- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Megkérdezhetem, hogy utána számoltál-e annak, hogy megtérül-e a töltés miatt a plugin felár? Mert szerintem nem fog. Ha ingyen tudod tölteni, akkor esetleg...
És ilyen téren érdekes kérdés, hogy meddig lesz hatósági áras az otthoni áram vagy mikor kezdik el az elektromos autóknál is valahogy behajtani azokat az adókat, amik a belsőégésű motoros járművek esetében jelenleg a benzin és Diesel üzemanyagok árába van beépítve.
Az UX és az Outlander nem egy kategória, az Outlander fapad az UX-hez képest. Ezek alapján nem csoda, hogy drágábban mérik a Lexus-t.
Szóval a saját véleményem az ezek alapján, hogy kissé kifacsarod a szituációt, ha tetszik az Outlander, akkor vedd meg. Ne próbáld meg megmagyarázni...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
Jelen esetben nincs plugin felár, mert az azonos évjáratú RAV4 és NX is 1-3 millióval drágább és azok csak hagyományos öntöltő hybridek. De egyébként kérdésedre válaszolva felár ellenében sem számolok utána, mert nálam ez nem csak a megtérülés része, hanem a környezeti oldala, a komfort is (jobb szeretem ha be sem indul a motor), valamint az elektromos hajtás iránti csillapíthatatlan szenvedélyem (5 éves korom óta, gyakorlatilag trolikon és villamosokon nőttem fel). Ettől függetlenül egyelőre még tanakodom, próbálok infót gyűjteni, esetleg megnézni párat élőben, valamint felvenni a kapcsolatot néhány márka szervízzel, az érintett autók akku kapacitását és szerviz igényét illetően. Igazándiból az Outlander garancia idő utáni fenntartása az ami számomra egyelőre kérdőjeles, tapasztalat hiányában. A Toyota és Lexus esetén ezzel nincs problémám, mert itt tudom érvényesíteni 10 éves Relax garanciát és 15 év hybrid garanciát.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Jelen esetben nincs plugin felár...
[8.3 millió egy sima benzines, 2020/08-as Outlander, 4200 km-el]
[De 8 millióért 2021-es szalonautót is el lehet hozni CVT váltóval]
Ehhez képest 9 milliótól kezdődnek a 2017-es, 2018-as PHEV Outlanderek.Hát jó..., ha nincs plugin felár, hát nincs...
...mert az azonos évjáratú RAV4 és NX is 1-3 millióval drágább és azok csak hagyományos öntöltő hybridek.
Igényesebb beltérrel, nagyon megbízható és kiforrott hibrid hajtással.
...hanem a környezeti oldala, a komfort is (jobb szeretem ha be sem indul a motor),...
A környezet (gondolom a környezetvédelemre gondolsz, ami egy 1.85 tonnás batár esetén hát... nekem picit erőltetett, a környezetvédelem nem ott kezdődik, hogy minél kevesebb fosszilis üzemanyagot raksz az autóba, hanem minél kevesebb és kevésbé szennyezően kitermelt anyagból építsék meg a járművet...) és komfort (zajcsillapítás kérdése ez belsőégésű vagy hibrid meghajtás esetén) oldalát én nem látom megalapozottnak, de végül is a saját nézőpont kérdése az egész.
...valamint az elektromos hajtás iránti csillapíthatatlan szenvedélyem (5 éves korom óta, gyakorlatilag trolikon és villamosokon nőttem fel).
Ezt az apróságot eddig nem említetted.
Értem én, hogy elektromos-autó rajongó vagy, de akkor ott lóg ki a lóláb, hogy nem PHEV kellene, hanem elektromos autó. 8-9 millió forintért 2017-2019-es, keveset futott e-Golf-ok, Hyundai Ioniq-ok között válogathat az ember.Az autóvásárlás nem racionális döntés, ha neked elektromos hajtás kell nagy testű SUV-ba, és ilyen nagyságrendű pénzért, akkor a jelek alapján már igazából eldöntötted, hogy Outlandert szeretnél.
Ha azt szeretnéd, hogy lebeszéljünk róla, akkor viszont milyen érvekkel lehetne megingatni? Ami negatív érv létezik, az elhangozott.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
A _nem_felárat használtként értettem a fent említett öntöltő hybrid modellekkel szemben. Sima belsőgésű motor számomra már nem létezik, azoknak az árát teljes mértékben ignorálom is, eszem ágában nem volna úgy venni Outlandert, meg igazából mást sem. Hybrid vagy plugin-hybrid SUV-ok vannak csak képben.
Van elektromos egyébként a háznál, de fő autónak most még nem vennék a kusza infrastruktúra miatt. Évente 1-2x hazajárunk Magyarországra és azt az oda-vissza 4-5 ezer km-t nem lehet elektromossal idegbaj és plusz 2 hét töltési szabadság nélkül végigcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Így márt értem.
Nézd, a saját véleményem, hogy ha nagyon hosszú útra is indulnék (mint az említett 4-5 ezer km), akkor biztos, hogy minél kényelmesebb autót választanék. Én továbbra is azt mondom, hogy az UX jobb választásnak tűnik saját, csekély tudásom alapján, kivéve, ha négyen ingáztuk, mert hátul kicsit szűkös.
Megértem, hogy ár/érték terén az Outlander vonzóbb, szóval innen nézve már a szubjektív tényezők döntenének szvsz. Ülj bele, próbáld ki, dönts.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
Én többször megjártam az említett távot egy Toyota Yaris MK3-al, semmi gond nem volt vele A mostani MK4-el még kényelmesebb lenne (hátul 2 embernek is kényelmes, hosszú távon is, rövid távon naponta 5-en utazunk benne - ez kb. napi 1 órát jelent)... már ha lehetne utazni rendesen.
A méret szerintem egy UX-nál is több, mint elég... a legtöbb embernek teljesen feleslegesek ezek a nagy méretű autók, csak mindent egy járművel akarnak megoldani, azt is, amire soha nem lesz szükségük.
Sokszor indok a sok csomag, nekünk, 2 fővel 3 hétre a csomag elfért a Yaris csomagtartójában - csak értelmesen kell pakolni - és még hely is maradt, a hátsó ülésre meg ment az abszorbciós hűtőgép. Visszafele költöztettünk is, tehát 3-an jöttünk, bent volt még egy 55"-os TV is, úgy már szűkös volt azért, a hűtő teteje plafonig volt pakolva (és nem jött extra csomag utánunk, más járművel)...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
& KTTech:
Kicsit meg vagyok most kavarodva, pedig a szilveszter elég lightos volt... Én eddig végig az NX-et említettem, mint másik befutót, de Ti mindketten az UX-et írtátok. Arra is gondoltatok (a Lexus compact SUV-ja) vagy csak elgépelés? Én őszintén megmondom, sokkal jobban tetszik az UX és modernebbnek is hat a 2017-18 körüli NX-hez képest, de kicsit tartok a méretétől. Jelenleg ugye az IS 300h van, annál az NX egyértelmű méret és ezáltal komfortbeli előrelépés lenne, főleg egy-egy hosszabb út során, mig az UX esetén nem tudom, hogy komfort terén nyújtana-e többet az IS-nél. Viszont ami mindenképp előny lenne az UX-nél, az az újabb generációs hybrid-hajtás, míg az ekkori NX még az előző generációs rendszert használja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mongyő...
Tényleg így van, én az UX-re gondoltam, ami ugye kompakt SUV, tehát az Outlanderhez képest egy számmal kisebb kiadás. A komfort terén, ha csak nem vagy különösebben terebélyes, nem biztos, hogy az UX rosszabb lenne - itt megint kérdés, hogy 2 v. 3-4 fővel utazol, mert hátul nyilván más a történet.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KubanitoS
veterán
Lehet nem jött át a lényeg, engem az érdekelne, hogy milyen mini kompresszort vegyek, hogy az passzoljon ebbe a rögzítőelembe, amelyből kispórolták a gyári kompresszort. Hátha esetleg már valaki pótolta... Ha már a helyet meghagyták neki, a kerékkulcsokat meg abba a zacskóba behányták a pótkerék mellé. Lehetett volna ezt azért igényesebben is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Qtya123
őstag
válasz KubanitoS #13167 üzenetére
Ó, hát azt a telhetetlen fajtádat!
Téged elláttak minden jóval! Legalábbis manapság már ez jónak számít sajnos....Apám mikor megvette az új autót 2020-ban (Swift) csak defektjavító volt. Vett hozzá pótkereket, de kellett venni leszorító csavart is, meg emelőt is. Ami még jobban kinyomta nálam a biztosítékot, hogy az emelőt nem lehetett ám a gyári helyre csak úgy betenni. Neeem. Ott csak 3 menetes lyuk volt a karosszériában. Vegyél hozzá még egy kis vas konzolt is, amit felcsavarozol oda és úgy tudod rögzíteni az emelőt.
Ja és még másik hungarocell szivacs is kellett volna, mert a pótkerék enélkül kidomborítja a csomagtartó szövetét. A defektjavítóhoz adott hungarocell bélés az természetesen nem jó hozzá. 20e Ft felett lett volna egy darab gyári hungarocell. Inkább vágott bele magának egy méretpontosat megmaradt ház szigetelésből.
Amúgy most volt a totalcaron egy kompresszornak a tesztje, én szerintem azt venném, máshol is jókat írnak róla: [link]
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Qtya123 #13169 üzenetére
Ebben az a vicces, hogy a fentebbi kép szintén Suzuki pótkerékről van. Amikor 2018-ban vettem az első S Crosst, akkor “extraként” belealkudtam az árba és olyan elrendezésben kaptam, mint a fenti képen van. Azt hiszem 45 ezer volt mindenestül és a defektjavitó + a mini kompresszor is maradt mellé. Ezek szerint azóta ott sem lett jobb a helyzet.
Na de visszatérve az eredeti hőbörgésemre: árulnak jófogáson Toyotákból kiszedett defektjavító szettet (kompresszor + szmötyi) olyan 10 ezer körül. A szmötyi nekem nem kell, maga a kompresszor meg egy gagyibb valaminek tűnik, amitől még lehet jó, de nem ennyi pénzért. Végül egy kompakt méretű Xiaomi 70mai Air Compressor Lite nevű cuccot rendeltem. Videók alapján meggyőző cuccnak tűnik.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
válasz gaborn1 #13171 üzenetére
Este 11-kor a világvégén (mert hol máshol kapna az ember defektet) biztos fun lehet. De amúgy olvastam valahol, hogy valakinek gondja volt és hívta az asszisztanszot (nem biztos, hogy Toyota volt!) hétvégén, aztán közölték az emberrel, hogy majd hétfőn munkaidőben mennek is.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Veron
őstag
válasz KubanitoS #13173 üzenetére
Apósom Szerbiában kapott defektet. Pestről vittük le a télit neki hétvégén. A fun szó a helyes kifejezés.
más téma: autóválasztó topicban volt szó arról, hogy az 1.2T hajlamos hengerfejesedni àllítólag. Valaki tapasztalt hasonlót?"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
pècsimunkás
addikt
-
nagyúr
válasz KubanitoS #13170 üzenetére
A szmötyi nekem nem kell, maga a kompresszor meg egy gagyibb valaminek tűnik, amitől még lehet jó, de nem ennyi pénzért.
Nagyságrendileg a kb. 5000 Ft-s kompresszorokkal van egy kategóriában, én szoktam időnként használni, a célnak megfelel. 10e Ft-t tényleg nem ér viszont meg...Este 11-kor a világvégén (mert hol máshol kapna az ember defektet) biztos fun lehet.
1998-ban, még Skoda 120-assal kaptam defektet, de olyat, hogy az egyik kerékcsavart nem tudtam leszedni, szóval külső segítség kellett. Azóta nem volt szerencsére részem benne, pedig pár száz ezer kilométer van már a jogsimban...
A párom délután 2-kor a Soroksárin kapott defektet még a Golffal, hiába volt minden szerszám benne, akkor sem tudta kicserélni...
Szóval ilyen téren ez sokváltozós egyenlet.
Szvsz annyiba, amennyibe a Toyotánál a mankókerék kerül, felnistől lehet venni egy 4 évszakosat acélfelnin, kerékanyákkal, emelővel, kerékkulccsal, rögzítőcsavarral (mert ugye azt sem adják...), és még marad is bőven...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
más téma: autóválasztó topicban volt szó arról, hogy az 1.2T hajlamos hengerfejesedni àllítólag. Valaki tapasztalt hasonlót?
Ahogy Sky11 is írja, nem igazán. Élek a gyanúval, hogy a már ezerszer említett és linkelt kenési problémák miatti esetet raktározta el valaki magában úgy, hogy "hengerfejesedik". Nem, nem hengerfejesedik jobban szvsz, mint más motortípusok...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Gombinyó
őstag
Én meg hallottam motorcserés sedanról, 1.6 benzines. Attól még az egyik legmegbízhatóbb motor volt a piacon, amíg lehetett kapni.
Sztem nem kell beparázni, addig jó amíg lehet kapni az 1.2T-t is. Kibővített gari 5 év / 200e km, ha valaki nagyon parázik, de már bizonyított az 1.2T is.Cifu: sógor szerelőtől jött neki a "bomba biztos" infó.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
"Szvsz annyiba, amennyibe a Toyotánál a mankókerék kerül, felnistől lehet venni egy 4 évszakosat acélfelnin"
De befér a pótkerék gyári helyére a normál szélességű abroncs? Nekem úgy rémlik, hogy már a legtöbb újabb autónál csak mankókerék méretű az azt befogadó "bili" része a csomagtartónak.
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13180 üzenetére
Típustól függ. A HB és TS esetén csak helytakarékos pótkereket lehet rendelni, ez alapján oda nem fér be teljes értékű kerék. A Szedán esetén lehet teljes értékű 16"-os pótkereket is rendelni, szóval abba teljes méretű kereket is lehet rakni.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz KubanitoS #13173 üzenetére
Hát, nem tudom milyen assistance volt, de amikor a Seatban annyira benyomtam a kuplungpedált, hogy eltört, 1,5 óra alatt kint voltak... igaz ez UK, és nem Toyota volt (de ugyanaz a szolgáltató). Ha nagyobb távra utazok, akkor lehet amire eljutnék a mankó/pótkerékig a csomagokon keresztül meglenne a 1.5 óra 😃, eddig szerencsére csak egyszer kaptunk defektet, de akkor egy Daewoo Matiz volt az illetékes, fent Székelyföldön, elkaptunk egy jókora kátyút, lassú defekt... volt ugyan pótkerék, de mint kiderült, az se volt jobb (akkor még csak a barátnőmnek volt jogsija, én meg autót csak képen láttam korábban, soha nem volt a családban, tömegközlekedtünk, szóval érdekes mutatvány volt a kerékcsere) 😃
Aztán a Golf 3-asom okozott néhány kellemes meglepetést, mint pl. gyújtótrafó halál egy dupla körforgalom közepén, kuplunghiba 2x (mindkét esetben 3-asban elmentem vele még a szerelőig, de világított a besz*rásjelzőm rendesen). Na azóta van assistance minden kocsin...
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Qtya123
őstag
Ez nagyon jó ír számomra. Nem vagyok a mankókerék híve. Szerencsére akkor a szedánban lesz hely, nem spórolták le a méretet. Amúgy durva, hogy most már ennek is örülni kell. Az IS200-ban teljes természetességgel ott van a gyári 17"-os alufelni, rajta a szabvány 215/45 gumival. Még csak nem is acélt raktak bele, hanem az alut. (aztán ki tudja, lehet anno ezt is rendelni kellett bele pluszba)
Erős a gyanúm, ha egy új Lexus csomagtartójába néznék, alapban már csak mankó lenne, de javítsatok ki.Az egyik első dolgom lesz, ha megveszem az autót, hogy kerítek bele egy 16-os acélkereket. Emelőm van, kerékkulcsból sosem a gyárit használtam. Az is van.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
Gombinyó fórumtárs:
Amikor vitted zajcsillapításra az autód, akkor láttad szétszedve, hogy milyen az ajtók belseje?Volt az ajtók lemezének a belső felén az a zajcsillapító bitumen, vagy milyen lap, csak nem volt elégséges méretű gyárilag? Vagy egyáltalán nem volt a lemezeken semmi?
Most jutott eszembe, hogy szedtem már le az IS ajtóburkolatát és ott volt egy négyzet alakú lap ráragasztva a lemezre.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Gombinyó #13188 üzenetére
Köszi a képeket. És tényleg nincs ott a lemezen semmi...
Jó, nyilván a Lexusnak sincs a kerékjáratokban és a csomagtartóban (legalábbis az IS200-nak, de ez egy 1999-es konstrukció)-De azért bekaphatja a Toyota, hogy egy minimális gyári zajszigetelésért a Lexus-ig kell menni. Az azért szerintem egyáltalán nem prémium szint/elvárás, hogy némi zajszigetelőt legalább az ajtókba tegyenek.
Az egyik képen feltűnt egy dolog: [kép]
A bekarikázott részen az csak árnyék az ajtó belsejében, vagy kapott üregvédelmet és az látszik? -
No.01
őstag
Nem. neki eleve ez volt.
A szemelyes velemenyem pedig az, h ez inkabb indok kereses, h miert is kell autot valtani.
En rendszeresen jarok ilyen es ennel sokkal durvabb (jarda)szegelyekkel korberakott helyeken. Ami szemmel gazos oda eleve nem is probalok beallni.
Karacsony elott volt olyan, h nagyon kilogtam volna igy nem mertem eleve elorebb allni, kerestem masik helyet.Akit esetleg erdekel egy kis hasznalati tapasztalat (2021.10. havis 2.0 Corolla TS) annel roviden elmondanam, hogy:
- A decemberi idoszakban sikerult 2x lefutnom ugyanazt a tavot (2x ~890km)
Vegig tempomapt 140. A kulonbseg annyi volt, h az elso utnal durvan esett az eso igy sokszor kellett visszabb vennem a tempobol nehol 120 korulire vagy meg az ala is.
A tempomat nekem igy neha mar tul "aggressziv" volt, igy eloszor kiprobaltam az ECO modot.
Meglepoen jol vizsgazott igy a rendszer, bar a gaz adagolasa nagyon furcsa/lusta lett a normal allashoz kepest. Fogyasztasban 3dl lett a kulonbseg 6.4l vs 6.7l (95% autopalya)
- Voltam 0. szervizen (~6000km) csak szuro, olaj + munkadij. 46e Ft-ot fizettem.
Azert itt volt egy kisse furi eszrevetelem. Az olajat (0W-16) hatulrol hoztak 2 Eneosos kannaban. En azt hittem uj, de egyik kupak sem "reccsent" es a 2. kannaban is epp annyi volt amennyi a feltoltesi mennyiseghez meg hianyzott. Gondolom, h hatul merik ki a nagy hordobol. Johiszemu vagyok, de ez kicsit furan vette ki magat.
- A fedelzeti kijelzo egeszen pontosan szamolja a fogyasztast. Eddig max 1dl kulonbseget fedeztem fol.
- A extra nagy rahagyas a benzinnel tovabbra is bosszant, de majd megszokom
- A zongoralakk feluletek meg igy 2 honappal kesobb is tokeletesen karcmentesek, de erre nekem kell szereznem v.mi foliat mert minden egyes portorlesnel felek, h megkarcolom. Viszont a poros belso meg baromira zavar.
- A Goodyear vector 4seasons 3 nagyon jol viselkedett teli korulmenyek kozott. Hoban 2x mentem ott eleve nagyon figyaztam, mert a friss ho alatt mar volt egy letaposott/jegesebb reteg. A hideg es az sok eso viszont nem volt problema. Tudom nem fair a CC+ al osszehasonlitani (foleg, h az a Priuson volt) na meg mert ez ujabb fejlesztes es a Michelin mar futott alulrol 30e km-t, de kanyarban es fekezesnel is lenyegesen jobbnak erzodott. -
Ck.
addikt
Részben az, mondvacsinált ürügy, de igazándiból magam sem tudom megmondani, hogy miért. Talán túlságosan unatkozom a Mercedes és BMW után, túl sok a szabadidőm így, hogy nem kell szervizbe rohangálni állandóan.
@Paxker315:
Általában farral állok be mindig, de most így adta csak ki, tömött parkoló + 6 másik autó állt mögöttem üres helyekre vadászva, nem volt hely forgolódni, ez meg rögtön a behajtó mellett volt, épp akkor álltak onnan ki. De a hátulja amúgy talán még alacsonyabb is mint az eleje, akadtam már fel azon a végén is.@Cifu:
Tavaly nyár óta van meg Villám, az ő utódjaként kerestem a SUVokat mostanában. Viszont tegnap számoltunk, osztottunk-szoroztunk aZasszonnyal, nem lesz mostanában autó csere. Inkább lefogyok.[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #13188 üzenetére
Jol latom, hogy a kerekjaratokat kivulrol szigeteltek?
ma mentem esoben es a viz felcsapodas jol hallhato volt. Lehet ezen egy sarfogo gumi segitene. egy kulso szigetelest bevallalnek de a karpit leszedesetol tartok kicsit. A vegen meg jobban zorog majd@No.01 a GY V3rol en is csak jokat tudok mondani foleg komfort teren.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Qtya123
őstag
Szerintem a sárfogó gumi nem fog csillapítani a zajon. Az max annyit akadályoz, hogy egy minimálisan kevesebb víz verődik fel az alvázra, de a lényegi víz felcsapódási zajt a kerékjáratokból érzékeled.
Amúgy én nem merném szigetelni ilyen anyaggal a kerékjáratokat kívülről, mert félnék, hogy valahol egy kicsit elenged a környezeti viszontagságok miatt. Aztán alá megy a víz/sár és nem szárad ki rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Gyerekek, (adaptív) tempomattal kapcsolatban két idegesítő dologra létezik-e megoldás?
1. Ha már be van állítva egy bizonyos sebesség, azt nem lehet felülírni a ‘set’ újbóli lenyomásával, hanem előbb le kell oldani a tempomatot, majd új értéket felvenni. Más márkákkal nem volt szükség e köztes lépésre.
2. A sebesség növelése és csökkentése túl nagy léptékben állítható csak, 5 mph az túl sok. Egyesével sokkal jobban szabályozható lenne. Ez állítható valahol a menüben? Nem találtam semmi erre való opciót. Esetleg diaggal?
[ Szerkesztve ]
-
Veron
őstag
1. Ezt nem ertem. Arra gondolsz, hogy ha be van allitva es gyorsitasz akkor mit csinal a set? Ezt nem neztem meg de fekezesnel old egybol.
2. Corollaban csak 5 km/h egysegenkent allithato. At kellene allni a metrikus rendszerre Angliaban.[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
nagyúr
Nem. neki eleve ez volt.
Ach So.Meglepoen jol vizsgazott igy a rendszer, bar a gaz adagolasa nagyon furcsa/lusta lett a normal allashoz kepest. Fogyasztasban 3dl lett a kulonbseg 6.4l vs 6.7l (95% autopalya)
Ezzel csak az a bajom, hogy mindent is takarékra vesz. A fűtést-szellőztetést is...
Ez már kicsit erős aszkéta dolog, ha ennyire spórolni szeretnék, akkor nem új autót veszek...- A extra nagy rahagyas a benzinnel tovabbra is bosszant, de majd megszokom
Nem fogod - én sem tudtam...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen