Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dchard

    veterán

    válasz Petari #55250 üzenetére

    "a azt írom be hogy: ping IPcím -l 16384 , akkor már average 175ms ."

    Ugye amikor fogalmunk nincs, hogy mit csinálunk, és még az eredményt sem tudjuk értelmezni. A legnagyobb IP csomag méret amit tördelés nélkül el tudsz küldeni 1500 bájt, ADSL-nél ebből lejön a PPPoE fejléc, tehát 1492 a maximális IP csomagméret. Teljesen fölösleges és értelmetlen 16000-es csomagmérettel tesztelni, mert az valójában több csomagra lesz tördelve és így lesz továbbítva. Jellemzően a maximális csomagméret (1492 bájt) letöltésnél van kihasználva, játéknál sokkal valószínűbbek az 50-300 bájtos csomagok, azzal érdemes tesztelni.

    Az pedig teljesen normális hogy a csomagméret függvényében változik a késleltetés: ugye nem nehéz belátni, hogy nagyobb méretű csomag (több adat) továbbításához több idő kell.

    Egyébként majd akkor fogja neked bárki is elhinni, hogy hálózati hiba van (ami természetesen nem kizárt), ha mutatsz olyan normális bemenő adatokkal indított ping tesztet (nem 16000 bájtos csomagmérettel), amin látható bári számottevő hiba (csomagvesztés, jelentősen megnövekedő késleltetés stb.). Addig ez csak szájkarate.

    Egyébként ahogy ugawa is írta, elárulhatnád ennek a szervernek az IP-jét, és akkor mi is kipróbálhatjuk, hogy van-e probléma vele, összehasonlíthatjuk akár egymás méréseit is.

    "Az a kérdés, hogy létezik e valami SW, amivel egy reális tesztet, ami szimulálja a játék közbeni adatátvitelt lehet végrehajtani."

    A pingelés teljesen reális teszt olyan szempontból, hogy pontosan azt méri amire kíváncsiak vagyunk: a kapcsolat minőségét hálózati szempontból, és nem pedig mást (szerver CPU terheltsége például). Ha a ping teszt nem mutat számottevő romlást, nincs miről beszélni.

    Dchard

    [ Szerkesztve ]

    A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

Új hozzászólás Aktív témák