- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Gaming notebook topik
- Milyen processzort vegyek?
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hhgygy
senior tag
válasz Sobod87 #13949 üzenetére
Én majdnem épp 1 éve külsős szakértővel vettem az Auris HSD TSS-emet, és tökéletes vételnek bizonyult. Megérte a 25.000 forintot, főleg, hogy fingom sincs az autókhoz. (Lol, nem az Auris volt 25.000 forint)
[ Szerkesztve ]
Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3
-
woros
őstag
-
KTTech
veterán
Nem friss, de talán hasznos videó azoknak, akik nagyon keveset használják a hibridjüket (angol nyelven).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Bullitz
aktív tag
Gumi ügyben ki mit használ aurison?
Nekem az accordon bevalt es szerettem így első körben a toyo proxes cf2t neztem.HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
őstag
Új toyota hibriden csinálnátok egy korai (1-3 ezer kilométeres) olajcserét? Én hajlok rá, de ellenkezőjéről is meggyőzhető vagyok (youtube-n amit nézek a car care nut az ajánlja).
-
-
KubanitoS
veterán
válasz Tom1939 #13961 üzenetére
Yaris 1.5
Az 5000 nincs kőbe vésve és járatós olajcserére sem lenne szükség, ezek azért nem Ladák. Számomra a nyugalom mellett azért fontos, mert kb fél évvel hamarabb lesz ez az olajcsere, mintha megvárnám a kocsi egy éves korát, ami decemberben lenne. Ekkor a kötelező szervizre, a kötelező biztosításra és a casco díjára még ugye rájönne a karácsonyi ajándékozás is és az úgy egyszerre kicsit sok lenne. Az 5000 amúgy úgy jött ki, hogy június-júliusra kb ennyi lesz benne. Szóval van azért költségcsökkentés célja is nálam, ha ezután nem decemberben lenne az éves kötelező szerviz. Ha ettől eltekintünk, akkor is csinálnék egy korai olajcserét, csak azért hogy nyugodtabban aludjak és a kötelező olajcserével sem fogom megvárni a 15 ezret, szerintem az azért sok, nálam maximum 10 ezer lesz az intervallum (vagy egy év). Hosszabb távra tervezünk a kocsival, nem pedig a gariidő végéig.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
aszamóca
aktív tag
válasz Tom1939 #13959 üzenetére
Ezek a motorok 200km-nek megfelelő gyári bejáratás, és olajcsere után kerülnek forgalomba. A kezdeti kopásból származó fémszemcsék így már nincsenek benne mikor hozzád kerül.
Ha gyakran mégy rövid távokon, ráadásul hideg időben, akkor érdemes hamarabb olajcserét végezni az előírtnál, mert a olaj hamarabb használódik el,kevésbé látja el feladatát. Bár a szervizes nem igazán örül (legalábbis esetemben)a korábbi pl. tízezrenkénti olajcseréknek, de megcsinálják nagy fejcsóválgatások közepette. Azt mondja, minek akarok én másnak jót később ha eladom.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #13959 üzenetére
Én nem csináltam, a gyári 16000-es periódust tartom (de azt pontosan). 10 év/100000mi garancia van rá, ha ez alatt előjön valami, a Toyotának kell javítania... (főleg, mivel márkaszervizben van szervizeltetve). A mostani MK4-es Yaris, de a MK3-nál is ez volt a helyzet.
(AMD-t én is bírom, nézem is folyamatosan).
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
őstag
válasz KTTech #13967 üzenetére
Valamiért itthon toyota nem ad itthon ilyen garit se (meg van valami jó kis program amiben minden európai ország benne van csak mi nem, írta itt valaki de elfelejtettem a nevét).
Apropó uncsi lesz, de bejáratás kérdésben hibridnél is ugyanaz mint másnál (ne pályán ami csövön kifér első ezer kilométer de azért ne is 30-al egyenletesen végig)?
-
KTTech
veterán
válasz Tom1939 #13968 üzenetére
Toyota Relax a program neve. Mondjuk jelentős árkülönbözet van az itteni új Toyota árak és az otthoni közt... (májusban lesz 1 éves a Yaris, Excel felszereltség+panorámatető, és akkor került átszámolva 10.4 millióba).
Az első 500 km-en kicsit óvatosabban nyomva kell használni, főleg a féket, de kb. ennyi a "bejáratás". Mondjuk ez minden fékbetét csere után így van/lesz 😃
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Czimby
addikt
Üdv az uraknak!
Ismerősöm vett egy E12 Corolla-t, 1ND tehát 1.4 D4D motoros és MMT váltós.
A kérdésem az lenne, hogy az MMT váltóba milyen és mennyi olaj kell?
Esetleg valami leírás a cseréről?
Bújom a netet de nem találtam semmit eddig...Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Upo
addikt
válasz KubanitoS #13921 üzenetére
Soha nem értettem ezt a "nem akarok kínlódni a töltögetéssel" dolgot. Beállok a garázsba, kiszállok, kinyitom a töltőajtót, és bedugom a töltő dugóját. Kb. 3 másodperccel igényel többet mintha nem tölteném. Beszállás előtt kihúzom, visszaakasztom a helyére, becsukom a kisajtót, újabb 3 másodperc. Abszolút nem értem, hogy ez miért jelent egyeseknek olyan óriás problémát.
Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
FLx
addikt
Ha mondjuk a nagyobb varosokat es foleg Budapestet nezem, akkor kozel zero azoknak az embereknek a szama akik tudjak otthon tolteni az elektromos autot. Csaladi hazaknal persze megoldhato, de varosokban pont ahol ertelme lenne ezeknek a kocsiknak ott kapufa a toltogetes.
[ Szerkesztve ]
-
Paxker315
addikt
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
KTTech
veterán
Nekem ugyan van garázsom (éppen), csak még be se tudok állni, mert amikor tervezték ezt a bungalow-t, nem számítottak ilyen széles autókra, mint a Yaris... konkrétan a bejárón 1-1 cm van a becsukott tükrök mellett és kiálló beton tartókat kell kerülgetni... Áram még csak lenne ott, 16A-es kismegszakítóval (a bejövő standard 100A, ebből 32A a tűzhely), de 25m kábel kell, hogy kiérjen a bejáróig, ahol meg tudok állni. Na azzal vacakoljon aki akar naponta reggel összegyűjteni 😃. És ki tudja a következő albérletben milyen lehetőségek lesznek (az előző egy flat volt, a parkoló meg 200m-re, ha mázlim volt)... na én ezért nem választottam egy jó állapotú használt plugin-t.
Mo-n a lakásom a 9. emeleten van, nem igazán logisztikázható ki a töltés az út másik oldalán levő parkolóba, ami ráadásul a ház másik oldalán van 😃www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Ck.
addikt
Érdekes ez a hybrid-dolog. Az NX 300h annak ellenére, hogy egy jóval nagyobb dög és bizonyos szempontból gazdaságtalanabb autó is, mint az IS 300h, egyrészt jóval sűrűbben és hosszabb időkre lekapcsolja a benzinmotort, tovább bírja elektromos hajtással, ugyanakkor lényegesen hamarabb fel is töltődik. Ez a + extra villanymotornak köszönhető, valamint hogy mindkét tengelyről tud visszatáplálni? Remélem nem kérdezek nagy hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
-
Upo
addikt
válasz Sztiven Segá #13978 üzenetére
Nyilván nem azokra gondoltam, akiknek fizikailag nem adott a lehetőség. A témaindító mercis esetben is tölthetné otthon, de nem akar vele "kínlódni". Ott abszolút nem értem a dolgot. És valószínű, hogy az új merci mellé talán megengedhette volna magának egy fali töltőpont megvásárlását, de az autóhoz adott EVSE részére egy fali tartót mindenképp. Akkor pedig egy mozdulat a dolog.
És nagyon sokan vannak így vele, sok helyen olvasom, hogy megtehetné, de "nagyon kényelmetlen".
Olvastam esetet, hogy cégautóknál próbáltak plugin hibridekkel zöldíteni, de kb. elbukott a dolog, mert arra nem voltak képesek a dolgozók, hogy amikor visszaértek a telephelyre, akkor kiszállás után rádugják a töltőkábelt.
Pedig ez abszolút csak akarat kérdése az említett esetekben, és számomra nagyon dühítő nemtörődömség.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
nagyúr
A "mercis" történet pedig érthető. Ha horror pénzt adsz ki, akkor a felhasználók nem azt várják el, hogy nehezebb legyen az életük. A zöld rendszámos Porsche Cayenne terepjárók háttere is annyi, hogy kapnak egy sor kedvezményt...
De én is láttam nem egy és nem két olyan esetet, hogy beállnak luxus zöld rendszámos autókkal a zöld parkolóhelyre (mert az van a bejárathoz legközelebb, így is kiemelve a "környezetbarátságot"), a töltőt meg nem tolja rá. Minek? Kényelmetlenség, időveszteség, úgy is hazaér, stb...A céges autó történet is érthető valahol. Ha nem kényszerűség a töltés (plug-in hibrid esetén nem kényszerűség), akkor nem fognak törődni vele.
Saját vélemény, de a "zöld" energia nem a plug-in hibridek vagy az elektromos autók sajátja. Amíg a falból érkező delejt nem környezetbarát módon állítják elő, addig legalábbis nem nevezném annak. Sokkal könnyebben sokkal többet lehetne tenni a környezetért, ha a közutakról eltűnnének azok a füstokádó benzin/diesel autók és teherautók, amelyeket simán áttolnak a műszaki vizsgán...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
2 kerdesem lenne:
- mikent tudom a tempomatot oldschool (nem radaros) modba tenni? Ma szakado hoesesben 3. alkalomra mar nem alltam meg letakaritani a szenzort...
- Magyaroszragon vasarolt autora van kulfoldon (EU) ervenyesitheto garancia? -
Ck.
addikt
válasz phaet0n #13983 üzenetére
Elvileg 3. generációs hybrid-rendszer mindkettő, de biztosan én csak annyit tudok, hogy az NX 300h és az IS 300h is 2,5 literes, 4 hengeres Atkinson-ciklusú benzinmotorral van szerelve, de nem ugyanaz a kettő.
Az NX 300h a szívó 2AR-FXE-vel, míg az IS 300h a 2AR-FSE-vel van szerelve, ami viszont közvetlen befecskendezéses.
Az NX 300h egy 155 lóerős benzinmotor kapott, kiegészítve egy 143 lóerős villanymotorral az első, valamint egy 68 lóerős villanymotorral a hátsó tengelyen. Az össz rendszerteljesítmény 197 lóerő. Ezzel szemben az IS 300h egy 178 lóerős benzinmotort kapott, valamint egy 143 lóerős villanymotort, az össz rendszerteljesítmény 223 lóerő. Ennyi különbségről tudok.
Az NX 300h kompressziója 12.5.0:1, míg az IS 300h esetében 13.0:1
Ezeket a számokat én nem igazán értem, de összeségében az NX 300h motorja ezek alapján elavultabbnak számít?[ Szerkesztve ]
-
-
rob210
nagyúr
-
bodogzus
csendes tag
Sziasztok! Valakinek van információja arról, hogy miért tűntek el a Corolla HB és TS modellek a Toyota honlapjáról? Csak a Sedan szerepel amit Törökországban gyártanak.
-
őstag
Gondolom idénre már nincs mit rendelni, a 23-as árlista meg nincs vagy az asztal alatt megy mint a 23-as Rav4-é. A 22-es rav4 meg kapott új árlistát, nem nagyon akarnak már sima benzinest eladni, a cvt változat majd egy árban van a hibriddel (ha jól néztem az asztal alatt osztott 23-asban már nincs is sima benzines).
[ Szerkesztve ]
-
Bullitz
aktív tag
válasz Bullitz #13907 üzenetére
Szombaton kifizettük az autót és végre megláttuk élőben először.
Jól megtapiztam, kipróbálgattam rajta mindent, azért a P2 után ég és föld a technika.
Színes kijelző fiszemfatyom menürendszer.. viszont meglepődve tapasztaltam, hogy van benne "touch 2 go" meg navi is amiről eddig nem tudtunk. Utóbbi nem egy Waze szintű, de hosszú távra csak szimplán "merre menjek" jó lehet majd gondolom.Három kérdésem lenne az Auris tulajokhoz:
1) Ha a nyelvet átállítom angolra mennyire működőképes a hangvezérlés, lehet érdemben haszálni?
2) Jelzést követően kb. hány liter benya van még a tankban?
3) ECO módnak van bármi értelme?HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
No.01
őstag
válasz Bullitz #13994 üzenetére
Szia,
Konkret Auris tapasztalat nincs, de P2/P3 es Corolla tapasztalatok alapjan:
1) Szerintem felejtos
2) Sok. Tesztelni kell, de ha jol tudom akkor 100km-re eleg kell, h legyen. (Na ez a Corollanal inkabb 150+)
3) En eddig 2x hasznaltam: szakado esoben es havaseso/onosesoben. En erezheto uzemanyagmegtakaritast nem vettem eszre inkabba a gazreakcio lesz mas, kicsit lomhabb.[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
válasz Bullitz #13994 üzenetére
1) P3 angol nyelven a "call fater"-t simán felismeri. Így van benne apám, de ha a neveket szépen angolosan ejtem, akkor jó százalékkal azok is mennek(mentek) - nem használom, mert BT-n társítva van a telefon, ráadásul a Telephone menü elején (kb. mint a "kedvencek" funkciók szoktak működni) ki van rakva pár fontos telefonszám, gyakorlatilag egy fizikai meg kettő kijelzős gombbal már indul is a hívás, kihangosítva, pöpecül. Én mindig így vezetek, még egy tíz perces úton is csatlakoztatom a telót, ha hívást várok.
[ Szerkesztve ]
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Bullitz
aktív tag
válasz galervin93 #13997 üzenetére
Köszi mindenkinek az infókat.
#13997 Igen kipróbáltam én is pikpak csatlakozott, még a zene lejátszás is ment.
Nyilván a minősége kábelen keresztül jobb lesz, de azért kipróbáltam és működik.HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
őstag
válasz Bullitz #13994 üzenetére
Szia!
1; Igen, nekem is angol. A mélygarázs kaput telefonnal nyitom, és tökre jól jön a hangvezérlés. Az utca közepén bemondom és mire odaérek már nyitva is. De másra én sem használom..
Bár mondjuk ezt megoldhatnám Siri-vel is na mindegy..2; 100km tuti, de lehet több is..Ha eléri a mutató a fél tankot, utána gyorsabban csökken a mutató, ezt megfigyeltem
3; Szerintem semmi, néha beteszem ha nagyobb a dugó, és többet menjek elektromosan, mivel ilyenkor érzéketlenebb a gázpedál, így kisebb eséllyel kapcsolja be a belsőégésű motort.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- alza 404 akciók
- Milyen egeret válasszak?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házimozi belépő szinten
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest