Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T-online

    tag

    válasz Alpi #763 üzenetére

    412-esen kollega azt mondta, hogy végezzek sebességtesztet, és küldjem el a T-Online-nak, meglátják mit tehetnek. Megköszöntem, azóta várok...

    A küldjem el alatt azt érted, hogy e-mail-ben vagy fax-on küldted el? Ha a kettő közül valamelyik, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében telefonálj inkább be 1412-re a 121-el kezdődő hibaszámmal amit a tesztoldalon kaptál és erősködj, hogy előtte sokkal gyorsabb volt, de mondhatod nyugodtan, hogy most 5Mbit-el megy a letöltésed, így fel fogják venni hibára, mert az nem sokkal van 4Mbit felett.
    Nem kell értened a modemekhez, a lényeg, hogy eddig gyorsabb volt, oldják meg, hogy úgy menjen mint eddig.

    Nem kell venned modemet, elég, ha kölcsön kérsz valakitől egy órára.

    [ Szerkesztve ]

    T-Home TV - Ne csak nézz, tévézz! (www.t-hometv.hu) - megújultunk

Új hozzászólás Aktív témák