- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz venom8888 #13798 üzenetére
Nem volt K astrám, de nézegettem azt is, ami lejött róla hogy már könnyebb mint sárnehéz elődje, szóval szerintem dinamikában elég lehet az 1.4 turbós. Plusz nagyon halk kategóriában az utastér. Megbízhatóságról sajna semmit nem tudok, újként nézegettem aztán más lett az irány.
-
őstag
válasz venom8888 #13802 üzenetére
1.4t gl+ automata allgrip. Boldog békeidőkben 2017-ben ez 5,6 milla volt (most majd 8...). Bár allgrip nem kellett volna, de akkor automatát csak azzal adtak. Most adtam el 5,4-ért 73 ezer kilométerrel (és ez még jó ár volt, csak eladni akartam nem hirdetni mindjárt itt a rav4).
-
Gombinyó
őstag
Milyen autót vegyek topik?
-
FLx
addikt
válasz venom8888 #13809 üzenetére
Hiszel meg a mesekben? Azt is irhatnak, hogy termeli a benzint, ha a garazsban allunk vele, aztan hatha bejon. Ezek a "meresek" egyebkent is ugy szoktak szuletni, hogy lekapcsolnak a kocsiban mindent ami fogyaszt meg a klimat is, aztan egyedul mennek vele csomag nelkul. Arrol ne is beszeljunk, hogy a leirasod alapjan te nyomni akarod neki, akkor rogton +2 litert adj hozza. Teljesen irrealis elvarasaid vannak az autokkal szemben, raadasul keves penzert.
[ Szerkesztve ]
-
-
Gombinyó
őstag
válasz venom8888 #13816 üzenetére
Nem, ez sem fog 5-6L-t enni. Városi, hideg motoros közlekedéssel nyugodtan számolhatsz ennél is 8-10 literes fogyasztással. Dinamikában meg alig jobb az 1.8 HSD-nél.
Másrészt elég nagy valószínűséggel nem fog esni az ára tekintve merre halad az infláció. Jó eséllyel drágább lesz egy évvel öregebben jövőre, mint most.[ Szerkesztve ]
-
FLx
addikt
válasz venom8888 #13816 üzenetére
Lemegy az ara? Mikozben evente minimum 10%-ot dragul minden uj auto, a hasznaltak sem fognak nagyon zuhanni. Foleg mivel mar a Toyota is 1+ eves varolistara ad uj autot, ez meg radob egy lapattal a hasznalt arakra. En tavaly rendeltem 10-ert egy Corolla-t, azota ketszer dragult meg, most jon a harmadik emeles.
-
venom8888
őstag
Amugy most nezek YT videokat a gyrosulasarol az Aurisnak. Power modban 8sec, ami kurva jo. Gondolom eco modra erti a 11 sec es gyorsulast 100ra.
-
Paxker315
addikt
válasz venom8888 #13816 üzenetére
kompromisszummentes? Nem az. Nagyjából forma-forma amit a HSD-vel tudnak, a HSD még lehet, városban dinamikusabb is, meg persze komfibb.
Az 1.6 szívónak az ára meg felfelé fog menni, pont az olyasmi vásárlóközönség végett ami itthon megszokott "hibridnemke, kisturbósnemjó, dízeltőlfélek". Régi vágású, század első évtizedével jobban harmonizáló az 1.6 szívó 4 henger, s, bár se nem gazdaságos, se nem túl dinamikus, de, igény-kereslet óriási lesz rá
És az ár ezt majd leköveti.. Főleg, hogy már 1.5 3hengerrel adják a Corollákat is, nincs opció a kivezetett 1.6 szívóra, fel fog menni az ára a "híre miatt". Tippre kb 500ezerrel fizetnél érte többet jövő tavasszal
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz venom8888 #13816 üzenetére
Hát sajna ahogy többiek is mondják könnyen lehet hogy egy ilyen nemhogy jövőre még évekig nem lesz 5 millió... Plusz apuéknak van ilyen corollája én inkább azt mondanám hogy olyan max ok a motorerő. Apum általában gyorsabban megy pályán mint én, de megindulásos részeken mindig figyelnem kell rá hogy le ne maradjon nagyon (volt egy pár külföldi nyaralás hosszú autópályával).
-
No.01
őstag
válasz venom8888 #13820 üzenetére
8sec gyorsulas? Az uj Corolla a nagyobb 180LE-s motorral tudja azt nem az Aurisok.
BTW ha foldhozragadt fogyasztasi adatok utan kutakodsz akkor szinte csak es kizarolag a Spritmonitort ajanlom olvasgatasra.Ne haragudj, de te el vagy tevedve es varazsolva (nem szemelyeskedesnek szanom) de amiket irsz es linkelgetsz az 10mp-es keresessel kiderithetoen kamu.
Ezek az szivo motorok nem fognak 5 ala esni meg egy ideig biztosan. Ha latod az elmult bo 1 ev piaci mozgasait foleg az utobbi idok torteneseit akkor lathatnad, h ez gyakorlatilag teljesen alaptalan.
A kis turbos motoroknak meg jobb ha utanna olvasol. A Suzikit leszamitva nem eppen a megbizhatosagukrol vagy epenseggel az olcso fenntarthatosagukrol hiresek. Ha nyomod akkor megy, de keveset fogyasztani meg azok sem fognak.
[ Szerkesztve ]
-
vicces
addikt
amúgy én ilyen corollát kaptam kb 6 éve kanadában kölcsönzős autóként, cvt váltóval. nyilván azóta sokat alakítgatták. de azóta is corollát akarok. mindig ott 100km/h az autópályán vagy highway-en vagy mi a csodán a max megengedett. én meg nem akartam kockáztatni és jól be is tartottam.
annyi van hogy nem tudom milyen motor volt benne pontosan, mert az autóhoz azt hiszem csak 2 kulcsot kaptam. szóval vagy 1,6-os volt vagy 1,8-as. a klima az fixen ment benne mindig, csak "rákapcsolni" lehetett. a fogyasztás meg 5,5 literre jött ki 2 hét után. sok montreállal meg egy pár napos montreál-niagara úttal.:)
-
KTTech
veterán
válasz venom8888 #13826 üzenetére
De az... a gyári adatokat nyugodtan el lehet hinni a Toyotának, annál gyorsabban nem mennek az autóik. A stopperes mérést meg inkább hagyjuk, főleg YT-ról szemre (ahol bármilyen fps-el felvett anyag 60fps-el kerül alapból lejátszásra PC-n).
Apró megjegyzés: a Power mód nem ad nagyobb teljesítményt (főleg nem tartósan, mert az akku kapacitása elég limitált), a benzinmotornak van egy adott maximális teljesítménye, azt sem fogja feljebb csavarni, inkább csak jobb gázreakciót javítja (hamarabb indul meg, cserébe a fogyasztás az egekbe ugrik). De akár Eco módban, ha valaki padlóig tapossa, ugyanazt érheti el.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Senhi
aktív tag
-
Bullitz
aktív tag
En egy 190 lovas 2.4 accord utan ültem at a p2-be hetekig olvasva a gyorsulási adatokat mint egy tizenéves suhanc. Majd megvettuk es nyilvánvalóvá valt hogy boven elég mindenre sőt még sok is. Cserébe télen nyáron 4,5-5,5et eszik.. Pályán simán tartja a 140-150et városban pedig lenduletbol és villanymotorbol tok jót lehet autózni. Mindenféle offenzíva nélkül kicsit felkene nonod 5ert venni egy 1,6-1,8 szívó japánt, megbízható nem eszi le a fejed es mindenre elég (pl. 1.8 civic) a maradékbol meg jarj el a srácokkal gokartozni, ott legalább vezetni is tudni kell nem csak a gazt taposni :) meg edzesnek is elmegy mert egész komoly koncentraciot es erofeszitest igenyel. Mondom meg egyszer no offense, ugyanezen porogtem en is. Most meg jön a gyerek megy a p2 ezért kell egy kombi HSD hogy a javítások helyett horvatba jarjunk a gyerkoccel ha novoget :)
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
Paxker315
addikt
válasz Bullitz #13831 üzenetére
Ennyire jól enne a P2? Én valamit nagyon elronthatok, tavaly tavaszi ill novemberi gumicsere óta ~bő fél literrel eszik többet a YarcsiHSD, lazán 5.1-5.5 közt mozog. Vagy, csak ennyit számít, hogy a gumik újak, tapadnak, és eleve rossz üzemanyag-hatékonyságúak (nyári D, téli C) ? : ) Nokian Wetproof és Nokian WR
Egyébként egy ideje tervezgettem még P2-re váltást is, még valamennyi pénzt fognék is rajta, meg persze a praktikum. ..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
válasz Paxker315 #13832 üzenetére
C/D ratingos guminál nem csodálkozok a fogyinövekedésen, ha előtte volt egy B-s... minden ugrás 0.3-0.5L plusz fogyasztást jelent. A hőmérséklet egyébként jobban üti a fogyasztást (kb. 11 fok alatt megugrik, a fűtés meg igen sok benzint kér - sokkal többet, mint a klíma).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
veterán
Sziasztok
Most fogom vinni a 2017-es Yarisom (2NR-FKE) a 90 000-es szervizre. Toyota 4+ akcióban 110 000ft lesz kb a szerviz ami a következőket tartalmazza.
Olaj+olajszűrő+légszűrő+pollenszűrő+fékolajcsere+gyújtógyertyák cseréje+munkadíj. Az lenne a kérdésem hogyha mondjuk nem márkaszervizbe vinném akkor mennyit lehetne ezen az áron spórolni?iPhone 13 Pro Max
-
rob210
nagyúr
válasz jozsi252 #13836 üzenetére
Az olaj 15e-23e között mozog.
A gyári 20e.
Minden esetben a 0w20 ast néztem.
A szűrők fékfolyadék és olajleeresztő csavart és tömítést is számítva zsír újat, tehát amit ilyenkor lehet kicserélve is 75e ben áll meg. munkadíjjal.
De itt azért számold bele, hogy az ország mely részén, milyen szervízbe viszed.
Számlásan, vagy "okosban"...etc.etc.Renault power
-
veterán
válasz Gombinyó #13838 üzenetére
Az elejétől fogva ugyanabba a szervizbe hordtam a kocsit. Igen tudom hogy sokat számít egy jól visszakövethető múlt. De mondom azért rákérdek hogy mit gondoltok erről az árról. Amúgy tudom hogy mondhatni ez a egyik leghúzósabb szerviz, mármint a 90 000-es. A köztes szervizek 4+ akcióban egyáltalán nem húzósak szerintem. Ez most combosabb lesz.
rob210
0w-20 került bele eleje óta, úgyhogy mindenképp az menne bele most is. Köszönöm hogy összeszedted az infókat!iPhone 13 Pro Max
-
Nikaré
őstag
Srácok!
Mit mondanátok erről az autóról?
Érdemes egyáltalán megnézni?
(Nem saját részre lenne, de egy jó barátomnak szüksége van tanácsra is) Hátha ti olyat láttok a sorok között amit én nemhttps://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/aygo/toyota_aygo_1.0_plusz_ac_m-mt_klima-cserelheto-18009304
[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
-
veterán
1.5 111LE sima 6 sebességes kézi váltós. A szervizkönyv nincs nálam de van rá esély hogy egyáltalán nem is ír a váltóolajra csere periódust? Mondjuk 100-150k kilométerenként?
A Toyotának a 4+ akciója miatt ennyi, amúgy 132k lenne ha mondjuk nem lenne 4 éves a kocsi. Az már sok lenne azért..iPhone 13 Pro Max
-
No.01
őstag
válasz jozsi252 #13843 üzenetére
Siman lehet, h alapbol nem irja a valtoolaj cserejet. Mikor mi elkezdtunk hybridezni - lassan mar 10 eve - akkor peldaul meg ott sem volt bevett szokas. Mi konkretan a 3. helyen tudtuk csak lecsereltetni mert az elso ketto (hivatalos Toyota szerviz BTW) egyszeruen nem volt hajlando holott nyilvanvaloan fizettunk volna erte.
Sot igazabol a fekfolyadek csereje is sokszor es sok helyen hasonlo elbiralas ala kerul, de latom az nalad szerepel a listan.Ha hosszutavra tervezel akkor szerintem 90e km-kent egy valtoolaj csere igenis szukseges.
Lehet a szerviz mast mond, de h artani nem art az tuti. -
flegga92
senior tag
válasz jozsi252 #13843 üzenetére
Nem szokásuk megadni. Én az Auris HSD-vel tavalyi szervíznél kérdeztem a márkaszervizbe, azt mondta nem ír elő a Toyota pedig azért az automatába illik.. 210e-nél cseréltettem, hát volt egy színe. Nem megyünk sokat a kocsival így én 5 év múlva megint lecserélem nem volt vészes összeg ez kb (40-50e km).
-
Bullitz
aktív tag
Sziasztok!
Auris TSS-nél a TSS-ben hogy alakulnak a bizonyos technikák, mind benne van vagy voltak ebben is különböző 'kategóriájú csomagok' ?
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
flegga92
senior tag
válasz Bullitz #13847 üzenetére
Minden benne van. Sávelhagyás figyelmeztető jól működik, tábla felismerőnek sok értelme nincs, nem tudja, hogy nálunk feloldja a kereszteződés, ezért van, hogy 10 km múlva is kint van, kamion hátuljáról beolvassa a "sebességét". Vészfék asszisztens is jól működik először csak figyelmeztet, de a féket is bevágja. Néha ha kanyarban van, hogy parkoló autóra bejelez.
Arra érdemes figyelni, hogy a faceliftnél kikerült a szenzoroktól a fűtőszál 2016.06 előtt tuti nincs, kábel sincs kiépítve, utána van kábel fűtőszál pedig tök random. 30k körül van a fűtőszál + kell frissíteni az ECU-t. Fűtőszál azért érdemes, mert párás időben nem működik, 15 perc klímázás megoldja a gondot.
Így néz ki a fűtőszál: -
Bullitz
aktív tag
válasz flegga92 #13848 üzenetére
Szia, köszi szépen!
Sejtettem, igazából számomra egy extra érdekes ebből a ráfutás gátló, ami a vészfék ugye, talán ennek van érdemi haszna.Jól tudom hogy még az utolsó szériás Aurisokba is csak sima tempomat volt, nem volt adaptív egyáltalán, ugye?
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
venom8888
őstag
Sracok,most olvasom hogy prius4 ben nincs potkerek,ez ugye csak vicc? Automentot hivjak 50.000 ert ha 5km re a melomtol defektet kapok?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Politika
- Xbox Series X|S
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Parfüm topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Automata kávégépek
- Vicces képek
- Crypto Trade
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen