- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Qtya123 #13696 üzenetére
Általában Active, vagy Active Trend+ felszereltséggel.
Az utóbbi csak az E170-es (előző) szériánál létezik, az E210 (mostani) szériában nincs Trend csomag.Active -> Comfort (Tech és/vagy Style csomag) -> Executive (VIP) csomagok voltak.
Bejött még a Business ezek mellé, ami kb. az Active és a Comfort között van, de például acél felnivel.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Gombinyó #13701 üzenetére
Ráadásul Sedanból a ledes lámpákhoz kell még a Comfort mellé a Tech (vagy Style?) csomag is.
A Style kell, a LED mellett a 17"-os felniket és a sötétített hátsó ablakokat tartalmazza még.
A Tech az elektromosan behajtódó tükör, 7"-os műszerfal-kijelző, fűthető ülés és az első/hátsó parkolószenzort jelenti.Ledes fényszóró nélkül nem vennék új Corollát.
Dunno, van mindkettő ugye nálunk, én autópálya / város / minimális vidéki mellékút viszonylatban nem látom semmi hátrányát a HIB2 tompított izzónak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz Tom1939 #13702 üzenetére
Ami azért elég piti már full mezítlábas autók led fényszóróval jönnek máshol (lásd suzuki ).
A Corollán belül is csak a Szedán verzió, ami ilyen hátrányos helyzetben él, a ferdehátú és kombi alapból LED fényszórós.
BTW önmagában az, hogy LED-es, nem jelenti azt, hogy jó is.
Az új Suzuki S-Cross-oknál veszem észre, hogy olyan baromi módra vakítják el az előttük haladót, hogy az valami botrány. Autópályán rendszerint hagyom elmenni őket, majd beállok mögé és rávágom a refit, hogy érezze, mit csinál az előtte haladóval. Nem tudom lehet-e állítani ott a LED vetítési magasságát, de élek a gyanúval, hogy a lelkes tulajok élből felteszik a legmagasabbra. Mivel amúgy is magasan van a fényszóró, így pompásan elvakítanak mindenkit előttük...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
vicces
addikt
szerintetek a mostani hadiállapot miatt vajon fog késni az autóm szállítása?? nem tudom törökországból merre hozzák az új autókat. a fekete tengeren kersztül hajóval talán aztán vonattal/kamionnal vagy esetleg végig vonattal, ne adj isten végig kamionnal??
[ Szerkesztve ]
:)
-
őstag
Hát én az enyémen nem állítottam semmit (17. augusztusi), de feleségem is mondja amikor előttem megy hogy vakít. Bár én sem tudom hogy lehet-e állítani. Biztos örülnék egy ilyen autópályás büntetésnek Mondjuk ebben még fényre sötétedő visszapillantó van, nem tudom hogy észre vennem e (amit a legújabból éppen kihagynak).
-
nagyúr
válasz Tom1939 #13708 üzenetére
Észreveszed.
A Corollában is fényre sötétedő belső visszapillantó van Comfort Tech csomagtól, de ahogy a magasra rakott, magasra világító tompított fényszóró esetén nem segít, úgy távolsági fényszóró esetén sem...Hogy büntetés... Hát az is az, amikor az embert elvakítja a mögötte haladó tompítottja...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
FLx
addikt
válasz vicces #13707 üzenetére
Mit rendeltel? Sedan a Torokorszag ha jol remlik, a TS es HB inkabb Anglia. En felek tole, hogy nem tesz jot a hataridoknek a haboru, meg a multkori kibertamadas se. De a legnagyobb felelmem az euro-forint arfolyam, siman megcsinaljak, hogy nem az eredetileg szerzodott aron adjak at, hanem 10% extraval amit azota romlott a forint.
-
gorgo
őstag
Sosem értettem hogy miért nem foglalkozik ezzel (szarul beállított LED fény) semelyik hatóság. Kellene rá hozni valami szabványt, amit életben vizsgálni kellene. Ha nem megy át, akkor forgalmi ugrik...
Tetves hatóságok semmire de semmire nem jók, csak a pénzt beszedni. Értelmes szolgáltatást biztosítani, na azt nem."Lehet az olaj keletről jön, de a szabadság mindig nyugatról érkezik"
-
nagyúr
Eddig még nem hallottam olyat, hogy "simán" módosította volna a vételárat újautó értékesítésnél a Toyota.
A szerződésben van olyan pont amúgy, amelyre hivatkozva vis maior helyzetben (katasztrófa, előre nem látható szabályozási változások, stb.) az eladó egyoldalúan módosíthatja az árat és a szállítási időt. Ez esetben a vevő külön indok nélkül elállhat a vásárlástól, az eladó pedig köteles (kamatmentesen) visszafizeti az addig befizetett előleget.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
FLx
addikt
Csak ugye az eletben ez meg ugy nez ki, hogy Toyota azt mondja itt van a kocsid, dragabban ugyan, de viheted. Persze jogod lesz elallni a vasarlastol, csak akkor kocsid nem lesz meg evekig se, mert kb. egyik gyarto sem vesz fel mar rendelest idenre. Szoval jol nem jarsz sehogy, ezt tudjak ok is.
-
-
vicces
addikt
Hatchback-et rendeltem. Végig azt hittem hogy ezek mind Törökországban készülnek. És németországba érkezik.
Az elöleget az érkezés előtt röviddel kell majd csak befizetnem. Konkrét árajánlatom van, illetve ütemterv a finanszirozásra. Apámmal beszéltem nemrég. Ö is azt mondta hogy tolódnak a szállítási idők és az ár sem fix Magyarországon mire megérkezik az autó:)
-
őstag
Ahol én vettem ott direkt volt minden a szerződésben árfolyamról és egyebekről, ugyanakkor a toyota ugye ár garanciával reklámoz. Erre fel is hívtam a figyelmet, erre beleírták a toyota féle ár garanciát is. Úgyhogy kb ellentmondásos lett a szerződés túl sokat nem érek el szerintem ha emelni akarják az árat nekem (bár úgy hallottam nem szokták, de ez ugye megint egy bizonytalan kategória). Mondjuk az én autómnál október óta most március elején volt "csak" emelés (2%). De egyébként szerintem morogva kifizetném, de ennyiért tényleg nem hiszem hogy szórakoznak velem (gondolom kicsit kivárnak mennyire lesz az új norma a 385+ euro és 350+ dollár, avagy rendeződik-e háború gyorsan).
-
nagyúr
válasz Tom1939 #13715 üzenetére
Nyilván téged meg nem zavar, hogy a Te lámpád másokat vakít el, a lényeg, hogy Te jól láss...
Minden nézőpont kérdése. Nem baj, ha másokét is megismered. Ezért hangoztatom a LED lámpamánia meg az utólagos átalakítás hátulütőit, ahol csak tudom...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ck.
addikt
Nekem mind az IS 300h-nál, mind most az NX 300h-nál gyárilag eléggé alacsonyra van véve a vetítési szög a LED-es lámpáknál, gondolom nem véletlenül. Szoktam látni koromsötét autópályán elsuhanni mellettem LED-es BMW-ket, Audikat, Skodától, Mercit, stb. és a nagy többségnél megfigyelhető, hogy néha már-már szinte veszélyesen alacsonyra van gyárilag beállítva a LED-es tompított fényszóró.
-
Bullitz
aktív tag
Szerintetek 1 újszülött babával mennyire élhető a 2-es hatchback Auris HSD?
Ami van kombi az 6m körül van, viszont 5,5 körül sokkal több hatchback van de félek, hogy nagyon kevés lenne a csomagtartó mérete.Illetve tudom Totoya fórum, de Ioniq hybridről mit gondoltok? Annak a csomija az Auris kombi és hatchback közt lenne félúton, viszont úgy hallottam elég jó lett már ez az autó. (tény, hogy az idő és a megbízhatóság miatt a Totoya felé húz a nejem és az én szívem is.)
Egyéb alternatíva kisfogyasztásra családnak? max 5 év, >140e km, 5-6m körül.
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
őstag
válasz Bullitz #13722 üzenetére
Szerintem a HB felejtős, főleg ha gyerkőc is van. Kell azért pakolni (babakocsi stb).
Nekem TS van, pakolhatóság szempontjából (is) imádom.
Nagyon jó hogy mindent ellehet rejteni az alsó rekeszekbe, így egy teljesen üres csomagtartó fogad ha pakolni kell.
Hátsó helykínálat terén szerintem mindkét változat hasonló.
Én mikor vettem drágább volt a HB mint a kombi -
flegga92
senior tag
válasz Bullitz #13722 üzenetére
Esélytelen, hogy elég legyen. Mi pont az első baba születése előtt vettük a TS-t. Főleg az első fél évben volt rengeteg cucc kellett. Babakocsi a leggázabb a mellé a HB-be nem teszel semmit. Ts-be azért befért pár cucc, bevásárlás stb.
Tudom, hogy a babára sok lóvé kell, de 5-6M környékén inkább dobd rá azt az 500k-t, meg fogod bánni. Egyébként 1 éve mikor vettem HB-t alig lehetett kapni, azok is fapadosak voltak és sokkal drágábban lehetett kapni. Felszabadult valami flotta?[ Szerkesztve ]
-
Senhi
aktív tag
Akit esetleg érdekel: ismét volt áremelés rav4 vonalon, most a comfort style plus 13,36 és már csak jövő tavaszra lehet rendelni, de még él az árgarancia.
Annyi pozitívum van, hogy ez már egy mini faceliftelt verzió TSS 2.5-tel, teljes képernyős műszerfallal és az új 10,5 colos infotainmenttel (meg új lámpa és pár hülye apróság). -
FLx
addikt
Corolla-nal pedig ugye jon a facelift. Ha igazak a hirek, az 1.8-as motor megszunik es 1.5 lesz helyette ami a Yarisban van. Cserebe dragabb lesz ismet.
-
őstag
Hát annak örülök hogy kitart az árgarancia, azért ma kezdtem ideges lenni... De akkor ebben az áremelésben van plus szolgáltatás is (ha ez már az a rendszer amit pl. messziről be lehet indítani hogy fűtsön akkor meg is éri). Még nem látom kint a toyota oldalon az új rav4 árlistát, kint van már valahol máshol?
-
-
Bullitz
aktív tag
Van a Móri úton Székesfehérváron egy kereskedés, HA jól emlékszem valahol valamelyik fórumon régen olvastam, hogy azok a kocsik nem kóserek, na most itt van több Auris is amit megnéznék adatok / képek alapján. Ti esetleg hallottatok róluk?
Vagy bárki tud a közeljövőben eladó TS hybrid 3-5 éves aurist?
HALA MADRID // 18' Auris HSD
-
Ck.
addikt
Önigazolást keresek, hogy nem baj, hogy nem a panorámatetős változatot vettem. Csak felnőtt ült volna hátul és beleért a feje. Úgy elég kellemetlen lehet 2000 km-t elutazni, tarka barka égbolt ide-vagy oda. Ráadásul egy elég alkalmi vétel volt, ezzel a felszereltséggel alig van eladó autó. A következő eladó példány már 2 M-val több volt, kevesebb km ugyan, de azonos évjárat + a panoráma tető. Ennyit nekem nem ér, főleg hogy hiába szép, ha kitörik az ember nyaka a nap végére.
[ Szerkesztve ]
-
galervin93
őstag
Ha esetleg valakit érdekel, P3 2011, Toyota Kovács, Monor.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
őstag
válasz galervin93 #13735 üzenetére
Jó korai vízpumpa csere. Már megadta magát?
-
No.01
őstag
Erdekes a felvetes, foleg, h utolag keresel onigazolast
A dilemmat ertem... mi is sokat agyaltunk rajta.
Ha a ti szemszogetekbol nezzuk akkor 3 dolgot tudnek mondani:
- Ott a szurke, esos nagy szigeten szerintem igenis fel tudna dobni az utasteret a tobb feny
- Azt irod csak felnott ult volna hatul. OK, de mindig vagy csak alkalmadtan? (nekem ez kisse az a kategoria - ne vedd magadra nem szemelyeskedni akarok - amikor az ismerosok es a csaladban is arra vetek autot, h mi lesz ha majd hutoszekrenyt meg ki tudja meg mit kell majd szallitaniuk?? Nekunk a Priusokba osszesen 3 alkalom volt amikor valoban szukseg volt arra, h az uleseket ledontsuk. Mind3 koltozessel kapcsolatos)
- Az ar es az ido. Onmagaban a +2M nyilvan sok (igaz az sem mindegy, h mennyivel kevesebb volt az adott km) de ha az ember kituzi, h marpedig neki olyan kell es nem ujat vesz a szalonbol akkor ott 2 opcio van: a) kifizeted az arat vagy b) varsz amig jon egy olyan peldany amiaz osszes kriteriumot lefedi. Szerintem ezt mashogy nemigen lehet.Ahogy irtam is szemelyes velemeny, no offense
-
galervin93
őstag
válasz galervin93 #13735 üzenetére
Nem, csak megelőzés a saját megnyugtatásomra.
Legközelebb (kb. ősszel) az olaj mellett kap egy váltóolajat is, pár évig nyugodt leszek.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
Ck.
addikt
Nos, igazándiból egy kicsit komplikáltabb a helyzet azért, nem annyira fehér vagy fekete a történet. Konkrétan már több, mint 2 éve vadászok Premier felszereltségű NX/RX-et, elég ritkák, főleg az adott budgeten belül. Gyakorlatilag ez a felszereltség volt az elsődleges szempont, majd ha az pipa, akkor jöhet a szín. Hiába én vagyok a főnök, ha az Asszony az, lényeg a lényeg, hogy sötét szín vagy fekete abszolút nem jöhet szóba és sötét belső sem. Utóbbit abszolút adom, a két vajbőr autót két fekete/sötétszürke belsejű autó követett és tény, hogy kevésbé igényel törődést és kevésbé látszanak meg rajta dolgok, de ettől függetlenül alig vártuk, hogy ismét egy világ belsejű autó legyen, hihetetlen, hogy mennyire fel tudja dobni az ember hangulatát és mennyivel otthonosabb környezetet is teremt, még egyazon típuson belül is mintha teljesen más autóban ülne az ember. Ezekkel a kritériumokkal és persze egy bizonyos lélektani áron belül kezdtem el keresgélni, de mivel nem volt ideális jelölt és mert nem bírtam egy helyben megülni a seggemen, így jött időközben az IS, ami szerelem volt első látásra, ugyanakkor már akkor is sejtettük tudat alatt, hogy nem lesz az igazi méretben, már régóta érlelődött a SUV téma. A covid és egyéb tényezőknek köszönhetően a vásárlást követő 8 hónapon belül közel majd' 1 M-val többet kínáltak érte ugyanabban a márkakereskedésben, ahonnan vettük. Innentől megindult a vezérhangya, de még mindig nem volt árban számukra is elérhető alternatíva, ettől függetlenül hetente többször újra átböngésztem az összes hirdetést. Egyszer csak feltettek egy számunkra mind külső, mind belső színösszeállításban szerelem-autót, egyedül a panoráma tető hiányzott. Megnéztük, kipróbáltuk, tetszett nagyon. Meglestünk még 2 másik NX-et szintén Premier felszereltséggel ugyanabban a márkakereskedésben, ami ugyan áron már kívül volt, de úgy voltunk vele, hogy egye fene, menjünk biztosra és nézzük meg az összes lehetséges opciót. A másik kettő bár panoráma tetős volt ugyan, de fekete bőrrel és fekete műszerfallal belül mindkettő, kívül pedig az egyik úgy szintén fekete, a másik fehér. Eléggé lehangoló, unalmas, legfőképp a fekete belső miatt. Nem jött be igazán, aztán beültünk hátra és a panoráma tető annyit helyett elvett, hogy szegény Stephen Hawking-féle (Isten nyugasztalja) pózban tudtunk elférni, ami valóban nem lenne feltétlen dealbreaker alkalmi használat esetén...De mi évente 1-2 alkalommal hazajárunk Magyarországra, néha egy-egy kirándulásra is, van egy nagyon sok törődést igénylő mopszunk és a baba is előbb-utóbb könnyen elképzelhető, hogy úton lesz. Szóval az ilyen hosszabb utak alkalmával (2-3 ezer km) egyikőnk mindig hátul ül a kutyussal és 20-24+ órán keresztül eléggé fárasztó lehet kényelmetlenül ülni. Eleve a hátra dönthető hátsó üléstámla és a több hely és kényelem miatt akartunk SUV-ot, ebből a kényelem része így erősen megcsorbulna. Mellette 1,5-2M-val drágábbak is voltak annak ellenére, hogy az egyik majd 2 évvel idősebb volt, de fele annyi mérföld, a másik ugyanaz az évjárat, de harmad annyi mérföld. Így lett végül az eredetileg is kiszemelt példány, 60 ezer mérfölddel. Igazándiból a km már annyira nem hat meg, mert itt 10 év/100 ezer mérföld garancia van magára az autóra, a hybrid-rendszerre és a nagyfeszültségű akkumulátorra pedig 15 év, tehát ilyen szempontból a futás is kissé irreleváns, ameddig a garanciális kereteken belül van.
A másik önigazolás az NX 300h vs. RX 450h:
Elvittünk tesztkörre ugyanonnan egy RX-et is, jó autó nagyon, baromira tetszik, de egy picit szükségtelennek érzem és a számok alapján is az NX erősen kannibalizálja házon belül a nagytesót. A futóműve kényelmesebb, ez tény, ezen nincs mit vitatkozni vagy magyarázni, egyszerűen finomabbra van hangolva az RX-ben, sokkal szebben hajókázik. Ellenben a csomagtartója szemmel láthatóan is kisebb, mint az NX-é, ami számomra elég fura egy ekkora bódéhoz képest. Menetteljesítményben a 3,5 literes V6-os motorral + a villanymotorokkal eléggé szépen szedi a lábát (talán kell is ekkora motor a bódé méretéhez és súlyához), ugyanakkor nem érezni azt a brutális drámai különbséget a két autó gyorsulása között, mindkettő nagyon szépen meg tud indulni álló helyzetből vagy alacsony sebességről, de azért nyilván valamennyivel azért jobban megy az RX. Mind kívül, mind belül természetesen nagyobb autóról van szó, ugyanakkor a középkonzol sok helyet foglal el, így olyan hatalmas különbség terpeszkedés és fetrengés szempontjából nincs, de azért összeségében kényelmesebb autó természetesen Egyszer talán lesz az is néhány éven belül, de jelenleg abszolút felesleges kiadásnak érzem, figyelembe véve a hasonló évjárat és futás melletti cirka 3-4 M forintos felárat. -
Paxker315
addikt
Óh, az volt említve a topikban, hogy a e210 corolláknál a magasabb felszereltségi szinteknél van többrétegű "akusztikus" üvegezés, de, ugyanez vonatkozik az előző aurisokra is? Trendplusz meg Exe felszereltségnél jár a "vastag üveg", a fapad-beugrókba nem?
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Ck.
addikt
Ez egy alacsony nő és így is majdnem beleér a feje a tetőbe: [link]
-
Ck.
addikt
A Toyotáknál is olyan a kormányfűtés, hogy nem a teljes felület fűtött, hanem csak 3 és 9 óránál van fűtőszál, a 6 és 12 órás rész teljesen jéghideg?
-
Paxker315
addikt
válasz flegga92 #13746 üzenetére
eszméletlen :\ :| Pedig elvileg nem túl zajos az aurisok beltere, de, akkor hagytak benne lehetőséget bőven.
Köszi szépen a választ, még, ha csalódáskeltő híreket kellett hallanom is
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Toyota Avensis 2.0 D-4D errol a jarganyrol tudtok valamit mondani? Jokat olvastam rola. Valami tipus hiba, megbizhatosag stb. Tudtok rola mondani par dolgot?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest