkínáltak egy 40 euróval, majd ezt követte még 4 vagy 5 másik kapu. Közben már annyit jöttünk, hogy csak + 3 óra kerülővel tudtunk volna a közúton visszamenni és egy alternatív utat keresni, úgyhogy onnan már nem volt visszaút, végigmentünk. Minden egyes kapunál minimum 20-30 eurót dobtunk be. Akkor utáltam meg egy életre a wazet. Visszafelé csak mezei Google mapseljöttünk, érdekes módon neki eszébe sem jutott minket a fizetős pályákra csalni.KTTech:
Azért a legmegbízhatóbb szavakkal csak óvatosan, maximum neked/nektek az. Elég egyszer megégeti magad és már nem az lesz a leg-leg-leg. Előtte párszor tettem már meg vele UK-Mo. útvonalat is, tudott már ott is érdekes dolgokat művelni, többek között egyszer megszakadt a szerverrel a kapcsolat olyan szűk 3-4 óra hosszára, már az is intő jel volt, hogy ne azzal menjünk Franciaországba következő évben, de akkor még kitartottam mellette, meg is lett az eredménye.[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Sokat olvasgattam mostanában az IS300h-ról, többen azt írják, kicsi, szűkös, mások szerint nem az. Nagyon érdekelt már, hogy vajon beférek-e (elég magas vagyok), szóval ma elmentem kipróbálni egyet.
Hosszra nagyobb hely van elöl, mint a jelenlegi 7gen Accordomban, kényelmesebben elfért a lábam, picivel jobban ki tudtam nyújtani. Mögöttem a hátsó ülésnél kb ugyanakkora hely marad a két autónál. Fejtér is oké, magasságilag elfértem, viszont oldalirányban már szűkös. Meg az egész autó szélességét tekintve belül számomra szűkös. Beülve magam mögé is ezt éreztem, ott az én fejem már bőven elérte a tetőkárpitot.
Csomagtartó 450 liter, az Accordé is kb. ennyi, de az szemre sokkal nagyobbnak tűnik. Nem tudom, lehet az IS300h-nál az alsó rekeszeket is beleszámolják.
Menet közben tetszett az autó, jó a rugózása, kényelmes. Nem vezettem még hibridet, sem cvt váltós autót, így azért elsőre elég furcsa volt a motor felbőgése, amikor lepadlóztam...Szokni kéne, az biztos.Kívülről nagyon tetszik az autó, de a mai tapasztalatok után azt kell mondjam, biztos nem ez lesz az Accord utódja, mert számomra szűk.
Aztán átmentem a szomszédos Toyotába is, belehuppantam egy Corolla kombiba. Elöl egy picit jobban elfértem, mint az Accordban, mögöttem nagyjából ugyanakkora hely maradt, de többre számítottam. Beltér nem fogott meg igazán, pedig kívülről egy Corolla 2.0 TS bejövős.
Üléspróbáztam egy Camry-t is, nah abban volt hely szélességben, hosszában, mindenhogy (tudom, más méret és kategória). Magam mögött hátul is kényelmesen elfértem. A beltér részemről okés, és kívülről is bejön a forma. Csak hát az ára...Talán majd egyszer valamikor használtan.Ki akarok majd próbálni egy GS-t is, abban azért valószínűleg több a hely.
Az biztos, hogy ha majd a jövőben tényleg le akarom cserélni, nehéz lesz majd megtalálnom az Accord megfelelő utódját a használt autó piacon.
-
vzsryl
nagyúr
GS-t hasonló árban lehet fogni használtan, mint IS-t, szóval lehet, hogy tényleg az lesz a tuti választás számodra. Mindenképp próbálj ki egyet.
Btw. ilyenkor örülök, hogy ilyen pindurkának születtem (170cm). Nekem minden autó megfelelő méretű, ami nagyobb egy MK2-es Swift-nél, pl. egy vasaló swift-ben is már elférek rendesen, de egy új Pug 508-ban már beverem a fejem meg a vállam is, szóval azt Liliputoknak tervezték, pedig papíron közép-kategóriás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Bandit21
addikt
válasz molnarpeter #9611 üzenetére
Kösz, de épp azért adnám be és inkább buknék pár százast, hogy ha 10 -20 e km múlva az új tulaj motor cserébe fut, az ne az én nyűgöm legyen. Úgy gondolom mindent megtettem (10 éve minden évben szakszerviz) macerát nem akarok. Az olaj fogyás jelenleg nem vészes, 1 éves szerviz előtt 2 héttel kezdett low oil pressure hibát adni kanyarban néha, min. szint alá ment a nívó pálca szerint. Most havonta rá nézek majd (de 3 év után idén már nem pályázok heti 2x vele tehát drasztikusan változott a használat is, tizedére vagy inkább huszadára).
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
nandow
aktív tag
Igen, kipróbáltam a kézifék pedált. Hát elég furcsa az is, de ott nem volt fizikai akadály, tudtam használni.
Kormányt és az ülést én úgy be tudtam állítani, hogy a combom elférjen. Amit még én furcsálltam, a tempomat külön karja, én jobban preferálom azt a típust, ami a kormányon van rajta. Jah és a kormány-comb távolságnál a tempomat karja volt a mértékadó, ahogy a kar forog együtt a kormánnyal, plusz helyet foglal, bele tud akadni a térdembe.(#9644) vzsryl
Ne is mondd, nálam az van, hogy rengeteg autó kicsi, egyszerűen nem férek el igazán kényelmesen...Vagy ha igen, mögöttem nem marad semennyi hely sem.
Megnézek majd egy GS-t is, és meglátjuk. -
supperduck
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 2005-ös 1.4vvti corollám, amelynél az alábbi furcsa jelenség áll fenn:
Gázról való lelépéskor olyan érzésem van, mintha lassan reagálna rá az autó, kb. 0,5 másodpercel később kezd el esni a fordulat lefelé. Váltáskor is, ha normál tempóban csinálom a váltást, akkor a kuplung benyomásakor még kb. 200 fordulatot emel, aztán kezd csak el visszaesni. (nem vezetésteknikai hiba, más autónál nem jelentkezik a probléma)Esetleg valaki már találkozott ilyen jelenséggel ? Valami tipp, hogy mit érdemes megnézni ?
-
rob210
nagyúr
válasz supperduck #9649 üzenetére
Ez neked csak most jött elő?
Mert nekünk megvétel óta ilyen a verso, több mint 8 éve van megRenault power
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest